Gå til innhold

TROMSØJENTENE 18.06.08 !!


minhj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei jenter, da er dere hjertelig velkommen til meg i mårra ca kl 12. Jeg kjøper frukt og ordner med drikke.

 

Send meg Pm om dere vil ha mobilnummeret mitt for veibeskrivelse. Noen av dere har jo vært her før. Adressen er Brattbakken 108.

 

Ser ut til at vi får babybesøk også og det er jo kjempekoselig og inspirerende :-) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne på hjemmebesøk :)

Jeg kan ta med is og noe iskjeks

 

Brattbakken?

Det er da du parkerer ved den parkeringsplassen, grillhytta?

 

Jeg tar imot hjemmebesøk når vi har solgt leiligheta, og

fått oss større plass. Og da er vell alle babyene kommet ut regner jeg med :)

 

Uff da MInde med forkjølelsen

Snik vind nå om dagen.

 

Sees i morgen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjempekoselig at du kommer :-) Du kan parkere på toppen av garageanlegget, der er det gjesteparkering. Parkeringsanlegget er før du kommer til grillhytta. Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær har d skjedd mye siden igår.. Gratulere så mye til Tone og Anette :-) Kjæmpe koselig..

 

Hær ligg æ sjøl på UNN til observasjon, ble innlagt igår kveld.. Blodtrykket styre vilt :( Har hadd endel rier/kynnere i dag...

 

Blir nok ingen treff på mæ imårra, men hadde regna me at d ikje ble d før hadde i utgangspunktet fått beskjed om å ta d me ro..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. nei Mzme, er du lagt inn??

Så kjedelig da.... Men kanskje det blir baby på deg snart da...

Uansett godt å bli passa på =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nurk: Jepp ble lagt inn igår.. Men blir ikje satt i gang sånn som d ser ut no, så sant d ikje skjer nåkka da..

 

Men enig dær, fint å bli passa på.. Sånn som blodtrykket e..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med blodtrykket Mzme!

 

Jeg har prøvd meg på en spennende oppskrift på sjokoladekjeks med pepper, tenkte jeg skulle ta med i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mzme 83: Du får ha lykke til med UNN-oppholdet ditt. Var der tidligere i uka, godt å bli passet på i tilfelle endringer. Er i allefall lettere å slappe av der enn hjemme- er ikke så mye anna å finne på enn å ligge i senga :-)

 

Her har det ikke skjedd store endringer siden sist. Slimproppen har nå gått og det murrer og skurrer i rygg og nedentil, men har ikke forhåpninger om at det skjer noe enda. Pessimist som jeg er...:-p Skal til jordmor og ny blodtrykksmåling på fredag, håper det har gått ned og at alt er bra!

 

Dere får ha et fint treff hjemme hos deg Kari Anne. Tror det er best at jeg holder meg hjemme, selv om det bare er en kort spasertur gjennom skogen fra meg til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia... sitter på pupen med nettilgang- har ikke det hjemme. For dette var nåkså absolutt spennende slik at jeg gikk ned til Meieriet med jenta i bæresjal...

 

Gratulerer dere nybakte mødre så mye! Håper alt gikk fint og dere koser dere med babyene.

 

Ja, Minda, sprekt gjort å gå på fjellet, tenk det blir natural born baby der oppe... stilig! Slik måtte jeg høre bestandig når jeg var ute i bushen med stor mage...

Tenkte akkurat om jeg burde tilby deg fotsonemassasje for å påvirke fødselen. Så si fra om du har lyst å prøve.

 

Ja, hjemmetreff eller bukta hvis fintvær. Har ikke bil så hvis det er dårlig vær kunne jeg kanskje tenke meg å være med, men er det noen æ kunne sitte på med da?

Send meg en melding (92263058) hvis noen starter fra sentrum og har plass, ellers ses vi nå en annen gang, ha i så fall et fin hjemmereff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamia77: Hehe nei man kan slappe av hær, men syns ikje æ gjorde no annet heime..

 

Men fint å bli passet på! Va ditt blodtrykk høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertrykket va på 103 når æ kom. Gikk litt ned mens æ va der, men da æ skulle dra hjem va det økt til 103 igjen. Dem vurdere no ulikt de legan ka som e nødvendig.... E no uansett triveligere å være hjemme å vente, i den grad æ e flink til å slappe av her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammamia: Okei.. Ja d va høyt.. Mitt va heilt oppe på 109, så gikk d litt ned.. Men går litt opp og ned d trykket, så varriere fra hver gang de måle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

håper at blodtrykket til dere som er plaget med for høyt, går ned snart=) Er vel avslapping som er eneste " medisin" for høyt blodtrykk hos gravide?

 

Her har vi ordnet på barnerommet nå=) riktig så koselig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæm har tabletta som e beregna man kan ta for høytblodtrykk.. Ska vist ikje være skadelig får verken barn el mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Ser ut som jeg ikke rekker treffet i morgen...må visst ordne og styre litt med denne bilen vår som skal på service. Min kjære blir opptatt hele dagen, så da får den gravide trø til :-)

 

Kos dere masse, så håper jeg det blir et nytt treff om ikke lenge!

Viktig å være sosiale mens vi ennå kan :-) og ikke minst går ventetiden litt fortere.

 

Høres ut som ting er i ferd med å skje hos deg Janne. Så utrolig spennende! Du får holde oss oppdatert :-)

 

Ønsker ellers alle med høyt blodtrykk og andre vondter god bedring!

Hold ut! Ikke lenge igjen nå jenter ;-)

 

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer! Håpa dokk hadde et fint treff!!

 

Tusen takk for alle gratulasjona, både her å på melding!! =) =) =)

 

Bli å legge ut fødselshistorien på juni, så kan de som vil se den der, for det va en anelse hefti i flekkan ja... :-)

Men resultatet e fantastisk, no ligg ho her på sia a mæ å snakke litt i søvne...

Har fått navnet Ingrid å va 3675 gram, 51 cm lang å 34 cm rundt hodet. Kom på en time!!

 

Vi e på hotellet, her va det deili å rolig å være.. Tips te dokk som ska føde e å ha med klær te den lille sjøl, for de sykehusskjortan som e her te dem e litt sliten å litt rar, æ syns iallefall de e bare ei plaga.... Ellers e her det som trengs, vi har kjøpt babyolje da, for e litt letter å vaske bort bæsj me det... =)

 

Å all ære te nettingtrusen!! Hehe!! man føle sæ ikke så spesielt hot i dem, men de e utroli kjekk!!!

 

Dokk som står for tur ønske æ masse lykke til! Om nån bli innlagt så si bare fra, æ kan komme susan på besøk :-) (altså ikke hvis dokk e i fødsel, da ska æ no bare holde mæ unna, men tenkt på sånne kjedelige innleggelsa!!! )

 

Glede mæ te å vise fram nurket, men bli nok ikke enda, e for langt å for dårlig vei te at vi kan kjøre te byen bare for cafe.. Men kommer nok plutseli!!! =)

 

Dæggern du e sprek Minda.. Ikke dårlig!!! Men å holde sæ i bevegelse e veldig viktig, det har man utrolig mye igjen for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nættemor: Før et fint navn på lille jenta! Og så fint å høre at alt e bra!

 

Æ blir no ligganes hær på UNN enda ei stund (trur æ).. Va litt snakk i at dæm kanskje sku sette i gang pga blodtrykket, men dæm va litt i tvil enda.. Så dæm avvente vell litt enda!

 

Så æ får bare vente å se ka som skjer...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempe fint navn nættemor!

Vi har og vert innom Ingri (uten d vi da), men sambo ombestemte seg.... Godt å høre at dere er i fin form og koser dere =)

 

Gleder meg til det er min tur!!

 

Var hos JM i dag, og alt så fint ut, og hun sa at babyen lå langt ned i bekkenet, og at hodet var festa. Så nå var det bare å få rier!

Og så laga vi en 'avtale' om at jeg skulle komme å føde på nattevakta hennes på søndagen =P

 

 

Spennede å se hva som skjer nå da Mzme!

Begynner du å bli vant med hylinga borti gangen eller?? Jeg ble i allefall herda etter å ha ligget der en uke sist =P

Fått hyggelig romvenninne? Eller kommer og går dem?

Næh, utrolig kjedelig å ligge der i allfall...... Får satse på at du ikke blir liggende for lenge =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk: Ja sku på en måte bare ønske de satt i gang, e jo lovt å håpe..

Hehe ikje hørt så mye til den hylinga, hørte når æ kom inn hit da :)

 

Romvenninnene mine kommer og går.. Ja uff d e kjedelig å ligge hær, begynner å bli temmelig lei..

Ble litt gla da de sa før idag at dæm kanskje vurderte å sette i gang da, men når de ble litt i tvil etterhvert va d ikje like artig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter=)

 

Nå når dere går til lege/jm, er det slik at de sjekker modning da? Timen min hos JM på mandag ble jo bare stress, siden hun sendte meg videre. Skal til legen førstkommende mandag, men har lite lyst til at han skal sjekke modning eller noe som helst der nede.. hehe.. Er det vanlig at de sjekker dette i det hele tatt? Er 39+2 når jeg skal til legen..

Har ikke avtalt noe time etter den tid. Avtales det kontroll ved termin eller noen dager etter?Hm... begynte plutselig å tenke på dette.. hehe..

 

Nurk : Flott at ungen har festet seg og ligger godt nedi bekkenet=) Ja, da er det klart for at riene skal komme =) Spennende=)

 

Mzme : Skjønner godt at det er kjedelig å ligge på sykehuset. Ja, og så blir det jo ikke bedre av " falske forhåpninger" når de er usikre om de skal sette igang likevel. Jaja, du får holde ut=) snart har dere nurket hos dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...