Gå til innhold

Akershus-treff?


Bic&Bac

Anbefalte innlegg

Det er god å høre at det endelig satt...

Når har du ca termin?

Er veldig lysten på å fortelle det til helle verden jeg også.

Vi har bare prøvd siden slutten på januar.

Jeg skal hjem til bergen 3.8 til min sørsters 20 årsdag. Hun skal da få vite det som en gave. he, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at jeg får bli med dere på treff :) Er så greit å bli kjent med andre som skal ha permisjon i nærområdet samtidig.

 

Termin blir ca 10.mars i følge babyverden, så får vi bare se etterhvert.

For en herlig bursdagsgave og få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det full klaff ved så og si første forsøk... Flere som det klaffa for med én gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg bare må få dette ut...

Ligger hjemme med bare dårlige programer på tv. Jeg gleder og gruer meg til i morgen. Skal da til UL. Skal få vite hva som er rett termin hos meg. Har både lyst til at pappan skal være med , men samtidig så vli jeg ikke ha han med.

 

Hva har dere gjort?

 

Jeg begynner å miste tolmodigheten også på denne kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg ville hatt med min kjære. Men vi er jo alle forskjellige, så du må bare bestemme deg for hva du føler er riktig for deg. Men hva vil han selv da? Dere er jo to om dette....

 

Skjønner godt du begynner å miste tålmodigheten. Jeg er ikke kvalm lengre, men hver morgen og kveld har jeg vondt i magen. Og jeg er drittlei av det. Og av å være trøtt. Ligger og sover til langt på dag. Og gjør ingenting om dagene. Kjeder meg.... :( (Men så er jo de fleste på jobb om dagene også) Og jeg har ikke noe lyst at min kjære skal dra på jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har jeg begynt å bekymre meg for om noe er galt. Skal være 9+0 i dag. Forrige gang var magen min begynt å bli hard nederst når jeg var slutten av 7+. Nå er den like slapp som alltid.. finnes ikke antydning til å være hard. Ikke begynner den å bli litt større heller. Så grugleder meg til ul den 15. (gått og tenkt det er den 14., men er den 15...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke den nødvendigvis skal være det. Men jeg "leter" nesten etter ting som kan være galt, og klarer ikke la være å sammenligne med forrige svangerskap. Og er bare så redd noe skal være galt, at jeg nesten prøver å innstille meg på det. Men satser på alt er i orden......

 

Bare litt dårlig humør i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sønn fra før. En sønn som nå ligger og sover i senga si med over 39 i feber.... :( Henta han i barnehagen, og da bare gråt han. Etter vi kom hjem, satt han bare i fanget mitt. Ikke prøvd å gi han mat en gang, da jeg har skjønt det ikke var noe poeng. Bare passet på å få i han vann. De siste kveldene har han vært sååååå våken, og ikke sovna før kl 20. Vi har måttet flytte leggetida litt senere på kvelden. Men i dag var det bare å legge kl 18, da han holdt på å slokne i fanget mitt....

 

Skulle ønske mannen min var hjemme nå. Han er ferdig på jobb om noen timer, men var mulig han ble bittelitt forsinka... Har sendt en sms som han får lest når han er ferdig, der jeg har bedt han om å handle med melk og brød. Var bare å droppe en tur på butikken etter barnehagehentinga, fant jeg fort ut...

 

Har dere andre bestemt dere om dere skal vite kjønn eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bar å høre at gutten din er syk:(

Jeg vil ikke vite om det er jente eller gutt før, men der er vi ikke enige. Han vil vite det så vi må parte en del...

Skal dere vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, håper han blir fort frisk!

 

Med første visste vi ikke. Jeg har lyst å vite nå, og mannen har sagt at det er ok. Selv sa jeg til han at hvis han ikke vil vite, så lar vi være. Den som evt. ikke vil får være den som bestemmer. For da kan man fortsatt ombestemme seg. Men hvis man først vet, kan man ikke trekke det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei;) jeg er også med på ett treff etterhvert;) er 8+6 idag, er fra aurskog jeg da..hvordan er formen til alle sammen? min er så der, litt små kvalm hele tiden egentlig men mest trøtt og sliten:( ellers bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff høres ikke bra ut, får håpe og krysse fingrene at det går over etterhvert...hvor langt er du på vei? hvor langt er dere alle på vei?? klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to mulige terminer enten 28.01.09 eller 18.02.09.

Det vil si at jeg enten er 11 uker på vei eller 8 uker.

Jeg skal på ul i morgen. Vi får se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathy: velkommen til oss :)

 

Jeg er 9+0 i dag, i følge menstermin. Foreløpig termin er 11.02.09.

Formen min er stort sett bra. Trøtt og sliten, og ikke helt topp på morran og kvelden.

Hvor gml er du da? Første barn eller har du fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg til å gjøre meg klar til å dra til invendig UL. Jeg må gjøre det aleine for an kan ikke dra fra jobben det er mye å gjøre der nå når det er noen som har ferie og greier...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Fortell oss hvordan det gikk etterpå. Jeg måtte dra alene forrige gang fordi mannen jobbet da. Men du klarer deg! :)

 

Jeg har ikke en god dag.... :( Det startet i går kveld. Kjempekvalm, og vondt i magen. Fortsatte gjennom hele natta og morran. Nå er jeg bittebittelitt bedre, men fortsatt ikke bra. Og har vært så trist og fortvila pga det. Jeg skulle stå opp med lilletrollet i dag, men det endte med at pappaen måtte gjøre det da jeg ikke var i form til det. Føler kroppen er min fiende nå, og at den arbeider mot meg. I går satt jeg og gråt, og sa at jeg ikke vil være gravid - at jeg bare vil ha babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg på den at det hadde vært griet å bare få bebyen.

Selv om jeg tror at denne tiden er viktig for å bli klar...

Vi pates når jeg kommer hjem igjen. Jeg prøver bare å få tiden til å gå skal ikke gå før 12:15.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tida her er den værste.... Blir bare i dårlig humør av det her. Hjelper lite å vite at den lille smittes av hvordan jeg har det. Argh..

 

Lykke til, spent på hvordan det går med deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden vil jo ikke flytte på seg....

Jeg er nå både glad og lei..

Nervøs og redd...

Så kvalm for jeg vet jeg må kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg hjemme igjen...

Jeg har sett den lille, Han var 16 mm stor. Hadde et godt bankene hjerte.

bra med fostervann. alt så bra ut.

Jeg fikk og med meg to blider av barnet....

jeg er bra lettet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre!!! :)

Og så heldig du er som fikk med bilder! Jeg fikk ikke bilder sist, gynekologen klarte ikke å få det bra nok til at jeg fikk noe. Men om ei uke satser jeg på mer....

 

Hvor langt på vei mente de du er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+2 i dag. Har fått ny termin dag 15.02.09.

Jeg har også fått brev i fra A- hus i dag hvor jeg skal inn til en time 01.09.08.

Har dere vært borti det før? Trode ikke vi skulle dit så tidlig.

Skal Jeg ha med meg noe da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...