Gå til innhold

ny tråd: 2/3 pp på oss no jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på p-piller for ca 6 mnd siden, men har hatt normal mens hver mnd etter jeg sluttet, dog med mensensmertene, slipper som regel ikke unna dem:P Går egentlig bare å venter på at mensen skal fortsette, den stakk av etter å ha startet i går:P Har du tatt test, da? Kipt med de smertene, kunne godt vært de foruten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har testet opp til flere ganger... men bare negative tester. Så nå regner jeg med at jeg er over i en ny hekkeperiode...:-D Mannen min er henrykt...:-D

Skrevet

hei dåke nye:) hvor gammel er dåke? unger fra før?

ja menssmerter kunne me godt vært uten.. ille nok å blø i nesten en uke.. hehe..

i begynnelsen av sist sv.skap hadde eg menssmerter kvar gang eg egentlig skulle hatt mensen.. var så frustrerende.. håper eg slipper unna det når eg blir gravid igjen:)

håper sånn det klaffer denne pp...

Skrevet

Susi: Jeg HÅPER jeg også. Er redd jeg kommer til å bli splitter pine gal hvis ikke...:-D

Skrevet

ja fare for at eg og blir gal viss ikkje.. hehe.. men prøver å innstille meg på at det kommer til å ta like lang tis som med vanessa, men da blir eg bare deppa... uff... ikkje lett denne prøvingen, men eg sitte no med håp:) me har jo sex så er jo håp da:) hehe

Skrevet

Hei!

Velkommen til dere to nye!!

Arrrghh!! Nå skrev jeg akkurat et langt innlegg, men så klikka dataen og innlegget forsvant!! Det var skikkelig kjipt!

Jaja, gubben maser i senga så jeg får heller skrive mer i morra.

Skrevet

Babyklar: Åååååh, det er så utrolig kjedelig når man har skrevet masse og så bare forsvinner det ut i det store intet!

Susi: Vi får prøve å ikke bli for gal. Jeg prøver å si til meg selv at dette kan ta tid og så prøver jeg å finne mange positive grunner til at det er bedre at jeg blir gravid senere. :)

Klem

Skrevet

A1973: hehe ja me får vel prøve på det... pøver å finne positive ting med å ikkje bli gravid no, men kommer ikkje på en drit!!! det passer liksomt best no.. hehe... men men.. får prøve å finne på noe likevel.. hehe.. eg er forberedt på at det skal ta like lang tid som med vanessa, men det vil eg ikkje... jaja... eg jobbe no med saken iallefall.. hehe...

krysser fingrene for oss som fortsatt prøver...

men krysser og fingrene for dåke som er gravid...:)

når eg tenker på å bli gravid så tenker eg på alle dei teite tinga eg sa og gjorde når eg var gravid... hehe... hormoner er morsomme.... I ETTERTID... hehe

men i dag reiser eg til søstra mi som gifter seg på lørdag:) eg er forlover og skal holde en tale eg ikkje engang er ferdig med... hjelp.. hehe... så me snakkes sikkert ikkje denne helgen, men etter helgen... og da nermer det seg el:) johooo...:)

Skrevet

Lykke til med talen i helga da Susi! Heier på deg, det går sikkert greit!!

Høres veldig koselig ut med katteunger. De er jo bare så skjønne når de er så små? Hvor gamle er de? Skjønner jo at det kan bli litt stressende med 5 stk i hus da.

Jeg er så ambivalent om dagen. Får ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre denne pp. Prøve for fullt, og la vennene skjønne det. Eller drøye det en mnd og ta en siste utskeielse på to år eller noe, og drikke denne pp. Når vennene våre spør om vi ikke skal ha barn snart, så bare nekter vi. Er ikke noe gøy å la de få vite det, mye av gleden er jo å fortelle det til andre. Jeg får fundere litt til på det, det er jo fortsatt noen dager igjen til EL.

I dag jobber jeg fra 11-19. Litt kjedelig, for da går hele dagen bort til jobb. Spesielt kjedelig siden det er så sinnsykt bra vær her i dag! Jeg ville heller vært på stranda!!! Har fri på søndag, så får bare glede meg til å sole meg litt da!!

Apropo det å ta lang tid. For meg er det egentlig helt perfekt å bli gravid i september. Så jeg kan godt vente en pp om jeg er sikker på å bli gravid i neste. Men sikker kan man jo ikke være. Hadde vært veldig greit om man bare kunne bestemme seg for å få barn, og så ble man gravid med engang. Vi får bare ha litt tålmodighet:)

Skrevet

Da har eg bært rundt på hemmeligheten min i en uke alt, går jo fort d her:) Får min kjære hjem i dag, spørs kor lenge d da hold...

Puppan e gått tilbake, så han klare ikke å se nåkka på dem.

E litt bekymra for di puppan da, dem gikk jo tilbake i fjor og... Men eg har en så mye bedre følelse i kroppen den her gangen. Håpe bare man kan stole på magefølelsen, som regel e den jo rett...

Så kjekt at d kommer nye til her da, sjøl om vi andre ikke trekke oss tilbake så lett:)

Lenge til første IKM da? E så spent på dåkker.

Skrevet

Da ser alt ut til at jeg hopper videre allerede, spiren satt etter 2.forsøk:D Litt uvell for tiden, var kvalm i går på morgenen, men i dag er jeg bare slapp. Hatt skikkelig dilla på tomater i det siste, da, sånne cherrytomater, nydelig:D Puppene har vært litt ømme siden EL, men ellers er det ikke mange symptomer foreløbig:D

Håper spiren sitter for alle andre her inne snart!!

Skrevet

Gratulere sijec3,håpe du får et fint svangerskap:)

Har ringt å fått legetime no, skulle bare legge igjen en beskjed til legen min,men dama i skranken mente eg burde ha tett oppfølging den her gangen så ho fiksa time til den 4.august:)

så deili me sånne folk som bryr seg om menneskan dem jobbe me, og at man slepp å mase til seg alt. Legen min e også utruli grei, har gått hos han sia eg va 15 så kjenne kværandre godt. Vet han blir å ta godt vare på meg framover:)

Må jo seff fortelle d til gubben no da, sia han e hjemme når eg skal til legen og d e et stykke å kjøre dit.

Skrevet

Oj, gratulerer siljec3, det var raskt! Phu, jeg kjenner jeg blir litt stresset når jeg hører om alle dere som blir gravide så fort! :)

Skrevet

Takk for det:) Jepp, hadde ikke trodd det skulle gå så rask, har ikke helt gått opp enda:) Skjønner du blir stresset, jeg hadde sikkert blitt litt sur, men hvor hver gang det ikke går, er du en periode nærmere, det er i hvertfall en mager trøst;)

Skrevet

Her var det stille gitt!

Snek meg inn på 1. tri. igjen og så at Tina-Mari hadde spurt om vekten. Tina-Mari, er du der? Jeg gikk ned 7 kilo de første månedene. Spiste ingenting og som du, så elsker jeg salat og grønnsaker. Da jeg var gravid smakte ikke salat noenting! I det hele tatt så syntes jeg ikke noe smakte...:) Jeg tror ikke det er unormalt å gå ned en del kilo til å begynne med, men hvis det fortsetter, må du ta kontakt med legen din.

Klem

Skrevet

da va gubben informert. Han ville lage fest her han, så måtte jo bare si d da:) Han syntes eg ble lett gravid da, så lurte på om eg hadde hatt noen andre her:)

Trur vekta mi har holdt seg stabil, d lille eg hadde av kvalme e gått over. Men bruke ikke bli kvalm før i uke 8-9, og da kaste eg opp om kvelden:( Håpe d ikke blir sånn den her gangen da...

Skrevet

baby09: Postmannen??? :-D

Åååh, jeg gleder meg sånn til den dagen testen min blir positiv og jeg kan fortelle det til mannen. Haha, i begynnelsen var han ganske rolig. Nå merker jeg at han er utålmodig han også. :-D

Klem

Skrevet

Hehe:) Får satse på at det ikke er postmannen som er faren til barnet!! Får virkelig håpe at spiren sitter hos deg nå baby09!!

Jeg gleder meg også så INNMARI den dagen jeg er gravid og kan fortelle det til min kjære. Jeg var egentlig veldig stygg med han forrige pp. Når jeg var en uke over ikm, så sa jeg at jeg hadde testet meg og den var positiv. Jeg vet det var forferdelig stygt gjort, men jeg måtte bare se hvordan han reagerte. Han ble ihvertfall VELDIG glad, så da er jeg sikker på at han virkelig vil han også, selv om han ikke viser det på samme måte som meg. Jeg sa med engang at det var bare tull, men at jeg måtte sjekke reaksjonen hans. Han ble litt snurt, men det var greit så lenge jeg lovet å aldri gjøre det igjen.

Nå nærmer EL seg, men tror ikke det blir noen prøving før etter danmarksturen. Så i mellombeita får jeg bare følge spent med på dere andre, og håpe på at det blir noe spire hos dere!!

Hvordan står det til hos dere??? EL eller IKM snart??

KLem

Skrevet

Babyklar09: Huff, litt kjedelig å måtte vente, men jeg skjønner deg også. I dag hadde jeg skikkelig migrene og jeg hadde *så* lyst til å ta Neurofen Migraine (Ibux med noe annet, kjøpt i UK), men etter å ha snakket med mannen min, fant vi ut at det ikke var vits i å ta noen sjanser. (Man skal ikke ta Ibux i prøveperioden eller når man er gravid.) Skjønt, jeg tok både Ibux og Alpoxen (og en del alkohol, det står tross alt "made in Bulgaria" i pannen på sønnen vår! :-D) før jeg visste at jeg var gravid med sønnen vår. Det går jo helst bra! :-D

Klem

Skrevet

PS. jeg har el ganske snart. Jeg kjenner eggstokkene danse el-dansen...:-D

Skrevet

hei hei jenter:)

gratulerer siljec (eller no hva det var:)) lykke til i sv.skapet:)

no er søstra mi gift og talen overstått... phju...:) det gikk greit, sjøl om tårene trillet på meg.. hehe... var ett kanon bryllup!!! :)

kjenner og eg har sting følelse i eggstokkene så må ta meg en el-test i dag, men har besøk:( SHIT.. hehe..

men skal alltids klare det på ett vis, håper eg... hehe...

Skrevet

En må bare finne muligheter til å snike seg vekk da... Hehe, får håpe det ordner seg!!

Godt å høre at talen gikk fint susi!

Kan man ikke ta ibux når man prøver eller er gravid?? Huff, det er så innmari masse jeg ikke vet!! Kan man ta paracet og sånn eller er alt like ille? Og hvorfor kan man egentlig ikke ta det?

Skrevet

god kveld jenter..

du kan ikkje ta ibux når du er i dei 3 første mnd når du er gravid så lurt å ikkje ta det når du prøver... og skal heller ikkje ta det dei 3 siste mnd av sv.skapet.. eg holdt meg langt unna... ja du kan ta paracet.. den er vel den du helst skal ta om det er noe..

ja håper jo eg blir gravid denne pp, men tviler så sterkt...

håper på positiv el-test snart da.. eg får 2 svake streker kvar gang, men dei er ikkje like, men begge svake...

så lurte på om viss begge er like, men samtidig svake er den da positiv? for eg har enda ikkje hatt en som får sterk kontroll strek.. bare svake... hmmm...

ååå så deilig det er med fint vær om dagen.. vanvittig varmt her om dagen iallefall..:)

Skrevet

Hei og hå!

Jeg har en venninne som er sykepleier og hun sa at man ikke skal ta Ibux eller Naproxen/Alpoxen v. prøving/graviditet fordi de tab. gir økt fare for blødning.

Hmmm... Susi, ingen aning på de derre el-testene. Jeg blir litt irritert, for jeg har bare fått svakere og svakere streker i det siste. Var redd jeg ikke skulle få el, men nå ser det ut for at el-vondten har kommet, så da håper jeg på pos. el-test snart...:-D Og jada, jeg vet at det er NÅ, før el, vi må hekke som F! :-D

Klem

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei jenter!

Jeg har leita som en gal etter detta innlegget! Men har ikke funne det...

Ja ja er her nå...

Nå har det skjedd så mye ihue mitt at jeg vuderer å flytte hjem til Noge.. Jeg ser det som dumt å skrive alt igjen, så på 1.tri under innlegget Tina-Mari, der har jeg skrevet alt.

Har masse tull med utflytting fra Norge, lege osv..

Savne mamma!!!!!!!!! Hun kommer mest sansynlig neste onsdag... JIPPI!!

Men jeg lurer... Det er noen av dere jentene som har menn som jobber borte over en periode, og så er de hjemme en periode?

Hva jobber de med? Hvordan jobber dem, og når er de hjemme?

Jobber de slik pga at det er godt betal eller hva?

Mannen min driver å søker på jobb offshore! Spennende syns jeg!

Og hvis han da jobber noen uker der, og er noen uker hjemme og har fri...ja da passer det perfekt når ungen kommer!

Seff blir det tøfft i starten, men jeg tror det går. Og så kan man savne hverandre!

Formen min i dag er så god! Som om jeg har våknet opp fra noen ukers mareritt! Håper dette holder seg!!

Jaja... Sulten jeg:) Pizza i ovnen:)

Jeg har mistet så mye hår disse siste ukene pga lite mat inntak at jeg har klippet meg kort. Jeg har mistet 1/3 av alt mitt hår tror jeg...

Er fornøyd med det korte håret...en har jo spart i mange år for å få det langt... Hairextencions til jul!

Jeg har fortsatt mine sleske pupper etter jeg slanket meg 15 kilo... Så der er det heller ingen forandring...

Jeg har ikke hatt sex siden jeg ble gravid... Jeg tenner ikke lengre..

MEN jeg har de saftigste drømmene om meg og mannen om natten, og våkner med de heftigste orgasmene jeg noen sinne har hatt!

Hva mener dere om det da jenter?

Normalt er det vel ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...