Gå til innhold

IKM uke 44 - skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Lette etter en "skraveltråd" for oss med IKM uke 44, men fant ingen - så da lager jeg en!

Noen som har en "plan" for denne PP? Her i huset tror jeg det blir å PRØVE å ikke prøve altfor hardt denne PP, blir litt smårar av all denne pliktsexen jeg ;) Og i disse dager er det for tidlig å snakke om sex uansett - sitter jo her med TR! Hehe!

Jeg håper virkelig det klaffer for oss alle denne gangen her altså - kjenner at jeg begynner å bli veeeldig utålmodig i hvert fall, selv om det bare er 6 PP på oss.

Jeg ber herved om at det kommer masse spirer og slår seg ned hos oss de nærmeste 14 dagene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

j og tenker d samme som deg.

skal holde meg langt unna tester denne mnd, hvis j klarer. hehe..

er ikke helt sikker på når j har ikm.

må vente å se når el kommer.

mens var 4 dager forsinke sist.

håper egentlig ikke å bli gravid denne måneden.

hvis j blir d, så får j 3 juli barn og d blir litt mye synes j.

skal ta d med ro denne mnd.

d skjer da d skjer.

får ikke gjort noe med d.

Skrevet

Oioi! Tre juli-barn ja - hehe! Kanskje oktober er mnd for deg vet du ;) Spennende å se ihvert fall - uansett om man tester og styrer, eller tar det som det kommer bare :)

Kan bli smårar av mindre tror jeg!

Skrevet

Har IKM i uke 44 jeg også..

Detter er min 2. mnd med pergotime...hadde i alle fall EL sist men ikke gravid...så håper det klaffer denne gangen....

skal prøve å slappe mest mulig av og ikke tenke så mye på graviditet..

har ikm rundt 1. nov.....

Skrevet

nå skjønner j ingenting.

er nettopp ferdig med mens og er kvalm og vondt i puppa enda.

er litt merkelig dette her.

Skrevet

Ja,da er det bare prøve igjen. Vet ikke om jeg har IKM uke 44 eller 45, men det får jeg bare ta som det kommer.

Skrevet

Heia dere jenter!

Vi får vel følge på i tråden her mens vi venter..? Ettersom jeg forstår er det lange dager for mange. For min egen del er jeg litt der at det blir som det blir. Men så skal det sies at jeg er vel i 1.pp nå. Tror jeg... Det spørs vel om jeg sier det samme dersom jeg fortsatt henger i dette forumet om et halvt år...

Men vet dere hva? Det er vel denne uka det bør skje? Er det ikke nå el bør være da? Jeg har faktisk ikke en eneste el-test og kommer ikke å investere i noen på en stund heller. Satser på at dette ordner seg uten.

Dere som tester... Det er denne uka sant?

Skrevet

ja j skal ha el denne uka, men har bestemt meg for å ikke ta noen el test denne gangen.

har nesten på følesen at j ikke får noe el denne gangen.

er kvalm, trøtt,sliten og vondt i puppa.

har hatt vondt i puppa 1 mnd nå.

skal jo ikke ha d hele tia.

skjønner ingenting j..

Skrevet

er d noen som har fått el enda?

dreiver å lurer på om j har d nå.

har litt vondt i magen.

fant denne sida på en annen side,er d ingen her lenger?

Skrevet

Jeg er her... Så ikke at du hadde skrevet et innlegg i går...

Aner ikke om det er el her i gården. Skal ikke ta el-tester på enda en stund. Aldri brukt det... og håper forsåvidt at jeg skal slippe det.

Lurer også på om jeg har el. Kjennes ut som alt er løst der nede. Sa til mannen min at det kjennes ut som hele eggstokken skal løsne. Forrige måned var det hele livmora det sto i... Kan ikke huske at det er sånn det skal være?

I heimen satses det hardt denne uka. Ikke bare annenhver dag, men hver! Her skal vi ikke misse en evt. el. Og mannen min er strålende fornøyd med initiativrik kone i senga!

Skrevet

klarte ikke å holde mrg unna, så j tok en test med cb digital el test.

den viste at j har el nå. hadde oss i går, så kanskje?

da er d bare å hekke videre.

før var d j som ikke ville ha nesten hele tia og nå er d omvendt. hehe..

ble spådd i går og hu sa at j skulle bli gravid i løpet av 2 mnd. hu trodde j fikk tvillinger el to tette.

blir spennende dette.

Skrevet

Jaja, nå har jeg ligget kvalm (og ja, har kasta opp) siden i går ... Føler meg helt elendig, all energi tatt fra meg.

Men! Ingen tanker om at jeg kanskje er gravid... for tenk om jeg ikke er det... Men sambo håper på det, så han har tenkt tanken han;-)

Blir spennende å se, særlig med tanke på at jeg ikke helt vet når jeg har IKM..

Skrevet

Ja.. det er vel denne uka EL er.. Hvis jeg har det da.. Aner jo ikke sikkert. Ikke vært gravid før, og heller ikke prøvd å bli det.

er egentlig ved litt dårlig mot og er nok bittelitt deppa..

Fikk vite at søstra mi er gravid idag og jeg ante ikke engang at de prøvde (men er selvfølgelig kjempeglad på deres vegne da!!!)

Jobber et sted hvor jeg ser gravide hele tiden også..

Er i 5. pp og syns dette er fryktelig slitsomt. Har forresten ikke delt med noen at vi prøver, så har liksom ikke noen å snakke med heller..

:-(

*sukk*

Skrevet

Derfor veldig greit med denne siden da, så kan man ¨få ut tanker og frustrasjon;-)

Skrevet

Ja, det er vel det.. :-)

Du har ikke peil på når ikm er? Bare antar det er i uke 44, eller?

Skrevet

Ja, for hadde SA i beg. av august, og etter det ble det rot med mensen, sist kom den en uke før , så... Ifølge det så skal den komme uke 44.. ellerkanskje 45? ;-) Kommer den så kommer den. Og kommer den ikke så er jo det enda bedre. Har et barn fra før av jeg, en 4-åring, så det hadde jo vært hyggelig med et søsken.

Skrevet

Skjønner. Har sett av andre her inne at det kan bli litt rot etter SA..

Krysser fingrene for at det har rettet seg opp igjen nå da og at den IKKE kommer. :-)

Skrevet

Ja, får håpe det går bra for alle prøverne her:-)

Skrevet

Aiva: Ja, ikke sant, det er frustrerende å ikke snakke med dem rundt deg om at man er prøver. Har lyst til å skrike det ut! Kan jo det da, men det er gøy når det er en hemmelighet. Også ville det bare være kjipt om det ikke funker. Da lurer jo alle på hva som er feil med meg eller oss. Uff!

Har hatt flere innom kontoret mitt som nok har sett at bim-ikonet har ligget framme i linja nederst. Skiter i det jeg... Kan jo være mange grunner til at man er inne her? Eller? Uff, nei det er vel ikke det. Jenta jeg har fra før er jo tre år, så kan ikke skylde på henne for at jeg fortsatt henger på bim. Gutta på jobben vet det vel kanskje da.

monkri: Håper spiren sitter i disse dager siden du tester positivt!

Det gjelder selvsagt alle oss andre også som ikke tester, men som bare håper.

Skrevet

Rima: Hvis noen spør, så har du jo 3-åringen som "unnskyldning". Kan jo være du er her fordi du fikk kontakt med mange sist, som fortsatt er her inne?? :-)

Tenkte at hvis jeg blir gravid, så skal det være hemmelig så lenge som mulig.. Har sagt halve livet at jeg ikke skal ha barn, så det kommer til å bli en drøss med spørsmål hvis jeg etterhvert får kul på magen.. :-/

Skrevet

tørr ikke å si til noen at j prøver j.

får bare spydige svar tilbake da.

har 3 fra før.

Skrevet

Aiva: Tenk at man leter etter en unnskyldning for å prate med så herlige jenter som dere da! Tror ikke noen kommer til å sprørre. Det går en spøk på jobben om at jeg er gravid. Var på en tilstelning der vi skulle STÅ og høre på et innlegg som varte 10-15 min. Jeg ble svimmel og måtte sette meg ned i full fart ellers hadde jeg besvimt. "Hun er gravid" sa alle etterpå. Spøkte med og spurte om de ikke hadde sett kulen. Dessuten er jeg en av de yngre på jobb og de venter bare på at jeg skal ha nummer to nå. Håper de får rett snart da!

Jeg kommer ikke til å klare å holde tett dersom jeg blir gravid. Hvertfall ikke til de nærmeste. Søstra mi kommer til å få en telefon straks. Også håper jeg vi klarer å holde det hemmelig hvertfall en måned for foreldrene våre. Men mest av alt er det jo en kjempelykke som man bare vil skrike ut!!!!

Skrevet

Jeg synes folk skulle holde seg for gode til å svare spydig på sånt. Hmmm. Det er vel samfunnet det da..? Skal jo bare ha 2.4 barn her i landet. Eller noe sånt?

Jeg synes du er tøff som tenker på nummer fire. Jeg har stress med EN treåring jeg...

Skrevet

Hehe, ja man må vel regne med at enkelte lurer;-) men det er mest moro da, ..bare man får det til å klaffe:-)

Og så er det så gøy å ha en (evt.) hemmelighet!

Skrevet

Monkri: Spydige folk? så dumt. Jeg syns det er koselig om folk som ønsker mange barn faktisk også får det jeg! :-)

Rima: Man føler seg kanskje litt truffet når folk fleiper med det, ettersom man faktisk prøver.. Har fått et par veldig direkte spørsmål i senere tid, om det ikke snart er på tide, og jeg kjenner det er vanskelig å holde maska.. mulig jeg rødmer litt, men tror jeg klarer å styre unna temaet sånn ganske greit.

Ja, det er jo en kjempelykke! men.. som tidligere nevnt, (i denne tråden tror jeg.. herre... husker tydeligvis ikke mye langt tilbake..*oppgitt*)

så jobber jeg et sted hvor jeg ser ørten gravide damer hver dag.. og det er jo dessverre en gang sånn at det går jo galt for mange tidlig i graviditeten da.. Så vet ikke helt, hvis jeg blir gravid, om jeg tør å si noe før jeg har passert ihvertfall de første 3 månedene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...