Gå til innhold

TROMSØJENTENE 07.06.08


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Hei på dere=)

 

Håper dere hadde det trivelig på treff=)

Her har vi fått ryddet og vasket. Sambo tar virkelig i ett tak, så vi er utrolig effektive når vi tar tak på ryddingen.. =)

 

Ellers, så er jeg litt i bedaring. Har den muntlige eksamen om 1,5 uke.. hm.. pakke bort bøkene, eller lese litt i tilfelle formen tillater at jeg tar den eksamen? hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi koste oss på treff idag, kom jo mange :) Mange som hadde lyst å være ute i finværet tenker jeg... Vi får prøve igjen te uka og se an værmeldinga! =)

 

Ann Silje: Æ hadde ville hatt bøkene fremme og lest litt i tilfelle du føler dæ i form te å ta muntlig eksamen! Godt med alt som er ferdig da! Og du kan jo for alt du vet gå to uker over termin....

 

Så bra at du har fått styrt litt heime og forberedt ankomsten av babyen Kari Anne! :) Du e vel litt småsnufsete også, håpe du bli i bedre form i løpet av helga.

 

Å, spennende med Minda og Annette og Maria og alle ja! :) Dåkk må no oppdatere oss på statusen etterhvert når dåkk føle for det når det skjer nåkka! Æ prøve å stålsette mæ og tenke at det blir julibaby så ventetida ikke bli så altfor lang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke lett å vente når andre rundt omkring får barn, men Tone, har ikke du termin 24.juni? Så det er jo forholdsmessig lang tid igjen...hvorfor skulle det bli julibaby på deg?

Godt å ha det i bakhodet at man ikke fø på termin, men det virker som om du er ganske bekymret nå allerede. Og sikkert lett for meg å si at du bør prøve å slappe litt av, men det blir jo ikke mere fart likevel om man enn nokså mye ønsker det.

 

Ha en fin torsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har termin 24.juni, så enda noen dager igjen! Men grunnen te at æ forberede mæ på å gå over e at mamma fødde ei uke over termin med mæ og min egen termin e 2.juli. Så like så greit å forberede sæ på det "verste" med en gang så slipp æ å bli så skuffa om det skull skje. Så får æ heller bli veldig positivt overraska om æ skulle føde før! =) Prøve å slapp av så mye æ kan æ, bli bare litt stressa med tanke på bryllupet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...