snellapella Skrevet 19. oktober 2008 #76 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, vet ikke hva jeg gjør om jeg nå skulle være gravid.. er ikke rett tid...Sliter med mange ting, økonomisk mest, men det ser ikke ut til å bry han , skal på turer og konserter han og det er noe han Må og da er det tydelig ikke snakk om penger... Alt føles tungt og alt er tungt på en gang nå...
KnertiMagen Skrevet 19. oktober 2008 #77 Skrevet 19. oktober 2008 Hei folkens! Nå er det jaggu lenge siden jeg har vært her inne=O Skal visstnok være rundt eggløsningstider nå. Har ikm i slutten av uke 44. Tok en EL test for litt siden, og det var to streker, men den ene var litt svakere enn den andre..(ikke like sterke) =( MEN har testa i 3-4 dager nå, og denne gangen var den sterkest. Så...vi får sjå.. blir helt forvirra av de testene. Ser så billige å simple ut, så tør nesten ikke stole på de. Har en lite godfølelse denne mnd da. Har ikke tenkt på dette med graviditet i det HELE tatt i det siste:) Så kanskje jeg får en positiv test i bursdagsgave:)
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 20. oktober 2008 #78 Skrevet 20. oktober 2008 Sukk. Er det flere enn meg som begynner å bli utålmodig på å teste nå? Syns dagene går saktere og saktere når det nærmer seg tid for å teste... Denne mnd fikk jeg EL på dag 10/11. For første gang hadde jeg blodig EL slim - det skal være positivt har jeg skjønt! Så jeg satser på at det setter seg en liten spire her denne mnd! Men dagene frem til jeg kan teste går så saaaaakte!!
Lala & Po Skrevet 20. oktober 2008 #79 Skrevet 20. oktober 2008 Hei jenter, Jeg melder meg inn til dere. Har ikm i slutten av uke 44 tror jeg (litt ustabile sykluser...). Vi har forsøkt å bli gravide siden februar, men har hatt noen måneders pause over sommeren og starter på ny nå Gleder oss veldig til å sette i gang igjen Håper ikke vi må vente så altfor lenge før vi får positive tester jenter. Lykke til alle sammen.
monkri mamma til 4 Skrevet 20. oktober 2008 #80 Skrevet 20. oktober 2008 ja tia går utrolig sakte. har ikm den 28 og d er tirsdag neste uke. håper denne uka går kjempe fort. skal bort mye denne uka, så d kan jo hende d går fort. har slappa av og kosa meg med familien denne helga og d var godt. vi har d helt toppers vi nå. godt d bare var ett blaff. kan puste godt ut... alle har noen opp og ned turer.... d er nesten 9 år sia vi traff hverandre og d var vannlig d j opplevde fikk j høre av ei vennine. bra d da, men d er ganske skjedelig da d står på. håper dere får ordna opp dere i mellom senorita86. vet akkurat åssen du har d. dere får sette dere ned en kveld og prate ordentlig ut uten å krangle. er ikke lett men, d kan jo hende d hjelper. lykke til. klem.....
Veumjenta ツ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #81 Skrevet 20. oktober 2008 Hei og hopp alle sammen! Noen som begynner å bli utålmodige her inne skjønner jeg! Hehe! Jeg TROR jeg har EL i dag (eller i går eller i morra) Har ikke testet denne mnd, følger symptomene i stedet for - for de stemmer også Jeg har blitt spådd inne på spå/horoskop-tråden da! NÅ er jeg spent på å se om den som har spådd meg har spådd riktig! *spennende* Hehe! time will show - klar for å teste 1. november. Lenge til altså!! Nuh skal jeg hive på meg noen treningsklær her og tyte ned på treningssenteret her. Får gymme litt også vel! Hehe! Ha en fortreffelig kveld alle sammen (og kryss fingrene for spådommen min da!)
Kongeørna Skrevet 20. oktober 2008 #82 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg sniker meg itt nølende inn her.... Hadde MA for tre og en halv uke siden, kjenner på kroppen at jeg har eggløsning nå. Vet at hcg var ute av kroppen for ti dager siden, så det stemmer sikkert. Skal vel da antakelig ha ikm i uke 44. Ikke at vi prøver så hardt, siste graviditet var ikke planlagt, men kjærkommen allikevel. Så da det endte i MA, fikk vi liksom lyst på en til. Det er på hengende håret med tanke på alder føler jeg, så hvis det skal bli noe av, er det nå eller aldri.
