Gå til innhold

TROMSØJENTENE 25.05.08


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Å så flott!! Gratulerer Mallis!!!!! Så herlig da!! =)

 

Ja alle Junli-jenter, nå er vi skikkelig i gang!!! :-) Gleda mæ te det e min tur, å e flott å høre at dokk to har hatt så fine fødsla. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til både May Helen og Marlen. Godt at alt gikk bra! Og jeg er helt misunnelig på dere som har fått babyen på utsida av magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken av gratulasjoner til mh og mallis!

Gleder meg til å se nurkene deres :-)

Godt å høre at dere alle er i fin form!!!

Kos dere og nyt den nye tilværelsen. Godt å høre at fødselen ikke var altfor skremmende. Er jo litt betryggende å høre :-)

 

Grattis til deg også med vel overstått eksamen AS. Gikk sikkert kjempe bra. Nå er det ikke lenge igjen til du får lesefri. Tenker det skal bli godt :-)

 

Håper ellers at alle har kost seg i finværet i dag. Er så deilig med litt sol og ordentlig varme. Vi får håpe at det ikke blir med denne dagen selv om skyene kom nå i kveld.

 

Ha en fortsatt god helg!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere masse til deg mallis!! Hyggelig å høre at også du har fått en jente. Er misunnelig på dere som er ferdige, men vi kommer etter snart alle sammen :-) I tillegg er det betryggende å høre at alt det vonde er glemt etter fødselen. Hehe...

 

Ha en fin-fin helg videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Tone...dette er laaaaangt fra å kalle det "på overtid"!!!

Overtid regnes etter at det har gått 42 uker. Det samme om du føder 2 uker før termin, så er ikke det et for tidelig født barn, men midt i det som regnes normalt.

Viktig å ikke bli stresset om det drøyer litt ut i tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...