Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid....testet pos i dag tidlig,har termin den 28 mars,en fin tid å få barn på ...Hvordan er det med dere andre som skulle teste i dag tidlig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra, cb digital lyste GRAVID i displayet etter kort tid, to dager før ikm, så da kan jeg endelig slippe jubelen løs jeg også!!:) håper enda flere tester positivt i løpet av helgen:) Gratulerer til alle dere andre

Skrevet

Hei dere. Jeg er relativt ny her, og er i 1 pp. Jeg har IKM på søndag, men tok en CB test i dag da jeg ikke klarte å holde tilbake. Da kom det jamen meg opp to streker!! Gravidstreken var svak, men den kom opp tydeligere etter et par minutter. Nå er ikke jeg en av dem som tar gledene på forskudd. Jeg så i grunn for meg en del måneder med prøving, og føler det er litt for godt til å være sant. Jeg skal teste igjen i mårra tidlig, er skikkelig redd for at det skal være noe galt med den første testen. Hjelp! Det føles som jeg tror jeg har vunnet i lotto, men er redd jeg glemte å levere kupongen i tide. Er det noen av dere som har opplevd å få opp to streker på CB, og det viser seg å være feil?

Skrevet

Oj, her har det skjedd mye denne uka!!

GRATULERER alle som er blitt gravide!! Lykke til!

Jeg kom hjem fra ferie med tr i bagasjen. Og for noen tr-smerter jeg hadde denne mnd!!! Tr kom onsdag, eller, mest spotting tror jeg. Torsdag kom det noen vanvittige smerter i mage og rygg. Måtte ha i meg paracet faktisk.. Så jeg regner med at jeg kan telle torsdagen som dag 1 i 2.pp???

Nå ser det ut til at tr er over omtrent, så tr er ikke på besøk så mange dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...