Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Annie74: godt å høre at noen er i samme båt som oss. Selv om jeg selvsagt ikke er glad på dine vegne. Føler ofte at jeg blir litt aleine om dette. Venninnene blir gravid både en og to ganger, mens her skjer det ingenting...

Har vel i grunn aldri hatt en følelse av at jeg er i nærheten av å være gravid. Det første året hadde jeg uregelmessig syklus og gikk noen ganger så langt over at jeg trodde jeg var gravid av den grunn. Har likevel hatt et håp hver eneste mnd og jeg gir ikke opp. Selv om motivasjonen ikke er på topp alltid :-(

Har dere fått beskjed om å fortsette på den "normale" måten eller skal dere etterhvert til prøverør eller lignende?

Jeg er veldig spent på utredningen og håper vikrelig at vi får noe svar eller hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da! Gleder meg til å høre hvordan dette ender, krysser fingra for deg! Ingen syptomer hos meg bortsett fra det som er vanlig for meg før mens. Tror jeg har IKM 17.- 18. juli. Så da er det bare å vente noen dager til å se hva som skjer :-)

Har forresten skrevet et innlegg til deg lenger opp i denne tråden :-)

Skrevet

Takk, vonna! :) Ja, det er veldig spennende. Hadde jo bare vært så bra å klare det uten hjelp. Vi har avtale om IVF i aug. på riksen, men nå håper jeg vi kan avlyse. Hvis jeg blir gravid tror jeg kanskje det kan ha noe med at jeg fjernet den lille endometriosen for to mnd. siden (selv om de sier det ikke skulle ha noen betydning, tror jeg det kan ha det likevel. Har en annen venninne som ble gravid rett etter hun fjernet det).

Det blir spennende for dere nå å begynne med utredning. Det er veldig greit å få vite om det er noe dere kan gjøre noe med. Noen sier det hjelper å ta røntgen av egglederne, da de sprøyter kontrastvæske opp i dem så de åpner seg mer. Det må du spørre om å få gjøre hvis legen ikke foreslår det. Lykke til med utredningen! :)

Skrevet

Er det vanlig å ha utflod om man er gravid? og i så tilfelle hvordan ser det ut?...beklager hvis det var for ekkelt spørsmål, jeg har lenge lurt på det.

Skrevet

Trur d e ganske vanli ja. Hadde d når eg gikk gravid me gutten, og legen som tok gu på meg spurte om eg hadde mye utflod, for han klarte å se d gjennom den der greia dem sette inn:)

mene d va helt "vanli" utflod som va kvitakti på farge...

Skrevet

Er vel vanlig med meir utflod ja.... ! Trur du det kan ha klaffa likevel eller?! :)

Hadde mykje utflod forrige gang...kvit aktig, elller blank!...

Skrevet

Klaffa for meg...? Har ikke peiling, kjenne ingenting enda, men d har eg ikke gjort før ikm di andre gangan heller. Prøve å la være å kjenne å mye etter, blir jo sprø:) Ikm onsdag, men teste ikke før til helga visst tanta ikke kommer.

Symptoma du da?

Skrevet

tenkte på Sanna32 :) som spurte om utflod!

har IKM i morga trur eg... og negativ test i dag... så ingenting her i gården trur eg :)

Skrevet

Herremin kor borte vekk eg e, trudde d va du som spurte om utfloden også:) Ja, ja, kanskje et symptom d og, ammetåke et år for tili:)

Skrevet

Hihi, kan love deg det er flere som er fjern om dagen ;-) Det eneste jeg tenker på om dagen er å bli gravid. Er så ukonsentrert at jeg knapt klarer å lese en roman. Er såååå spent på hva som skjer denne uka. Krysser fingre for oss alle :)

Skrevet

når skal du teste igjen Annie74?! blir spennende :)

Skrevet

jeg skal teste i morgen tidlig, tenkte jeg, siden jeg har ikm da eller onsdag. Fikk en svaaak strek på lørdag, og det har murret i dagesvis, så jeg er veldig spent. Enn du? Du hadde ikm i går, var det så? Og så har du ikke få tr enda? Kjempespennende! :-)

Skrevet

Leste jo nå du hadde testa negativt i går. Det var synd, men så lenge tr ikke er kommet enda er det jo fortsatt håp :)

Skrevet

ja testa neg med CB i går... så tanta kommer nok! :) Men teste igjen i morgen om den ikke er kommet! :)

Har ikke prøvd så lenge enda... er 3pp etter MA i april!... så får smøre oss med tolmodighet :)

Skrevet

Scooby...nei jeg tror ikke det, var bare noe jeg har lurt på lenge..:-)

Min mens kommer på torsdag garantert!!

