Gå til innhold

TROMSØJENTENE 01.08.08


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Heia!

 

Gleder oss til treff :-) Ja, kan vi ikke gjøre det sånn at alle tar med litt? Jeg har kaffe, te, vann og boller. Kanskje de som tenker å komme kan gi meg et lite hint, så vet jeg hvor mange vi blir?

 

Her er mamma på besøk. Så jeg koser meg med J og hun tar O. J sov 13 timer i natt!! Hun hadde feber i hele går, så hun trengte vel å sove seg frisk.

 

Her har vi ingen rutiner sålangt. Vi tar på pysjen på kvelden når han er våken, ellers styrer han soving og spising selv. Og han sover med oss og det kommer han til å gjøre enda lenge til. Det er ikke farlig som Anette skriver, bare koselig :-) Vi gjorde det samme med J og hun sover i sin seng nå. Så det stresser jeg ikke med. Mye lettere å nattamme og jeg sover bedre.

 

Nå skal vi ned på butikken å kjløpe lørdagsgodteri til J :-) Lykke til med dåp i mårra Janne :-) Og håper dere hadde en fantastisk dag i går Tone :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei jenter=)

 

Innom å ser " hvordan dere har det" mellom forberedelsene til barndåpen i morgen. Nå tror jeg at jeg har tenkt på alt, iallefall det som er viktig..hehe.. nå gjenstår litt baking, før vi om noen timer drar for å pynte lokalene. Aline har fått litt varmeutslett, og det er jo typisk nå når vi skal ha barndåp.. hehe..jaja=)

Det er to stk som skal døpes i morgen, og Aline skal være først. Ser for meg at presten står der og venter på at vi skal skjønne at vi skal komme frem.. hehe.. jaja, får så være, går nok bra om det skjer =)

 

Ellers, så ser jeg dere skriver om soving sammen med barna. Jeg sover ekstremt dårlig når Aline sover sammen med oss. Sover litt på otta da, og det gjør sambo også. Om vi sover på ettermiddagen, så sover vi sammen. Koselig det=) ellers, så sover lillemor i sengen sin. Har ordnet det lunt og godt til henne, så sengen ikke skal virke så stor =)

Sover barna deres noe ute i vognen på dagtid?

 

Gratulerer som gifte, Tone=) Gleder meg til vi får se bilder og høre om begivenheten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokk kan se bilde av Tone og Kent Rune på

www.isdykk.no På forsiden der ligger det bilde av dem. En i klubben hadde tatt bilde :)

Dem va jo kjempefin!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå d va kjæmpe fine bilda av Tone dæm.. En nydelig kjole ho hadde.. :-)

 

Syns d e koselig å ha Elias lamme oss i senga, men imårrest sov han fra 8 te halv 12 i si egen seng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kjæm Kari Anne! E kjekt oppe hos dokk, e så fritt!

 

Fint det e flere som tenke som mæ ang soving å sånt.. Huske me sigurd så va det ikke i tankan mine å styr nå me det før han bei 4-5 mnd, da funka det jo kjempefint å ta sovekur nån daga, så va det gjort! No har vi en treåring som e utroli gla i senga si, å som har vært det sia han va liten! Han lo faktisk flere ganga når han bei lagt når han va bitteliten for han va så gla i å ligge i senga! =) Hehehe! Men i starten så lå han me mæ.. Men trur æ va litt mer våken å kunne legg han i egen seng te tider da..

 

Hmm vi ska fær på grilling for å feire Tone å Kent-Rune, å no klar æ ikke husk om vi sku ha med nåkka sjøl... Jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Kan æ få henge sammens med dokker juli jenter eller hur??

 

Ble keiserinne på oss 05.08.08. 12 daga før termin.

Stor pia på 3960g og 52.5cm.Veeeeldig glad for at ho kom når ho kom å at det ikke ble vanlig fødsel.

 

Formen e knallbra å kom hjem i går. Kunne ha dratt hjem på onsdag allerede om æ kunne,men de sende vist ikke ks damer hjem så fort..

 

Søndag 3 aug fikk forresten Camilla ei jente (vært på noen treff).På termin til å med.

 

Mandag 4 aug fikk Mona en gutt. På termin ho åsså.

Å tirsdagen æ.Så var masse kjentfolk der borte. Delte rom med Mona ei natt å:)

Veldig koselig.

 

Er ingen aktivitet blandt aug jentene så derfor æ spør om å få være sammens med dere aktive jenter!!

 

hilsen ho Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CaJenne, trodde du va en av oss jeg ;-)

 

Synes det er kjempe artig at vi er så mange med termin så likt, alltd artig å lese om andres hvardag, og skjønne at man har det ganske så normalt selv også... Og å kunne spørre noen kjente om råd og trøst når det trengs;-)

 

Kari Anne..

Når er det du inviterer til treff da?? Og går buss 34 helt til stakkevollan?? Men må vel gå fra butikken da? Kunne tenkt meg å bli med om det passer sånn =) Er enig med dere som synes det er fint der borte! Var masse å gikk i skogen rundt de vanna da vi bodde i hamna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Febern gikk heldigvis over på tirsdag. Hadde nok sånn "melkefeber". Når melkegangan går tett presses melka over i blodbanen og irriterer immunsystemet som reagere med feber. Slapp heldigvis antibiotika :)

 

Elise: E usikker på den 34 bussen, men uansett går jo 42 og 20 opp hit. 42 kan du jo ta fra Gjæverbukta også.

 

Koselig at dåkker vil komme jente :) Tenke vi sir sånn i 12 tida.

 

Cajenne: Grattis med jenta :-) Det er jo kort trilletur for deg opp hit om du vil komme :)

 

Her er lillebror forkjøla :( Skjønner ikke hvordan han har fått virus i seg, ingen av oss andre er forkjølte.. Håper han blir fort bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nygift Tone:)

 

Og gratulere med babyene Elin, Mona og Camilla.

Så bra at alt har gått bra med keisersnitt Elin.

 

Lille Lea e 2 uke i mårra, vi har ikke vært på noen babytreff enda, men va på BIM treff på Egon denne uka. De va koselig. Noen kjente og noen som æ ikke hadde møtt før.

Ser frem til å treffes å se alle de nye babyene (og de som jeg har sett før selvfølgelig).

 

No e de litt lyd fra ho, så da e de mating neste:)

God helg!

 

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og takk for alle gratulasjoner :) Har hatt en fantastisk bryllupsfeiring og Noa-Nikolai har oppført seg eksemplarisk. Han er så skjønn og snill vidunderbarnet vårt. Herlig! Så koselig at masse venner og familie feiret dagen med oss.

 

Æ kommer veldig gjerne te dæ Kari Anne! Glad for at det er hverdag igjen no faktisk, Kent-Rune begynne på jobb på onsdag så det passe fint. Æ bor jo på Storelva så kan ta buss 42 fra mæ og helt te Stakkevollan, det e veldig bra og lettvint! Slipp å bytte buss. Men kan hende æ kjøre også om Kent-Rune kjøre sykkel. Den e reparert no så.

 

Noen som blir med på babykino på torsdag? Vet ikke koss film det e da, men... hehe... glad for at det e to filma æ ikke har hatt lyst å se som har gått no under bryllupsforberedelsan. Like ikke science fiction, grøss og skrekk så godt. Komedier, romantiske filmer og drama er mer min stil. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempe flott ut Tone!! Godt å høre at du fikk en fin dag =)

 

Kanskje jeg tar 42 med deg til Kari Anne da... Selv om det er den 'melkeruta' gjennom byen og sånn da......... Alternativet blir jo å bytte buss på UNN. Hadde jeg vert litt sprekere så hadde jeg gått, men føler ikke at jeg er helt der ennå =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone:så koseli å se dokk i går! Vi fikk ikke barnevakt te Sigurd så bei jo veldi kort for oss, men va kjekt fordet! Å bli m på kino hvis det ikke e alt for klissat!!!!!:)

 

Gratulerer med jenta Elin! Kan æ spør koffør det bei keisersnitt? :-) Nysgjerri, mæ?? nææææ..

 

Godt det ikke va betennelse Kari Anne!

 

Tuppa sov så i går å spiste så lite at æ måtte pump mæ på ene sia etter ho hadde spist på den, å fikk ut 120 ml.. Å syns pumpa va super! Kjøpte mæ den avent manuelle pumpa me sånne lagringskoppa. Å når æ bare skjønte kor hardt æ måtte dytt pumpa opp i puppen så kom det masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på træff :-)....

 

Gik desværre glip af dig i kirken Tone, havde veldig lyst til at se jer. Men Gustav kræver mors opmærksomhed hele døgnet og jeg mener HELE DØGNET! sover sandelig ikke meget... så jeg sov mig igennem din vielse, hjemme på min sofa altså.

 

Jeg har i øvrigt sentrum helsestasjon, jeg.

 

Glæder mig til træf på onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ka va d som kjennetegna brystbetennelse?? æ frys veldi, skjelv, å e øm i puppen å bak mot ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E vest feber, frostanfall, smerte i brystan også trur æ d va en rød flekk på puppen vest æ ikje huske feil.. Kan være at æ ikje huske rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

målte tempen no å har feber:( ska æ bare la d gå sin vei eller bør æ kontakte barsel eller nån? æ som sku fære heim i mårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusi; gode råd mot det der e å få tømt puppen godt, med pumping eller at babyen sug, eller med håndmelking og massering hvis du har områda i puppen som e hard. (tette melkeganga). Det sies at det e lettest å få igang utdriving hvis du f.eks e i en varm dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...