monca*84*j12 Skrevet 29. august 2008 #26 Skrevet 29. august 2008 ok... det er bra.. hehe... mye rart man tenker på og bekymrer seg for altså... hehe... Mannfolk altså... de er noen sarte sjeler.. hehe..... Hva vi ikke gjennomgår for og gi dem arvinger hihi.. Tenk deg før i tiden så var det mannfolket som liksom sku gjøre all jobben.. merklig hvordan tidene forrandrer seg... juppjupp
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2008 #27 Skrevet 30. august 2008 Her var det virkelig lite action jenter.... Hvordan går det? Jeg sitter her og håper at jeg har et befruktet egg inni meg som er på vei til og feste seg.. jeg hadde el på tirsdag 4dpo i dag.... er nok litt tidlig ja... men jeg går liksom og håper at jeg skal få no tegn på festing neste uke...jiiiiizzzz dette er ulidelig spennende!!! Ellers da? gjør dere noe spennende i helgen da? Jeg sitter på jobb np jeg... jobber i barnetøys forettning i Nittedal... Vi har akuratt fått inn masse nye varer... det er sååå mye fint... blir jo ikke noe mindre baby syk av og sitte her liksom,,, sukk.... sku ønske jeg var gravid og viste kjønnet... men den tid kommer jo den også... får vel bare smøre meg med tolmodighet ja... ha en fin dag
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. august 2008 #28 Skrevet 30. august 2008 Hei monca! Jeg er i følge babyverden.no 1 dpo, men har jo ikke hatt eggløsning en gang..som jeg vet om.. Kjenner INGEN tegn til eggløsning og billigtestene får ikke utslag... HJEEEELP!!!! Jeg blir gal!!! Sambo og jeg har vært ute og gått tur i dag. Kjøpt kaffe og kjøpt litt nytt undertøy til meg! Kommer godt med når jeg skal forføre han ;-) Kunne jeg bare fått eggløsning snart..... :-(
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2008 #29 Skrevet 30. august 2008 hmmm merkelig.. men babyverden er jo ikke til og stole på, det er jo bare sånn når du "burde" ha hatt..... Du må vel bare smøre deg med tolmodighet og vente.. er vel ikke noe annet og gjøre... Om det er no trøst så kan du god ha hatt el selv om du ikke får utslag på testene... jeg får aldri utslag, men har el.... uuuu nytt undertøy er alltid fresht... gøy og sprite opp hverdagen litt... du får prøve og ikke stresse så mye med det... men det er jommen ikke lett... kos deg videre i kveld.. nå skal jeg grille... mmm
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. august 2008 #30 Skrevet 30. august 2008 Babyverden sine beregninger har stemt på dagen for meg før.. For der fører man jo inn når mensen startet og hvor lange sykluser man har hatt.. Siste syklus ble 26 dager.. Har hatt 28 dagers sykluser før det.. Så litt spent på denne syklusen.. Kan jo hende at syklusen min blir litt forlenget denne gangen da..at EL kommer senere.. Jeg skal fortsette å teste ihvertfall..så får vi se.. Ha en fin grillings :-)
supernint Skrevet 31. august 2008 #31 Skrevet 31. august 2008 Hei hei jenter! Har vært ei hard helg her, var på fest fredag, og lå i sengen i hele går, er fortsatt ikke helt restituert... Nei nå er det slutt på dette livet håper jeg, ønsker et rolig familieliv istede.. ( Ikke at jeg fester så ofte altså...ca 1 gang i mnd..) Jeg tester ikke denne mnd, men har heller ikke kjent noe til EL, så litt bekymret egentlig. Skulle hatt på onsdag i følge babyverden. Men merket litt slim i dag... KOmmer slim før eller under selve EL? Jeg er bare i 3 pp, men synes det er mer enn nok...blir så redd for at noe skal være galt. Men normalt så tar det vel ihvertfall 6 mnd sier de.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 #32 Skrevet 31. august 2008 Hei supernint! Jeg har heller ikke kjent noe til EL enda, og jeg tester også..men nada utslag.. Skulle hatt EL mellom fredag-idag jeg..men null tegn til den! Håper det dukker opp noe idag.. Ellers blir denne syklusen forskjøvet..hvis EL i dag hele tatt kommer.. Jeg er i min 5 pp, og statistisk sett burde det jo klaffe innen et par måneder..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 #33 Skrevet 31. august 2008 Supernint..glemte å si at el-slim som regel kommer i dagene før eggløsningen..og kan komme på selve el-dagen..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. august 2008 #34 Skrevet 31. august 2008 Hei snuppiser! Da er el på hell og jeg gleder meg tilå "slappe av" noen dager... Da er den store utfordringen å ikke ta helt av frem mot ikm.. prøve å holde roen og ikke bygge opp forventningene.. Som om det egentlig er mulig:) Har faktisk litt troa denne pp, men tør ikke håpe.. vi har hvertfall truffet veldig bra! Hvordan står det til med dere andre da? klem og lykke til!!!!!!!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 #35 Skrevet 31. august 2008 Min el har visst bestemt seg for å komme litt senere, så jeg tror jeg vipper over på uke 38.. Blir gal!! Tester og tester..
