Bare™ Skrevet 28. mai 2008 #76 Skrevet 28. mai 2008 Jeg vil også gjerne har siste ordet. Og hvorfor forsvant HI når førstegangspappa kom på banen? Er noen uenig, så lag en profil som kan lyve deg til en happy ending!!!
MiLady Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #77 Skrevet 28. mai 2008 Hva trur du snart mamma-igjen! Har ikke jeg sittet her å skrevet om bussforbindelse at det er så dårlig her jeg bor. Hvordan skal man da komme seg til kjøreskola midt på dagen f.eks? Så er det ikke bedre at jeg tar intensivkurs og bor der i 2-3 uker, enn at samboeren min må ta seg fri for å kjøre meg til kjøreskola engang i blandt?
MiLady Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #78 Skrevet 28. mai 2008 Er noen uenig, så lag en profil som kan lyve deg til en happy ending!!! Hva tenker du på JAPP?
Liagora med 2 jenter Skrevet 28. mai 2008 #79 Skrevet 28. mai 2008 Føler du deg en smule truffet nå MiLady? Pappan min er sterkere enn din, så derfor kommer pappan min å skal "ordne opp" for meg! Enig som skrevet over..har hatt det morsomt med denne tråden:o)Den skal du ha.
MiLady Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #80 Skrevet 28. mai 2008 truffet av ka da.. regndråpe kanskje? Ja værse god bare får far din til å ordne opp. Jeg trenger ikke pappas hjelp :-D
Liagora med 2 jenter Skrevet 28. mai 2008 #81 Skrevet 28. mai 2008 Ja, for pappa kjører meg dit jeg vil:)
Bare™ Skrevet 28. mai 2008 #82 Skrevet 28. mai 2008 Så du tok den til deg, altså? Det betyr at du skjønte helt fint hva jeg mente. Burde ikke du ta kjøretimer nå, istedet for å trekke deg lengre ned i teite påstander??
kelly Skrevet 28. mai 2008 #83 Skrevet 28. mai 2008 Jøss..greit nok at dette er en krangleside..men noen har enten tatt litt for mange vitamintilskudd, eller rett og slett grusomt humørsyk. Gla jeg er "normal" enda:)
Bare™ Skrevet 28. mai 2008 #84 Skrevet 28. mai 2008 Og enda så svarer du?? Hrmf- du er bare innbilt normal, lille frøken kelly!
kelly Skrevet 28. mai 2008 #85 Skrevet 28. mai 2008 Jepp japptm, ekspoderer ikke eller snerter til andre mennesker, enda jeg er langt på vei:) Uansett, dette er da ikke et forum der det om å være mest spydig, just fordi det er "lov" å krangle her inne.
Bare™ Skrevet 29. mai 2008 #86 Skrevet 29. mai 2008 "Og det var snakk om empati. Hva med empati for vårres situasjon. Vi lider jo av at det ikke er noe kollektivtrafikk her vi bor. " Visste ikke at mangel på kollektivtilbud ble en lidelse? Fordi man er gravid da, eller?
Snart mamma -igjen! Skrevet 29. mai 2008 #87 Skrevet 29. mai 2008 Men du sier jo at du FÅR rekvisisjon for å ta taxi, men den papirlappen ligger på legekontoret. Problemet ditt er: hvordan komme seg til legekontoret uten å mase på mannen din. Taximanner pleier å være greie de, kjører deg helt sikkert til legekontoret så du får hentet rekvisisjonen (taxi`n får jo pengene sine for den turen også da ser du). Så det jeg mener med at jeg er forvirret: HVA ER PROBLEMET??? Stoler ikke taxitypen på at det finnes en rekvisisjon når dere kommer fram dit? Er det ikke et stooooort men bittelite nordlandssamfunn dere lever i da? ser for meg at alle kjenner alle der jeg...
Snart mamma -igjen! Skrevet 29. mai 2008 #88 Skrevet 29. mai 2008 Altså.. har fått med seg at det ordna seg på en slags måte etter at dere to kokte hodene deres sammen. Ville bare ha det siste ordet! Jippi! Er vel oppe i 86 svar nå eller??
Cilimed nr5 i magen Skrevet 29. mai 2008 #89 Skrevet 29. mai 2008 Takk takk alle sammen! Nu har æ hatt nok en latterstund. Gud, dere er patetiske hele gjengen! Dårlig å komme med sånne persjonangrep, på Milaydy, selv om ho e en sytpeis! Virka som om dere har tatt helt av i "mobbe" gjengen!
nybakt mams Skrevet 29. mai 2008 #90 Skrevet 29. mai 2008 Få dem rekvisisjonen tilsendt, da? I værste fall må du legge ut taxien og få det refundert etterpå... Ikke verdens undergang...
Patetica fåkksi Skrevet 29. mai 2008 #91 Skrevet 29. mai 2008 Personangrep fordi folk ikke er enige? HI gikk tom for argumenter før hun starta innlegget.
LinnisR83 Skrevet 29. mai 2008 #92 Skrevet 29. mai 2008 WOW! Det må jeg si! Du har klart å skaffe deg flere "uvenner" her inne enn jeg har klart på 3mnd! Og det er ganske godt gjort, for jeg er mindre likt her inne! Hehehehe.... Lykke til!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. mai 2008 #93 Skrevet 29. mai 2008 Nå har jeg lest igjenom hele tråden her,har ikke skrevet noen innlegg på denne siden før,da jeg føler at det er mye useriøst,men her føler jeg at jeg må si noe i HI sin favør. Jeg er selv gravid,andre gang med ham jeg bor sammen med nå og hver gang jeg har vært graivd,har faktisk sjefen hans sagt at han har krav på fri så lenge det er lege,jm eller annet helsepersonell vi skal til ang min graviditet. Nå har det seg slik at han jobber turnus,så vi gjør så godt vi kan å legge slike timer til når han ikke jobber,men har ikke alltid gått slik da. Her har samboer vært med på hver undersøkelse,hver samtale,ul ja alt som en kan tenke seg at en må igjenom under svangerskapet. Dette fordi han er er far som bryr seg om sitt ufødte barn og gjerne vil høre hva lege eller jm sier.Liker å høre hjertelyden,liker å se den lille på ul osv. Forstår godt frustrasjonen til HI jeg,men samtidig så kan jeg jo skjønne arbeidsgiver også,hvis en skal ta fri kanskje en dag i uken pga svangerskapet,at dette kan bli mye. Intensiv kurs i førekort har jeg hørt om før,og synes det høres helt kjempe ut,hvis en har øvelskjørt en del på forhånd. Godt å høre at det har ordnet seg for deg HI og så må du ha masse lykke til videre i svangerskapet. Håper du får et fint svangerskap
MiLady Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #94 Skrevet 29. mai 2008 JAPP: Har du hørt om ventetid? Det er 3 mnders ventetid på kjøreskolan her jeg bor, så derfor kan jeg ikke begynne å kjøre nå. FORSTÅTT. eller skal jeg hente te skjeia?
Lova Skrevet 29. mai 2008 #95 Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes det var mer morsomt når du hentet samboeren din...
Snart mamma -igjen! Skrevet 30. mai 2008 #97 Skrevet 30. mai 2008 Hva er en te skjei? Og hva skal den royale frøken bruke utstyret til?
AndreVonDrei Skrevet 30. mai 2008 #98 Skrevet 30. mai 2008 er det trygt for deg å i et hele tatt TA lappen da, MiLady -dersom du har så heavy diabetes at du ikke kan dra til legen alene engang?? Nå har jeg lest meg gjennom denne tråden (av VIRKELIG mangel på bedre ting å gjøre, siden den nye bebissen er en engel og bare sover, thi-hi) og jeg må si -joda, man kan si mye dumt når man er hormonell, frustrert og regelrett ustabil, men dette tar kaka! Og det å dra inn en fiktiv samboer var jo virkelig toppen av kransekaka! Med å lage en latesom-profil på samboeren din (på dååårlig bokmål og, by the way), bæsja du skikkelig på leggen. Dette er meg som på den vennligste måten jeg kan, prøver å fortelle deg at med dette innlegget er det kanskje like greit å legge profilen din død, lage deg en ny en og PRØVE å virke pittelitt smartere ved neste frustrerte anledning, hehehe.
MiLady Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #99 Skrevet 31. mai 2008 AndreVonDrei: Hvis du trur at æ laget den profilen te samboeren min så tar du mektig feil. Og hvis du trur æ satt bak skjermen og tastet de orden som førstegangspappa82 skreiv så skjønner ikke æ kor du henter det i fra. Og for det andre så tviler æ stærk på at æ vil skrive nåkka her inne når æ e frustret. EN gang for holde for mæ
Liagora med 2 jenter Skrevet 31. mai 2008 #100 Skrevet 31. mai 2008 Synd... Hadde håpet på en fortsettelse med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå