cherry coke Skrevet 5. august 2008 #26 Skrevet 5. august 2008 Du burde holde deg hjemme du, HI. Tåler tydeligvis ikke skitt...Du burde iallefall ikke bade på en offentlig strand, du skulle bare visst hva som florerer i slike vann...
Gjest Skrevet 5. august 2008 #27 Skrevet 5. august 2008 Jeg tror neppe du kommer særlig langt med sånne som henne... Er vel snakk om store blokkeringer i toppetasjen.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #28 Skrevet 5. august 2008 Men kjære deg HI... De er IKKE skittene. Somaliere har sånn mørk hud de skjønner du, det er ikke møkk!!
CB-BabyBoy Skrevet 5. august 2008 #29 Skrevet 5. august 2008 Hehe jeg kan ikke dy meg, men hva inngår i betegnelsen "de"? Er det somaliere, innvandrere, muslimer eller hva?? Selv om media og enkelte partier elsker å utnytte det antallet mennesker som søker asyl her per år, så er ikke det det samme som faktisk får opphold... Slapp av litt - det er mer enn nok med plass i dette landet!
frk Nilsen Skrevet 5. august 2008 #30 Skrevet 5. august 2008 Er det mulig? Jeg blir helt matt av slike uvitende idoter som deg. Hold deg hjemme om det er så forferdelig å dele stranda med andre mennesker. Du burde skjemmes! Og forresten, er du sikker på at du lukter så forferdelig godt da?
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #31 Skrevet 5. august 2008 Skremmende med slike tanker... Store blokkeringer eller liten plass?
___ Skrevet 5. august 2008 #33 Skrevet 5. august 2008 Siste år trodde jeg det kom flest polakker, men jeg vet ikke hvilken nasjonalitet det hat kommet flest fra oer tid.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. august 2008 #34 Skrevet 5. august 2008 Hahaha, i hvilket land er det fulle, brautende skandinavere retter seg etter andre sine skikker? Som du så pent hevder i hovedinnlegget ditt. Og samtidig som du påstår av vi alltid innretter oss andre kulturer når vi er ute og reiser, så sier du i noen få innlegg lenger ned at du lett kunne ha funnet på å gå rundt i bikini i somalia.. For det er jo å innrette seg mener jeg..
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #35 Skrevet 5. august 2008 pr. 01.01. 08 er det flest polakker ja.
Dina1 Skrevet 5. august 2008 #36 Skrevet 5. august 2008 Håpe bare HI holdt seg for god til å uttale seg mens ongan hørte på, så slepp vi å få to til med samme holdning som mamman....
wirre;o) Skrevet 5. august 2008 #37 Skrevet 5. august 2008 kom bare på: var det ikke noen skandinaver som ble bøtelagt ( ikke fengslet, tror jeg) på en gresk øy her for ikke lenge siden? siden vi snakker om respekt for andre kultur og religion, mener jeg. og grekere er vel, såvidt meg bekjent, katolikker. Ikke muslimer eller hinduer eller kosakker eller indianere eller hva det måtte være. alikevel så er jeg enig i at det fra vår side burde være bedre informasjon om hvordan enkelte ting fungerer i Norge, som køkultur eller at vi snakker om været eller sånne rare norske ting. må forøvrig nevne at jeg vet at "de" somaleiere eller hva slags nasjonalitet de måtte ha fra Afrika, lærer å bruke "ett" do, hvordan bruke stekeovn osv. Nettopp fordi dette er ting de ikke vet hvordan fungerer. du får trøste deg med at nå har "de" badet, så om dere skal bade i morgen er de iallefall helt reine!
Gjest Skrevet 5. august 2008 #38 Skrevet 5. august 2008 nytt nick? 14åring som er hjemme alene og skal være rampete??? Forresten; de innvandrerne jeg kjenner skriver mye bedre norsk enn deg.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #39 Skrevet 5. august 2008 Jeg er veldig usaklig, men HUFF! Jeg blir helt sliten av å prøve å lese innlegget og svarene dine!
tante grusom master of law Skrevet 5. august 2008 #40 Skrevet 5. august 2008 Dere som har svart i denne tråden, synes jeg er like fordommsfulle som hi selv er. Dere må da tåle at det finnes andre meninger en deres egne, selv om dere synes de er forkastelige.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #41 Skrevet 5. august 2008 Bare to ting... 1-Grekere er ortodokse, ikke det samme som katolikker. 2-"lærer å bruke "ett" do, hvordan bruke stekeovn osv. Nettopp fordi dette er ting de ikke vet hvordan fungerer." Dette gjelder ikke for alle, mange vet hvordan slikt fungerer. Desverre er det slik at vi i Norge bare får se Afrikas bakside -fattige bønder, sultne barn, de bor i hytter med stråtak osv osv... Det er langt i fra hele sanheten om afrika!!!! Men ellers er jeg enig i det su skriver
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #42 Skrevet 5. august 2008 Man er da vel ikke fordomsfull selv om man poengterer faktafeil?
wirre;o) Skrevet 5. august 2008 #43 Skrevet 5. august 2008 jo, Dronningen!, du er fordomsfull da! Med hilsen sjefen for dib-politiet
tante grusom master of law Skrevet 5. august 2008 #44 Skrevet 5. august 2008 Hva slags faktafeil? Det om noen lukter vondt avgjøres vel best av den som er der?
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #45 Skrevet 5. august 2008 Ok, sjef! (Møkkakjerring med fetthår der du sitter!) hahahaha
wirre;o) Skrevet 5. august 2008 #46 Skrevet 5. august 2008 det kommer ann på nesen.. er det f.eks en sunnmørsk nese er den alt ødelagt av all den friske luften, er den fra moss er den iallefall ødelagt. min nese kan jo ikke engang skille på om det er meg eller bikkja som stinker. og nesen min har vært i moss i dag.
frk Nilsen Skrevet 5. august 2008 #48 Skrevet 5. august 2008 Har samboer fra Moss, og han lukter bare godt! Kanskje nesen min er ødelagt???
solstråle69 Skrevet 5. august 2008 #49 Skrevet 5. august 2008 Da kan vel jeg konkludere med at SAMTLIGE i denne tråden er like fordomsfulle, selvom selvfølgelig flertallet vil benekte det på det sterkeste! :-)
Dronningen! Skrevet 6. august 2008 #50 Skrevet 6. august 2008 Og hvorfor er SAMTLIGE i denne tråden fordomsfulle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå