Maren og snella Skrevet 15. september 2008 #76 Skrevet 15. september 2008 Sprakk igjen.... Denne gangen med langt mindre dramatikk... MEN denne gangen fant jeg en skyggestrek som kan sees med det blotte menneskeøye (nei, jeg tegnet den ikke på selv ;-) ) For tidlig å være gira, så jeg melder meg ikke ut av bli gravid enda....
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. september 2008 #77 Skrevet 15. september 2008 God morgen! Maren: WOW GRATULERER! Hvor mange dager før IKM er du? Dette er som bensin på bålet.....:-D Men nei, jeg har ikke testet i dag, og skal ikke heller. *Lover, kryss på halsen!* :-D Men kanskje i morgen.....:-D Klem
Maren og snella Skrevet 15. september 2008 #78 Skrevet 15. september 2008 Hehehehe, Ikke meningen å helle bensin på bålet... Man må vel teste på morgenurinen før IKM, så du er nok trygg for i dag ;-) Jeg har IKM på torsdag, så 4 dager før IKM. Mer bensin? Bruker omtrent all energi på å dempe "gira riiittttiiiiitiiiiiii jeg er smelt på tjukka" tankene, men det er søttenmeg ikke lett. Må nok få en klar og fin strek og kansje bekrefte med en digital før jeg lar megselv tro at dette er ekte. Når har du IKM? Klæm
Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 #79 Skrevet 15. september 2008 ABSINENSER!!!!! Ingen pakke i posten fra billigtester idag, og bare en EL-test igjen. Får håpe den er pos. imorgen dersom ikke pakken kommer da. Ellers blir jeg GAL...
Vivil-08 Skrevet 15. september 2008 #80 Skrevet 15. september 2008 Maren med huleboer i sokkelen?: Gratulerer så mye!!! Håper vi andre gale kan følge deg over til 1.trimester veldig snart! Gått til innkjøp av tre nye grav.tester i dag, så da er det bare å begynne å teste igjen....riktig nok bare 8DPO, så prøver å holde meg et par dager til. Spørs om det må ofres en el-test en kveld likevel...har hørt det er en liten mulighet for at de kan slå ut tidligere enn en grav.test. (sikkert bare vås, men la meg få leve i troa!! Jeg trenger å teste snart!! )
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. september 2008 #81 Skrevet 15. september 2008 Testen i morgen er avlyst! Alle symptomer forsvant, POFF, så var de vekke! Grrrrr... Blir vel ny pp på meg da... Hadde dårlig følelse for en uke siden, så fikk jeg en veldig god, nesten ekstatisk følelse, og nå er jeg mer negativ enn noen gang! VRÆÆÆÆÆL, dette er selvpining på høyt nivå! :-D Klem
wowo Skrevet 15. september 2008 #82 Skrevet 15. september 2008 Hei Tror jeg er medlem i denne foreningen jeg å..... I dag løp jeg til postkassen, og hva var der: jo en hvit konvelutt, men mange tester fra billigtester:) Rett på badet fikk ut nok dråper til å teste med både gra. og el-test( i tilfelle den slo ut først) begge to negative.... Hadde el-løsning for en uke siden, så er jo helt galskap å begynne med dette nå, men kan jo hende........ Har lest litt gjennom innleggene og har ledd så jeg griner i sofaen, mannen min har lurt på hva jeg leser... Foressten godt å kunne si at det ikke bare er meg:)
Maren og snella Skrevet 15. september 2008 #83 Skrevet 15. september 2008 Opp med haken! PP´n er ikke forgjeves før TR er ett faktum, basta! Jeg er litt stressa for å teste i morgen tidlig... Tenk om testen i morges var falsk positiv eller dette er no kjemiske greier? Tror denne testeangsten er ett tegn på at jeg begynner å bli kurert for testomaniet. muligens.
Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 #84 Skrevet 15. september 2008 Hehe.. Dette går så bra. En pos. test og spire i magen er den beste kuren mot testomaniet. Anbefaler det til alle. Ønsker å prøve den kuren selv, og jeg sammen med resten her, kommer forhåpentlig vis snart etter. GRATULERER!!
wowo Skrevet 15. september 2008 #85 Skrevet 15. september 2008 Gratulere, en strek er vel en strek:) Må smile jeg:) Blir det virkelig sånn at når testen er positiv, kommer man bare til å svi av mange hundrelapper til for å være sikker?? Godt å høre at denne testomanien går over.... Kanskje når vi har vært hos legen etter 10 positive tester, og virkelig fått det bekreftet av en kyndig en?
Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 #86 Skrevet 15. september 2008 Hehe Og er du virkelig testoman gir det seg ikke før man har hørt hjertelyden og vært på UL....
wowo Skrevet 15. september 2008 #87 Skrevet 15. september 2008 ok, kanskje jeg skal søke på abbonement på blligtester.no, er jo like greit slipper jeg å gå inn å bestille:)
**micke** Skrevet 15. september 2008 #88 Skrevet 15. september 2008 idag turte jeg ikke teste! hva er det nå som skjer da?!! jeg forstår ikke hva som foregår i hodet mitt.... ikm nærmer seg med stormskritt --- AAH
Musemor med tre søte små Skrevet 15. september 2008 #89 Skrevet 15. september 2008 Du er redd for at den kan vært neg. og dersom den er det nå så nære opp mot IKM må du begynne å tenke på neste pp istedenfor spire, og det har du ikke lyst til. Så instinktivt så er du redd for å teste....
Maren og snella Skrevet 15. september 2008 #90 Skrevet 15. september 2008 Tar meg en test i morgen eller i overimorgen. Har jo kjøpt inn nok tester fra billigetester til å vare i tre og en halv evighet, kan likesågjerne bruke en til. Var egentlig ganske sikker på at det kom til å komme strek i morges... det kom no blod som lignet veeeeeeeeeeldig på en festeblødning etter kvelskosen i går. Og det er vel ca da hcg begynner å produseres? Er også egentlig ganske sikker på at det er noe på gang, kjenner det på kroppen, og dessuten så er jeg trøtt som en strømpe. Det er igrunnen det sikreste tegnet mitt, blir heeeeeeelt zombie.... Kan ikke noen bli med meg over??? værsåsnill!!! Det er skummelt på første tri.... Alle snakker om SA/MA og det er ikke noe jeg skal gjøre igjen. Mye koseligere her!!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 17. september 2008 #91 Skrevet 17. september 2008 Hei og hå, Hvordan går det med dere gærninger for tiden? Noen som har sprukket igjen? Klem :-D
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. september 2008 #92 Skrevet 17. september 2008 hehe må fortelle om gårsdagens abstinens, påfølgende lykkerus og deretter intens gransking hehe Jeg har ikke særlig peil på når jeg har el. Men den 9 og 10 sept var det iallefall ganske sterk strek på el-testene. Så da fant mitt lille hode ut i går at en grav test hadde vært moro???!! Leita som en gal gjennom skuffer som jeg hadde lageret med billig-tester. Fant ingen....men så.....nederst i roteskuffa på badet lyste det opp en test ......her ligger jeg....bruuuuuk meg....nåååååå hehe Siden den lå der og bønnfalte meg om å bruke den så kunne jeg jo ikke annet enn å la være, stakkars, lå jo der helt alene jo! Den var selvfølgelig like hvit som det hviteste blendalaken....men ikke nok med det jenter....jeg sparte på den i minst 1 time, bare for å se om det kanskje dukket opp noe hehe Jeg er herved erklært sinnsyk testoman!!! Ha en flott dag alle sammen! P.S Får 20 tester i posten i dag.....weeeeeeee
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 17. september 2008 #93 Skrevet 17. september 2008 Det gleder en stakker testoman å høre! :-D Jeg har kastet meg over el-testingen igjen... :-D Etter el (som jeg er ganske sikker på fordi jeg hadde alle tegnene, vondt i mage, kvalm og el-slim, og fordi gynekologen mente jeg hadde hatt el dagen før jeg var der) ble el-testene nesten helt blanke. På tirsdag fikk jeg en el-test der test-streken var like sterk som kontroll-streken, men litt tynnere. I går fikk jeg en test-strek som var sterkere, og like tjukk, som kontroll-streken. "HVA F BETYR DETTE?" har jeg tenkt inni hodet mitt, ganske så mange ganger ja... Selvfølgelig har dette gjort det umulig for meg å la være å ta gravi-test påfølgende morgen... Nå er jeg blitt så vant til den blendahvite gravi-testen at jeg ikke en gang gidder å sitte og stirre på den... Nå hiver jeg den inn i skapet, finner på noe annet og går og sjekker igjen etter en stund. Må innrømme at jeg holder den opp mot lyset og stirrer hardt....:-D Men nå kommer spørsmålet... I morgen er det 4 dager til IKM.... Hvilken, av de mange testene, skal jeg svi av da? Hahaha, dere vil ikke tro hvilket lager jeg har... Et halvt tonn med billigstrimler, to digitale fra Boots i UK, en CB-digital, en CB vanlig og en obskur test jeg lkjøpte i Tysland. På den står det blah...blah... AB blah... blah... Jeg TROR ab betyr etter? Det var nemlig to tester der, en blå og en rosa der det stod ab på. Den blå var 3 Euro dyrere, så jeg regner med at det sikkert var den testen man kunne teste med FØR ikm? Frekkaser., hva skal man med tester ETTER ikm? :-D Klem
Troika-3blå Skrevet 17. september 2008 #94 Skrevet 17. september 2008 Daaah.... Den blå er jo hvis du ønsker gutt, og den rosa hvis du håper på jente;) Det tror i hvert fall jeg *hihi*. Her har TR kommet og gått, og vi prøver igjen! Må jo være positiv:)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 17. september 2008 #95 Skrevet 17. september 2008 hahaha ønsker meg lageret ditt jeg A1973!! =) Jeg ville satset på en CB vanlig- de har jeg troa på! =) Ellers så får jeg vel legge til; Hei jeg er MammaTilSnuppaLita og jeg er testoman! *vinker til den fullsatte salen!* puh! Må ut å handle tester i morra eller fredag slik at jeg er klar til å teste i helga:) (dog 5-6 dager før ikm men da syns jeg at jeg har vært flink;) )
Troika-3blå Skrevet 17. september 2008 #96 Skrevet 17. september 2008 Jeg var forresten på nettet i går og la inn ny bestilling på tester:) Fant ut at det var like greit å bli fast kunde først som sist:)
**micke** Skrevet 17. september 2008 #97 Skrevet 17. september 2008 jeg har funnet kuren (svært midlertidig vel og merke) på testesyken!! tr kom på besøk i dag morges.......... så da holder jeg meg nykter i bortimot en hel uke tenker jeg! *flinke meg* tempen min falt drastisk igår morges og holdt seg lav i dag, så jeg visste jo egentlig da at håpet var ute for denne pp'en. meeen... vi går løs på neste med godt mot og samlet tropp! alle to beundrer samlingen din, A! her går det stort sett i billigtester (som holdes opp i mot lyset i alle mulige vinkler, bøyes og plukkes på), i tillegg har jeg en cb dig som ligger i skuffa i tilfelle krise......
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. september 2008 #98 Skrevet 17. september 2008 Har fått ny dose på 20 ferske grav tester i posten i dag :-) Måtte sjekke om 1 av dem fungerte med en gang da....noe den ikke gjorde...for det var bare 1 strek der hihi Fungerer vel ikke før det er 2 sterke streker vel? ;-)
Karri -julibaby i magen Skrevet 17. september 2008 #99 Skrevet 17. september 2008 Hmmm... Tror dette er den rette gruppen for meg! Vi er i 1 pp og jeg har allerede brukt opp 4 tester (har jo ikke peiling på når jeg har EL). Sambo er mildt sagt oppgitt over meg og nå har han konfiskert hele pakken med billig tester og jeg skal få utdelt en test annenhver uke for å stilne teste-abstinensene mine.
Musemor med tre søte små Skrevet 17. september 2008 #100 Skrevet 17. september 2008 Kan du ikke bare si som meg, Siden det er 1. pp er jeg ikke helt sikker på når EL er så da må jeg teste mye for å finne ut hvordan syklusen min er ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå