Gå til innhold

Akershus-treff?


Bic&Bac

Anbefalte innlegg

Det var litt tidlig ja. Når var menstermin? Sykehuset har vel satt dato ut fra det. Var jo bare et par uker tidligere enn vanlig så. Er vel den ordinære ul. Du trenger kun å ha med deg helsekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har da snaket med A- Hus og fått flyttet UL min en uke. det var litt tidlig å komme i 17uke.

Jeg er ganske lei av å være hjemme nå, men er får slitten og dårlig til å være på jobb... Må prøve å vake huset men det tar på det og.

Detter er kjedelig....

l

Noen råd for å få timene på dagen til å gå litt forter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut. Ja, kjedelig å bare gå hjemme! Vi reiser heldigvis på ferie om såvidt over 1 uke.. og når vi kommer hjem er det like før jeg begynner på jobb igjen! Så nå går tida fort!

 

Forrige svangerskap var jeg sykemeldt de fire siste månedene. Da lagde jeg masse kort, lagde trykk på pc som jeg printa ut og strøk på babybodyer, og jeg broderte adventskalender til den kommende babyen. Så jeg må få sydd en til adventskalender før februar iallfall ;) Er ikke flink til brodering, men veldig morsomt å ha laget en sånn! Ellers er jeg veldig glad i scrapping, så det er jo kanskje noe du kan prøve deg på? Så kan vi scrappe sammen etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Har hatt så mye å styre med i det siste så har ikke fått vært her inne så mye. Dagene rusler og går, og nå er jeg strax 8 uker på vei.

Men det er godt å høre at alt står bra til med dere, bortsett fra kvalmen da!Den har jeg også, og 50% sykemeldt pga det.

Jeg var på 2. UL i går, pga "tvillingen" jeg fortalte dere om for en ukes tid siden. Den var nå helt borte, men den andre lille krabaten var blitt hele 13mm stor og hadde fortsatt bankende hjerte=) Fikk med to bilder, og det er lett å se at klumpen har vokst mye bare på den siste uken:)

Så her er alt i skjønneste orden! Neste UL skal jeg ha i uke 12...for å se på nakkefoldene osv.

 

Jeg reiser på feire neste uke, men titter vel innom igjen hvis jeg får tid...har jo med pc, men det blir liksom ikke til at man setter seg ned med den.

God helg da jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei...

 

Jeg har da vært hos legen i dag igjen og blit sykemelt helt frem til jeg skal på ferie. Så da er det ny 14 dager. Det var som skat ikke populert hos min sjef men, men ikke mitt problem.

Skal fortelle til pappaen sine foreldre i kveld...

Er spent på hva de sier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JulieF: Godt å høre alt står bra til med den som henger fast! :D

lille rose: dustesjef... Og nei, det er ikke ditt problem! Du skal ta vare på deg selv og spiren! Lykke til i kveld! :)

 

Selv angrer jeg litt på at jeg ikke har fått sykemelding selv. Jeg får jo ikke ferien igjen, men ville vel fått det utbetalt i lønn da.. hadde vært kjekt det. Så jeg har vært dum... :(

Vi reiser på ferie om ei uke. Vet ikke om jeg kommer noe særlig på nett da. Tar ikke med PC iallfall.

 

Nå er det bare ei halv uke til neste kontroll.... spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så drittlei! Kvalm og dårlig hver kveld og morgen. Orker ikke noenting, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ta meg av sønnen min de dagene mannen har tidligvakt neste uke. Tror han må ordne med jobben, så han kan levere i barnehagen...

I dag var det nesten så jeg spydde. Brakk meg som bare det, men kom ikke noe opp. Og nå er jeg faktisk fortsatt dårlig. Føler det ikke vil ta noen ende. Og om en uke skal vi kjøre på ferie, og kjøre langt..... Frykter for hvordan det vil gå. Mannen mente vi må droppe ferien hvis jeg ikke er bedre. Blir så trist og lei av det her også, griner masse om dagene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det bare er jeg som skriver her inne nå, håper jeg det betyr at dere andre har det bedre enn meg. Jeg er bare så lei nå. Orker ingenting, er i dårlig humør og deprimert, mannen er sliten og lei.... Når skal det ta slutt???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Det gikk veldig fint å fortelle det til foreldrene hand på fredag.

Vi var i Fredrikstad fra ferdag til lørdag. når vi kom hjem hørte vi at det hadde vært legionelasmitte der nede når vi var der. Har fått i meg litt av det vanne, er redd nå. Skal til lege i morgen. i går var vi ute hele dagen var så sliten når jeg kom hjem gikk rett i sengen. Sov fra 22:30 til 10:00 i dag.

Er litt beder i formen i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det gikk fint å fortelle, og at formen er bedre! Men skjønner godt du er bekymra for legionella-smitten, selv om sjansen dog er liten. Greit å få det sjekka opp uansett, så kan du få bekrefta at alt er i orden.

 

Jeg våkna før kl 10 i dag, faktisk! Følte meg i ganske så fin form, utrolig nok. Men satte meg opp, og kjente jeg måtte spy. Spydde flere ganger, men mest slim (er forkjøla også). Så har bare spist mariekjeks og drukket eplejuice til nå, ikke turt å prøve mer på mer enda. Tenkte ta det litt forsiktig, og ikke utfordre skjebnen. Men krysser fingre for harde livet, for at dette er starten på bedring....!

 

Går ellers og grugleder meg som bare det til kontroll i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er forkjøla prøv å få i deg masse ren sitron det hjelper...

Det går helt sikket kjempe bra på kontroll i morra.

Jeg skal tenke på deg.

Jeg brukte også rett i koppen supper når jeg drev å kastet opp.

Tvi, tvi...

Skal prøve å vake litt her i dag. det har hopet seg opp litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte å endelig få bretta de tonnevis av klær som har hopet seg opp her.. ugh...

 

Ren sitron? ugh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det regnet i dag? Har ikke fått det med meg.

Jeg reiser til Bergen på onsdag, skal hjem til mamma og pappa.

Jeg har og tilgang på data der og så jeg skal følle med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det regnet?? Ikke fått med meg jeg heller. Syns da det så ganske tørt ut ute?

Vi reiser på ferie til mine foreldre på lørdag. Skal prøve å ta meg en tur innom her et par ganger eller så, men vet ikke sikkert hva jeg får tid til. Så mulig jeg blir borte et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg klart å legge sammen en maskin med klær og vaket kjøkken,bad og do uten å bli kvalm...

derimot er jeg helt utslitt nå.. slak ha meg en liten blund på øye før jeg skal lage middag til han kommer hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så flink du har vært! Jeg har vasket en maskin med klær og hengt opp, satt på en til maskin, og brettet tøy fra følgende vask: 1 med sengesett, 1 med håndklær, 1 med røde klær, 1 med lyse klær og 1 med mørke klær. Totalt 5 vasker. Har igjen 2 til, men de må jeg ta litt senere. Ble kjempesliten av det. Har spist en yoghurt, og satt med foran pcen og tven igjen...

 

Slapp av og hvil deg, det har du fortjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jamen du og...

jeg har spist potet moss, har fått dilla på alle former av poteter...

typen er ferdig på jobb kl 15 ser frem til han kommer hjem.

Jeg skal kjøre til bergen på onsdag det er første gang jeg skal kjøre helt aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, jeg funderer på hva jeg har lyst på til middag. Jeg skulle tenke på det. Mannen foreslo både kjøttkaker i brunsaus og fiskepinner, men jeg ville ikke ha noe av det. Så da må jeg nesten komme med forslag selv. Lyst å prøve familiemiddag, men å finne noe som frister igjen er vanskelig....

Du er tøff, du! Tror ikke jeg hadde turt det. Vi skal kjøre nordover, må ha overnatting på veien. Spent på hvordan det blir for sønnen min, å kjøre så langt. Første gang vi skal det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tenkt å starte å kjøre tidlig ta masse pauser kjører over på 8 til 10 timer.

Jeg skal lagge spagetig og kjøtt saus til middag. må prøve å få i meg noe annet enn bare poteter.

Om sønnen din blir bil syk kan du ta plaster på navelen. det fikk vi når vi var små og skulle på bil tur.

Det virket på oss...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om han blir bilsyk på så lange turer, tenkte gi han 1/4 reisesyketablett for sikkerhetsskyld. Mest spent på tålmodigheten ;)

 

Jeg tenkte at jeg burde få i meg poteter... hehe... Tenkte kanskje foreslå karbonader og peppersaus. 1/2 time til mannen drar fra jobb...

 

Høres lurt å ta masse pauser! Det må nok vi også, både for min og sønnen vårs del. Det går nok bra, kjøreturen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får opprette profil, så sender jeg deg en pm ;) Kan være greit å ha til senere, når vi alle skal møtes - må jo få sendt litt kontaktinfo til hverandre etterhvert. Har du msn kan jeg jo sende msn-adressen min til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde heller ikke profil, så får ikke sendt deg en pm. Si fra når du også har oppretta profil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt deg en pm :)

 

Og mannen sa karbonader var ok. Han var på vei hjem nå. Skulle hente knøttet i barnehagen, så skulle de handle, før de kom hjem sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...