Gå til innhold

ny tråd: 2/3 pp på oss no jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. ikkje dumt å våkne med noen heftige orgasmer da:) hehe..

vet ikkje hav som er normalt eller ikkje, men tror ikkje eg var sånn..

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari
Skrevet

Nei det er vel ikke vanlig. Får vel feie over gubben snart så han kke blir kokko.. Har lest at sexlysten kan forvinne pga rugeinstinktene tar over..

Ja ja...gubben har ikke fått det instinktet for jeg fikk trekjeppen trøkt opp i trynet i sta, og han hadde barbert løken!

Han sjokkerer stadig!

Skrevet

FA*** jeg skjønner meg ikke på de derre el-testene... Skal ha el nå. Testene er nesten helt hvite, noe de er blitt de siste dagene. Ellers har jeg vondt i eggstokkene og har også hatt litt grumsete utflod (den sank rett til bunns i plastglasset jeg tok prøven fra), el-slim? Har lest at man er ekstra fruktbar om man har litt blod i el-slimet. MEN hvorfor i huleste, heiteste er el-testene (både bilig-tester og cb-digital) nesten helt hvite, mens de var mer farget for en uke siden? Hmmm.... tror jeg må lage en ny tråd om dette, for dette skjønner jeg ikke...:-/

Leste om alt styret i Spania Tina-Mari. Har du meldt flytting til Spania? Har du søkt om fortsatt medlemskap i folketrygden? DET håper jeg du har gjort, hvis ikke har du ingen rettigheter i Norge lenger..... Jeg regner med at du heller ikke skatter til Norge? Hmmm... Jeg tror du må ringe NAV snarest... Tror det kan bli litt komplisert. Ang. fødselspenger så må du ha vært i jobb i 6 av de 10 siste månedene før du føder.

Klem

Skrevet

god morgen:)

A1973:

hmm... tror egentlig det at du ikkje får positiv el-tester kan være at p-pillene du gikk på ikkje har sluppet tak i kroppen.. men ikkje vet eg.. sliter med dei j..... el-testene eg og... eg har ikkje fått en eneste hvit test.. alle blir 2 streker på, men dei er ikkje like, og begge svake.. så skjønner ingenting eg:(

tordna det mye i byn i natt?

ellers har eg fortsatt besøk og i går fikk en sånn mensmurring så håper det er el....:) men må være så forsiktige så tror ikkje eg blir gravid denne pp heller:(

Skrevet

Vet ikke hvor jeg tilhører enda jeg...

Men regner med at jeg fortsetter i 3pp hvis TR skulle dukke opp.. Har pleid å få TR på dagen men ikke nå gitt... og to negative tester:(((

Jeg som hadde håpet så inderlig at det skulle klaffe denne mnd. Skjønner meg ikke helt på EL testing og TR??? skal ikke TR komme 14 dager etter EL?? Mener jeg har hørt at tiden fra TR til EL kan variere men ikke omvendt....?!

ÅÅååååååå :(

Tordnet og lynet som bare det inatt her susi.. skummelt

Skrevet

nei skjønner meg ikkje på EL og TR eg heller.. eg venter EL no en dag, men i dag har eg hatt menssmerter og sist eg var på do hadde eg begynt å blø.. hva F...!!! håper ikkje TR kommer no.. har jo nesten nett hatt det jo:(

ja eg satt ute på trappa med stjerner rett over meg og såg det lynet og tordnet rundt meg.. det vat stilig... syns det er spennende så lenge det holder seg litt på avstand.. hehe:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

A1973: Jeg har meldt flytting i fra Norge men har fått avslag...

Jeg skatter til Norge med den Norske jobben min. Har skattet alle mnd hittil.

Hvor ringer jeg for å sjekke om jeg er i folketrygden eller ikke da?

Skrevet

Susi: Dette er litt morsomt... For jeg har også hatt striper av blod (bare litt da jeg tørket meg) i ettermiddag. Og jeg tenkte som deg: "HVA F, jeg skal jo ikke ha mensen nå!" Men du, jeg har lest at du kan ha spor av blod når du har el, det kan være tegn på at du er ekstra fruktbar. Skal vi satse på det? Ehm... jeg har forresten ett problem... El-testen sier at jeg ikke er fruktbar i det hele tatt.... :)

Tina-Mari: jeg ville ringt til NAV, de vet ihvertfall hvor du skal ringe.

Klem

Skrevet

Er disse EL testene til å stole på egentlig??? Har billigtester både til EL og graviditet...

Venter og venter på TR nå... men har absolutt ingen tegn som sier at den er på vei.. sukk

Skrevet

Ingen aning om el-testene er til å stole på. Jeg hadde da håper det, men er litt usikker nå. Det er jo mulig det er syklusen min som er HELT på jordet også. Billig-testen min var bebynt å bli litt mer rosa i dag, mens cb-digital var nesten helt blank. Har fortsatt bittelite blod på papiret. Skjønner ikke NOENTING jeg...

Klem

Skrevet

Det er så utrolig frustrerende:( føler med deg A1973.. Tøft å smøre seg med tålmodighet og vente på at ting skal skje.. Kroppen kan oppføre seg så underlig iblant!!

Er veldig usikker på om jeg fremdeles kan teste positivt nå når jeg har fått 2 neg tester (1. var dagen før IKM, den andre idag, dagen etter....).

Blæ...

Kunne ikke den dumme tr bare kommet isteden for å lure meg sånn:(

Skrevet

KrøZa82: Haha, egentlig kunne vi alle bare sagt GRRRRRRR....:-D

Så lenge du ikke har fått mensen er det vel håp? :-D

Jeg vil ha EL!!!

Klem

Skrevet

PS. Jeg har en latterlig teori (hodet mitt er FULLT av latterlige teorier for tiden...:-)). HVIS jeg virkelig hadde el i forrige uke, 1 uke før tiden, så kan det være festeblødning jeg har nå?????? Joda, jeg vet, jeg vet, det er en latterlig teori, men.... jeg tror ikke noe på det... Er egentlig lei av alle som skriver om alle sine latterlige teorier og symptomer som: "Jeg har vondt i magen, kan jeg være gravid?" Det er like søkt som å tro at man har tarmslyng....:-D (Beklager hvis jeg fornærmer noen her...)

Klem

Skrevet

Ha, ha A1973, eg e helt enig me deg i symptomjakta:) utruli ka man kan ha og tru man e gravid.

Og nei, postmannen e helt utelukka som barnefar:) Mannen min e kjempetakknemli for at vi blir så fort gravid da, og d e jo seff eg og.

D her me el har eg aldri skjønt så mye av. Brukte kalkulatoren på babyverden, men e no så kåt at eg har sex når løsta e der:) Ser ut til å funke bra da, miste ikke el uansett katti den e;) E jo bare at gubben ikke e bortreist på jobb.

Håpe dåkker finn ut av d i alle fall, og treff:)

Skrevet

det er fortsatt HVA F... her no.. skjønner ingenting... har ikkje spor av blod lenger, men skikkelig brunt utflod lignende... ekkelt!! (sorry detaljene her...) skjønner ikkje hva det kan vere.. forstår jo at etter piller og p-sprøyte kan det være mye drit som skal ut av kroppen, men dette er jo bare EKKELT!!!!!!!!!! hva skal eg tenke om dette da?

å teste etter EL tror eg bare eg gir opp.. blir jo bare deprimert jo...

og helt enig i dette med symptomjakta.. når en leter finner en jo hva som helst.. eg holder meg til å vente så merker eg.. hehe.. men har og skjønt at eg får graviditetssyptomer før mensen så eg tester når eg syns det er på tide.. men med denne kroppen no så tror eg det kan ta tid.. den oppfører seg jo helt merkelig... uff...

Skrevet

uff.. blør (eller hva eg skal kalle det) fortsatt.. men begynner å bli litt rød-brunt no.. skjønner ikkje dette her.. på kroppen så kjennes det ut som en mens, men det ser ikkje sånn ut, og burde ikkje vært her no:( eg skulle jo ha EL!!!! FRUSTRERT...

MEN eg tror eg bare ser på det som en mens og går inn i neste pp med nytt håp... er jo ikkje noe mer eg kan gjøre akkurat..:(

blir gal av dette her eg no...

men men...

Skrevet

Hei Susi.

Det KAN jo være el? Har lest at noen kan ha brunlig/blodig utflod når de har el, da er de ekstra fruktbar. (Hekk som F! :-)) Jeg satser på at det var det jeg hadde, selv om el-testene ikke viste positiv...:-/ Jeg hadde litt brunlig utflod en gang og striper av blod en annen gang, men ikke noe mer. Jaja, vi får vel bare vente å se hva som skjer! Synes virkelig synd på deg. Jeg trodde det var p-piller du hadde gått på, men leste nå at det var p-sprøyten. En av grunnen til at jeg ikke har villet ta p-sprøyten har vært at jeg har hørt om så mange som har fått syklus-kluss etterpå. Håper det ordner seg snart!

Klem

Skrevet

Da kom TR som bare det idag... på en måte en lettelse for da kan jeg konsentrere meg om vår 3. pp... Samboeren er trist, han hadde virkelig håpet på klaff denne gangen. Alt var liksom i rute.. EL var under kontroll o.l.. Merkelig at når man prøver å bli gravid så skal man liksom ikke klare det!! Håper og krysser fingrene for at vi slipper å prøve i evigheter før det sitter som det skal.. off off... grrrrrrrr

Lykke til i jakten på EL A1973... og susi.. det er ikke godt å si hva den blødningen er. Har ikke opplevd at mensen har vært sånn før, så det kan jo være som A1973 sier, en EL blødning???!!! krysser fingrene for at det er det:) Hekk i vei...

Nå blir det ikke så mye action på en uke:(

Klem

Skrevet

Så kjedelig med mensen da KrøZa82! Æsj, det er noe dritt...

I går og i dag har jeg følt meg skikkelig guffen. Har hatt vondt i magen, mensenvondt, men ikke *så* vondt og kvalm innimellom. Men jeg tror nok bare det er innbildning, kvalmen. Mensenvondten er nok ikke innbildning, men tror nok ikke det er noe symptom heller...:-)

El-testene mine er fortsatt ikke postitive, men jeg skal fortsette å teste litt til. Det er jo mulig jeg har en sen el denne gangen... Eller at el virkelig var der da jeg testet pos. for over en uke siden.

Ja, i dag hadde jeg en ny "slimklump" med bittelitt blod. Ellers er jeg veldig tørr, mye tørrere enn jeg pleier å være. Grrr... jeg vil jo ha el-slim for F!

Klem

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei jenter.. Her var dere frustrerte ja! Uff, får håpe det sitter på alle snart!

Jeg skal sette igang og pakke og vaske litt her jeg. Skal pakke ut av eskene vi har greier i, å se om det er noe vi kan kaste.

Vi har mindre bil nå på hjemturen enn vi hadde hit ned..

Jeg skal ha bebi tøyet jeg har kjøpt som håndbagasje. Tørr ikke satse på at det kommer av flyet!

Håper jeg får lege time på onsdag:)

Lykke til med testing og hekking jenter!

Skrevet

Så du flytter tilbake til Norge nå tina Mari? Jeg har smuglest litt inne på 1.tri debatten deres. Skjønner at ting blir vanskelig og frustrende når man er så langt hjemmefra. Håper alr ordner seg for deg ihvertfall!! Tenker på deg:)

Skrevet

heisann:)

blør fortsatt her så er nok sikkert TR.. må bruke bind eller tampong no iallefall:(

men me kunne jo helt glemme EL så har blitt litt dysjing i lag.. hihi...

men det er sikkert TR siden det er så mye, men men.. da får me stå på når eg slutter å blø.. (eg prøver å ta lett på det, sjøl om det er kjempe frustrerende)

eg skal iallefall bli gravid i 2008!!!! det er mitt mål no.. hadde før oktober som mål før, men med denne føcka kroppen kan eg visst gi opp det:( men hekking blir det uansett:) for det SKAL bli bebi:) hehe..

A1973: hkrysser fingnrene for at det er symptomer du kjenner:) håper du er blitt gravid og at du hadde EL da testen ble pos.:) LYKKE TIL:)

Skrevet

Tina-Mari: Så du flytter hjem igjen? Jeg leste litt i tråden deres på 1. tri. Jeg visste ikke at du fortsatt hadde jobben din i Norge! Har du jobbet noe med den fra Spania? Det stemmer, hvis du er sykemeldt opparbeider du deg rett til sv. skaps penger.

Ja, Susi, jeg tror jeg henger meg på den der med at jeg vil bli gravid i 2008 ihvertfall. Her svinger følelsen mellom å tro at jeg er gravid til å tro at jeg ikke kommer til å bli det på lenge. El-testen viser fortsatt negativ så jeg tror jeg har hatt el ja. MEN jeg tør ikke å satse på det, så vi hekker i vei... Phu, det er skikkelig slitsomt! :)

Har hatt litt kvalmebyer innimellom, litt mensenvondt og faktisk, litt stikninger i brystene i dag. Føles som... melkespreng? Eller slik som jeg hadde det da jeg holdt på å få brystbetennelse da jeg ammet... Ja, sånn følelse ja. Har ikke hatt den følelsen siden jeg ammet, men jeg hadde den ikke da jeg ble gravid sist, ikke som jeg kan huske. Det er jo klart, nå LETER jeg etter alle slags mulige symptomer. HULL I HODET. Kan jo like mye være mensen som er på vei, for alt jeg vet.... Tulling... :-D

Ellers har vi vært i byen i dag. Og jeg klarte selvfølgelig å svi av en del tusenlapper. Det var jo siste innspurten av salget! :-D Kjøpte meg fem gensre/topper, to sorte kjoler og noen strømpebukser. Haha, jeg har spart en FORMUE! :-D Ååååh, den ene kjolen var satt med 70%! Det var en Versace-kjole og jeg bare *måtte* ha den. Den kan nok ikke brukes om jeg er gravid, men den andre kjolen jeg kjøpte, kan fint brukes med mage, det samme med toppene. Haha, jeg tør ikke å kjøpe mammaklær enda, men jeg passer på å kjøpe klær som jeg KAN bruke selv om jeg blir gravid. Huff, det er mye stygt i mammaklær.... Tror jeg kommer til å satse på "vanlige" klær, ihvertfall topper. Haha, greit når moten sier man skal gå med mammatopper hele gjengen....:-D Akkurat bukser og skjørt må jeg nok kjøpe nytt, men pytt sann, en god anledning til å få shoppet! :-D

Klem

Skrevet

ja inne 31 des 2008 skal eg være gravid:)

åå så kjekt å få shoppe da:) det vil eg og:)

enig, er ikkje så mye fint i mammaklær, men mange "vanlige" klær så kan brukes som mammaklær:) men gleder meg til å shppe mammaklær igjen eg:)

kan jo hende du er gravid A1973:) håper det for din del, sjøl om eg sikkert blir litt missunnelig..:) lett for å lete etter symptomer når du vil ha det:) men krysser fingrene for at det er symptomer:) lykke til:)

Skrevet

Hahahahahahaha, jeg klarte jo ikke å la være å ta en test og selvfølgelig var den negativ. Er skikkelig nede i kjelleren nå... Grrrr... idiotisk å ta en test når jeg ikke en gang vet når jeg har IKM lenger. Er ikke sikkert at jeg ha hatt el en gang....:-/ uansett så var det altfor tidlig å ta en test.

Åååååh, jeg blir så utålmodig av dette. Stakkers mannen min...:) Jeg har lovet ham at når jeg får mensen neste gang, så skal jeg ikke ta tester, hverken el-tester eller gravi-tester, og prøve å glemme hele prøvingen. Som deg Susi, så har jeg innsett at dette kan ta laaaaang tid. Haha, du trenger ikke å bli misunnelig på meg ihvertfall!

Det syke er at jeg fortsatt føler jeg har melkespreng og fra i går til i dag har bekkenet mitt slått seg helt vrangt. Har skikkelig vondt i dag... Skjønner ingenting jeg...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...