KnertiMagen Skrevet 20. oktober 2008 #83 Skrevet 20. oktober 2008 Hihi! Jeg fikk endelig positiv EL-test idag:) Så jeg er nesten sjeleglad her jeg sitter. =D
snellapella Skrevet 20. oktober 2008 #84 Skrevet 20. oktober 2008 Skikkelig nedfor i dag... Det hele er over, og alt ahn har gjort idag er å bestille seg billetter til konserter og turer.... Han fatter ingenting...
rima Skrevet 20. oktober 2008 #85 Skrevet 20. oktober 2008 Senorita: Hva skal jeg si... Er det ferdig, over, finito? Er dere enige og er på vei å flytte fra hverandre eller finnes det fortsatt håp? Må si at jeg hadde vel også blitt lei meg om han bare satt og ordna med ego-greier. Han har jo vært en del av en familie på tre, og vet jo hvordan det er... Sender deg en klem jeg. Dere andre: spent nå? Håper vi blir noen færre her neste pp. Er jo spennende å tenke på at en av oss kanskje er gravid eller blir det i disse dager. Morsomt å følge hverandre da!
snellapella Skrevet 20. oktober 2008 #86 Skrevet 20. oktober 2008 Ja , hadd håpet på mer forståelse fra han men tydeligvis ikke.... Er ikke håp og jeg er så jævla langt nede.... Kunne jo tatt parterapi, men....han skal jo reise med kompiser så.. Trasig for ungen min, merker at ting ikke er som de skal ... Håper bare jeg får mensen, hvis ikke... takler ikke det her... Lykke til alle dere som ønsker bli gravide
monkri mamma til 4 Skrevet 21. oktober 2008 #87 Skrevet 21. oktober 2008 ja j er veldigspent og j har sååååååå lydt til å ta en test nå, men j har ikke ikm før om ei uke.... nå har j fult program resten av uka, så denne uka går nok unna..... har ingen symptomer heller,men men.... vi får se..... noen som har noen symptomer enda?
Prøverpånr*2* Skrevet 21. oktober 2008 #88 Skrevet 21. oktober 2008 Skjønner ingenting av kroppen min jeg... Skulle egentlig ha EL 17-18 okt, men den 17 okt fikk jeg TR istedet, knapt 2 uker siden sist TR snek seg innpå. Skjønner ikkenoe jeg:/ Aaah, blir så frustrert av kroppen som skal være så snål! Så da hopper jeg fra IKM UKE 44 til IKM UKE 46, siden IKM blir 15 nov, istedet for 1 nov:/
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. oktober 2008 #89 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er også utoldmodig.. Og jeg har ikke IKM før 1 november. Håper virkelig det har klaffa. EL testen slo ut på lørdag og søndag, "fullt hus" med CB. Men jeg har en liten følelse av at EL egentlig var i går.. Men uansett- Spermen kan jo leve noen dager oppi der..... Jeg merker ingenting ennå, men det er vell strengt tatt ikke så rart hehe, siden jeg kanskje er en 1 eller 2 dager på veg om jeg har blitt gravid... Men husker veldig godt at jeg fort merket det i fjor, at jeg raskt fikk såre bryster og at det svei noe innihampen i brHystvortene om jeg frøys... Jeg skal en uke til Paris/Brussel på møter neste uke.. Håper uka går fort. Vi teste!!! Huff- føler med deg Seniorita76... Prøverpånr*2*; er du sikker på at det er TR? ... At det ikke bare er El blødninger? Lykke til alle sammen
Prøverpånr*2* Skrevet 21. oktober 2008 #90 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tror ikke det er EL blødning, men har jo ikke peil lengre. Hadde forrige TR fra 3-5 okt, 2 dager med grisekraftig blødning, for å så gi seg like fort som en kom! Har aldri hatt det sånn før. Og på fredag 17 okt igjen, så kom det en like kraftig blødning, som varte til søndag/natt til mandag, og forsvant like fort som den kom. Er snakk om styrtblødning, men som varer i kun 2 dager. Og blødningen slutter momentant... Skjønner ingen ting av kroppen min. Skal til lege(p.g.a. noe helt annet) om en uke, så får spørre om han har noen råd. Er jo helt vanvittig at kroppen tuller sånn, hadde jo så fine sykluser før, TR i 6 dager, EL kom kom bestilt 15 dager etter TR`s første dag, og en syklus på 29 dager totalt... Men nå, ingen styring på noen ting:/ Frustrerende.
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. oktober 2008 #91 Skrevet 21. oktober 2008 Jøss.. Jeg haddde faktisk en ganske rar syklus selv denne mnd. Fikk TR 6 oktober, også var den over 8 oktober! Har aldri hatt så kort TR før. Jeg har heller hatt det omvendt. har slitt litt med TR smertet det siste året, og hatt nesten for mye TR..( hadde en Sa i januar, så tror det rota til systemet mitt litt). Men som sagt nå sist varte den såvidt i 3 dager... Men jeg har hørt at TR kan bli påvirket av mye også da, så det trenger ikke bety så mye. En ting jeg kom til å tenke på var at jeg alt kanskje var gravid, og det det var festningsblødninger... Men har på ingenmåte symptomer som skulle tilsi det... Er nok greit å spørre legen, så slipper man å lure! Du kan jo også be om en UL for å se på eggen dine osv. Skjønner godt at du er frustrert... Har du veldig kraftig blødning nå ?
Prøverpånr*2* Skrevet 21. oktober 2008 #92 Skrevet 21. oktober 2008 Nei, blør ikke nå. Begynte fredag 17 og blødde til natt til mandag.. Rare greier...
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. oktober 2008 #93 Skrevet 21. oktober 2008 så rart.. Men er det vondt? ..
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 21. oktober 2008 #94 Skrevet 21. oktober 2008 Symptom jakta er igang for fullt! Og det er ennå ei uke til ikm... Hadde rosa utflod i 3 dager i forbindelse med EL, positive utslag på el tester søndag og mandag i forrige uke. Igår hadde jeg noe som minnet meg om el smerter igjen, som gikk over i murring/trykk i magen, og litt rosa utflod (ser nesten ut som spotting, men var bare i går formiddag). Tenker jo selvsagt at det kan ha vært en festeblødning og smerte. Men det er vel fordi jeg viiiil så gjerne! Positive utslag på el test igår og idag... og klarte jo da ikke dy meg - tok en gravid test fra billigtester... jeg så en skyggestrek der.. men den var ganske så svar så jeg er redd det var et ønske syn! Men jeg har ikke sett antydning til det når jeg har testet tidligere. Ellers har jeg jo ømme pupper - men det er ganske vanlig for meg ei ukes tid før tr... Men jeg er sååå trøtt om dagen! kunne sovet 24t idøgnet hvis jeg hadde kunnet! Men er livredd for at jeg (igjen) skrur opp forventnigene og at nedturen kommer så det suser... Noen flere som er igang med symptomjakta?
monca*84*j12 Skrevet 21. oktober 2008 #95 Skrevet 21. oktober 2008 WOW nesten positiv alt? jiiiiizzzzzzzzzz ... har ikke startet symptomjaktene en gang jeg... Eneste som er merkelig er el smerter i dag.... det er jo feil, jeg temper så jeg vet at jeg hadde el ons forige uke... Ellers har jeg egentlig ikke noen store forhåpninger.... Vet vi traff, men hadde oss bare en dag på el dagen.. ikke noe rundt ellers... Jeg kommer ikke til og teste trur jeg.. (lett og si nå) Like greit og vente til tr kommer og man sparer penger... så da... jupp håper dere har det bra jenter.... (kjempe leit og høre at du har det vondt seniorita76, håper ting ordner seg etter hvert..)
snellapella Skrevet 21. oktober 2008 #96 Skrevet 21. oktober 2008 Vi skal prøve ordne det på et vis.... Om så litt terapi:-)
monca*84*j12 Skrevet 21. oktober 2008 #97 Skrevet 21. oktober 2008 Det er godt og høre... jeg mener dere må jo ha noe som er verdt og redde, dere ønsket jo barn sammen nå.... jeg skal krysse fingrene for deg og håper dere er klare for og gjennoppta prøvingen igjen etter hvert=)
monkri mamma til 4 Skrevet 21. oktober 2008 #98 Skrevet 21. oktober 2008 Bra dere skal prøve å finne en løsning. er så innmari trøtt denne uka.....
snellapella Skrevet 21. oktober 2008 #99 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, følelsene er jo ikke borte. Og dette er vel verdt ta vare på. Vi skal prøve så får tiden vise. Er så mye lettere nå, selv om det ikke er lett (skjer ikke over natten liksom) .
Prøvigjen Skrevet 21. oktober 2008 #100 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg hiver meg med på denne tråden jeg=) IKM den 29. og har masse symptomer...masse murringer i magen, synlige blodårer på puppene, trøtt som en strømpe, litt uvel inni mellom, litt hodepine,...ja, akkurat slik jeg hadde da jeg var gravid sist (har ei jente på 18 mnd fra før)...Så jeg blir skikkelig skuffa og overrasket om jeg får TR nå... Er forøvrig en skikkelig sliter!!=( Jenta vår fikk vi etter 5-6 års prøving, og nå har vi forsøkt i ett år uten hell. Har vært gjennom flere prøverør og lapraskopi (hadde tette eggleder og endometriose, men dette er åpnet/fjernet nå), så nå mener de vi skal klare det på egen hånd..?? Vel - Vi får se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå