Gå til innhold

våre nye landsmenn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til de bader med klær er at de er muslimer og vi skal ikke vise former ovenfor for andre og spesielt menn. Jeg er selv muslim og når jeg er på stranda så bader jeg også med klær da min tro tilater ikke meg å bade i bikini.

Så det er nok ikke bare de fra Somalia som bader slik, men alle muslimer gjør nok dette, men det er nok mange som holder seg hjemme pga av slike som deg HI.

Du sier at de lukter vondt, men hvor mange norske spraye seg ned med parfyme for å dekke over svettelukt da? I vår tro skal vi helst ikke bruke så mye parfyme og hvis vi gjør det skal det være så diskre lukt og jeg vil påstå at vi er mye renere enn mange norske da vi faktisk vasker oss flere ganger om dagen pga bønn og da skal også klær være rene. Det virker slik at du HI vil ikke ha slike som oss på stranda eller i Norge, men hva med alle norske som har konvitert til Islam hvor skal du sende oss da??

Og ja jeg er norsk konvititt og er stolt over det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså dette kom veldig feil ut av meg. men det blir vel enda mere feil vis jeg prøver og rette opp meg selv. jeg mente det ikke rasistisk i det hele tatt. jeg har det med og ordlegge meg feil, jeg har faktisk ingen ting i mot de.

Ja ting er vell litt uvante og kjenner kulturene alt for lite.

nei jeg eier ikke stranden eller, har faktisk kunne tenkt meg å pratet med de, men de prater ikke engelsk eller norsk så da blir det vanskeli.

JEG BEKLAGER HVOR FEIL DETTE BLE!!!

så nå er det opp til dere om dere vil fortsette diskusjonen å kalle meg ditt å datt. å nei jeg vet egentlig veldig godt att vi ikke skal forhånds dømme folk. Og jeg vet att jeg har skrevet noe før jeg tenkte meg om!

Skrevet

Men det behøver ikke Rosa elefant være, fordi hennes ukvemsord var rettet mot en nordmann?

Skrevet

Mulig jeg er innbilsk nå, Spetakkel, men det KAN virke som om du er litt i overkant interessert i hva jeg mener. :-)

Skrevet

Jeg har mer sympati med hennes ord, enn dine og HI.

Skrevet

Hvilke av mine ord har du ikke sympati med? :-)

Skrevet

Hmm, hvis alle de 15 somalierne går hjem og dusjer masse og vasker alle klærne sine, hvor ender all skitten da?.....Hmm, i havet! Det er nemlig ikke helt rent vann der fra før.

Men dersom du føler de blokkerer veien for dere andre så syns jeg du har rett til å være litt irritert og si fra på en fin måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...