Gå til innhold

Foreningen For Gale Testomane...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dagtidlig sprakk jeg! IKM neste torsdag, altså 6 dager til jeg kan forvente noe resultat i det hele tatt...

Forløpet gikk som så:

Våknet opp som årets sinnaball med überømme bryster. Håpet lyste i mitt stille sinn. Famlet meg i vei inn på badet, stirret på en test i flere minutter før jeg overbeviste megselv om at den bare måtte tas. Krise! vi hadde ingen plastkopper eller egnede beholdere, så jeg velger å tisse i en liten pose (søvn i øynene og desperasjon gjør ikke gode ting med hodet til en stakars testoman). Det gikk greit og man dyppet nedi testen. *spenning* Kontrollstreken kom til syne *testen funker iallefall* så var det bare å stirre hardt og intenst på hele pinnen i ca 5 minutter. Ingen flere streker. Jaja tenker man da og tasser inn i dusjen. I med sjampo og på med såpe *kansje det er en strek nå?* tasse bort til og se på testen, vann over hele badet. Fortsatt ikke flere streker. Tasse inn i dusjen igjen. Ut med shampo, på med balsam *NÅ må det jo være strek* Samme regla en gang til og enda mer vann utover gulvet, fortsatt ikke flere streker. Gjøre seg ferdig i dusjen, tørke seg, for så å stirre intenst på testen for å finne en skyggestrek som ikke var der.

Jeg hadde litt forklaringsproblemer da min samboer fant meg i evas drakt på ett meget vått bad, stirrende på en liten plastpinne...

Galskapen har vunnet...

Skrevet

Gudamei...

Alle dere tilsammen hørs jo ut som meg.

Er seriøst blitt hekta på tester.

Blir gal av meg selv.

Skal ha IKm tirsd,onsd,men testet i snart en uke alt vel....

*HÅPLØST*

men jammen godt det ikke bare er meg..

Skrevet

Maren: Du er SPRØ, men akk så kjent det høres ut... Jeg ler, for jeg vet at jeg er like håpløs selv...:-D Lykke til i morgen da! Jeg har foreløpig bare testet etter el denne pp. Er 10 dager til IKM, så jeg får vel vente *noen* dager til.... Helst til tirsdag, men kjenner jeg meg selv, så blir det før... :-D

Skrevet

Ah, idet jeg trykket på "lagre" kanppen så jeg at jeg hadde skrevet tirsdag, jeg mente torsdag... Eller kanskje tirsdag??? Hahahahaha, idiot...:-D

Skrevet

Denne tråden er bare supermoro!! Bra å vite at man ikke er helt gal helt alene (noe mannen min sikkert tror jeg er) he..he....jeg har ikm 18.sept og har også allerede svidd av noen tester...Hver kveld tenker jeg at "nei, nå skal jeg holde meg til IKM", men av en eller annen grunn trekkes jeg mot testene (som selvfølgelig ligger rett ved doen!!) og da er det gjort!! Har fått noen svake skyggestreker et par ganger, og det gjør jo saken ikke mye lettere - da bare MÅ jeg teste neste morgen!!! Hjelp!!

Skrevet

Riktig navla kam man ikke si man er nei ;-)

Men men, forhåpentligvis så varer ikke dette i mange PP...

Følte ikke noe testebehov i dag morges. Kansje jeg klarer å holde meg helt til torsdag? Skal gå til innkjøp av noen plastkopper i dag, i tilfelle jeg sprekker...

Gleder meg til å kunne vifte med en 2-streket pinne! (det er forøvrig ord jeg ikke kombinerer så veldig ofte)

Har noen tenkt ut artige måter å fortelle vordende fedre og besteforeldre de gode nyhetene?

Skrevet

Melder meg inn her! Kjenner meg så utrolig godt igjen! He he, godt å ha en like "sprø" gjeng å støtte meg til. Testet for to dager siden fordi jeg selv vet at jeg er gravid, og da må da den pokkers lille pinnen forstå det også?! Men nei, negativ. Så da var det tilbake til apoteket i går for å kjøpe ny test. Damen der måtte le da jeg fortalte hva jeg holdt på med, og hun ba meg i det minste ta testen på morgenen :0)

Har laget en avtale med mannen min nå; jeg tar testen i morgen tidlig og venter på resultatet med ham. Godt med støtte selv om det strengt tatt er litt for tidlig å teste nå.

Skrevet

Utrolig mange morsomme kommentarer her; spesielt Maren *ler godt*. Jeg fikk mensen på fredag enda jeg var ganske sikker på IKM tirsdag 16, altså 4 dager for tidlig. Kroppen er merkelig... Jeg er sikker på at den gjør det med vilje, bare for å irritere den stakkars, "gravide" hjernen min.

Men, men, vi prøver igjen neste periode! Det er i hvert fall en som er fornøyd når det gjelder all denne babylagingen, han har ikke klaget over for lite sengekos på lange tider nå;)

Skrevet

Hahahahahaha

I dag kom enda en konvolutt fra billigetester. Jeg har trodd at mannen min visste hva det var, så i dag sa jeg bare litt sånn å tull: "Haha, endelig flere tester!" Da så han rart på meg og sa: "Hæ? Hvilke tester? Ååååja... da skjønner jeg hvorfor du får de derre konvoluttene så ofte!" Og så sa han at jeg var sprø....:-D

Klem

Skrevet

...det var jo morsomt også da minstemann på 2 kom gående til pappa'n sin med en hvit testpinne og sa "tisse pinne, pappa" og tok den mellom beina:-)) Trodde ærlig talt hun ikke hadde fått med seg det, men de suger jo ALT til seg i den alderen - helt hærlig!

Skrevet

hahaha :) de skal tidlig krøkes! sitter forøvrig og ni-stiiiiirrer på en foreløpig blenda-hvit test. har en følelse av at det ikke gikk denne mnd heller.... og følelsen blir jo selvfølgelig bare sterkere for hver hvite test.... hmmphhrrr!

Skrevet

Jeg har flere gager blitt fersket av guttene mine der jeg står og stirrer intenst på billigstrimmel. Har ikke fortalt dem hva jeg driver med men bare svart at jeg prøver å "forstå hva som står der" når de spurte en gang. Siste gang jeg ble fersket sa ene poden medfølende "Det er sikkert veldig vanskelig å forstå den der ". Jeg lo og lo og syns det var en treffende kommentar.

Skrevet

Ja, som "micke"...å nistirre på en blendahvit test for å "finne" streken gjør oss absolutt medlemmer av FFGT!!! Har nå bestemt meg for å vente til ikm den 17/18 med å teste..he...he....

Skrevet

Jeg er enig med lutefisk, siden jeg "vet" med enorm sikkerhet at jeg har blitt smelt på tjukka, så må jo den fordømte lille blendahvite pinnen forstå det også. Why oh why? Why can´t it understand???

Episoden på fredag har gjort sitt for å dempe pinnetissetrangen. Vi får se hvor lenge den effekten varer. Men nå skal det sies at forrige gang jeg ble gravid så testet jeg ikke positivt før en uke eller to etter IKM. Så engentlig MÅ jeg dempe forventningene til den 18, så jeg ikke blir fryktelig skuffa om de fordømte pinnene er like blendahvite da...

Skrevet

Indeedo!

Skulle det klaffe, så må det stiftes en forening for gale gravide i mai/juni klubben (er litt iffy på terminberegning)

Tenk; om det har klaffet denne måneden, så er det en liten celleklump som soser rundt i systemet og leter etter ett sted å feste seg akkurat nå!!! Eller kansje den alt har satt seg fast... *ser for meg en liten tegneserie figur*

Skrevet

Og jeg trodde det bare var jeg som var klin, hakke, gal! :-D

Jeg sitter her og småfniser for meg selv... SÅ glad for at jeg ikke er alene...Jeg har fortsatt 8 dager igjen til ikm, men...

Våknet mange ganger i natt pga. et sinnsykt vondt bekken. I tillegg våknet jeg av at mannen lå og strøk meg over magen, i søvne, tenkte derfor at dette *må* jo bare være et godt tegn, men bestemte meg for å ikke teste. Våknet igjen kl. 07.00 og tasset inn på do. Satte meg ned og begynte å tisse. Plutselig, midt i "strålen" slo det meg: " Huh, skal jeg ikke teste da?" Ikke lett å slutte å tisse midt i liksom, men må man, så må man. Inn i skapet, fant en kopp og... ååååh, så deilig å få tisset resten! :-D Fant frem den grønne posen og åpnet den... sticken nedi og telle til fem... Så var det bare å vente... Ser at urinen suges opp.... testen blir rosa... en rosa strek kommer frem.... MEN HVOR F ER DEN ANDRE? OK, kanskje jeg må vente litt til... vente.. vente... Opp mot lyset... Fortsatt blendahvit... Jaja, løpet er nok kjørt... Tasser inn igjen i sengen og sovner.

PS. Måtte selvfølgelig sjekke testen igjen da jeg våknet. Fortsatt blendahvit...:-D

Skrevet

Det er bra A ;-)

Magestryking fra gubbe er jo ett sikkert tegn på graviditet... Syns vi skal legge det til i alle syptomlister som florerer på bli gravid :-)

Skrevet

Hahaha, ja, jeg tror jeg krever det! :-D

Ellers hadde jeg en liten pinlig affære nå nettopp... Skulle åpne konvolutten med 20 billigtester i. Av en eller annen syk grunn lå plutselig ALLE på gulvet. Jeg sa bare: "Obs, avslørt!" og lo litt før jeg samlet alle sammen... Mannen bare så på meg og ristet på hodet...:-D

Skrevet

jeg ler meg i hjel!! :D

magestryking fra mann er notert som symptom.

i dag var jeg sikker på at jeg så en skyggestrek, men plutselig var den borte! eller så var det morgenblikket som plutselig stilte skarpt.... ;)

er jo litt betryggende å høre om dere som ikke har testet positivt før en stund etter ikm --- det er ennå håp!

Skrevet

Jeg sitter her og flirer høyt. Mannen min spør HVA jeg ler av.... Kan ikke fortelle hva jeg ler av, da blir han vel overbevist om at jeg ikke bør formere meg...:-D

Micke: Heldig du, jeg så ikke en skyggestrek, ikke et ltie øyeblikk, en gang! :-D Hmmm... Kanskje vi må kjøpe oss briller? Kan jo være det er synet vårt det er noe i veien med...... :-D

Klem

Skrevet

hehe jeg også!!!

har briller jeg, men hadde de ikke på når jeg "så" skyggestreken, det forklarer muuuligens hvorfor jeg så den...hihi :D

forøvrig har bekkenet begynt å verke litt, og spør meg selv: er dette pms-verk eller gravid-verk? dette er forøvrig et svært vanlig spørsmål her i huset!

Skrevet

Jeg tar tilbake alt jeg har sagt om at NÅ skulle jeg vente til IKM. Etter å ha sett og studert bilde etter bilde av graviditetstester på en annen nettside for prøvere sprakk jeg helt! En CB gikk med da jeg testet på ettermiddagsurin og den viste en svaaaaaaak strek - en så liten strek at jeg helt sikkert kommer til å teste i morgen også da jeg ikke stoler på den i det hele tatt - nå begynner det faretruende å nærme seg de siste testene i skuffen...huff og huff....håper jeg slipper å kjøpe flere....

Skrevet

LOL.

Jeg må nok også melde meg inn her jeg også. Er bare i 1. pp, men "brenner" EL-tester for tiden. Unnskyldningen jeg bruker ovenfor mannen er at jeg må jo vite om jeg har "kommet igang" igjen etter jeg sluttet på minipillen. Tror jeg skal ha EL i morgen, og har allerede tatt EL-tester i 5 dager. (2 idag siden sex kan jo fremskyve EL)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...