A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 #26 Skrevet 21. juli 2008 Oj, jeg tror jeg har el igjen snart... Har hatt skikkelig vondt på høyre siden og i sted hadde jeg el-slim (tror jeg). F, og så vi som ikke hadde sex i går... Jeg sovnet... Jaja, vi får hoppe til køys med en gang vi kommer hjem i kveld...:-) Merkelig syklus forresten... Klem
påtjukken Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #27 Skrevet 21. juli 2008 eg er ikkje fra sotra, men fant jo mann her så da ble eg her:) er egentlig fra halsnøy i kvinnherad.. (ikkje så mange så vet kor det er:)) eg vet ikkje korti eg skal begynne å teste etter el, men sikkert like greit å begynne med en gang.. hehe... me hadde sex i går:) så no føler eg virkelig at denne ppen er begynt:) er såååå spent på denne pp, sjøl om eg vet det kan ta tid pga den j.... p-sprøyta:( men lov å håpe:) ja A1973 dåke får hoppe i høyet i kveld dåke, og mange flere kvelder så klart:) hihi...
gravidmednummer2 Skrevet 21. juli 2008 #28 Skrevet 21. juli 2008 Det har skjedd lite hos meg ja! Ingenting nytt i forhold til noen graviditet... Men jeg har fått et veldig dilemma. Vi er invitert til Danmark sammen med et vennepar om 3 ukers tid. Der kommer det til å bli høy alkoholføring. Jeg er så i tvil om vi skal prøve som gale denne pp (det er jo det jeg har aller mest lyst til) eller om vi må vente en mnd. Hvis vi prøver kommer jeg ikke til å drikke, og da skjønner de at vi prøver eller tror jeg er gravid. Det er jo veldig kjedelig å la de få vite det, mye gøyere å kunne fortelle det selv. Veldig vanskelig dilemma det her. Hva ville dere gjort??? Klem
påtjukken Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #29 Skrevet 21. juli 2008 tror egentlig eg ville vært litt forsiktig denne pp og heller tatt en "siste" fyllekule på lenge:) er jo kjekt å slå seg løs før det kommer en liten sjef i hus... men det er no meg da...
Gjest Tina-Mari Skrevet 21. juli 2008 #30 Skrevet 21. juli 2008 Hei jenter! Babyklar: jeg veit ikke hva jeg hadde gjort jeg... Får 3 venepar vite det, så vet alle det innen kort tid... Folk elsker å slarve! Jeg tror jeg går på veggen!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har vondt i hoftene, og korsryggen.... Hva i alle dager skjer?!?!!?! Det er vondt å sitte lenge, det er vondt å gå noen ganger også... Og om natten må jeg opp å bevege meg...stivner... Hva skjer a!?!?!?!?! Ellers er magesmertene mye mindre og formen mye bedre! På lørdag var jeg på tryne i dårlig form....men mannen min tvang meg med ut på kjøpesentre, og formen steg i løpet av 30 min:) Jeg handlet en sort hverdagskjole, en lyseblå/hvit stripete hverdagskjole (begge med plass til mage og stikk under puppene), hvit bluse (en størrelse for stor), hårstrikker, lipgloss, maskara, 2 eye linere, 2 par penere sko (et par brune og et par grå-sorte), lilla mokkasinlignende tøy sko, og et par nette joggesko. Jeg handlet som en gal! Og jeg handler aaaaaaaldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Storfornøyd, og brukte 1600 kroner! I tilegg kjøpte jeg en rosa body med lue og rosa joggesko på puma:) Det er ikke til oss med til min manns beste kompis som venter en jente om ikke lang tid:) I dag på jobben var jeg en virvelvind! Jobbet med kundene, tok telefoner, folk stakk innom, tørket støv, vasket gulvene og kastet søpla. Siden formen varså bra så dro vi ut å spiste en tidlig middag på en lokal irsk pub. Jeg bestillte favoritten min der: lasanje med salat og pommesfritt.....mmmm...har gledet meg til formen tok seg opp slik at jeg kunne spise det igjen! Jeg er mer eller mindre ok i matveien igjen. Noen få ting byr meg imot, men jeg er ikke like kvalm:) Ja ellers er det ikke noe nytt her.. Jeg er 6+5 i dag:) Håper dere kommer med storm denne pp jenter! Maaaange klemmer fra meg!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 #31 Skrevet 21. juli 2008 God kveld! :-D (Høres liksom så gammeldags ut...:-)) Jeg drikker så pass lite at jeg hadde nok kjørt på denne pp...:-D en annen ting... Det er mange som har hatt noen skikkelige fyllekuler før de visste at de var gravid og det er nok mang en baby som er blitt til pga. litt for mye alkohol. I utgangspunktet ville jeg vært forsiktig, men av og til tror jeg kanskje vi er litt for hysteriske. Tina-Mari, har du hørt utrrykket "retail therapy"? :-D Jeg er veldig glad i å shoppe og husker spes. en episode da vi var på Hawaii. Jeg holdt på å få en sinnsyk migrene og måtte bare komme meg hjem fortest mulig. For å komme oss hjem måtte vi gå gjennom et kjøpesenter. Midt inni der bare *måtte* jeg sjekke ut noe sminke og mannen min bare mumlet: "Jaja, dette *MÅ* være retail therapy!" :-D Det hører med til historien at jeg ikke orket å sjekke sminken allikevel...:-D Klem
påtjukken Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #32 Skrevet 21. juli 2008 Tina-Mari: så bra du føler deg bedre no:) vet ikkje korfor du har vondt, men er vel bare noe som følger med???... har du noen følelse av hva kjønn dåke får? både eg og forloveden min hadde følelse av at eg hadde en jente i magen (hadde den fra den dagen me fant ut eg var gravid) og rett hadde me og:) håper og me kommer med storm denne pp:) gleder meg sånn til å ha en liten i magen igjen.. så utrolig deilig følelse:) bare gled deg til sparkene kommer:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 #33 Skrevet 21. juli 2008 Åh, jeg glemte å svare deg på ondtene dine Tina_Mari. Det KAN være bekkenløsning... Men det er litt tidlig for førstegangs tror jeg... Men det høres ut som det. Huff, jeg håper ikke at det er det, men jeg har hørt at det kan gå seg litt til også. Håper du blir bedre snart! Klem
Gjest Tina-Mari Skrevet 21. juli 2008 #34 Skrevet 21. juli 2008 Retail therapy...hmm...ja det skal jeg bruke flittig fremover! (men mannens kredittkort vel og merke..hehe) Jeg følte med en gang der jeg satt på baderomsgulvet med en positiv test i hånden: gutt! Håper på jente, men får nok en gutt:) Har begynnt å se på små gutter (ikke sånn da jenter), de løper rundt med piggsveis og tøffe skjorter! Det hadde ikke vært så dumt med en gutt til å begynne med...jeg har alltid ønsket meg en storebror...men det er umulig å få.. Ja når kan jeg forvente at det skjer noe morro inni her da?
påtjukken Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #35 Skrevet 21. juli 2008 eg begynte å kjenne babyen i uke 16, men det var bare småspark, men det var da det begynte:) ja kanskje det blir en gutt på deg da:) det håper eg på neste gang, men glad uansett hva det blir så lenge ungen er frisk og velskapt:) noen av dåke som skal vite kjønnet på ultralyden? (vss dåke har planlagt så langt da:))
baby09...:) Skrevet 22. juli 2008 #36 Skrevet 22. juli 2008 Hadde også følelse av gutt når eg blei gravid me gutten våres:) Vil helst bare ha gutta eg da, men d viktigste e seff at dem e frisk og velskapt. (innbille meg man e mer nervøs for jente enn gutta:)) Sist fikk vi vite på ul, men har ikke bestemt meg den her gangen. Litt spenning å ikke vite:) Ellers har eg fått di puppan i natt:) Supert, for da e no alt i orden så langt.
baby09...:) Skrevet 22. juli 2008 #37 Skrevet 22. juli 2008 Tina-Mari: e du ikke på 1.tri i d hele tatt? Har jo ordna skravletråd til oss der:)
påtjukken Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #38 Skrevet 22. juli 2008 eg fikk vite kjønnet på ul sist, og det vil eg denne gangen og:) får me en tredje unge så skal me ikkje vite det:) hehe
Gjest Tina-Mari Skrevet 22. juli 2008 #39 Skrevet 22. juli 2008 Baby09: Joda jeg er der innimellom. Skal finne tråden og kaste meg på jeg:) Pupper ja...kjenner ikke noe i dem jeg. Jeg vil vite kjønnet, det er mest praktisk! Gleder meg til å komme å slangt. Nå begynner jeg å bli sprekkferdig etter å fortelle det til mamma...men vil til legen først...7 uker i morgen:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. juli 2008 #40 Skrevet 22. juli 2008 Vi ville ikke vite kjønnet da vi fikk sønnen vår og jeg hadde ingen formening om hva det kom til å bli. Denne gangen tror jeg at jeg vil vite, har ikke helt bestemt oss enda, må først bli gravid...:-D Tina-Mari, jeg synes du er flink. Jeg hadde ikke klart å holde meg. Mamma kommer nok til å få vite det ganske kjapt... Haha, jeg fikk ikke pupper før melkesprengen kom, 3. dagen etter fødselen. DA skal jeg love at de kom! Argh, har en del strekkmerker over puppene, de vokste seg doble over natten... Ååååh, jeg er så rastløs for tiden... Klarer ikke å tenke på noe annet enn el og IKM. Teller dager hele tiden og blir helt sprø. Gleder meg kjempemye til jeg får el. Tror kanskje ikke det var el jeg fikk i går nei, selv om jeg har hatt litt murringer i høyre side. El-testen er ihvertfall ikke blitt positiv og el-slimet forsvant. Lure-el.... Klem
påtjukken Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #41 Skrevet 22. juli 2008 hmm... merkelig hvor mye kroppen klarer å lure oss når vi vil ha baby:) hehe... mine pupper doblet seg mens eg var gravid og tredoblet seg da melka kom... men eg hadde unormalt mye råmelk, og unormalt mye melk sa dei på kk... håpe ikkje eg får like mye neste gang.. var vanvittig vondt.. strekkmerker over puppene ja, det har eg rundt nesten hele, uten om nederst:( fælt!!! og mange strekkmerker ellers på kroppen:( men det er virkelig verdt det!! samme her.. rastløs eg og.. alt eg klarer å tenke på er el, ikm og sex.. hehe... eg og gleder meg veeeeeldig til el... og HÅPER på positiv gr.test!!!! Tina-Mari: når skal du fortelle det til moren din da? skjønner det er vanskelig!! hehe.. du er no flink som klarer det da:)
gravidmednummer2 Skrevet 22. juli 2008 #42 Skrevet 22. juli 2008 Ja, det kan nok være at jeg må vente en mnd - for at ikke alle skal få vite det. Isteden kan jeg jo teste ut Wild Yam for å få stabilistert syklusen min i mellombeita. Litt vanskelig å stille seg om fra prøvinga en måneds tid. Alle tankene dreier seg jo omkring det! Og enda mer blir det når man sitter inne på denne sida og leser masse om babyditt og babydatt.Men det er jo det som er så gøy også! Jeg blir helt vill bare av tanken på å ha en baby i magen! Tina Mari: Stakkars deg som har så mye vondt! Håper det er bare nå i begynnelsen og at det går fort over. Kan ikke være særlig gøy å gå rundt med konstant smerte!! Jeg har veldig lyst å vite kjønnet når jeg blir gravid. Veldig kjekt å kunne handle inn tøy og dilldall i rette farger. Men tror jeg må jobbe litt med å overtale mannen min, for han har lyst å få vite kjønnet på fødestua. Det er jo litt tidlig å tenke på, først må jeg jo bli gravid - så kan jeg ta det derfra, og bestemme oss da. I dag har det vært nydelig vær, og jeg har vært på jobb hele dagen. Håper det blir bra i morra også, så skal jeg løpe til stranda å sole meg litt:) Det blir deilig!! Ha en finfin dag i morra!!
påtjukken Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #43 Skrevet 22. juli 2008 me skal iallefall vite kjønnet:) det er bestemt... hehe... folk sa me ødelagte spenningen med å vite kjønnet, men kordan kunne me ødelegge spenningen når me ikkje visste bedre på en måte:) me vet jo ikkje kordan det er å ikkje vite det så syns ikkje me ødelegger noe spenning eg.. hehe... syns det var så kjekt å kunne si at eg hadde en liten jente i magen min:) ble så ekte då syns eg.. hehe.. hehe må bare fortelle dette... satt å såg på tv no i kveld, så hørte eg en merkelig mjauing.. så eg sprang no ut i gangen for å se hva det var.. da sto badedøra åpen, og tre kattunger sto å såg opp på doen.. da bare tenkte eg hva som hadde skjedd, og joda eg hadde rett... kom på badet og såg oppi do, der satt en stakkars liten kattunge.. hehe.. var litt morsomt syn men stakkars liten... men den har det no fint no:)
baby09...:) Skrevet 23. juli 2008 #44 Skrevet 23. juli 2008 E kanskje mer vanskeli å holde hemmeli me førstemann, har enda ikke sagt til gubben at eg e gravid eg:) Har ikke vokse så mye di puppan mine da, men har jo litt skinn å vokse inn i etter amminga sist:) Så no e dem bare blitt fast igjen. Ingen strekkmerka her, men fra 12.uke smurte eg magen me nivea q10 kvær kveld. Mannen som smurte, så fikk han kose litt me magen han og:) Hjalp i alle fall kjempebra for meg. Tina-Mari: Ligg 2 uke etter deg da, begynte på 6.uka i dag:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. juli 2008 #45 Skrevet 23. juli 2008 God morgen jenter! Å så søtt, med kattunger! Og så i do da...:-D Jeg fikk kun strekkmerker på puppene. Ellers var jeg så liten at folk ikke så at jeg var gravid! Var hos fysio (en ny en) i 33. uke. Stod der i truse og bh, og han spurte om når jeg hadde født! Han holdt på å få sjokk da jeg sa at jeg kulle ha om 7 uker. Hehe, da jeg fødte, 3 uker før termin, hadde jeg med en jordmorstudent. Hun skjønte heller ikke HVOR babyen lå... Jordmoren sa at jeg måtte ha bært ham inni meg og at den kraftige bekkenløsingen gjorde at han skled ned i bekkenet. Huff, jeg håper faktisk jeg får litt mer mage denne gangen. Æsj, jeg har fortsatt litt vondt i eggstokkene, men ikke noe el-slim og ikke noe pos. el-test. Og så er jeg kvalm. Er nesten sånn at jeg lurer på om jeg er gravid allikevel, men testen i morges sa negativ, så jeg får vel bare hekke i vei. :-D Haha, jeg tror jeg må kjøpe noen nye billigstrimler....:-D Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal teste meg igjen før IKM. Hmmm... mulig jeg tar en liten snik-test 5 dager før, morgenen vi reiser på ferie... Jeg er *så* nysgjerrig og spent at jeg holder på å døøøøøø! :-D Klem
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #46 Skrevet 23. juli 2008 Jeg blir nok med her jeg også, har hatt mensmurringer i noen dager nå og nå var det svak antydning til blod da jeg var på do, så det er nok tante rød som kommer sukk! Blir tredje pp dette, og kanskje alle gode ting er tre? nr1 kom på første pp, nr to kom på 2 pp....så kanskje nr 3 kommer på tredje??? Får håpe det!
påtjukken Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #47 Skrevet 23. juli 2008 ja søt med kattunger, men no har eg blitt lei av 5 katter i hus da.. hehe.. eg var kjempe stor da eg var gravid.. var liten til eg var 6-7 uker på vei, men plutselig sa det PANG og magen ble bare sååååå svær.. eg smurte magen min eg og, og det funka kjempe bra, men så reiste me på besøk til mamma og dei ei helg, og da glemte eg den kremen eg brukte så då kom jo self dei j.... strekkmerkene:( kun 3 uker før termin!!! arg... men men.. det er no verdt det da, og så tviler eg på at eg treng å bekymre meg for strekkmerker igjen da for no må vel neste ha noe å vokse i vel??!! hehe.. så kjekt du og blir med her.. håper alle blir gravide denne ppen da:) så kan HELE gjengen komme på 1 trim.. masse lykke til jenter:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. juli 2008 #48 Skrevet 23. juli 2008 Hei igjen ja. Haha, jeg har fri i dag, så da blir det mye bim på meg! :-D Velkommen little red ett-eller-annet. Så kjekt at du kom innpå her. Hvor gammel er du da? Har en følelse av at jeg fortsatt er eldst...:-D Klem
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 23. juli 2008 #49 Skrevet 23. juli 2008 Får slenge meg med her jeg også Hadde håpet det klaffet denne mnd, men kan jo egentlig ikke forvente det etter bare 2 mnd med prøving.. Har fått en merkelig mensen denne mnd, da, bare så vidt bittelitt brun utflod, ikke mensensmerter eller noe annet enda.. Men tok en test i dag tidlig, ikke gravid, så får fortsette å smøre meg selv med tolmodighet og rusle inn i 3.mnd med prøving;)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. juli 2008 #50 Skrevet 23. juli 2008 Siljec3: Velkommen til deg også. Har du gått på p-piller? Jeg hadde også en sånn merkelig mensen denne gangen, nesten ingenting. Godt å høre at jeg ikke er alene! Jeg hadde dog ganske kraftige mensen-smerter...:-/ Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå