Gå til innhold

Tromsømammaer 2 oktober.


minhj

Anbefalte innlegg

Høres fint ut at dere har lyst på Scandic -julebord +++.

De vil ha beskjed hvor mange vi blir ca. 14 dager før, altså fint hvis dere kommer med tilbakemelding i begynelsen av november.

 

Vedr. hyttetur så er det vel Minda og meg som er med pluss våre babyer og kjære menn .

Susanne, hadde du tenkt litt mer om det er aktuelt for deg og dine?

Hva med deg Annette og Maria?

Håper Annette er blitt frisk igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle!

 

Her strykes det bunadskjorte og dåpskjole :)

I morgen har vi dåp. Gleder med til det.

Det blir en trivelig dag med familie

Ikke så mye styr for meg. Skal ha det på jobb til samboern,

og firma til søstra catrer maten, og jeg skal ikke bake en kake selv,

så da skjønne dokk at det ikke e så mye pes på meg.

Og eg klage ikke!! Smile..

Skal dra å pynte lokalet senere. Men det er bare gøy :)

 

Ja da har vi fått kjøpt oss hus. Er kjempefornøyd med det.

Met det er jo litt som skal gjøres da, og det er ikke bare bare for min del med en liten baby. Men det er mest maling som vi kan gjøre, og det tenker vi å sende melding til alle venner og kompiser og be om hjelp. Det ordner seg nok. Min pappa skal ta seg av badet, for der må alt tas. Men jeg gleder meg jeg. Tenk for ei koselig jul det blir på oss. Med baby og nytt hus :)

 

Ja Susanne vi har ikke fritidsproblemer fremover.

Pakke, male, vaske

Men det viktigste oppi alt dettan e no babyen vår!

Det e no 1 pri!!

 

Ha ei god helg jente

Så sees vi på babysvømming på mandag for de som skal det

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maria!

 

Velkommen i huskjøp-klubben! Gratulerer, Maria. Har dere kjøpt i Tromsdalen, eller?

Fornuftig å høre med venner og bekjente om hjelp, kan jo bli artig med fellesdugnad. Håper dere får gjort alt før jul. Koslig med jul i egen stua.

Her har jenta også hatt første prioritet framfor å henge opp alle de manglende bildene på veggene og kjøp av diseiner møbler etc...

Det går seg til etterhvert for oss.

 

ha en fin helg, alle sammen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Maria:

Grattis med huskjøp!!! Så gøy! Tenker det skal bli stas å feire Kristines første jul i nytt hus :-)

 

Elke:

Kjempe kos med julelunch på Scandic. Vi er mest sannsynlig med dersom Y ikke har forelesning. Høres veldig hyggelig ut! Kjempe bra initiativ! Er jo litt hyggelig å ha med våre bedre halvdeler også av og til :-)

 

Tone:

Ser ikke ut som vi får besøk fra Kr. sand denne uka, så da er det meget mulig at jeg kan få med meg ulltreffet. Var det kl. 20?

Vet ikke hvor mye ull vi trenger akkurat nå (kommer til å få endel ting fra Nøstebarn om ikke lenge), men hadde jo vært kos å gjort det for det sosiale om ikke annet.

 

Kari Anne:

Så kjip med vannlekasje! Håper det ordner seg raskt! Ikke no går når sånt skjer!

 

Her har vi vært på bytur i dag. Deilig å komme seg ut litt etter å ha måttet holde seg inne pga forkjølelse i flere dager. Formen er nå stigende og det er bra.

Håper dere alle koser dere og nyter helga.

Hyggelig at det passer for flere av dere til onsdag! Gleder meg til å se dere!

 

Ha en fortsatt god helg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia: Ulltreffet er klokka fem! Skulle egentlig være klokka åtte, men ble flyttet frem :) Tror kanskje det blir for travelt å komme til deg på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også ulltreffet var 20...så det blir nok litt mye på en dag.

Skal til byen på formiddagen og så blir det jo veldig ok med treff hos deg, Pia. Kommer sikkert et sted mellom 12.30 og 13.00 Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tenker å gå en tur til lavvoen i tromsdalen i dag om noen har lyst å bli med =)

 

Vi reiser å går fra gravlunden i 12 tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...