monca*84*j12 Skrevet 31. august 2008 #36 Skrevet 31. august 2008 hei hei Appel Sin Her lever jeg i spenning for tiden... er 5dpo, så nærmer seg en event festing.... tenk jeg kan si at jeg med sikkerhet er så så mange dager over el... nydelig følese... neste uke blir laaaaang! Har ikke merket noe enda, kun en stølhet i undelivet, men det kan like gjerne være tanta som gjør seg klar til besøk... men jeg holde håpet oppet enn så lenge og leter etter festeblod på papiret hvergang jeg er på do.. hehe håper lille spire sitter for oss alle=)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. august 2008 #37 Skrevet 31. august 2008 Hei Monca! Så spennende! Det er jo bare litt over ei uke til din ikm da:) jeg har nesten 2... fredag 12 har jeg kommet frem til.. tror jeg.... Dagene kommer til å gå supertreigt.. men det går alltis raskere når man kan følge andre her inne som har ikm rundt samme tid og kan prate om tingene, Ser du har prøvd en stund.. Greier du å holde motet oppe, eller blir du pessimist hver gang tanta kommer? Hos meg er det veldig opp og ned... men jeg tror faktisk jeg hadde det værre da jeg var midt mellom prøvestart og nå.. Hadde jo så store håp da vi satte igang.. Men tiden går fort tydeligvis og nå er vi godt passert året. men denne mnd SKAL det skje! Ellers er det rett til en liten utredning i trondheim i slutten av september.. har ikke lyst til det og er veldig redd.. Så kryss fingre og tær! Maaaasse lykke til! Klæm
maleen Skrevet 31. august 2008 #38 Skrevet 31. august 2008 Melder meg inn her jeg også. Var på inseminasjon tirsdag, spennede tid. Er egentlig ganske sikker på at jeg må ha noen forsøk til. Har litt svak rosa utflod begynte i går kveld, hadde det sist også uten resultat så det trenger ikke å være festeblødninger. Det er jo heller ikke alle som får det. Har ikke hatt det før, har en datter og en SA fra før så jeg vet at jeg kan bli gravid og at det ikke feiler meg noe. Men så er det at jeg har en dag noe som tar 30 sek og håpe at alt går. Kan lissom ikke hoppe til køys med madamen rundt EL. Det blir så dårlig med barn av det;o) Får krysse finger på at det kan gå.
monca*84*j12 Skrevet 31. august 2008 #39 Skrevet 31. august 2008 Ja det er veldig spennende.... Det begynner og bli noen mnd. jeg har prøvd siden januar.. men har veldig lange sykluser med bare masse kluss... De første mnd var verst... men nå er det litt som og sykle...hehe,... Men denne mnd er det veldig spennende.. det er første mnd jeg faktisk vet jeg har hatt el... Jeg har testet etter el i mange mnd men får ikke utslag, så har kommet frem til at jeg har for svar eller kort lh stigning til at det blir registrert.,,, Så denne mnd har jeg tempet.. jeg fant ut at jeg har el, men senere enn trudd... Vi har tidligere stått på mens el smertene har herjet, men jeg har el dagen de er borte.. Det er jo den dagen vi har tatt det med ro vi.. hehe.,, så det betyr at vi faktisk har bommet hver mnd... så det føles litt som 1pp denne mnd... Jeg VET vi har truffet el.. uliderlig spennnede... men uansett er motet på topp de neste pp.. kommer til og tempe frem til el er over fra og med nå.. hehe du da? prøvd lenge? (ble litt langt dette. hehe... )
maleen Skrevet 31. august 2008 #40 Skrevet 31. august 2008 Nei har ikke førsøkt lenge. Har først holdt på et halvt år med kun registrering av syklus, så var vi på vårt første forsøk i begynnelsen av juni, så har vi hatt en lang pause, en gang pga sykdom og så var det ferie og da tok vi oss ferie. Har både scannet meg, testet og tatt EL sprøyte, akupunktur under selve inseminajonen og en halv time før og etter. Men jeg har dessvere ingen tro på at det har gått denne gangen heller.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. august 2008 #41 Skrevet 31. august 2008 hehe... må bare spørre om det var meg du spurte?
monca*84*j12 Skrevet 31. august 2008 #42 Skrevet 31. august 2008 Jeg må jo spørre... sikkert skikkelig dumt uti fra det du skriver. men.. du driver med inseminasjon fordi du er lesbisk da? Skjønner jo at det kanskje blir litt vanskelig og hoppe til køys da liksom... Men får dere gjort det i norge? Trudde man måtte til Danmark jeg. Håper virkelig det klaffer for deg da maleen, siden det liksom ikke er så enkelt... Heldig du som har en datter fra før... vi pøver på nr 1 vi.. veldiig spennende=)
monca*84*j12 Skrevet 31. august 2008 #43 Skrevet 31. august 2008 var deg jeg mente og spørre om hadde prøv lenge.. hehe....
maleen Skrevet 31. august 2008 #44 Skrevet 31. august 2008 Hei Monica... Jo jeg er nok lesbisk ja. Og turen går til Danmark. Så det er bare å teste og sette seg i bilen å kjøre. Bor såpass at jeg kan det. Og vis du leser mitt første innlegg så ser du at jeg nevner madammen
monca*84*j12 Skrevet 31. august 2008 #46 Skrevet 31. august 2008 aha.... så det nå... må lære meg og lese nøyere hehe.... da håper jeg virkelig det klaffer for deg så du slipper danmarks turer... trangsynte nordmenn altså... hvorfor skuu man ikke få gjøre det her hjemme i stede liksom.... kjenner jeg blir litt irritert... hehe... Kan jeg spørre om hvordan dere bestemte hvem av dere som skulle ha æren av og bære frem knøttet? Er litt nygjerrig av meg ser du.. hehe
maleen Skrevet 31. august 2008 #48 Skrevet 31. august 2008 Det er nok jeg som skal gå gravid denne gangen, så blir det muligens min samboer neste gang. Jeg begynner å bli litt gammel ønsker ikke å gå gravid etter fylte 35. Så da må nok sambo gjøre det. Ja det er kjedelig at vi må dra til Danmark, men tror det blir lenge til at det kan skje i Norge selv om den felles ekteskapsloven trer i kraft fra 1.1.2009. Er jo faktisk flere hetrofile par som drar til Danmark fordi vente tiden og kravene i norge er lange og mange.
monca*84*j12 Skrevet 31. august 2008 #49 Skrevet 31. august 2008 jAppel Sin: ja seff.... jiiiiiiizzzz er det mulig og se så mye feil i dag.. er trøtt.. hehe.. Hvordan holder du motet oppe da ???
monca*84*j12 Skrevet 31. august 2008 #50 Skrevet 31. august 2008 Bra dere er enige da.. Nei det skal ikke være lett og være litt annerledes i norge... Men det som er viktig er jo at det faktisk skjer noe med ting, selv om det tar lang tid. men kanskje det har blitt litt enklere når våre barn har blitt voksne... håper det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå