Gå til innhold

ny tråd: 2/3 pp på oss no jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff A1973... leit at du testet negativt.. Er ikke lett å ha is i magen når det kommer til testing. Man er jo så spent. Jeg klarte jo å ta 3 tester på 3 dager... DUMT.. Men jeg bare måtte gjøre det. Alle var jo selvfølgelig negative så det holdt:( Så kom TR og nå går jeg bare og venter på at den skal fare videre så vi kan jobbe litt med babymaking:)

Jeg vil også bli gravid innen 2008.. Har lest litt ang graviditet og det står at man har 90% sjanse til å bli gravid innen 1 år.. Så om man ikke har noen medisinske "hindringer" så skulle jo sjansen for å bli gravid innen desember være ganske så god:)

Man finner vel mange symptomer når man kjenner litt etter.. før jeg fikk tr denne gangen følte jeg meg kvalm..hehe.. bare innbildning, men føles jo veldig reelt.. Hodet vet å lure en godt!

Tenkte jeg skulle prøve en runde til med å teste EL.. vil jo så gjerne kjøre på når muligheten er størst.. og jeg kjenner ikke lenger når jeg har EL så da blir det testing. Kanskje litt dumt å stresse så mye med dette, men jeg klarer ikke annet. Forrige mnd når jeg hadde pos el så hadde vi sex den dagen, men ikke dagene etterpå... :( Pos EL test indikerer jo bare at det SKJER en eggløsning innen ca 34 t, så var jo ikke akkurat lurt å droppe sex de følgende dagene. Dette skal IKKE skje denne gangen..

Vil bli mamma snart!!!!!!!!!!!!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KrøZa82: Hahahahaha, sååååå godt å høre at det ikke bare er jeg som er helt på jordet når det gjelder denne testingen! :-D

Ellers så har jeg bestemt meg for å ta det litt mer med ro i neste pp. Jeg skrev dette i en annen tråd:

For neste pp har jeg lovet meg, og mannen min, noen ting:

1. Jeg skal ikke drive og teste etter hverken el eller graviditet.

2. Jeg skal ikke tenke på å bli gravid, det får komme når det kommer.

3. Jeg skal ikke være så mye på BIM, tror jeg. På en måte er det jo veldig kjekt her, men på en annen måte så merker jeg at jeg bli veldig utålmodig av å være her.

4. Jeg skal bestille fly til Manchester, til oktober. Da skal jeg på en messe og så skal jeg delta i en konkurranse.

5. Jeg skal begynne å øve til konkurransen, noe jeg burde gjort for lenge siden, men som jeg ikke har hatt inspirasjon til å begynne med enda pga. prøvingen.

6. Jeg skal bestille en annen tur, men vet ikke til hvor enda. Har tenkt litt på New York.

Stakkers mannen min, han må trøste meg for hver eneste lille nedtur, når mensen kommer, når den ikke kommer, når jeg tror jeg har el, når jeg tror jeg ikke har el osv.... :-D Det er jammen godt han er mer tålmodig enn meg! :-D

Jaja, vi får bare se hva som skjer fremover, prøve å være tålmodig frem mot IKM, som det egentlig er lenge til. Jeg trøster meg med at det er mulig jeg hadde el da når jeg hadde litt slimete blod, selv om el-testen viste negativ... Kanskje, kanskje ikke... :-D

Klem

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei hei jenter!

Uff jeg misunner dere ikke når det gjelder dette stresset dere er igjennom nå med prøvingen..

Jeg kjente jo på kroppen hvor gal jeg var den ene mnd v prøvde...

Men det tok vel 2 uker for det gikk opp for meg, og jeg tar meg selv i det enda å se etter blod på papiret. (mensen da)

Mamma maser om at jeg spiser for lite næring og at det er derfor jeg har vært tufs i det siste...hun skulle bare visst hvorfor jeg er tufs!

Blir morro å få henne hit ned...håper legene sier det er greit å fly.

Jeg har hatt sånne strekksmerter i magen igjen. Men det er vel et godt tegn...i tilegg til utflod i større mengder.. Har hatt et tørrere periode så det er sikkert bare greit.

Blir spennende å se om jeg får time av legen i morgen til onsdagen da:)

Ja jeg flytter nok hjem til Norge nå i slutten av aug, eller begynnelsen av sept. Jeg har ikke jobbet noe særlig med min norske jobb, men jeg har fått etterbetaling på provisjonen min, så jeg har hatt minst 5000 etter skatt ut hver mnd. Men det blir jo mer når jeg kommer skikkelig i jobb igjen hjemme. Det er jo det som avgjør hva jeg får i foreldrepenger....et snitt av det jeg har hatt totalt. Hvis jeg har skønt det rett da.

Vi har som smått begynnt å gå over tingene våres og se om det faktisk er alt vi kommer til å bruke vidre. Vi får jo merke det nå som vi har bodd her i 6 mnd..vi tok nok med mer enn vi trengte. Og det vi ikke bruker kan kastes eller gis bort. Alltid greit å rydde opp.

Masse håndklær og sengetøy blir igjen her....et halvt skap faktisk... Vannet her nede tar hardere på tøyet, samt sola... Tar man ikke inn tøyet fort nok, så falmer det med en gang.

Men da har jeg god grunn til å handle litt hver mnd når jeg kommer hjem.

Jeg har ingen tips til dere jenter... Dere må bare hekke som f... hele perioden igjennom. Vi gjorde ikke noe mer enn det... Pute under rompa og rompa i været i minst 30 min. Jeg var forkjøla så jeg tok slimløsende hostesaft under el da.. Ellers var det sex annenhver eller hver dag uavhengig av lyst. Litt rovdrift syns vi i ettertid...men det er jo verdt det nå da.

Det blir en prøvelse å komme hjem. Jeg skal prøve å få leid bestefars leilighet (han er død), men jeg har hørt at min søster er på samme tanker... Men håper jeg trer forran under omstendighetene.

Det som er er at mannen min kommer ikke før 2 mnd etter meg...

Og valpen blir igjen hos han.. Og den må være er frem til ca 20 desember, så vi håper vi finner noen som vil passe han mens mannen min er hjemme også. Og vi må undersøke med fly hjem til Norge for han. Det beste er om han kan fly alene, for det er rimligst.

Han er for stor for reisebur som er tillatt på flyet. Eller, det går men det blir ubehagelig for han å være i buret i så mange timer. Han kan dårlig strekke seg i buret.

Vil gjerne ha han hjem til julaften:) For en julegave...

Ja ja jenter...det blir mye skriving om andre ting i fra min side... Det er jo det som opptar min hverdag nå da..

Men jeg tenker masse masse på dere og gråter innimellom når jeg leser innleggene deres...det er så mye hormoner her for tiden...

Vi ser 1 Harry Potter film hver dag og jeg gråter og gråter....

Nå skal jeg se Resident Evil...den kan jeg vel ikke begynne å gråte av vel!?

Håper dere greier å roe ned litt for da er det lettere å komme seg gjennom hverdagen. Og jeg håper så indelig at det sitter for dere alle sammen snart.

Hvis noen vil treffes når jeg kommer hjem til Norge, så hadde det bare vært hyggelig! Men jeg kan skjønne de som ikke vil det også, for dette er jo et sted der man er mer annonym og det er jo litt av poenget.

Men jeg er blitt glad i dere alle sammen!

Må dere få el hele gjengen nå!

Skrevet

eg vet ikkje helt om eg klarer å holde meg unna EL-testene, men burde, for dei bare forvirrer meg jo.. får 2 streker kvar gang, men ingen like og begge svake så vet ikkje hva eg skal gjøre.. men merker no det når denne veldig irriterende TR forsvinner... håper ho reiser snart!!! skulle jo ikkje vært her en gang!!!! men sånn er det no bare..

synd du fikk negativ test A1973, men som du sa det er jo alt for tidlig å teste no... er no fortsatt ett håp der:)

håper du klarer å holde det du har lovet deg og din mann da:)

eg syns det er kjempe kjekt å vere på denne siden, men ja den gjør meg mer utålmodig.. men godt å ha andre i min situasjon å skrive med:)

Skrevet

Tina-Mari: Jeg skjønner godt at det blir enklere å flytte tilbake til Norge. Synd med hunden da, men håper det ordner seg. Jeg har forresten sendt deg en pm.

Jeg hadde ikke trodd det skulle være så tøft følelsesmessig å være "prøver". Humøret er som en svingstang og innimellom blir jeg så utrolig redd for at vi ventet for lenge med andre mann. Dumme, dumme oss, men det passet jo aldri...

Susi: Hahahahahaha, jeg tror egentlig ikke at jeg klarer å holde det nei, er bare tøff i kjeften nå! :-D Tror ikke mannen min heller tror på det, han kjenner meg...:-D

Jaja, i morgen er det hverdag igjen. Haha, synes nesten det er deilig med hverdager, da jobber jeg som en hest, 9-9, og da går tiden fort. Denne uken er litt sånn H*** uke siden jeg skal reise på ferie på fredag.

Klem

Skrevet

ja lett å vere tøff i kjeften.. men men.. hehe...

ja eg og er veldig følsom no som prøver..

Tina-Mari: ja hadde faktisk vært kjekt å møtes.. hvor i norge er det du skal bo da?

det går nok bra med hunden.. håper du får han til norge til jul:) og håper du får leiligheten:)

Skrevet

A1973.. Jeg også føler meg ustabil i humøret til tider.. Men det er vel ikke så uvanlig når man stadig blir satt litt tilbake etter negative tester og kommende tr. Men det er jo bare å holde motet oppe.. Har lyst til å bare droppe all testing og sånn, men ikke riktig enda. Er jo "bare" i 3pp så vi har jo ikke prøvd aktivt så lenge.. men det føles ut som hver syklus er en evighet:( usj..

I morgen er det første dag i ny jobb så da har jeg nok mer enn nok å tenke på i tiden fremover.. kanskje jeg klarer å legge babyprosjektet litt lenger bak i hodet... eller kanskje ikke..hehe:P

Når er det IKM for dere da??

Velkommen hjem igjen da Tina Mari:)

Nå er det vel snart på tide med et nytt innlegg susi.

Klem

Skrevet

nytt innlegg allerede? kanskje det... flere som vil det? eg er jo bare på vei i 3 pp no, hvor er dåke i ppen?

Skrevet

KrøZa: Lykke til med ny jobb i morgen! Skal tenke på deg!

Susi: Jeg er fortsatt i 3. pp. Haha, vet du, egentlig er det første!!!! :-O Jeg hev meg jo på denne tråden da jeg sluttet på pillen. Da hadde vi tenkt å vente litt. 2. pp. var jo mannen med svømmerne vekke under el og så er det denne hvor vi har hekket for alle tre periodene... føles det som...:-D

Jeg har IKM onsdag 13. Så joda, det er leeeenge til IKM, men jeg trodde jo kanskje jeg hadde el uken før, men hva vet jeg? Dumme el-tester...:-D

Klem

Skrevet

ja KrøZa lykke til i morgen:)

var det flere som ville ha nytt innlegg??

A1973: ligger litt i samme båt som deg da.. eg hev meg på eg og med en gang han sa ja til å prøve igjen, og da sa han me kunne godt vente til neste mnd med å begynne for fullt, men overhørte det på en måte for eg var så glad og klar.. hehe.. så blir vel på en måte 2 pp her, men sier 3 for er 3 pp siden han sa ja så da sier eg 3 pp...hehe

tror egentlig du er gravid eg.. har på følelsen at no er det din tur...:)

ja dumme el-tester... bare forvirrer meg.. hehe...:P

Skrevet

jippi.. no pakker tanta og klar til å reise, så no blir det ny hekkeperiode på oss:) jippi...

så sitter eg igjen med dette.. skal eg teste etter EL denne pp og?? forloveden min vil eg skal gjøre det, men eg vet ikkje for eg blir så frustrert over dei testene... men men.. kan no bestille noen å se hva eg gjør med dei.. hehe..

KrøZa: hvordan gikk det i dag, første dagen på jobben?

Skrevet

Her hadde det skjedd mye siden sist:) Masse spennende å lese! Jeg prøver ikke være her alt for mye, siden vi skal vente til neste pp med å prøve. Men dere andre må ha masse lykke til ihvertfall!! Stå på jenter!!

Skrevet

Helluuuu:)

Jo takk, dagen gikk fint den, men det var litt for hektisk så jeg fikk liksom ikke en god opplæringsvakt.. Men det håper jeg at blir bedre de kommende dagene. Alltid rart å være ny.. føler liksom at man bare blir hengende etter som et slips.. Satser på at det går bra utover!Håper det!!

Ja nå driver vel tanta og pakker seg vekk for denne gangen her også.. og godt er det! Nå er det bare å vente til tiden er inne for testing av EL og hopping i høyet deretter;) Klarer IKKE å unngå å teste meg nå.. Hadde jo en knallpositiv EL forrige mnd som vi ikke fikk dratt full nytte av så håper på at vi får kapret egget nå :D

Skjønner godt at du er usikker på hva du skal gjøre susi... men det er vel like greit å ha disse testene for hånden i tilfelle du skulle ha behov. De koster jo ikke så mye at de ikke kan bli glemt innerst i skapet:P

Jeg tenkte jeg skulle starte å teste fra dag 12 eller noe.. Syklusen min var 3 dager lenger enn forrige:( dumt at den ikke stabiliserer seg..

good luck***

Klem

Skrevet

nei klarer nok ikkje å la være å teste etter EL denne mnd heller.. tenkte eg skulle kjøpe fler, men kom ikkje inn på billige-tester:(

har noen her enda, men treng fler.. tenkte eg skulle begynne ganske tidlig å teste siden eg enda ikkje har fått 2 like streker... men vet jo det kan ta tid før EL kommer i gang etter p-sprøyta, men no er det jo lenge siden eg tok den så syns det er på tide at EL kommer i gang no...!!!

Skrevet

hmm.. denne var visst komt helt på side 2...

men er alle i 3 pp no? så kan me lage en 3 pp tråd?

Skrevet

ok jenter... da bare lager eg en ny tråd:)

som heter ny tråd: 3 pp no:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...