Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du får overtale ham på listig vis vet du:)

Jeg håper vi treffer også.

Ifølge de kalkulatorene (jeg tester nemlig ikke) skal jeg ha el i morgen eller lørdag.

Jeg tenkte å ha sex enten i dag eller morgen igjen. Men lørdag kan vi ikke pga besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok at han kan ha sett en av gravitestene som jeg ikke var flink nok til å rydde bort... Tenkte jeg skulle begynne praten med det, så får vi se hva det blir til ;) Han synes sånne ting er litt flaut å snakke om han, så jeg må nok bruke litt list...

Jeg pleier heller ikke å teste, var bare tilfeldig at jeg tok en el-test i går, hadde tenkt å vente til neste pp jeg da med å finne el....

Skrevet

Positiv el test idag etter 4 dager med el slim....og ja eg testa det grundig...sånn pernille.info grundig....:-S

Skrevet

Ja, da var el-testen negativ i dag tidlig, så da har vel egget sluppet. Kosen i går ble litt halvveis, vi var så ivrige at "tømminga" gikk litt skeis gitt..... ;) Min sambo ble fortvilet og utbrøt: "det blir jo ikke noe barn på denne måten!" Jeg måtte le litt da, men vi ble enige om å prøve i kveld igjen. Får håpe egget fortsatt er i live!

Hvis ikke, venter vi bare til neste pp, det gjelder ikke livet heller :)

Men jeg tar nå både wy, multivitamin, sink, folat og omega-3, så vi får satse på at det hjelper!

Skrevet

ja, min el test var også negativ idag...bare en dag positiv...? tror kanskje det har med at jeg har teste morgen bestandig og fått fine utslag...men så hørte jeg her inne(hadde ikke lest bruksanvisning ordentlig) at man skulle teste på ettermiddagen...så jeg gjorde det, men fikk jo aldri utslag...så testet jeg i går morges og da ble den positiv...men som blomsterpiken ble det litt på halv åtte den sexen, vi hadde det litt travelt..skulle ut å bade....så da må vi vel bare håpe at egget lever enda og at vi rekker et par runder idag og...:-)

Men har vel innsett at det blir nok iallefall en pp til på oss...:-)

Da skal jeg bare teste på morgen..:-)

Skrevet

Jeg testet både morgen, midt på dagen og kveld jeg, i går, og morgen i dag. Positiv kvelden 2. juli (kl 00 på natta), positiv hele 3.juli og negativ morgen 4.juli.

Men siden jeg ikke testet etter el tidligere i uka (trodde jeg hadde IKM 2 juli nemlig og gikk og ventet på tr....) så vet jeg ikke om jeg hadde flere dager med el denne pp. Bedre lykke neste gang isåfall!

Så jeg vet jo ikke når egget slapp egentlig...

Skrevet

Jeg er ny her og syns det er spennende å følge med i dette forum :-) Har IKM i uke 29. Men har i grunn ikke de største forventningene. Jeg slutte på pilla i feb 2006 og det har enda ikke skjedd noe :-(

Min mann og jeg har akkurat startet utredning, håper vi får noen svar!

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg, vonna79. Vi har prøvd siden juni 2006. Vi startet allerede sommeren 2007 med utredninger, og det tok ikke så veldig lang tid før vi fikk svar. Alt er i orden med oss begge, bortsett fra litt endometriose hos meg som de mente ikke skulle bety så mye, de har fjernet det også. Skjønner bare ikke hvorfor det ikke skjer noe. Du er jo ikke så gammel enda, så du har jo ikke noen bråhast, men skjønner du er utålmodig etter to og et halvt år.

Har du ikke merket noen gang at du har vært i nærheten av å være gravid? Jeg opplevde to pp at jeg fikk veldig vondt noen dager før mens. Da trodde jeg at jeg var gravid, men i ettertid har jeg tenkt at det kunne være en veldig tidlig spontanabort. Vet ikke om det er tilfellet, men det gir meg håp om at det er mulig i hvertfall.

Skrevet

Nå nærmer det seg IKM jenter!!

Er spent, men ingen gravidfølelse denne pp heller. Skal i hverfall prøve å ikke teste riktig enda. Målet er å vente til IKM-dagen og kanskje litt til. Har ingen tester i hus som kan påvirke meg til noe annet. Men apoteket er jo bare fem minutter unna.=/

Flere som venter i spenning nå?

Skrevet

DER var tråden vår ja! Leita som bare det i går, men fant den ikke igjen.

IKM nærmer seg nå ja, men så store forhåpninger har jeg ikke denne pp. Ble jo som tidligere skrevet litt krøll under el..

Men lykke til alle dere andre!!

Skrevet

nærma seg IKM no ja :) har IKM mandag 14! men føler allerede at TR er på vei, så skulle ikkje forundre meg om den kjem før tia!

Skrevet

Har heller ingen god følelse denne gangen heller. Har siden igår hatt veldig mye stikking nederst i magen, spesielt høyre side. Er akkurat som om noen stikker meg med en nål. Da tenker jeg søren heller det er sikkert syste igjen, er vel vanskelig å lage barn hvis man har syster på eggstokkene. Men men, skal til GU i morgen så da ser han vel hva det er. Han sa jeg måtte ta en graviditetstest i morgen tidlig da for å være sikker, men har ikke lyst for jeg blir jo bare skuffet når den er negativ, har ikke IKM før mandag.

Huffamei så negativ jeg er idag da......

Skrevet

Nei d kjennes dårli ut me symptoma her også:( Så må nok bare vente til den 16. og kanskje noen daga til å se ka som skjer...

Skrevet

heihei jenter=) ååå... jeg er så spent på neste uke.. har virkelig god følese denne ppen=) håper håper.... lykke til alle sammen=)

Skrevet

blir uansett spennende å se hvor mange som har blitt gravide :) Var jo ikke så mange det klaffet for i uke25, så håper listen blir litt lenger denne gangen :)

Skrevet

TR har kommet mange dager før IKM hos meg og det eneste positive med det er at ventetiden til neste IKM er kortere=)

Men, så lenge den ikke er kommet enda er d jo håp=)

Jeg har ikke hatt murringer slik jeg bruker en uke før TR kommer. Så det kan jo hende TR kommer noen dager etter IKM... Men d er lov å håpe=)

Skrevet

JA så lenge Tr ikke kommer er det jo fortsatt håp! Jeg pleide ikke å ha murringer før jeg hadde fått TR, men etter jeg mistet i april har kroppen vært litt annerledes... utrolig irriterende!

Skrevet

Jeg er helt enig i at statistikken bør være mye bedre enn i uke 25. Håper i hvertfall det, for det var ikke mange som ble gravide i uke 25.

Skrevet

Hei, jeg har ikm tirsdag 15.juli og er veldig spent siden jeg har gjort ting litt annerledes denne gang. Testet med el-tester, vært veldig aktiv rundt el og tatt wy blandt annet. Har noen graviditetstester liggende, og tror nok jeg må teste allerede i helgen, selv om jeg sikkert burde vente til tirsdag.

Har vært skikkelig kvalm noen dager, men det er over nå. Kan man virkelig bli kvalm så tidlig? Ellers ingen symptomer bortsett fra veldig ømme bryst.

Skrevet

Jepp, da har jeg vært hos gyn idag pga smerter i nedre del av magen i et par dager. Det viste seg å være en syste så det er ikke noe spire på gang hos meg. Er så lei meg nå for enten så har jeg syster eller så blør jeg i tre uker i strekk. Så typisk når jeg endelig hadde en normal syklus. Legen sa systen sikkert ville være borte etter tre fire uker så det var bare å prøve igjen, men hvis ikke noe var skjedd til oktober måtte jeg komme igjen for å eventuelt få en kur for å hjelpe eggeløsningen.

Tror jeg melder meg ut en stund herfra nå, for jeg kjenner jeg bare blir mer stresset når jeg tenker på graviditet hele tiden

Uansett ønsker jeg dere alle lykke til videre og håper spiren sitter for alle sammen snart...

Skrevet

Det var veldig leit for deg. Jeg ønsker deg også lykke til videre med prøvingen!

Skrevet

Hmmm... Har fått litt ømme og større pupper her i gården og litt murring nederst i magen. Men det hender jeg får det før TR. Men hun kan bare våge seg å komme nå!=) Tre dager igjen til første test=)

Skrevet

jeg har også begynt med litt symptomer.... har ømme pupper, små kvalm, murringer, svimmel, trett... hmm... men for all del det kan jo og være innbilninger + symptomer til tr....!!!! =)

Skrevet

Dytte litt på den her eg, må jo begynne å komme symptom snart:) Her kjennes alt normalt ut enda. Noen som skal teste snart? Eg vente et par daga over ikm for å være sikker:)

Skrevet

Jeg føler at det skjer noe her :) Ikm tir.15. Har følt det som om mensen kommer i flere dager nå, har vært litt kvalm (usikker på om dette er innbilning) og har i ett par dager hatt lysbrun utflod. Dette er ikke vanlig for meg, så jeg tok en test i går morges, som viste en svak strek. Tør ikke juble enda, men håper veldig. Er så spent, tenker ikke på annet om dagen... Noen andre som har testet eller som har symptomer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...