Gå til innhold

Foreningen For Gale Testomane...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeelp :-) Har testet negativt i dag, på 11 DPO, og henger selvsagt med nebbet, selv om jeg har "alle" symptomer på plass: Småkvalm, murringer, ømme bryster. Men er det noen spire der?!? Se, det får jeg ikke vite ennå!

Siden jeg nå offisielt er medlem i Foreningen for Gale Testomane, må jeg innrømme at jeg testet i går også, på 10 DPO, med like blendahvitt resultat. Raste innom apoteket isted, for å kjøpe nye tester, selvsagt redd for at de skulle kjenne meg igjen fra sist ... Kommer til å bruke en formue på tester frem til IKM på torsdag! Skulle i alle fall vært smart nok til å kjøpe billigtester på nettet.

Noen flere som har testet negativt 11 DPO, men fått positiv test senere? På hvilken DPO testet du positivt?

Og er det flere testomane der ute...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melder meg inn her, he, he.. testet pos i dag, nesten to uker etter mens.. ble da evt unnfanget forrige syklus

Skrevet

Fikk 10 tester i posten i dag og tenkte at jeg kanskje skulle teste en, men det er jo galskap å teste når ikm er 18.sept. så jeg klarte faktisk å la være:-) Vi får se om jeg klarer¨å vente i 9-10 dg til....

Skrevet

Hehe, kanskje litt tidlig, ja. Det er vel ikke så lenge siden du hadde EL, kanskje?

Skrevet

He..he...ja, selvfølgelig er det ALTFOR tidlig, men så er det denne tålmodigheten da vet du:-)) Mener jeg hadde EL tirs-ons-tors forrige uke, ganske usikker på hvilken av de tre dagene da jeg ikke tester, men en av de er det iallefall.

Rart dette med kroppen også - at vi kjenner symptomer som kanskje ikke er det likevel??

Skrevet

Hei, Jeg heter Maren i Myra og jeg er testoman.

Tok forrige test for 4 dager siden og har holdt meg nykter siden da.

4 DPO og jeg kjenner en bøttelast med symptomer. Fantomsymtoper.

Skrevet

Hei,Jeg heter Mannaen og er også testoman:))

Er inne i min 6 pp og har kjøpt meg fertilitetsmonitor så jeg kan teste litt i hele syklusen hehe

Skrevet

Deilig å høre at vi er flere! Lurer på om jeg skal ta en test til litt senere i dag, men prøver å holde meg :-) Ikke smart å teste om ettermiddagen, kanskje? SKAL vente til i morgen tidlig (...kanskje...) :-)

Skrevet

Jeg heter LilleMy, og er også testoman. Er det man kan kalle en skaptester, så ingen i min nærmeste omgangskrets vet hvor ille det egentlig er;) Kan glatt svi av syv- åtte tester på en syklus, huff.... Men når det er sagt, billigtester er en meget fin oppfinnelse;) Er en stund til jeg skal teste igjen, og har lovet meg selv å holde bena litt nærmere jordoverflaten neste gang. Men, det gjenstår å se om det går.... Uansett, veldig kjekt å se at vi er flere:)

Skrevet

jeg heter to gull + masse tull, og jeg er også testoman!!!!

Heller vel mest til skaptester som er nevnt ovenfor, men dog min mann har vært vitne til noen av mine værste episoder ;) ha, ha

veldig fint å vite at vi er fler, trodde jeg var alene i min galskap...knis

Skrevet

Hei, jeg heter Vivil og er også testoman!! Synes ikke jeg gjør særlig annet enn å tisse på pinner jeg: el-tester fra TR har gått og gjemt seg til EL, og selvfølgelig graviditetstester fra ca 6DPO til TR---gjerne en dag etter TR også -sånn for sikkerhets skyld..kunne jo vært en festeblødning! -håpløs...... Skal prøve å holde meg litt lenger denne pp, men får se hvor lenge det holder. Har 3 tester liggende....EL i går, så får holde meg til nærmere helga i allefall!! :D

Skrevet

Her, her, jeg vil også være med! Ehm... Hallo? Altså jeg heter A1973 og er litt som Vivil-08. Har testet etter el i flere dager nå og i dag ble den knall-positiv. Kommer nok til å teste til den blir negativ og så er det bare å vente noen dager... Hmmm... Må vel klare å holde meg en uke eller noe sånt? Herre Gud, føler meg letter hysterisk... :-D

Skrevet

Ler så jeg rister!

