HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. august 2008 #51 Skrevet 31. august 2008 Holder motet oppe med å fortrenge hele greia ! Haha... ikke alltid like lett me.. du da?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. august 2008 #52 Skrevet 31. august 2008 Oi, høres spennende ut Made in bed!!! Håper det er en spire som fester seg ;-)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. august 2008 #53 Skrevet 31. august 2008 hei Made in snuppa! Har er det mandag 8. eller torsdag 11. du skal teste? Jeg har ikm 12 eller 13 skjønner du... hehe... jeg er midt i el nå og fråder av lykke... men begynner å bli sliten nå.. Gleder meg til pause... Går d bra ellers da? klem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. august 2008 #54 Skrevet 31. august 2008 Har ikke oversikt over sexen lengre... men begynner å bli sår.. hehe:) Jeg ligger med beina oppover veggen i 30 min etterpå.. hihi Min har slitt litt med magen de siste ukene, så det har ikke vært lett.. men jeg har noen triks som alltid funker. Tenkte jeg skulle kjøre på en siste gang før leggetid i kveld... så håper jeg fertilitetsmonitoren ikke står på max i morgen også... hehe.. God bedring til deg og dine da! Skal teste lørdag 13. september om mensen ikke er kommet... tror jeg... men på den andre side, så har jeg jo 20 gravid tester liggende... så spørs om jeg greier å vente..,, Nå stapper jeg innpå med folat og Wild YTam hvertfall... Alt skal prøves! Hold ut vennen! 8 dager går så fort atte! Følger spent med deg vettu... klæm
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. august 2008 #55 Skrevet 31. august 2008 El er bare på hell... monitoren påstår den driver på enda.. haha Så jeg satser litt til for å være helt sikker.... Typen tar sink og omega et eller annet... og så har vi kjøpt løse boxere.. hehe... har tatt wild yam en periode før, men skal prøve igjen.. Ser alle snakker om annenhver dag... men det betyr vel ikke at man ikke kan ha flere om dagen? Kos deg med blka di du, så snakkes vi snart igjen:) ps: i dag hadde vi den beste sexen ever...! Så jeg føler det var et tegn.. Vi får se..
Lillevenn33 Skrevet 1. september 2008 #56 Skrevet 1. september 2008 Hei alle sammen. Kan jeg være med? Jeg hadde EL i går. IKM siste dag i uke 37, 14. sept. Føler meg allerede kvalm hehe...
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. september 2008 #57 Skrevet 1. september 2008 jeg hadde også el i går. IKM 13. eller 14.sept. Jeg føler også at jeg har symptomer. men det er vel en umulighet?!
maleen Skrevet 1. september 2008 #58 Skrevet 1. september 2008 Er så lei av å vente.. ER så kjedelig.... I allefall når jeg er så sikker på at det ikke har gått denne gangen heller. Bare noe som har slått meg ordentlig de siste dagene. Har IKM 9. eller 10. Men har menssmerter nå, og småblødninger. Hadde det forrige gang også. Da var det også negativt resultat.
kokkos Skrevet 1. september 2008 #59 Skrevet 1. september 2008 Tenkte jeg skulle holde meg unna Bim denne måneden, for å slippe stresset, men klarer ikke... Jeg hadde el på fredag eller lørdag(positiv test begge dagene), og sex begge dagene. Håper på positiv resultat denne gangen, men er ikke veldig optimistisk.. Har ikm på fredag den 12.. Jeg stapper også i meg folat og wild yam nå. Men dere andre som også gjør det, man skal visst bare ta de den uka mellom el og mensen!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. september 2008 #61 Skrevet 1. september 2008 Hei jenter! Ville bare si at jeg bare *må* innom her litt, innimellom... Savner dere! Har ikm om.... altfor lenge... 3,5 uker... Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. september 2008 #62 Skrevet 1. september 2008 Hei igjen vennen. Ja, jeg tror jeg skal begynne opptrappingen til hekkesesongen nå til helgen. Krysser fingrene for at ikke el kommer to uker for sent denne gangen...:-/ Skal til fastlegen på fredag og tilbake til gyn. på tirsdag. Kan gyn. se om el nærmer seg??? Han skal ihvertfall ta ny innvendig ul for å se om denne tjukkaslivmoren min kan være i veien for å bli gravid. Gru-gleder meg. Du da, har du noen symptomer? Hihi, jeg tror nesten jeg er like spent som dere jeg! :-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. september 2008 #63 Skrevet 1. september 2008 Huff ja, jeg har jo trodd jeg har vært gravid opp til flere ganger... Jeg føler meg også roligere nå. Har skjønt at dette kan ta tid, ihvertfall nå etter at jeg fikk vite at jeg har tjukkaslivmor, så da får jeg bare slappe av og hekke i vei. Er vel det eneste jeg kan gjøre... Hihi, jeg er litt redd for at jeg skal si tjukkaslivmor til legen, han vil jo ikke skjønne hva jeg mener akkurat...:-D Klart jeg skal gi deg beskjed. Kommer nok en sms tikkende inn til deg. Haha, mulig det kommer en FØR jeg går inn også...:-D Phu, du reddet dagen min sist gang. jeg var så dritnervøs at jeg var redd jeg ikke kom til å takle det. Var nesten på vei ut igjen! Æsj, jeg hater det, skjønner ikke hvofor jeg har sånn angst for å gå til legen...:-/ Jaja, da er de jo kjekt at man kan plage vennene sine med sms'er i tide og utide! :-D Nei, nå skal jeg la være å kuppe tråden deres... Grrrr... jeg skulle jo vært her... litt min også....:-D Får vel lage min egen tråd snart: "IKM uke 39, eller kanskje neste uke, eller uken etter der". :-D Klem
Vero85 Skrevet 2. september 2008 #64 Skrevet 2. september 2008 Heihei jenter;) Noen som merker noe til noe som helst?? Aner ikke hva det er med meg jeg: - Vondt i puppene ---- Kan være mens symptom (har dette avogtil, men ikke alltid) - Fortsatt stikkinger i eggstokk området - Plutselig fått noen forferdelige humør svingninger (ALDRI vært plaget med andre mens symptomer en ømme pupper avogtil noen gang - Tar lett til tårene hvis jeg føler noen snakker litt i mot meg/kjefter på meg - Ekstra vondt i korsryggen (er plaget med dette generelt, men synes det er værre nå) OG TILSLUTT!! OM man har festeblødning, når vil denne normalt komme og hvor mye kommer da?? (Har IKM om 6-7 dager om alt er som det har vært de siste ukene) Var på toalette i dag, og jeg ser jo såklart på papiret og syntes jeg kunne skimte en pitteliten prikk med blod. Så da var det ned igjen med papiret da, og sjekke dette litt nøyere, og da kom det enda bitte litt mer (helt rødt og fint, men det var liiiiiite). Hadde jeg hatt sex eller noe slik i det siste, så ville jeg nok tenkt at jeg kanske hadde blitt litt sår ell.no, meeeen etter som jeg ikke har hatt det på 1uke=/ kan det jo ikke være det heller... hmm... Eller er alt dette bare innbilte symptomer???=P hehe.. Må innrømme jeg leser er del om dagen, men jeg blir jo aldri klok på dette her=P hehe.. Neeeeeei, dette ble masse på en gang!! Skjønner om dere ikke gidder å svare på alt dette her=P hehehe.. Men er liksom ikke noen andre jeg kan snakke med/spørre heller.. Etter som dette er hemmelig for alle andre undt meg! (venner/familie) Åhhhh BARE 1uke igjen til TR IKKE skal komme og jeg endelig kan teste;)
Vero85 Skrevet 2. september 2008 #65 Skrevet 2. september 2008 Kan vel nevne halsbrann også når jeg først er i gang her da=P hehe...
LindaKristin1980 Skrevet 2. september 2008 #66 Skrevet 2. september 2008 Idag er nesten alle symptomene mine borte da... Litt stikking i høyre side, that`s it. Med førstemann fikk jeg ikke symptomer før jeg skulle hatt mensen da, da var det kvalmen som kom... (Og jeg trodde det var omgangssyken, så testa meg ikke før etter en uke hehe)
supernint Skrevet 3. september 2008 #67 Skrevet 3. september 2008 Her var det lite aktivitet.... Heiser derfor.. Jeg kjenner ingen symptomer enda, men er jo en stund til IKM enda da. Men har allikevel ikke troen på at det kommer til å klaffe. Har ikke testet etter EL denne perioden pga at jeg var på ferie. Men bruker normalt å kjenne når den kommer, men ikke denne gangen nei..... Så redd jeg ikke hadde EL denne mnd.. neste mnd skal jeg ohvertfall teste! Hvordan går det med dere andre da? Jeg er litt usikker på når IKM kommer neste uke, har nemlig fått den to dager tidligere hver gang de siste to mnd.
Skogshuldra Skrevet 3. september 2008 #68 Skrevet 3. september 2008 Hei alle sammen.. Lurte bare på hvor mye dere andre prøvere snakker om at dere faktisk prøver å øke familien med mannen deres?.. Jeg har hatt lyst på barn i flere år, men min fornuftige... samboer har ikke hatt lyst... han har hele tiden sakt at bare du begynner på siste året på studiene så du er ferdig på skolen når den kommer... så ble det bare du er ferdig å studere... deretter.. du trenger en jobb... så hus... deretter at jeg burde jobbe noen år... osv.. Så i april sa jeg at jeg var lei av å vente å se alle rundt meg få barn.. Derfor sa jeg at nå tar jeg ut spiralen så får vi enten se hva som skjer eller slutte å ha sex.... noe jeg hvet ikke holder lenge... Han sa seg da enig at det forsåvidt passet å få barn nå.. Begge er i full jobb, vi har hus og økonomi til det.. Er gift og har et stabilt forhold... Men etter at han gikk med på at vi skal prøve så vil han ikke snakke om det før jeg er gravid.... Jeg syntes nå det kunne vært koselig å "drømme snakke" litt om det og jeg da... Uff... dette ble langt, men ville forklare situasjonen litt.. Noen flere som har menn som ikke vil snakke noe om det? Er i 4pp og håper inderlig det skjer noe snart....
supernint Skrevet 4. september 2008 #69 Skrevet 4. september 2008 Fru Hansen-81! Jeg og min mann snakker litt om det. Han har like lyst som meg, men er ikke blitt like babygal som meg..hehe. Jeg sier fra når jeg skal ha EL(selv om den ikke kom denne mnd) og han stiller gledelig opp. Han mener vi må øve hver dag, for vet jo aldri når EL kommer.. Men tror egentlig at menn ikke er " helt der" under prøvinga. Tar litt lengre tid før dem skjønner hva som kommer til å skje. Plutselig skal du se at interessen hans kommer frem:) Fortsatt ikke merket noe EL jeg. Så mulig jeg hoppet over denne mnd. Kjenner bittelitt mensmurringer, men skal egentlig ikke ha mensen før mellom onsdag-fredag neste uke. Men er vel typisk meg å få den leeeenge før tiden!
Skogshuldra Skrevet 4. september 2008 #71 Skrevet 4. september 2008 Ja, tror du har rett supernint. Det er vel en egenskap som er litt bedre utviklet på jenter enn gutter det der å bli "verpesyk"... Så jeg får prøve å spare han litt med baby snakket mitt... Det blir vel mer enn nok av det når (forhåpentligvis...) magen begynner å strutte en gang!!
Aissata Skrevet 4. september 2008 #72 Skrevet 4. september 2008 Hei! Jeg har ikm helga 37 og hadde positiv el test 29. august. Jeg har vekslet på å teste etter el og på å anta når el er. Det siste funket jo best da syklusene var regelmessige. I løpet av de siste 5 - 6 månedene har syklusene variert litt.
zeena 2pp Skrevet 4. september 2008 #73 Skrevet 4. september 2008 Teite meg måtte jo teste i dag... 3-4 dager før ikm. Den var negativ..men kan jo ikke miste håpet av den grunn! Nå skal jeg være "flink" jente og vente til etter ikm.. best å ikke ha tester i huset, klarer jo ikke la være..
kokkos Skrevet 4. september 2008 #74 Skrevet 4. september 2008 Hei igjen. Lurer på en ting... Hvor tidlig kan man få bekkenløsning? Noen som vet? Leste her inne at det trolig kommer av hormoner, og at det kan komme tidlig i svangerskapet. Grunnen til at jeg lurer er at jeg helt uten videre har fått innmari vondt i den ene hofta mi. Også fortalte jeg dette til en på jobb, og hun sa " du har vel ikke bekkenløsning da?" Jeg vet jo ikke en gang om jeg er gravid, men det er vel i tidligste laget uansett!? Men må jo innrømme at jeg likte tanken...på en måte..He he, så desperat er jeg!
maleen Skrevet 4. september 2008 #75 Skrevet 4. september 2008 Hei noen her som vet hvor lenge stoffet fra en eggløsningssprøyte ligger i kroppen? Ellers er jeg ganske kvalm i dag, men det går omgangsyke på jobben så det er sikkert det. Men det er lov å håpe!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå