Gå til innhold

TROMSØJENTENE 18.06.08 !!


minhj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til Siv!!! Så snodig det må vær å ha en dato.. Denne dagen bli du mamma liksom!! Hehehe!! =)

 

AS: Jo Sigurd e veldig flink å ivri! Han syns det e kjedeli at ho sov så mye, så når ho e oppe vil han helst være med på alt. Han sitt på fanget mitt når vi amme å står på krakk ved siden a stellebordet å hente bleie te ho når vi stelle... Veldi flink! Han syns det e litt vanskeli me alle tingan som ikke e så bra, så vi prøva å jobb i forkant så det ikke bli så mange nei'a å ikke'a.. Men ikke så lett alltid. Pluss at han e jo litt ekstra turbo om dagan fordi mormor e her, mens morfar e på sykehus, å det e litt vanskeli.. Sia morfar bei "batterert" i går.. (han sku jo opereres sist onsdag, men de hadde ikke folk på oppvåkninga så han måtte utsette den te i går..Alt vel så langt!)

 

E det planlagt nå treff på fredag på jekta? Æ bare lure for da ska vi dit.. Ska ha me lilletuppa på sykehuset så pappa får se ho før han fær te Bodø, å så må æ ha mæ flere amme bha å vi må ha litt pudder å sånt nåkka... Å det syns gubben e litt vanskeli å handle gitt!! =)

Eller e d nån flere som ska dit på fredag sånn tilfeldigvis??

 

Så bra Janne at det går så fint med dokker!! Det e jo bare supert!! Å godt å høre du hadde en fin fødsel.. Ja barsel hotellet va utroli greit, e så gla vi fikk være der denne gangen.. Kjempekjekke jordmødre å barnepleiera (kun ei der som æ sleit litt me å det va kun fordi ho hadde på sæ et eller anna som lukta sterkt.. Hehehe!! Litt var i nesa enda..).

 

Kos dokk videre på denne våte dagen damer, æ har tenkt mæ ut å trille neste gang ho ska sove, men først må ho våkne!! Hehehe!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk Siv, ikke lenge til du er tobarnsmamma! Kan tenke meg du er ganske spent ja! Masse lykke til!

 

I dag har jeg vært hos frisøren for siste gang før fødselen. Greit å ha slike ting unnagjort før man får baby. Også er det jo ganske godt å fiske seg litt, man føler seg jo ikke akkurat lekker om dagen..

 

Ellers går det i bursdagsplanlegging her. Prøver å finne en passende kakeoppskrift til min lille eggallergiker på nett. Johanne har bare invitert gutter i bursdagen sin og i går på lekebutikken kjøpte vi prinsessebursdagssett men kopper, servietter og tallerkener i rosa med Snøhvit på.. Vi får se hva gutta syns om det! Hun var strålende fornøyd i alle fall.

 

Håper alt er bra med lille Noa Tone og at ammingen går lettere for hver dag! Bra at han fikk klippet tungebåndet sitt, så slipper han å slite med spising selv. Jeg hadde kjempeproblemer med ammingen de tre første mnd, men det gikk seg til :-) Vips var det ingen problem å amme både her og der.

 

Høres ut som om dere har bra dager i Kvaløyvågen også :-) Jeg er spent på hvordag J reagerer på lillebror..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine...

Har du sett på; http://www.detsoteliv.no/

Sambo bruker den siden hver gang han skal bake, og kakene har vært veldig gode hver gang. Så at du kunne søke etter kaker, uten egg, melk e.l. så får du opp alle alternativene =)

Ja, her i huset er det sambo som er kokk og baker, hehe... ikke helt min greie =P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk : Herlig det må være å ha en samboer som er flink å lage mat=) Her har sambo blitt flinkere, det skal sies. Godt er det=)

 

Julibaby og Nurk: ser ut til at vi får ta den fødedaten en annen dag.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da kom torsdagen, og jeg sitter her like gravid =P

Ingen ting som ligna fødsel i går nei..............

 

Kjennes ikke ut som det er noe som kommer til å skje i nermeste fremtid heller....... BLÆH!!!!!

 

 

Men lykke til til Siv som skal ha babyen i morra =)

Bare litt missunnelig på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...