Jenter, det er dødskult at vi har såpass med selvironi ;-)

Gubben fikk nesten slag da han fant meg på badet, med ikke mindre enn 4 tester liggende på badegulvet... En test til, og jeg ville blitt tvangsinnlagt til avvenning...

Skrevet

...har også vært redd for å bli tvangsinnlagt av sambo..... forige pp syntes jeg det begynte å bli noen tester i søppeldunken inne på badet, og tenkte jeg skulle ta testen med meg rett ut i søppelkassa da jeg skulle ut å jogge en tur, slik at sambo ikke skulle tro jeg var helt gal. Stappet testen (neg selvfølgelig) i plastemballasjen igjen, og la den i lomma på joggebuksa. Da jeg kom hjem, sliten og svett, og skulle legge fra meg i-poden jeg hadde i lomma på spisebordet, hva ramlet ut av lomma og rett foran føttende på sambo -jo, den testen jeg hadde glemt å kaste!! Da tror jeg det var nummeret før sambo sendte bud på kvalifisert hjelp. *rødme*

Skrevet

Hehe, testene er jo så små (billigtester ihvertfall), er ikke de som avslører meg, men PLASTKOPPENE som jeg driver og tisser i hele tiden. Fyller opp bossbøtten (eller søppeldunken, som dere sier på østlandet) ganske kjapt. Sønnen lurer på hvorfor han må gå så ofte med bosset (er hans jobb)....:-)

Skrevet

Og gubben som trodde han bodde sammen med det eneste testomane kvinnfolket her i verden... SÅ feil kan man ta ;-)

Guri malla, jeg lurer litt på hvor lenge jeg kommer til å klare å holde meg på vann(les:teste)vogna? Er jo bare 4DPO...*se mot badet med tissatrengt og noe drømmende blikk*

Skrevet

Du får trøste han med at han ikke er alene.... :)

Tok en el-test i stad jeg da, liksom bare for å konstatere at el er over for denne gang. Den var negativ, som forventet, da den var positiv lørdag og i går. Men da fikk jeg da tilfredsstilt dagens testebehov, hehe. Den neste uka kan bli lang....

Skrevet

Aaaaaah, så godt det er å høre at det ikke bare jeg som er klin, hakke gal her! :-D Det er nesten så jeg får lyst til å ta en ny el-test, bare for å være sikker på at den er positiv... Ehm... nei... DER går grensen. Sitter tross alt med sinnsyke el-smerter, kvalm og oppblåst, så el er her nok... da er det bare å vente til neste teste-sesong... Nå er det hekke-sesong her i huset! :-D

Skrevet

Sånn, da har jeg vært på billigtester og handlet inn ny testforsyning. Har ikke brukt el- tester før, men har nå gått til anskaffelse av det også, da vil jo dagene hvor graviditetstester er helt bortkastet også kunne fylles med hardbarka testing:D Ler så jeg griner jeg også, og så godt det er å vite at jeg ikke alene!

Skrevet

Flirer godt her: Herlig tråd - og mye godt selskap, ser jeg... Kjente meg særlig igjen i forsøkene på å skjule plastkopper og tester for samboeren! (Og kredittkortet mitt blør på billigetester.no)

Skrevet

Hei jeg heter Apple Sin og jeg er testoman... kjøpte nettopp 20 billigtester... og har igjen 15... vær så snill hjelp meg!!:)

Skrevet

ha, ha, ha.... kjenner meg så godt igjen, gjemmer testene langt nede i søppla, sånn at han ikke tilfeldigvis ser dem når han kaster no, hi hi..

Jeg har da brukt 6 tester forrige uke, vært avholds siden dagen i dag, he, he

Skrevet

haha! Jeg og gjemmer de!!!!

Skrevet

hahaha :D jeg heter micke og er også testoman. er avhengig av både el-tester og graviditetstester. heldigvis går det i billigtester, men pakker de inn i dopapir for å gjemme de i bosset!! nei å nei så flaut! *rødme*

neste test skal jeg tenke at "jaja, det er mange andre galninger i dette land utenom meg selv" :D

Skrevet

jeg er DEFINITIVT testoman!!!

har lyst til å teste før under og etter EL hehe.....

Jeg er sikkert den beste kunden hos billig tester og på apoteket i nærområdet hjemme hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...