Skrevet

argh.... testet negativt i dag... ikm fredag, så var jo litt tidlig da, men klarte ikke la være...... hmm.. kjedelig....

Skrevet

Testet i morges og ble ikke veldig overbesist, men det var en strek der, kanskje bittelitt sterkere enn på lørdag. Hadde håpet den skulle lyse like sterkt som kontrollstreken... Ikm i dag eller morra. Hadde mye mensmurringer i natt, det verket i rygg, mage, underliv og føtter! Slik pleier jeg aldri ha det. Kjennes som mensen skal komme hele tida. Jeg er overbevist om at mensen kommer i dag eller i morra. Tør ikke glede meg over den streken enda.

Skrevet

Hei jenter!

Testa igår på IKM-dagen. Testen var helt blendahvit og et kvarter senere meldte tanta sin ankomst... Jaja... Er spennende å følge med dere andre i hvertfall. Spennende å lese tråden, så jeg krysser fingrene for dere denne uka=) Det er jo et koselig strev dette=)

Skrevet

ikm i morgen,hatt mensmurringer og støl mage(rett under navlen liksom) i over en uke nå! men murringene kommer og går,værst om kvelden.litt ømme pupper! bruker som regel bare å ha mens smerter samme dagen tr kommer men hatt det lenge nå! bruker også å ha en del utflod før tr kommer men nå er det meget minimalt!?har også hatt vondt i hodet og svimmel! vet ikke helt når jeg skal tørre å teste om tr ikke kommer i morgen! hehe

Skrevet

Ikm i dag, ingen tegn til tanta enda, men eg tør ikke teste... E på do kvært 10. minutt for å skjekke om eg har begynt å blø:) Sånn gikk eg stort sett hele natta.

Noen som skal teste i dag?

Ser d e veldi mange m ikm i måra, kanskje eg teste i lag me dem.

Skrevet

ikm idag jeg også,men tror jeg skal prøve å vente et par dager med å teste! hehe..hatt noen symtomer den siste tiden,men stoler ikke helt på denne kroppen! hehe..mulignes kanskje teste i morgen,hvis tr ikke har kommet til da!

Skrevet

Ingen som har testa i dag??? Vi e visst blitt nervøs hele gjenge:)

Her veksle d mellom ingen følelse og no-kommer-tanta-følelse.

Noen her som e fleregangs som kan svare på en ting: syntes puppan blei større og ømmere ei uke etter el, men no e dem litt mindre igjen, forsatt øm. Så kom d væske ut i går kveld når eg klemte på dem. Spørsmåle mitt e: blir ikke puppan like hard og sprengt så tili som ved første svangerskap? Mene dem blei d i fjord, men huske ikke kor lenge etter ikm d va....

Skrevet

jeg har testet i dag.... 3 dager over IKM, og fortsatt negativ test!...

Noen andre!? Må ha litt flere på gravid listen i uke 29 og altså :)

Skrevet

Kordan va d me hcg-produksjon sist du va gravid da Scoobydo, visst d va du som hadde vært gravid før? (rote litt me nickan)

Hadde d her vært for få mnda sia hadde eg visst eg va gravid når tanta ikke kom i dag tili. Men spotta fra 3-17mai, da slutta eg me prevensjon og blødde ei uke. Fikk tanta 3 daga for seint forrige mnd, så forundre meg ikke om ho kommer noen daga for seint no heller.

Merkeli at d skal klusse akkurat di få mndan man treng den stabil...

Skrevet

forrige gang var et uhell... så testet ikke før på dag 32, testet på kvelden og den slo ut med en gang :)....er bare 33 pp etter jeg mistet... hadde sykus på 33 dager 1 mens etter utskrapning, og 27 forrige mnd...

Så veit egentlig ikke... :) Men har heller ingen aning når eggløsningen var... hadde el-slim på dag 13-15.. så eggløsningen har jo trolig da vært på dag 16-17 eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...