Gå til innhold

Foreningen For Gale Testomane...

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM søndag, så i dag måtte jeg jo bare teste! Er måte på hvor lenge man skal holde seg avholdende....tisset med friskt mot på en QR.....som selvfølgelig ble blendahvit bortsett fra en eneste ensom rød strek..da er det bare å vente til i morgen med å ta en ny test! :D

Litt farget utflod i dag, noe jeg ikke pleier ha før IKM, så tillater meg selv å håpe bittelittelitt -enn så lenge.

Et lite spm til dere sjefstestere; på CB står det at man kan teste 3 og 4 dager før IKM. Det står ikke noe om dette på QR, men så vidt jeg har skjønt er de like sensitive? (utslag på HCG over 25?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, de kan slå ut dersom man tester 3-4 dager før IKM dersom man bruker morgenurin, men det varierer veldig fra person til person. Ikke alle produserer like mye HCG i begynnelsen. Så det som er riktig er vel at for noen vil den slå ut 3-4 dager før.

Skrevet

Hei

Meldt meg inn her på mandag, da den hvite konvelutten kom i posten. Å gjammen ta har ikke de testene fått bein å gå på. Da ikm kunne være alt fra i går til tirsdag, start jeg likså godt på mandag, både med grav test og el- test. Har da brukt 4 gravi. tester fra billigtester alle neg. El-testene begynte å bli sterkere i går og i ettermiddag var den veldig sterk. Rev tilslutt papieret på cb. dig., som om den skulle være en julepresang og jeg 3 år, og gjett hva den sa: gravid:) Så da må jo konklusjonen være at det funker å bruker mange tester, tilslutt blir man gravid;)

Skrevet

Wowo: Jeg LIKER logikken din, men er litt usikker på om det stemmer med virkeligheten.... :-D Skulle ønske...:-D Gratulerer igjen. Heldig-gris! :-D

Klem

Skrevet

Takk igjen:)

Dersom man plusser på en hel masse sex en uke før el-løsning og litt etter... så stemmer den nok jeg;) tihi

Skrevet

Vel,vel da er EL over for denne gang og nå kommer et lite pust i bakken før det er på med nye tester, men jeg tror ikke jeg kommer til å bli like gal på G-testene som på EL testene fordi akkurat når TR skal komme er jeg midt i flytting. Det hadde vært veldig morsomt dersom det hadde klaffet denne gang siden da hadde begge barne blit laget i samme seng i samme rom.

Skrevet

hello alle sammen... i dag er jeg 5-7 dpo og jeg har testet * skamme meg*

he, he, skjønner ikke hvorfor jeg gidder ass, vet jo at det ikke er mulig at det gir noe utslag enda... jeg er lost..... ;) hihi

Skrevet

Hehe tror nok det er litt tidlig ja, Jeg var helt sprø på EL-tester, men tror jeg blir bedre på G-testen at to grunner

1. Vi flytter da, så jeg får ikke så mye tid til å tenke på det

2. Er redd for å få en kjemiskgraviditet, for så å bli skuffet

Skrevet

Hahahaha.... så gøy å lese. Sitter å ler høyt for meg selv:-) Kjenner meg sinnsykt igjen! Spesielt det med å teste, også gå søkkvåt inn og ut av dusjen for å sjekke.

Jeg er da Skrulla86 og er testoman!!!! Vet ikke om IKM er onsdag, torsdag, fredag eller lørdag, men har allerde svidd av 2 blendahvite tester.(eller jeg syns jeg så det skimtet en strek i dag, men er 99,9% sikker på at det var innbilning). Aner ikke når EL var, dette er min 2 syklus etter pilleslutt.

Utrolig gøy å lese deres opplevelser, og jeg føler med dere der vi sitter å nistirrer på pinnen (i alle vinler og forskjellige lys) for så å gjemme den i søpla...haha. We`re crazy, and loving it;)

Skrevet

her er det for øyeblikket cold turkey withdrawal..... nettopp ferdig med mensen, og enda litt for tidlig å teste for el...hrmmphh... tempinga gir meg litt tilfredsstillelse da :D

gleder meg til nok en måned med galskap (underlig nok...). andre som nærmer seg el?

Skrevet

Hehe:) Fantastisk tråd:) Jeg melder meg inn.

Jeg er SJ og er testoman med store bokstaver!!!!! Trodde ikke det var sånn det skulle gå...:/ Hadde en MA i juli og har dermed ikke fått syklusen i orden. Så da kan man ikke gjøre noe annet enn å teste da:p

Denne syklusen har jeg da svidd av 10 CB digital eggløsningstester uten noe positivt resultat(begynte kanskje å teste for tidlig??) og da jeg ble fri for tester, testet jeg ikke mer for eggløsning....noe jeg nå kan forbanne meg på, da jeg sitter og venter febrilsk på TR, som jeg nå ikke aner når skal komme...så jeg kan komme i gang med en ny hekkesesong...:P

Trodde jeg hadde IKM på fredag 19., så jeg har da allerede brukt 4 eller 5....har ikke holdt tellingen...gravi-tester, billigstrimmel, som alle har vært kritt hvite...og da jeg i går enda ikke hadde fått TR slo jeg til med en CB som ikke en gang hadde en ønskestrek...:( Jeg skjønner ingenting... TR har enda ikke kommet. Har jo selvfølgelig hadt alle symptomer denne måneden på graviditet:p Mer enn det jeg hadde i forige graviditet:p Hehe, det er rart hva denne psyken kan gjøre med kroppen:p

Jeg har da ikke bare ventet i noen minutter på streker heller....har gjerne plukket dem opp av søpla igjen etter både en og to dager for å se om det hadde skjedd noen forandring...HAHAHA... CB har jeg enda i skapet i esken sin....har ikke skjekket den i dag....men det er vel ikke vits heller:p Hehehe.. Og for ikke å snakke om CB digital eggløsningstestene hvor jeg til og med samlet på alle pinnene for å se om jeg kunne tolke strekene på de...dette er galskap!!!

Begynner faktisk å bli livredd for at alle disse tankene rundt graviditet osv kan være med på å gjøre det vanskeligere å bli gravid, så prøver jo fortvilt å ikke tenke på det...men det er jo umulig!!! Kan dette være tilfelle egentlig??

Jeg har i allefall lagt inn en ny bestilling på eggløsningstester, da jeg regner med at TR kommer hvert øyeblikk, håper det hvertfall så vi kan hive oss rundt hvertfall!! !4 tester er foreløpig bestilt og jeg har bestemt meg for å teste hver dag denne syklusen, og sambo mener faktisk jeg skal teste to ganger om dagen i tilfelle LH stigningen er for kort til å oppdage med bare en test om dagen...Hehehe...tror jeg har en sambo som også kan melde seg inn her:p Så jeg skal da bestille hvertall en apkke til med CB eggløsningstester og kanskje en pakke med billige tester:p Takk og lov for billige tester:D Graviditetstester har jeg foreløpig nok av, bestilte så mange til denne syklusen at;) Tror det må være 7 billigstrimler, 2 billigstaver, 1 CB digi og en CB vanlig som ligger klar i skuffa. Og herlighet, dette er jo helt sinnsykt når jeg leser over dette. Sukk!! Det er ikke greit dette her.

Tror jeg passer godt inn her med andre ord:) Godt å se at jeg ikke er alene.Håper ikke denne perioden varer for lenge da! Merker at det tar kraftig på psyken..

Skrevet

oy shit det ble litt langt. Beklager;) Mye på hjertet gitt;)

Skrevet

Hei velkomme skal du være ;-)

Skrevet

Hehe:) Takk, godt å være blant dere:) Sjekket forresten CB tatt i går...ingen forandring der nei så nå ligger den trygt i søpla..i tilfelle jeg må sjekke en gang til:p

Skrevet

Ja, når du sier det tror jeg at jeg skal ta frem den jeg tok i dag tidlig å se etter forandringer...haha.

Skjønner virkelig ikke folk som kan si f.eks: "Jeg er 1 uker over IKM, men har ikke tatt test enda" Det går jo ikke! Jeg hadde vært SUPERfornøyd om jeg kunne sagt at jeg hadde klart å vente med å teste til 1-2 dager FØR IKM..haha

Skrevet

Jeg nærmer meg EL, men siden jeg hadde 24 dagers syklus forrige periode i motsetning til 28, så må jeg jo teste i evigheter siden jeg ikke vet hvor lang syklusen blir nå. Og mannen bare venter på klarsignal:) Selv om han gjerne skulle "tørrtrent" litt mens vi venter:) Jeg tror jeg har IKM 10.10, det er leeenge til...

Skrevet

Da kom TR gitt. IKM blir da ca. 16.10... Tror ikke jeg klarer å overlate noe til tilfeldigheten denne pp, så det blir EL-tester hver dag, fra siste dag med mens:p Gleder meg allerede, og har bestemt meg for å prøve å være mer positiv denne perioden!!:) Syns ikke det har vært lett å holde motet oppe i forige pp nemlig... Håper bare at kroppen har stabilisert seg nå etter MA'en... slik at den er klar for en ny liten spire:)

Hvor lenge har dere andre prøvd forresten? Er det noen av dere som har erfaring med MA e.l.?

Skrevet

Mensen her også gitt! Jeg hadde trodd jeg skulle få en diger nedtur, men heldigvis er jeg bare lettet over at syklusen er normal igjen. Dvs. syklus på 26 dager som jeg hadde... haha, må le, klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal skrive "da jeg var ung" eller "før jeg begynte på p-pillene"! :-D Anyway, ser ut for at syklusen er normal igjen og at den veldig positive el-testen for en uke siden, bare var et lite sprell fra lurekroppen min. Merker st jeg begynner å se litt mer positivt på neste pp!

Må le, i dag, på vei til jobben, fortalte jeg mannen om den negative gravi-testen min i morges. Vi snakket om at det ikke er noe vits i å teste ETTER ikm, da er jo halve moroa over! :-D Da kom det tørt fra ham: "Jeg tror ikke jeg vil vite hvor mye penger du har brukt på de testene dine!" Heldigvis er han ingen gjerrigknark og heldigvis vet han at jeg er sprøyte gal...:-D

Strategien for neste pp er: Hekke i vei, annehver dag, ingen el-tester og prøve å vente *litt* lenger med gravi-testene. I tillegg skal jeg prøve å holde meg litt mer vekke fra bim. Vet ikke om jeg kan holde alt, men det er jo lov å håpe! :-D Problemet med å kutte ned å bim'ingen er at jeg da ikke får fulgt med på hvordan det går med alle dere andre her...:) Og jeg er en av Nord-Europas mes nysjgerrige...:.-D

Klem

Skrevet

Har egentlig ikm 29 sept, men mistenker at jeg hadde el rundt den 10 sept.

Så som den ekte testomane som jeg er så er det jo klart at jeg spretter opp av senga om morgenen for å tilfredstille dagens behov :-)

I dag så så jeg altså en helt vanvittig svak skyggestrek....kan godt ha vært innbildning eller rett og slett gugg i mitt trøtte øye, men innbiller meg en skygge der :-)

Snakk om å gi en testoman blod på tann da! hehe

Tar heldigvis det hele med relativt stor ro, og regner ikke med at jeg er gravid....men gleder meg likevel til å teste videre de neste dagene hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...