vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 de er velkommene for all del..MEN vi retter da åss etter deres skikker når vi kommer til feks iran vi og ...dekker oss til og slik...men kan ikke si att de gjør det samme her...har en liten strand der de i grenda her bader...og vi setter åss litt på kantene i vannet og sperrer ikke veien så andre ikke får bade... mens vi sitter der kommer det ca 15 somaliere ... de setter seg langs vannkanten å de springer utti de har på masse klær å de lukter så inni H**** sorry meg men ...... klærne er kjempe møkkete... altså ble ikke så fristet til og bade mere...tre dager på rad skjedde dette... hun ene badet i nattøy ... vi andre som var der fikk ikke til og komme oss ut å dukke... nå får de bare kjefte på meg men det får da være grenser!
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 1. De synes nok helt sikkert at vi lukter like vondt! 2. Somaliere er vant til å være sammen, kose seg sammen og dele livet sitt sammen. Sa du i fra på en pen måte? Om du hadde gjort det ville de sikkert flyttet seg. Dessuten så er det ikke så mange somaliere som kan svømme, kanskje de bare ville dyppe tærne sine litt?? 3. For mange somaliere er det helt normalt å bade i tøyet sitt. De er ikke vant til å bruke bikini/badedrakt. Til og med i svømmehallen er det flere som bruker t- skjorte og shorts , om de føler seg komfortable med det så synes jeg du bør akseptere det. Ville du spradet rundt i bikini i Somalia?
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 eneste jeg sier er at jeg er sååååå enig med deg.....
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 ja jeg kunnet godt gått i bikini der jeg ..men da har jeg vell havnet i fengsel... hadde vært ok med shorts å t skjorte men ikke med langbukser langjumpere osv...
Mamsen86 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Nei for at unga dine pisser i vannet er jo sååååå mye rensligere enn å bade med buksa på.............
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 BARNA mine tisser ikke i vannet hun sier i fra til meg så er jeg med henne på det som kalles for ett DO!!!!!!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 jeg ser ikke at du ett sted i dette innlegget fikk dem til å føle seg velkommene overhodet. så hvorfor begyner du med det?
Mamsen86 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Oj da, her la vi oss på "!!" -knappen gitt. Take it easy ;-) Okay, kanskje ikke DINE barn da, men det er ingen hemmelighet at små barn tisser i vannet. Og for ikke å snakke om alt annet ekkelt som er i vannet.. Syntes derfor ikke at det er såååå ille at noen bader i langbukser akkurat..
Mamsen86 Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Dessuten er jeg ganske sikker på at det heter "en do", men det får så være..
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Der sa du det mortilgunnar, det var faktisk neste nr på lista mi. Men hvorfor nevner hun iran, meg bekjent kommer soamliere fra Somalia?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2008 jeg sa feks iran da men ...uansett... det ender med att de over tar norge til slutt... de er på go vei... så lenge de tjener pengene sine selv så er det greit ...men men ... i morgen skal jeg bade med hode tøy å hettegenser
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 er du egentlig klar over hvilke land som har størst innvandring til Norge?
Mamsen86 Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Hehe, hvordan kan du få det til at de skal ta over Norge fordi 15 somaliere badet med langbukser? Sorry, du ga meg iallefall en god latter i dag :-)
født25august Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Jeg gleder meg til dagen, når vi mennesker klarer å akseptere at ingen er like. vi er alle heldigvis ULIKE!!! Når dette skjer, kansje det blir slutt på krig også.
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Snedig at jeg ikke fikk svar på spørsmålet mitt... Tror kanskje det er en frøken som sitter i tenkeboksen og funderer over disse lite gjennomtenkte svarene.
født25august Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 svenskene er den største gruppa innvandring til Norge.
født25august Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 svenskene er den største gruppa innvandring til Norge.
T**** mamma:) Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 Herregud, hvor liten var den stranda egentlig? Synes du høres utrolig fordomsfull ut. Viss du har så vanskelig for å dele stranda med andre mennesker synes jeg ikke at du har noe på ei offentlig strand å gjøre. Du får sette opp et basseng i hagen der du kan holde fullstendig oversikt over eventuelle basselusker som ligger å flyter i vannet. Skitne mennesker på ei badestrand, ja DEN var drøy. Lurer litt på hva du legger i ordet velkommen??
født25august Skrevet 5. august 2008 #20 Skrevet 5. august 2008 Ja herregud helt enig. Det høres ut som om de var i bassenget hjemme hos henne liksom. Du sier de var skitne og de lukta, gikk du bort til de og lukta på de? tok du på de, sånn at du visste de var skitne??
født25august Skrevet 5. august 2008 #21 Skrevet 5. august 2008 Eller det høres ut som du eier stranda.
cherry coke Skrevet 5. august 2008 #22 Skrevet 5. august 2008 Dansker...det var iallefall det på slutten av 90-tallet=)
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #23 Skrevet 5. august 2008 Jaggu meg feil det også) Danskene ligger på 7.plass....
Dronningen! Skrevet 5. august 2008 #25 Skrevet 5. august 2008 Og jeg skal gni det inn til hun skjønner hvilken urett hun gjør ved å skrive sånn svada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå