Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2008 #26 Skrevet 9. september 2008 Og jepp,.....gjemmer testene godt i søpla. Må passe på at de ikke er synlige hehe
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. september 2008 #27 Skrevet 9. september 2008 Når vi er inne på dette med å kjøpe tester... En gang kjøpte jeg to digitale og to vanlige. Følte meg litt panisk da ja...:-D Hahaha, kom på en annen gang... Akkurat da vi hadde bestemt oss for å slutte med pillen, men vente en måned. Da kjøpte jeg følgende på apoteket: 2 stk. graviditetstester, 1 pakke med el-tester og en pakke med kondomer. Tenkte ikke over hvor sprøtt det var før jeg var gått...:-D Hipp hurra for nettet og billigtester, der er det ihvertfall ingen som ser hvor mange tester jeg kjøper! :-D
Troika-3blå Skrevet 9. september 2008 #28 Skrevet 9. september 2008 Hei, jeg heter ingvildks, og er testoman. Er også en av disse som tisser på pinner i smug, og håper at jeg ikke en dag blir ferska. Men jeg innrømmer det, jeg VET jeg er avhengig:) Her er en liten sang jeg laget, sånn på sparket ved middagslagingen: Mel: En bussjåfør En tissetest, en tissetest det er en test man tisser på. Om den er positiv, da er det baby-liv. En tisse-test, en tissetest, det er hver dag en fest:) Den halter nok litt, men det gjør ikke noe:) Hilsen meg
Vivil-08 Skrevet 9. september 2008 #29 Skrevet 9. september 2008 Hehe, egen foreningssang og greier! Har klart å holde meg i dag uten å teste!!!! Stolt! *trenger jo ikke å nevne at jeg er 2 DPO*
Maren og snella Skrevet 9. september 2008 #30 Skrevet 9. september 2008 A1973, den må være en klassiker, sikkert ikke en hverdagslig kombo :-) Er også superglad for netbuttikker med billige tester! Blir så slitsomt å finne ett nytt apotek hver gang jeg skal ha en test (paranoid jeg?) Hoi a meg, det er en ting å være prøvende testoman med sterke abstinenser, men jeg lurer litt på om jeg kommer til å klare å holde hodet kaldt når jeg blir gravid??? Digger forresten temasangen!!!!!!!!!!!!!!!
Maren og snella Skrevet 10. september 2008 #32 Skrevet 10. september 2008 Hva med ett "buddy system"? Når abstinensene blir for sterke så har vi nen å rope på, som kan styre oss vekk fra testene som ligger godt gjemt bakerst i badeskapet??
LadyLay Skrevet 10. september 2008 #33 Skrevet 10. september 2008 Kanskje cluet er å gi alle testene til gubben for så å måtte spørre om å få en når man vil teste - tror ikke jeg hadde testet sååå mye da:-))
Maren og snella Skrevet 10. september 2008 #34 Skrevet 10. september 2008 Ikke dumt.. men det er bare to små problemer med den... Gubben lar seg bestikke altfor lett, en bolle med sjokoladepudding og jeg får de testene jeg vil ha... med en gang! Også har jeg ett kredittkort som det er lett å kjøpe ting med, jeg kunne funnet på å få testene sendt til kontoret
LadyLay Skrevet 10. september 2008 #35 Skrevet 10. september 2008 he..he...ja det finnes vel alltid en utvei. Jeg kunne vel også ha funnet på å stikke ned på apoteket i lunsjen og teste i all hemmelighet. Mannen min er nok også veldig lett påvirkelig!! Menn altså! Vet ikke hvor mange ganger vi har snakket om å slutte å spise godis, drikke brus etc, og så tenker jeg at han skal være den sterke som ikke gir etter - et lite smil og et lite spm om han kan stikke å kjøpe noe så er han på vei:-)) ...snill på godt og vond.....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. september 2008 #36 Skrevet 10. september 2008 haha, da hadde jeg aldri fått testene tilbake :-) Han kan være skikkelig sta sånn, hehe Testa forresten med el-test i dag og har aldri sett den så sterk før, ikke helt som kontrollstreken men nesten....vil det si at el- er på vei? skal ikke ha el før ca 15 sept, men hadde bare mens i 3 dager, kan det ha noe å si? hmmmmmmmmm
Maren og snella Skrevet 10. september 2008 #37 Skrevet 10. september 2008 *sukk* Forsåvidt godt at de er så snille og gode da :-) Ser for meg at det ikke er mange menn som ville holdt ut med meg for tiden. Som den tørrlagte testomanen jeg er, så er jeg ikke spesielt god å ha med å gjøre...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. september 2008 #38 Skrevet 10. september 2008 OMG, nå nettopp fant min mann ikke mindre enn TRE tester! De har ligget i en kuffert, fra forrige IKM, i et siderom. Jeg ble *SÅ* glad! Og min mann så galskapen i øynene mine og holdt klokelig munn...:-D Eller han sa: "Du er sprø!" :-D
**micke** Skrevet 11. september 2008 #39 Skrevet 11. september 2008 må bare si det....JEG HAR IKKE TESTET IDAG!!! *gliser og er kry*
Shiny84 Skrevet 11. september 2008 #40 Skrevet 11. september 2008 jeg har holdt meg "nykter" i 2 dager, hehey... Men lurer nok på om ikke suget tar overhånd i morra.. Kjenner tvilen kommer å tar meg, JEG MÅ JO VÆRE 100% SIKKER.......knis...... jeg er gal!! Hvor bestiller man disse billigtestene? blir så dyrt å fly på apoteket hele tiden og ikke minst flaut!!
**micke** Skrevet 12. september 2008 #41 Skrevet 12. september 2008 billigetester.no enkelt og greit, billig og anonymt jeg hadde en kjeeempesprekk i dag, har testa to ganger... det får jeg for å være så flink i går tenker jeg............
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #42 Skrevet 12. september 2008 Micke: Når har du IKM? Jeg testet etter el i går, enda jeg vet at jeg mest sansynlig har hatt el. MEN i går veld og i dag har jeg hatt slimete utflod igjen... og da må jeg jo teste etter el, for sikkerhets skyld...:-D Ikke en dag uten en test....:-D
Sonata08 Skrevet 12. september 2008 #43 Skrevet 12. september 2008 Her hører jeg også hjemme ! 9 dager til ikm og har allerede tatt xx tester....falu...... A1973 : når har du ikm ? Jeg fikk også slimete utflod igjen i dag og syns det var rart. Fikk også slimutflod en uke før ikm forrige gang jeg var gravid, så lurer jo litt på om dette også kan oppstå ved festing....? Fikk du positiv EL test ?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #44 Skrevet 12. september 2008 Har ikke testet enda, men tror jeg skal gjøre det NU. Jeg har ikm mandag 22. Haha, jeg lurer jo også på om dette slimet kan ha med festingen å gjøre. Tror jeg er på god vei til å bli klin, hakke, gal....:-D Men skal teste etter el nå, skriver resultatet etterpå...
Sonata08 Skrevet 12. september 2008 #45 Skrevet 12. september 2008 Da har vi ikm omtrent samtidig. Her også : helt sprø har jeg blitt. Har testet 2 ganger i dag selv om jeg vet det er aaaalt for tidlig. Det skumle sykdomstegnet er jo at jeg prøver å skjule for mannen min hva jeg holder på med...:-) Spent på resulatet på EL- test!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #46 Skrevet 12. september 2008 Hahaha, min mann er bortreist, men når han er hjemme gjemmer jeg meg... og testene... og alle pølasglassene.... Sørens glass, de tar mye plass! :-D Måtte kjøpe nye i dag og så regner jeg med det kommer en haug med nye gravi-tester i morgen. Da er jeg beredt til denne pp gitt! :-D El-testen min var nesten helt blank, så negativ ja... Åååååh. jeg dør nesten av spenning! Hater dette., samtidig som jeg elsker det også....:-D Love/hate....:-D
**micke** Skrevet 12. september 2008 #47 Skrevet 12. september 2008 hehehe... vet ikke om jeg tør si det... mellom tir og tor i neste uke. så jeg tester jo litt vel tidlig da
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #48 Skrevet 12. september 2008 Micke: Er vel ikke *så* tidlig det vel??? :-D Nei, jeg skal prøve å holde meg til... fredag.. eller kanskje torsdag... da er det 4 dager før ikm... Jo, blir vel torsdag... :-D Hrmf... for et liv... Skulle tro jeg ikke hadde andre ting å tenke på...:-D
**micke** Skrevet 12. september 2008 #49 Skrevet 12. september 2008 hehehe det er det jeg prøver å overbevise meg selv om... aner virkelig ikke hvordan noen klarer å vente til ETTER ikm med å teste??? kan du forstå noe slikt? LOL
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #50 Skrevet 12. september 2008 Nei, jeg kan overhodet ikke skjønne at det er mulig å vente til etter ikm. Da er jo halve spenningen vekke da! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå