Gå til innhold

E så irritert (sjefen t samb.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men når jeg leser alle innleggene dine, så har du i de fleste typisk dialekt. Det hadde ikke førstegangspappa i samme grad- han kom bare inn som Spiderman- til rett tid :) Du ble faktisk reddet i grevens tid?

Innlegg signert av deg13:17 28.05.2008 og 13:21 28.05.2008 har du glemt dialekten din, og bytte nick.. Så det er ikke noe rart det skaper litt forvirring her inne!

Andre brukere blir forvirret, og det kan ikke være noe verre enn at du er forvirret pga infrastrukturen der du bor! Du er jo ikke akkurat 17 år heller, kanskje derfor det blir forventet at du er i stand til å klare deg bedre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun "glemte" dialekta og "husket" plutselig en del rettskrivingsregler... Tror du skal holde deg til Hotel Cæsar, JAPP. Intrigene der er nok nærmere din virkelighetsoppfatning. Foran TV-skjermen kan du jo dessuten terpe på dritten din til du blir blå i trynet uten at noen bryr seg. Ta med deg Centia, slikt ligger nok for henne også.

Skrevet

TAR SYKKELEN MINN JEG MED VESKA I KORGA... kommer over allt med den, å får frisk luft.. kjempe deilig både for meg og den lille i magen

Skrevet

Ja, når du sier det, så!!

Skulle jeg tatt meg meg noen herfra på noe som helst hadde det blitt deg, Korg! Men du er vel bare tøff på avstand:P

Skrevet

JAPP: Skriver dialekt til vanlig, men her inne prøver jeg å skrive bokmål, grunnen til at jeg har skrevet dialekta mi nesten hele tiden er at jeg har vært engasjert, frustrert og slikt. De gangene jeg har skrevet bokmål så har jeg vært kok rolig :)

Og rettskrivninga mi.. tja.. hadde bare NG i norsk så det sier jo sitt. Noe dere sikkert ikke akkurat vil vite :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...