Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da e d enda håp om at du har nåkka på gang:)

Tør ikke teste eg. Ikke redd for å få negativ, men for å kaste bort en test:) vet d høres rart ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,.... jeg skal ikke teste mer jeg heller... er bare å vente påt anta... og om den ikke kommer til etter helgen skal jeg ta en test da :)

dere har prøvd 2 år etter MA eller?!

Skrevet

Mista i september i fjor, på dagen 12 fullgåtte uke. Planen va å prøve igjen me en gang, men pga at eg e kronisk syk fikk vi ikke lov hos legen før dem hadde betennelsen min under kontroll. Så d gikk nøyakti et år fra eg starta prøvinga i fjord til vi kunne begynne å prøve igjen.

Skrevet

ok... er litt redd for at det kommer til å ta laang tid å bli gravid igjen her :(

Ble litt bortskjemt når det skjedde på 1 uhell forrige gang!!

lenge dere har prøvd nå da?!

Skrevet

scoobydo: bortskjemt her og, blitt gravid i 1.pp begge gangan:) Ikke den her gangen da. E i 2.pp no, så slutta me prevansjon i mai. I fjor fikk eg positiv test 20.juli, så hadde vært gøy å bli gravid den her pp da. har enda ikke tatt test, men tar i måra tili visst ikke tanta dukke opp.

Annie(74?): Gratulere så kjempemasse:) va inne på resultattråden og så du va gravid, masse lykke til. Katti har du fått termin?

Skrevet

tenkte jeg kunne selnge meg på her,har to gutter på 7 og snart 3 og ønsker meg en liten til.Er i første pp og venter ikm i dag,har blitt gravid med de to andre på første forsøk så er vel ikke like heldig denne gangen her(er jo lov å håpe)...Ser at det er mange av dere som strever lenge med å bli gravide..

Skrevet

spennende... ser du er over IKM også... du må oppdatere oss i morgen når du har testet! Krysser fingrene for at du er gravid :)

fortsatt ikke tegn til tanta her heller :(

GRATULERER så mye Annie74... :) Så gøy :)

Skrevet

jess da blei det ei til gravid på tråden vår.....gratulerer Annie74...:-)

Noen flere?

Det va jo utrulig mange som har ikm i dag da.....og i morgen...

Kanskje dere skulle hatt testedate i morgen tidlig?

Jeg er bare så nyssjerrig..:-)

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner! Veldig hyggelig :-) Jeg fikk ikke legetime før i september. De mente det ikke var nødvendig før, så da får jeg vel ikke vite når jeg har termin før da. Trodde jeg skulle inn før, men det er vel ingen vits så lenge alt går som normalt.. ønsker dere alle lykke til, håper det kommer flere på gravidelista i løpet av helga ;-)

Skrevet

du kan jo sjekke terminkalkulatoren?! da får du opp termin enten ut fra siste mens eller dato for befruktning ( om du vet det)...

Skrevet

Jeg er visst ikke helt inne i dette,skjønner jeg. Det skal jeg gjøre. Takk for tips! :)

Skrevet

Da ble terminen 27.mars. Perfekt tid å få barn på, syns jeg :-)

Men jeg skjønner ikke helt denne beregninga. Det står at jeg har 4 fullgåtte uker. Hvordan er det mulig hvis jeg ble befruktet for litt over 2 uker siden? Det er sikkert en rimelig forklaring på dette, og det har sikkert vært skrevet mye om det på ulike forum, men jeg har ikke fått det med meg.

Skrevet

starten av graviditeten blir regnet fra 1 dag i siste mens... dvs at du er allerede 2 uker på "vei" før du blir befruktet..

Skrevet

Ukene regnes fra din siste mens. du skal gå gravid i 40uker mens ungen da er bare 38uker.

Derfor er du 4uker på vei..:-) litt greit å få noen extra uker sånn med en gang....he he...

Skrevet

Ja ,vi får ta en testedate i morra,skal teste meg i morra tidlig hvis ikke tanta kommer...Med minstemann tok jeg 6 tester før den viste en svak strek så har vel treg produksjon av hcg(1 uke over ikm),håpe den ikke er like sen nå:o)))

Skrevet

Eg e og me på testedate i måra tili. Begynne å bli lei av å gå på do å sjekke i ett. Får eg negativ test vet eg no i alle fall at eg har nåkka å gå å sjekke etter:)

Skrevet

ja spørs om det blir testing i morga tidlig om tanta ikkje er komt :)

Skrevet

Okei, skjønner, men det er nå litt rart lell...Takk for opplysningen. Blir spennende å følge med på resultat på testinga deres. Jeg heier på dere ;-)

Skrevet

Ingen flere som har testa i dag?

Jeg er nysgjerrig på dere andres vegne. :)

Skrevet

jeg mener jeg så en svak rosa strek på billig-strimmelen i går kveld,håpte på en sterkere strek med morgenurin i dag men den er lik som i går... Har ikm søndag..

Er så spennende, tenk at det kan være jeg er gravid. Men klarer ikke slippe jubelen løs før jeg ser at streken blir sterkere, er jo såvidt synlig.... Men hvis ikke øynene mine (eller testen) lyver, så venter jeg evnt mitt tredje barn!!! Skal teste igjen i morra tidlig og se om det er noen endring...så har foreløpig ikke sagt noe til mannen om at jeg har testet...LYKKE TIL MED TESTING ALLE SAMMEN!!!

Skrevet

øøø....Jeg har testet....det kom jo ikke noe mens i dag...så da er jeg gravid igjen..:-) Dette hadde jeg ikke regnet med i det hele tatt....

Skrevet

Gratulerer da! Så heldig du er:)

Skrevet

Ja det er vi..:-) tusen takk for gratulasjon...jøss...er dette virkelig?

Skrevet

Det er sikkert virkelig! :) Testene pleier ikke vise falsk positivt vet du.

Symptomer?

Skrevet

Da va testen positiv her også, men klarte ikke å kopiere resultatlista, så har ikke satt meg opp der. Dataen min har en ny måte å gjøre tilng på for kvær gang eg skal gjøre nåkka...

Bytta nick forresten, tidliger gutt05,MA07,baby09...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...