Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter;)

Hvordan går det med dere?

Vi er i 2 pp nå og jeg har eggløsning. Er rart at den kommer så tidlig, men kjenner det godt. 2 dager for tidlig tror jeg. Har IKM torsdag 11. men kanskje det blir litt tidligere da, siden el er nå.

Har hekka 2 ganger og skal hekke annenhver dag fremover også..hehe.

Lykke til alle sammen. Håper spira sitter;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh:) ikke funnet el ennå men kom en dråpe blod i dag tar de som et godt tegn:) nettopp ferdig med pergoen eller 4 dager siden de.. hatt sex lørdag og søndag får se om de blir noe etterpå;) he he krysse fingrene for el kommer straks:)

Skrevet

Er både her og i uke 38 jeg.. Vet ikke helt når ikm blir..

Sambo og jeg begynte i hvert fall prøvingen i går ;-)

Skrevet

Har snaaaart el tror jeg... om noen dager... denne pp skal jeg ikke stresse meg opp og lage meg falske forhåpniger... SÆRLIG! haha! må le litt av meg selv... Men det MÅ klaffe denne mnd.. basta.. Boikotter mensen.. Yes I do:)

Skrevet

Er ikke helt sikker på EL min jeg heller, men hadde Elsl på lørdag og i dag, så får tro det er rundt disse tider...;) Vi står værtfall på;) hehe..

Lykke til, til dere alle sammen.....;) Blir spennende å se om et par ukers tid ca..

Skrevet

Slenger meg på denne tråden jeg og.

Hadde EL i går, med skikkelige EL smerter og tilbaketrukket tapp osv. Så no er det bare å krysse fingrene og håpe.

Blir spennende å følge hverandre frem mot IKM.

Min IKM blir vel da ca den 8 sept da. Vet ikke hvorfor, men har egentlig ingen tro på denne perioden her heller (kanskje for å prøve å bli ALTFOR skuffet hvis/når det ikke går).

Skrevet

Her var skravletråden ja. Skrev at jeg har IKM på fredagen jeg, men mulig den kommer tidligere(eller ikke kommer;))

Syklusen min blir bare kortere og kortere, sist kom mensen 3 dager før tiden.

Er i min 3pp nå, hadde vært kjekt om uttrykket alle gode ting er tre hadde stemt:)

Jeg er for tiden på bryllupsreise, så får ikke tatt noen EL test. Men øver så godt vi kan:)

Skrevet

Kos dere masse på bryllupsreise og så kanskje det skjer da vettu ;-)

Skrevet

Her er det snart krise. På dag 14 i syklusen i morgen men ingen tegn til el! På fredag drar jeg til syden uten gubben. Plopper ikke dette egget ut rimelig kjapt nå går hele pp i vasken:o( Er ikke helt inne i syklusen min, siden det ikke er så lenge siden jg tok ut hormonspiral. El, el kom til meg:o)

Skrevet

:-D

Skrevet

Glemte en L...:-D

Skrevet

Her var det lite aktivitet altså......

Jeg hadde 26 dagers syklus sist, men vet ikke denne gangen. Så EL kunne vært i går, eller er i dag eller kommer i morgen...!

Har ikke EL test liggende desverre!

Hvordan er det med dere andre da?

Skrevet

Jeg tester etter el... Har hatt 28 dagers sykluser hele tiden siden april, men fikk plutselig 26 dagers nå sist. Så jeg er litt usikker på hvordan denne syklusen blir.. Så jeg tester etter el.. Ikke fått noe slim enda.. Burde komme noe slim snart.. For el nærmer seg tror jeg.. Har masse utflod da..

Skrevet

yes! Positiv el test nå. Drar til syden i morgen uten gubben, så var litt nervøs. Da er det vel håp likevel da:o)

Skrevet

Så bra mamtil2!! Kjør på og kos deg masse på sydentur! Kanskje det gjør at spiren fester seg... :-)

Skrevet

Tusen takk! skal kjøre på i kveld ja:o) Masse lykke til til deg også og alle dere andre:o)

Skrevet

åh ennå ikke noe el nesten en uke siden jeg var ferdig på el blodprøvene er neste uke!! åh... hm hm hm nytter ikke frike ut.... hadde 34 dager syklus sist så kan komme neste uke vanskelig å si...:(

Skrevet

Hmmm... I dag har jeg hatt skikkelig stikninger, nesten så det kjennes ut som om noe river i eggstokkene mine ell.no der nede. Dette er mest på høyre side, men noen ganger går det over til venstre også..

Kommer spesielt hvis jeg puster veldig dypt inn, og lener meg langt fremover....

Kanskje kjenner jeg etter alt for mye, men føler egenlig ikke det heller men=P hehe...

*håpe,håpe*

Skrevet

Oioi!! Så spennende!! Det er en slags lettelse når el er over.... :-p Da kan man ikke gjøre annet enn å vente.. ;-)

Skrevet

Også er det litt deilig å slippe "pliktsex"... ;-)

Skrevet

monca (eller hva nicket var...=) ), her er skravletråd :-)

Skrevet

supert altså... lette jeg men fant ikke.. hehe.. kan jo ha noe med fomen og gjøre... dagen etter el ble jeg super tett og ganske syk...så her sitter jeg alene hjemme når jeg egentlig sku vært på jakt med samb. og vovven... det er dårlig gjort det,, menmen..

limer inn det jeg skrev jeg:

Jeg trudde i utgangspunktet at jeg hadde ikm uke 36, men fant ut jeg hadde sen el og er 3dppo i dag=) Det vil si at jeg regner med og ha Ikm ca9... er veeeeeeeeeeeeeldig spent denne mnd, for det er den første mnd jeg vet jeg har hatt el.. Jippi=)

Litt om meg: 24år gammel student bosatt i Nittedal sammen samboer 32, og vovv 9år.. Prøver og få vår første lille spire... Vi har vært sammen siden jul05....

juppjupp

Skrevet

Uff..kjedelig å gå glipp av jakta da.. Typisk at man blir syk når det er noe gøy som skjer!

Jeg er litt usikker på min ikm..men, tror den er helgen i uke 37. I følge siste mensperiode, skal EL komme på lørdag/søndag..men, jeg kjenner ingen antydninger til EL og ikke slim... Pleier alltid å ha litt slim 3-4 dager før EL og 2-3 dager før pleier jeg å kjenne at det skjer ting.. Men, nada nå.. Merkelig..

Skrevet

ja kjipt er det.. men jeg slapp i det minste og være syk under selve el.. men jeg håper det ikke har no innvirkning på om det blir spire eller ikke...

el kommer sikkert til deg oså vet du.. bare ta det med ro og hopp i høyet annen hver dag... Denne pp hadde ikke jeg slim i det hele tatt.. merkelig, pleier jo og ha det men.. El smertene der i mot var ganske innstense nesten en hel uke denne gangen.. slitsomt. men jeg håper jo at det er et godt tegn da. hehe

jeje blir to lange uker.. det skal være sikkert... =) er såååå spent... men skal gjøre mitt ytterste og ikke lete etter tegn.. er jo teknisk sett aaalt for tidlig og kjenne no før ikm... det hører jo bare til skjeldenheten at man merker noe... bortsett fra feste blødning og smerter...

Skrevet

Tror nok ikke litt sykdom skal ha så mye si hvis man ikke har ekstremt vanskelig for å bli gravid.. Tvi tvi!! ;-)

Jeg håper el kommer.. Har jo hatt så regelmessige og fine sykluser siden jeg slutta på pilla i april! Bortsett fra den siste som ble to dager kortere enn vanlig..

Hopper i høyet nesten annenhver dag.. Må forføre sambo i kveld uten at han fatter mistanke.. Har merket at det er litt turnoff når jeg snakker om eggløsning.. Så skal ikke nevne det ordet for han denne gangen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...