Skogshuldra Skrevet 10. september 2008 #101 Skrevet 10. september 2008 Blæh... Kjenner jeg er skikkelig skuffa og irritert i dag... Ikke fått TR ennå, men testet i morges og den var selvfølgelig negativ.... deppa.... Så da er det jo bare håpe at TR kommer snart så man kan komme igang med 5 pp... Og at humøret følger etter....
maleen Skrevet 10. september 2008 #102 Skrevet 10. september 2008 Testet negativt om mandagskvelden jeg da. Hadde ikm i går. TR har fremdeles ikke kommet. Nå er det over 14 dager og 36 timer siden jeg satte eggløsningssprøyta. Det er fremdeles ingen tegn. Jeg tør ikke å teste. Vente til fredag.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 10. september 2008 #103 Skrevet 10. september 2008 IKM i går og fortsatt ingen tegn til Tanta.. Vet ikke om jeg skal tolke det neg eller pos.. har ikke så mye "graviditetstegn" nå lenger... sikkert fordi jeg testet negativt i går, og det er mulig alle tegna har kommet av psyken.. hvem vet.44 Men jeg gir ikke opp før tanta kommer altså! Sist ble jeg gravid FØR tanta dukka opp etter p-pille slutt, nå er det omvendt. Fikk mensen med en gang etter pille-slutt, og nå venter jeg altså på den igjen. Vet ikke hva jeg skal tror jeg.. Kanskje EL har kommet senere og jeg er kortere på vei enn antatt?? Vet ikke om jeg skal håpe på tanta eller ikke..? Håper bare jeg er gravid eller blir det fortest mulig! hehe.. åssen ligger det an med dere andre da damer?
ellevilla Skrevet 10. september 2008 #104 Skrevet 10. september 2008 Hadde avskrevet denne pp i går, fikk mensen-trodde jeg ihvertfall. Men det stoppet opp, ingenting i dag. Så jeg tok en test da, og den viste en svak, men tydelig strek. Måtte jo ta en til etterpå da, svak strek igjen:o) Klarer ikke helt å tro det, må nok vente et par dager å ta en test til før jeg er sikker....) Lykke til alle sammen som venter i spenning!
maleen Skrevet 11. september 2008 #105 Skrevet 11. september 2008 Da er denne perioden over for meg også. Nå sitte jeg her og misunner dere som kan bare prøve igjen og igjen og igjen uten at det koster noe særlig. Jeg må nå vente noen mnd. Spare litt penger for et nytt forsøk kanskje i november. Deppa nå ja.
supernint Skrevet 11. september 2008 #106 Skrevet 11. september 2008 mamtil2 Ta en cb digital, da får du tydelig svar:)
auro Skrevet 11. september 2008 #107 Skrevet 11. september 2008 Tror jeg melder meg inn her jeg. Litt usikker på syklusen etter å ha fjernet hormonspiralen, men mener jeg skal ha IKM i morra. Så da får vi bare vente og se.
ellevilla Skrevet 11. september 2008 #108 Skrevet 11. september 2008 Hei supernint! Akkurat det jeg har gjort nå, og der står det gravid:o) Gratulerer til deg, blir perfekt med maibarn. Krysser fingre og tær for at alt går bra. Lykke til til dere andre også, sender masse babystøv!
auro Skrevet 11. september 2008 #109 Skrevet 11. september 2008 Har IKM i morra. Har nå fått litt brunt slim på dopapiret. Hmmm.... Tror ikke mensen bruker å begynne sånn. Da kommer det vel friskt blod med en gang. Håper ihvertfall det.....
babylove<3 Skrevet 11. september 2008 #110 Skrevet 11. september 2008 Hei.. har prøvd å holde meg unna bim.. ble skikkelig fortvilt sist når jeg hadde innbillt svangerskap:) er i 5 pp nå har ikm på lørdag. Har hatt ømme pupper, rar smak i munnen og vert litt ekstra trett.. og hatt litt rar mage må ofte på do.. og litt stikkinger i magen, åsså måtte jeg grine når det var bryllup i jakten på kjærligheten:) Så i dag tidlig tok jeg en cb digital, tenkte jeg skulle vente til søndag men klarte ikke å la ver.. og der sto det gravid!!! Fantastisk!! Lykke til alle sammen, har følgt med dere spesielt made in bed og A1973, må ofte inn å sjekke hvordan det går med dere:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #111 Skrevet 11. september 2008 Babylove: Nå ble jeg litt rørt her jeg sitter! Phu, jeg klarer jo ikke å la "IKM uke 37" være helt ifred. Det VAR jo min uke, men pga. sykluskrøll så har jeg ikke IKM før i uke 39. Er bare 3 dpo og jeg er sikker på at jeg er gravid, innimellom, når jeg ikke er helt sikker på at jeg ikke er gravid.... For et liv! :-D Lykke til, jeg skal krysse alt jeg har for deg! Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #112 Skrevet 11. september 2008 Babylove: Ehm... litt trøtt her jeg sitter... GRATULERER for søren! Leser litt for fort... Jammen bra jeg leste en gang til! :-D Klem
babylove<3 Skrevet 11. september 2008 #113 Skrevet 11. september 2008 Tusen takk.. er kjempe happy:) Håper den sitter med deg også snart... skal krysse alt for deg også!!! Du har en fantastisk hærlig måte å skrive på.. , må innrømme at noen av de første innlegga dine jeg las så tenkte jeg... Herrigud, ho der kan ikkje være helt god:) Men så ble jeg liksom helt hekta på galskapen din.. du e skjønn!!! klem!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #114 Skrevet 11. september 2008 Hahahahaha, sannehten er... JEG ER IKKE HELT GOD! MEN jeg tror jeg kan skylde på sinnsyk i gjerneingsøyeblikket (altså... hmmm... tenke, tenke... øyeblikket... kan vel vare leeeeenge det øyeblikket? :-)) Huff, det verste er at jeg ikke er så sprø i virkeligheten. Hahaha, forretningsforbindelsene mine skulle lest her... da hadde jeg antageligvis ikke hatt så mye business mer...:-D Jammen glad jeg kan holde galskapen til denne siden! :-D Stor lykkeklem
auro Skrevet 12. september 2008 #115 Skrevet 12. september 2008 Intet nytt her på morraskvisten. IKM i dag. Ikke sett noe til den. Det kribler i magen.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 12. september 2008 #117 Skrevet 12. september 2008 åh ikm i dag i følge utrekningen de er 14 dager etter testen har gått fra positiv til negativ sant?? de er 14 dager siden i dag da..... men gidder ikke teste føler mensen er på vei desverre så pergo funket ikke på første forsøk hvertfall:(
auro Skrevet 12. september 2008 #118 Skrevet 12. september 2008 Ja da, måtte kjøpe en CB. Ikke så mye som en skygge der. Men ikke noe mens heller, så da er det håp enno.
Allegra -med gullspira- Skrevet 13. september 2008 #119 Skrevet 13. september 2008 ikm i dag.ikke noe ennå..uff...har en nervøs klumpi magen...er på 4pp nå..
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 13. september 2008 #120 Skrevet 13. september 2008 Hei Er 4 dager over IKM i dag, men ikke så mye som et snev til tanta ennå Fikk negativ test på onsdag... Skal teste enten mandag eller tirsdag. Har ingen tester liggende nå, da bare tester jeg for tidlig. Men som jeg har sagt hundre ganger før, slutta jeg jo på pilla 8 aug og det er jo mulig at syklusen ikke har kommet i rute. (Men fikk første mens 4 dager etter jeg slutta på pilla da.) Er "ujevn" i magen, humøret er VELDIG opp og ned (mest fort sinna og irritert), trøtt og sliten. Fått tydelige blodårer på brystene. Jeg veit ikke jeg, får bare krysse fingre og tær til uka
auro Skrevet 13. september 2008 #121 Skrevet 13. september 2008 Er bare 1 dag over IKM og neg CB i går. Er også litt bekymra for at syklusen tuller med meg etter å ha tatt ut hs. Men ihvertfall ikke noe tante på besøk ennå. Får ta det som et godt tegn.
auro Skrevet 14. september 2008 #122 Skrevet 14. september 2008 Hvordan går det med dere alle sammen? Ser jo at en del har skrevet seg på lista. Her er det fortsatt ikke noe nytt. Ny neg test i dag, men ingen mens. Har hatt mensmurringer siden torsdag. Ja, ja...jeg får vel bare vente.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 15. september 2008 #123 Skrevet 15. september 2008 da er tr kommet for fult en goddel mer enn vanlig men men er hvertfall kommet så nå etter første pergo kur har jeg hvertfall gått fra 34-28 dagers syklus:) de er jo fint men nå¨skal jeg ta en pause hær fra og fra prøvingen er for stressende prosses i lengden..... skal bare ta de som de kommer uten testing plannlegging og sex press..... håper spirene deres sitter snart:) lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå