scoobydo Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Tenkte vi måtte ha en tråd i tillegg til IKM listen Nærmer seg jo snart EL nå
MilleMamma84 Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Når har dere beregnet EL jenter? Tror jeg har i morgen, så har akkurat lagt ned sambo som reiser bort en uke i dag=) Er jo så nervepirrende, når han er så mye borte. Skal ha en smule flaks for at det klaffer.
scoobydo Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 fekk El slim i dag... er vel i morga trur eg... Då er eg på dag 15... hatt litt ustabile syklusa etter ma'en...så litt usikker egentlg.. men har menssmerter i dag.. så noko skjer iallefall kjedelig når han e mykje vekke ja... kan være vanskelig å få det te å klaffe då...men om El er i morga så skal jo det holde
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Hmmm, tror jeg har på fredag eller lørdag. Men vi får familiebesøk på fredag så blir vel ikke så mye av det..
MilleMamma84 Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Håper veldig på at det holder denne pp. Samboern sa i dag før han dro at han tror det klaffet i helga. Han hadde det på følelsen. Synes det er så morsomt at han snakker om det jeg=) Jeg prøver å ikke bringe det på banen, for ikke å stresse han opp eller gjøre han lei av babymaset. Men han tenker tydeligvis litt på det han også;-) Har også litt menssmerter i dag, så tror nok EL er rett rundt hjørnet ja=) Men har også ganske ustabile sykluser, så det blir spennende å se når IKM nærmer seg. Tester du med EL-tester eller? Gjorde det forrige pp, men ikke denne...
MilleMamma84 Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Dere får satse på torsdag da=) Eller snike dere til litt kos om natta mens besøket sover...=)
scoobydo Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2008 Testa med El testa forrige pp! Fekk pos test på dag 15.. denna mnd tenkte eg at eg sku droppe det! kjenne at EL e på vei, så testen kan egentlig kje seie meg så mykje trur eg... Hjalp liksom kje å bruke El test forrige mnd, så då e det egentlig berre bortkasta penga! Blir dyrt å drive å teste etter EL om det tar ei stund! Er inne i 3 pp etter eg mista i april i MA.. Så håpa det klaffa denna mnd! Morro at dei engasjera seg litt ja... da føle man liksom at man e 2 om det og at man slepp å mase
Gullfisk80 Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Hei hei - her var det en tråd som passet meg, ja! Tror jeg har el om to dager. Er første pp så jeg har ingen forventninger nå, det skal jo en del til at det går i boks med en gang, men spennende blir det uansett! Jeg har ingen barn fra før. Krysser fingre og tær for dere andre her!!! )
MilleMamma84 Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Tenker det samme som deg jeg. Orker ikke teste med el-tester mer jeg heller. Får kanskje prøve en annen gang dersom det ikke skulle klaffe med det første. Men det gjør det jo, for alle oss=)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Ha ha, min mann sover og snorker ganske kjapt etter at hodet treffer puta:) Så ikke så lett å snike seg til noe. Og så må 2åringen sove på vårt rom og det er fryktelig lytt her. Torsdag er nok bedre ja.
baby09...:) Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 El i dag:) I følge kalkulatoren på babyverden da. Har ikke testa etter den, men kjennes ut som d skjer saker og ting:) Vært litt ustabil, forrige mnd kom tanta 4 daga før den skulle, så her tar vi me oss dagan før og etter el for sikkerhets skyld:)
scoobydo Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2008 Sambo kom først heim på dag 14 i syklusen.. han var vekke i 14 daga.. så satsa virkelig på at eg ikkje hadde El før den tid!... Fekk El slim på dag 14, så satse på at vi rakk det Forrige mnd kom tanta 1 dag før med meg... så hadde 27 dagers syklus... mnd før der hadde eg 33.. (men det var 1 mens etter MA)...
LilleSolaMi<3 Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 eggløsning i disse dager jeg også,og ikm i uke 29! 1pp her så har ikke skyhøye forventninger,men håper selvfølgelig =) ønsker alle lykke til=)
bomsa Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 heisann...jeg er på dag 13 idag og har hatt el slim i 3dager, men ikke utslag på test. Har enda et par dager på meg..:-) Tar det med knusende ro denne pp....:-)
love ya kidd...=) Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 hei.. jeg hadde el slim på mandag, hvor mange dager etter pleier en å ha el? hadde sex på mandag og tirsdag, så håper at det klaffer denne pp... begynner å bli lei ventingen.... lykke til, til alle dere andre:)
annie74 Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Hei, hiver meg på her, siden jeg venter ikm uke 29 jeg også. Slæsh,jeg er litt usikker på dette med el, men tror man bare har det én dag. Egget løsner bare én gang, men man kan ha el-slim i flere dager, og være fruktbare et par dager etter el. Egget bruker jo litt tid på å vandre nedover egglederen. Jeg er på dag15 i dag og hadde el dag12 (i følge el-testen). Hadde en liten blødning i dag, og det har jeg aldri opplevd på dette tidspunktet før. Kan det være festeblødning? Noen andre som har opplevd dette?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Jeg venter på el. Ifølge kalkulatoren har jeg el på 4. eller 5. juli, fredag eller lørdag. Men kan hende det har komet slim uten at jeg merker det pga eh,,, rester etter sex. Ikke så lett å se slimet da synes jeg.
Izzy74 Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 I følge EL-kalkulatoren har jeg EL den 5 juli. Men stoler ikke 100% på den. Jeg har EL-slim nå og tenkte å mase på samboer idag. ) Jeg får la han komme hjem fra jobb før jeg begynner å mase. )
annie74 Skrevet 2. juli 2008 #19 Skrevet 2. juli 2008 Jeg ser jeg misforstod spm ditt, slæsh. Selvfølgelig har man el bare én dag, dumme meg :-) Du mente hvor mange dager etter første dag med el-slim at egget løsner. Det vet jeg ikke, kan sikkert variere. Jeg hadde noe som liknet el-slim dag10-12 og hadde positiv el-test dag12.
Gumman :-) Skrevet 3. juli 2008 #20 Skrevet 3. juli 2008 EL i dag ifølge fertilitetsmonitoren, og i kveld kommer gubben hjem, så da får det ikke hjelpe hvor sliten han er etter to lange uker på jobb....
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. juli 2008 #21 Skrevet 3. juli 2008 Hei jenter! Jeg må nok slenge meg på her jeg, siden el kom to uker for "sent" denne pp.... Har gått og ventet på tr i 3 dager nå og bare fått negative gravi-tester... MEN: el-testen slo kraftig ut i går kveld og i dag tidlig, så da må jeg nok mase på sambo i dag... Og jeg har bursdag, så såpass synes jeg han får gi meg i bursdagsgave Håper bare vi ikke blir for sent ute... Vil si at IKM er 17 el 18 juli det da... (Koselig at vi får fulgt hverandre nå "meg & lille vampyr")
baby09...:) Skrevet 3. juli 2008 #22 Skrevet 3. juli 2008 Gratulere me dagen da blomsterpiken:) Her e siste fruktbare dag i dag. I følge kalkisen på babyverden. Har aldri målt etter el, men har stått på no kvær dag sia tanta reiste så treff nok el uansett katti den e. Bare håpe d gir resultat...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juli 2008 #23 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer med dagen blomsterpiken. Jeg satt her i går og klødde meg i huet for å tenke etter hvem jeg nå var på "snart klar" med igjen. He he. NÅ skal jeg huske det:) Jeg får da IKM 18 eller 19 juli jeg da. Blir spennende å se om det skjer noe.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. juli 2008 #24 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, ikke alltid lett å huske alle nick her inne nei... Og iallefall ikke hvis de forandres! Jeg håper nå bare at vi rekker denn el'en jeg da, men tok en ny el-test utpå eftan for å se om det fortsatt var positivt, og det var det. Så da kan det hende det fortsatt er noen timer igjen før det er for sent. Egget slippes vel ikke før el-testene er negative igjen... Eller?? Må bare snakke litt med sambo igjen i kveld, han er ikke som andre gutter som er helt ville på kosinga.. Det er værre med meg her i gården Jeg krysser fingrene for oss alle sammen jeg da!
love ya kidd...=) Skrevet 3. juli 2008 #25 Skrevet 3. juli 2008 tusen takk for svar "Annie74" tror nok at jeg hadde el på tirsdag, for de om babyverden sier fredag...!! vi får bare vente å se om to uker!! har litt for mye forhåpninger denne mnd tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå