Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maleen, jeg trodde også jeg hadde omgangssyke forrige gang jeg var gravid. Min kollega og min man var kvalme begge to, og jeg selvfølgelig. Det gikk over for de andre og ble verre for meg :)

Ellers fikk jeg bekkenløsning i uke 6 forrige gang. Og i dag kjente jeg stikk i korsryggen, akkurat samme følelsen, 9 dager før IKM. Og litt uggen. Men jeg har hatt symptomer de forrige 2 månedene også, så jeg stoler på ingenting annet enn en klinkende klar positiv test!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gidd opp å kjenne etter EL denne perioden. Men håper allikevel at den har vært tilstede uten at jeg har merket det, og at mensen ikke kommer neste uke:)

Skrevet

HEi! Jeg slenger meg med her jeg. Har ikm i uke 37, litt uvisst hvilken dag. Har dere noen symptoner enda??

Jeg holder på å dø av kvalme! (Kjennes sånn ut ihvertfall!) Men jeg prøver å si til meg selv at det bare er en tilfeldighet, fordi man ikke kan kjenne noen symptoner enda. Noen andre som kjenner noe??

Skrevet

Hei!

Slenger meg på her jeg også jeg.

Har IKM til mand/tirs uke 37, og går å venter og venter.. har testet to ganger allerede, optimistiske meg, men den har kun vært negativ gitt.

Har hatt litt symptomer, men ikke like mye hver dag. Normalt?

Har ei datter på 2 år fra før, og det eneste jeg husker av symptomer, var at jeg ble veldig kvalm. Trodde jeg hadde omg.syken, men det var det ikke gitt:)

Selv om det var planlagt! Bare slappa av og tok det som det kom, og den kom på første forsøk gitt.

I det siste har jeg blitt fort svimmel, mye vondt i ryggen, areola er forandret men kjenner ikke noe i puppene, vært kvalm nå i kveld ( spist en del snop, men ikke "sånn" kvalm), mer utflod de siste dagene og har strukket litt på siden av magen.

Kan jeg håpe at spira sitter tro?? :)

Skrevet

Stoler heller ikke på de såkallte tegnene nå jeg heller. Skal ikke kjenne noe før etter IKM egentlig. Venter bare på at jeg skal teste noe jeg ikke skal gjøre før om en uke hvis jeg klarer. Har IKM på tirsdag har ikke mensen kommet til fredag så tester jeg.

Skrevet

Nå er det en uke til jeg vet om jeg er gravid eller ei. Har det liksom mer på følelsen denne gangen, at jeg er gravid. Men jeg har ingen symptomer, og leter heller ikke etter det. Borsett fra at hofta, og nå også korsryggen ned mot rompa verker..Prøver å slappe av og ikke stresse rundt det. Jeg blir bare superskuffa... Vil så gjerne at det skal være min tur nå...

Skrevet

kjøpte forresten en dig. cb-test i dag, men jeg skal prøve å ikke bruke den før fredag!

Skrevet

Har ikke kjøpt noen test ennå jeg da. Har heller ikke tenkt til å gjøre det før tidligst torsdag. Kan ikke ha tester her i huset blir helt testoman.

.

Skrevet

he he, skjønner hvordan du har det. Jeg har pleid å kjøpe inn flere av gangen. Men nå er jeg ganske bestemt på å vente til ikm... Måtte kjøpe i dag når jeg var på et senter et stykke unna der jeg bor. Begynner nemlig å bli ganske flaut å gå på mitt lokale apotek. Kjøper jo el.-tester og graviditetstester hele tiden!

Skrevet

1-2 dager før ikm i dag og fått spotting... kjenner håpet begynner å renne ut av meg... men, men.. pøver å være positiv som alltid!

Skrevet

Hei hei!

Du må ikke gi opp enda nei!

Selv venter jeg ikm en plass mellom onsdag og fredag, lykkes vi ikke denne pp kommer vi til å vente. Skal nemlig flytte utenlands over jul i forbindelse med jobben til mannen. Så håper virkelig det lykkes denne gangen!

Har hatt murringer i magen siden onsdagen, men tørr allikevel ikke håpe på noe, er sikkert bare innbilte symptomer...

Skrevet

Hihi, jeg klarer ikke helt å la være å lese i denne tråden, var jo denne tråden jeg skulle hatt ikm hvis el hadde vært normal. Nå må jeg vente i 2 laaaaaange uker til. Misunner dere litt ja...:) Foreløpig er ikke el kommet, så det blir forresten mer enn 2 uker å vente...:-/ :)

Supermint: Hvor lenge skal dere være vekke og hvor skal dere? Regner med at du ikke skal jobbe? Du vet at du kan ta ut full svangerskapsperm. selv om du er i utlandet? (Det krever dog at du har jobbet 6 av de 10 siste månedene før du føder.) Grunnen til at jeg er interessert er at vi var i utlandet, i ett år, for tre år siden. Vi har noen ullne planer om å dra utenlands igjen hvis jeg blir gravid...:)

Klem

Skrevet

Da kom TR litt før tiden.. og håpet rant ut! men graver meg ikke ned av den grunn ;)

Skrevet

Zeena, stor klem!

Her har jeg vært kvalm hele dagen (av og på). 7 dager til IKM. Jeg føler meg så gravid!! Men, jeg tror ikke på det før jeg ser en positiv test. Jeg har hatt symptomer før og da endte det med TR....

Skrevet

Hei,

Har IKM onsdag eller torsdag til uka, og jeg har ikke kjent noen symptomer...

Men i dag har jeg vært ganske kvalm og uvel, kanskje pga at jeg har beiset hus, men spesielt i morges var jeg kvalm. Velger å ikke tenke at dette er et symptom på svangerskap og jeg regner med å få mensen på onsdag.

Men det hadde vært gøy da, om det var en celle der som drev på og delte seg ;)

Skrevet

Froeken, det høres jo lovende ut! Men jeg skjønner at du ikke håper for mye!

Ellers har jeg en annen symptom: jeg jeg begynne å gråte om alt mulig de siste dagene, reklame, tittelen på en trist bok, brudebilder til venner. Så hormonelt! Men, jeg stoler ikke på kroppen min for å si det sånn, dette har jeg hatt før, og jeg tror ikke på noenting før jeg har en positiv test i hånda!!

Skrevet

Heisann

Jeg har IKm til tirsdag og ingen tegn til TR enda:)

Pleier å være vannvittig godtesjuk uka FØR tr, men nå har jeg ikke kjent noen ting!

Mulig fordi jeg har slutta på pilla forrige måned, jeg vet ikke, men jeg tar det som et godt tegn foreløpig.

Har hatt masse symptomer siste uka.

- Vondt i ryggen

- Litt hodepine (har aldri hatt vondt i hodet før!)

- Kvalm fredag kveld og i går. Litt uggen i dag

- mer utflod

- oppblåst 4-5 dager etter EL

- Fått nupper på puppene, og jeg kan se de "melkehullene". Aldri sett før:)

- Murrer litt nederst i magen

Så jeg håper og håper:)

Får vente å se til IKM på tirsdag morgen, klarer ikke å vente helt til onsdag!

Er det like stor sjans å få positiv test PÅ selve IKm dagen som dagene etter?

Skrevet

Hei! Jeg har et spørsmål. Hvordan kan man merke forskjell på pms symptomer og graviditets symptomer? Jeg tenker på den psykiske/emosjonelle biten. Merker man forskjell?

Skrevet

Jippi!

Endelig ble EL testen positiv:)

Har hatt menssmerter i magen siden onsdag, så måtte enten være EL eller mens som var på tur.

Og EL er 10 dager over tiden.

Skulle egntlig ha mensen mellom onsdag og fredag denne uka. Men har ikke funnet EL tidligere, så var nok tull i syklusen min. Men har aldri hatt så lang syklus før da... men men, bedre sent enn aldri!

Skrevet

Ble positiv graviditetstest på meg i går ettermiddag, testet med cb digital og der stod det gravid!

Håper bare spiren klorer seg fast og holder seg der til slutten av mai!

Synes jeg fant ut tidlig at jeg er gravid, blir hardt å holde det hemmelig så lenge.

I tillegg vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre angående jobb. Kan ikke fortsette på den plassen jeg er(jobber skift på et aluminiumsverk) Blir sikkert flyttet over til dagtid. Men syns det er utrolig tidlig å måtte informere sjefen og de jeg jobber sammen med. For da kommer jo alle til å få vite det...

Skrevet

Sitter her og venter på å få besøk av tanta jeg da. Testet negativt i går. Har IKM i dag eller i morgen. Bare venter og venter kjedelig.

Skrevet

Gratulerer supernint!!!! Så fint!

Maleen, krysser fingrene for deg.

Aissata - forskjellen mellom å være gravid og ha pms på det emosjonelle plan er for meg at når jeg er gravid blir jeg lett rørt til tårene av små ting som er koselige, f.eks. barnefødsel på TV, små valper på reklame, men kan også gråte av triste ting. Når jeg har pms er jeg mer deprimert og kjempe lei meg uten grunn.

Skrevet

Her har ikke TR kommet på besøk ennå. Heldigvis. Har ingen tester her nå (takk og lov for det) Har heller ingen symtomer på hverken det ene eller andre.

Skrevet

Jo, heisann

Vel.. tanta har ikke kommet ennå..

Testet til morgen i dag, men den var negativ :(:(

Åh. Var SÅ sikker på at den spira satt altså.. kan ikke skjønne hvor de symptomene kom fra hvis jeg ikke er gravid.. men. Håpet er jo ikke ute før tanta kommer, så da får vi bare vente og se :)

Er litt utålmodig, kjenner jeg.. skulle helst vært gravid i går vettu.

Sånn er jeg med det meste, og det er fryktelig irriterende.

Hvertfall ang. dette! Hehe.. man må jo ha litt is i magen og ting tar ofte litt lenger tid enn man hadde tenkt.

Jeg har en CB test igjen oppe, og jeg klarer bare ikke vente flere dager med å ta den siden den ligger der å "venter", så tar en liten ekstra sjekk i morra om ikke frk.Rød kommer i løpet av det nærmeste døgnet.

Nå skal det sies at jeg slutta på pilla 8.aug, fikk mensen igjen fire dager etter det, den varte 1 uke og jeg regnet med at EL kom 14 dager etter det igjen.

MEN, det kan jo hende hele EL`en var forsinket og jeg er kortere på vei enn antatt. hvelm veit, men må jo håpe litt:)

Har heldigvis hoppa i høyet hvertfall annenhver dag, så da får vi bare vente å se:)

Nygift og trodde virkelig ikke det var så flott å være gift!

Gubben spanderte undertøy på meg for 1000 kr, og jaggu satte det ikke fart på sengetrimmen gitt. Hehe.. neida, men jeg tok altså et hint og byttet ut de "gamle fillene" ( var ikke sååå ille, men de er de gamle som er best. Er så fin stretch vettu :)

Så nå føler jeg meg fin hveer gang jeg tar på meg nytt undertøy, og heldigvis er mannen flink til å kommentere (på en fin måte:)

Lykke til alle prøvere!

Flere som venter IKM i dag eller de nærmeste dagene?

Blir det noe kids? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...