LinnisR83 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #76 Skrevet 14. juni 2008 Jeg kan kun snakke for megselv, men mener at iogmed jeg sier at jeg ikke er rasist, burde det være nok "bevis" på at du har tatt feil inntrykk. Har en redsel for et menneskeslag som har gitt meg 7 fæle år, og muligens resten av livet med angst. Men har aldri prata noe fordømmende eller noe slemt om disse menneskene. Kun at jeg er redd for de. Om det er fordømmende, ja da er jeg det.
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. juni 2008 #77 Skrevet 14. juni 2008 Om det er så ille at jeg synes homofili er en sykdom, så bør du passe dine utsagn selv LinnR83. Snakker aldri stygt om homofile jeg heller, behandler dem ei forskjellig fra heterofile.
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #78 Skrevet 14. juni 2008 Du har tydeligvis ikke sett inlegget mitt til deg Centia, så skriver det om igjen her: Pedofili er ikke en sykdom. Pedofili er en psykisk lidelse der personen har en seksuell legning som er langt utenfor det normale! Homofili blir i dagens samfunn sett på som normalt og er ingen psykisk sykdom eller lidelse. Pedofili er en parafili. Det er ikke homofili! Centia, sett deg i sofaen og klø deg i ræven. Det er mer nyttig for verden enn det du lirer av deg her.
LinnisR83 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #79 Skrevet 14. juni 2008 I seg selv å si at homofili er en sykdom, er jo å snakke stygt! Sykdom er noe som forderver og øderlegger kroppen! Homofili er en legning, ikke en kreft art eller lignenede! Du kan ikke SYNTES at homofili er en sykdom. Det er jo helt feil! Som om jeg feks skulle syntes at hodepine er et virus. Det blir feil. Skjønner du det nå?
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. juni 2008 #80 Skrevet 14. juni 2008 Beklager at jeg ikke brukte ordet lidelse istedetfor sykdom. Grunnen til at homofili er akseptert er fodi det ikke omfatter barns seksualitet. Menneskekroppen og naturen er ikke laget for at to mennesker av samme kjønn skal bli ett par. Derfor er pedofili og homofili psykiske LIDELSER, som ikke kan kureres slik som psykopati. Klø deg i ræva sjøl FIGA.
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #81 Skrevet 14. juni 2008 Men kjære, lille Centia, homofili er ikke en psykisk lidelse! Og pedofili er (i motsetning til homofili) en veldig avvikende seksuell legning som meget få har. Mennesker som er pedofil har ofte traumatiske bakgrunner, noe som ikke er i likhet med mennesker som er homofil. Hvis du mener at homofili er en sykdom, så må du også si hva det kommer av, hvordan man kan bli kvitt den, hjelper det med terapi eller ikke?
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #82 Skrevet 14. juni 2008 Så må jeg bare legge til dette: Homofili sees ikke på som en psykisk lidelse slik som pedofili fordi at; For rundt hundre år siden, ble det foretatt hjerneundersøkelser og operasjoner på både homofile og pedofile. På disse menneskene ble det klippet vekk en "lapp" eller en forbindelse i hjernen. På de pedofile, "virket" operasjonen, de var ikke lenger pedofil etter undersøkelsen og fikk mer ereksjon av små barn. Men denne operasjonen virket ikke på homofile. Operasjonen blir ikke brukt i dag fordi den er livsfarlig.
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #83 Skrevet 14. juni 2008 Retter meg selv: *De var ikke lenger pedofil etter undersøkelsen og fikk ikke mer ereksjon av små barn.* Jeg husker heller ikke i skrivende stund hvilken operasjon det var, men kan komme tilbake til det hvis du skal ha en skilde. Håper dette kunne tilføye litt kunnskap til den stakkarslige hjernen din.
mosegrisen Skrevet 14. juni 2008 #84 Skrevet 14. juni 2008 Ja, nå fikk i alle fall JEG meg en god latter.....
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. juni 2008 #85 Skrevet 14. juni 2008 Vet du noe Linn? Jeg synes om mener akkurat hva jeg vil. Du kan ikke komme å si at jeg ikke kan synes homofili er en sykdom. Skal jeg si til deg at du KAN IKKE synes svarte menn er skumle. Og Figa..det stakkarslige hjernen min er ikke opptatt av operasjoner som ble foretatt for flerfoldige år siden. Jeg har min holdning i at homofile har ett forvrengt seksualbilde, på samme måte som at pedofile har det. Å kritisere hjernene til folk er ikke spesielt pent gjort det heller, men jeg sier ikke at du er vannskapt fordi.
LinnisR83 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #86 Skrevet 14. juni 2008 Ja, du får syntes hva du vil, og ha egene meninger, men da burde du komme med korrekte opplysninger. Spør legen din om det finnes piller eller noe slags terapi for homofili, og spør i samme slengen om hvor mange iløpet av en dag kommer til legen og spør om h*n kan kurere de for sykdommen; Homofili!
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. juni 2008 #87 Skrevet 14. juni 2008 Om du leser lengre opp, så har jeg skrevet at det ikke er helbredelig. Men du er vel for opptatt av å se bak ryggen etter svarte menn? Tror ikke det finnes tabletter mot den slags heller..
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. juni 2008 #88 Skrevet 14. juni 2008 Du får også synes hva du vil. Du får også ha egne meninger, men da får du komme med korrekte opplysninger om hvorfor svarte menn er skumle!
LinnisR83 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #89 Skrevet 14. juni 2008 Ja, har kommet med opplysninger om akkurat dette. Bare du som ikke har fått det med deg. Ligger i en ellerannen tråd her, så du får gjøre litt research her inne på krangle, så finner du en heeeelt tråd med faktum på hvorfor jeg er redd sorte menn. Men det har jo ingenting med din forskrudde mening om ting som ikke stemmer å gjøre. Det står skrevet sort på hvitt overalt i bøker og ellers om du søker litt på google, at homofili er en legning! Ikke en psykisk lidelse eller sykdom! Da kan du ikke bare komme å synse om ting som ikke er korrekt?! Jeg syntes jorda er flat!!!!
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. juni 2008 #90 Skrevet 14. juni 2008 Centia, man synes ikke at homofili er en sykdom fordi dette er ikke faktum! Du kan ikke synes at 1+1=3 for faktum er at 1+1=2! Men jeg forventer selvfølgelig ikke at du skal klare å forstå dette her, selv om jeg iherdig prøver å hjelpe. Får litt sympati for deg, det må jo være litt flaut å være så uopplyst. Men det er jo ikke så rart at du er det, når du ikke "tror på" undersøkelser som har blitt gjort og utelukket homofili fra å være en psykisk lidelse i psykiatrien. Jaja Centia, et par år med voksenopplæring så er du der du og, skal du nok se;-)
Bare™ Skrevet 15. juni 2008 #91 Skrevet 15. juni 2008 Hvis homofili er en sykdom, så bør vi få sykmeldt alle sammen. Så har vi et sunt, friskt og godt samfunn hvor alle lever lykkelig sammen alle sine dager til ende. Med og uten noe i baken...
Liagora med 2 jenter Skrevet 15. juni 2008 #92 Skrevet 15. juni 2008 Har jeg noen gan sagt at det er ett faktum? Det er min holdning, og jo Linn jeg synes akkurat hva jeg vil! Du er vel klar over at ikke alle svarte menn er farlige? Men alikevel så synes du de er skumle. Jeg er klar over alle fakta om homofili, men alikevel sp har jeg mine holdninger. Så artig at dere gidder å bruke kreftene deres på å prøve å få meg nedpsyket pga mine holdninger!)
Figa *Fødeklar* Skrevet 15. juni 2008 #93 Skrevet 15. juni 2008 "Så artig at dere gidder å bruke kreftene deres på å prøve å få meg nedpsyket pga mine holdninger!)" -Selvfølgelig er det ingen her som prøver å få deg nedsyket av dine holdninger. Du forgifter jo deg selv i dem. Jeg synes mer synd i mennesker som er så feilinformert og så langt tilbake i tid som det du er. Ja, holdt på å glemme det: Husk å si til legen din neste gang du har time, at han må øke medisindosen din. De har desverre ingen virkning på deg i så lave mengder.
Lacey*har fått erta Skrevet 15. juni 2008 #94 Skrevet 15. juni 2008 Tipper dine homofile venner (som jeg faktisk begynner å tro er fiktive pga av dine meninger) er mektig stolte av deg, Centia! De er sikkert super glad for å kjenne et slikt godt menneske som mener at de er syke og at du faktisk sammenligner dem med pedofile forbrytere! Jeg tror derfor du ikke har venner som er homofile. (du beskriver jo også homofili som bare menn, men det finnes lesbiske også)
Liagora med 2 jenter Skrevet 15. juni 2008 #95 Skrevet 15. juni 2008 Hehe, tro akkurat hva dere vil for meg. Er ikke så opptatt av andres meninger, så lenge man ikke forskjellsbehandler mennesker eller mobber/gjør narr av folk. Det er vel værre enn hva folk mener om homofili?
Lacey*har fått erta Skrevet 15. juni 2008 #96 Skrevet 15. juni 2008 Nå sliter du litt med det utsagnet der vel? Så lenge andre ikke mobber/gjør narr av hverandre? Er det ikke nettopp dette du gjør? hmmm
Liagora med 2 jenter Skrevet 15. juni 2008 #97 Skrevet 15. juni 2008 Nei, vil ikke si jeg sliter på noen som helst måte..mulig dere andre gjør det. Har hele tiden sagt at jeg ikke behandler homofile(eller andre folkegrupper) annerledes. Jeg har min mening, på lik linje som dere har deres mening. Er ikke stygg med folk av den grunn.
etterhvert Skrevet 15. juni 2008 #98 Skrevet 15. juni 2008 Den dagen sønnen eller datteren din kommer og forteller deg at han eller hun er homofil så sier du nok ikke at det er en sykdom.....
etterhvert Skrevet 15. juni 2008 #99 Skrevet 15. juni 2008 man hater ikke sine egne barn om de er homofile? tenk på hva dere ville sagt om det gjaldt deres egne....
Lacey*har fått erta Skrevet 15. juni 2008 #100 Skrevet 15. juni 2008 Du mener selv det i allefall.. At du behandler alle likt, men du sammenligner pedofile og homofile... OJ der forsvant jammen meg den respektene du sier du behandler alle med! uups
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå