Gå til innhold

TROMSØJENTENE 25.05.08


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Ja, syns også det er litt vemodig å ha avsluttet våres fellesaktiviteter med magedans for siste gang igår. Det var noe spesielt, det da, mye mer inkluderende og "båndknyttende" for meg og babyen enn pilates. Er dere enig, eller?

 

Har lyst å prøve den kafeen som ligger under Rådstue - Theater, overfor Rådhuset.

Hvordan passer tirsdag kl. 1200?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tirsdag kl. 12 passe fint for mæ! :) Men vet ikke når den kafèen åpne, e ikke sikkert den åpne før kl. 14 eller senere, kan være lurt å sjekke det ut da... I tilfelle gjør ikke det nåkka, da kan æ sove lenger! Hehe... Slit litt med å komme mæ på treff kl. 12 faktisk for tida når æ har fri, godt å sove! Kan du ikke sjekke det opp og legge ut treff da?

 

Æ legg ut et treff på Dolly Dimple`s på Jekta torsdag kl. 13, håpe nån får te å komme da også!

 

God tur te Harstad og lykke te på båten Kari Anne! Og lykke te med eventuelle fødsler May-Helen og Marlen! Dåkk må oppdater oss når det skjer nåkka/etter det har skjedd nåkka! :) Skjønne at det første dåkk tenke på ikke e å logge inn her for å skrive noe om det, hehe. Men sånn etterhvert.

 

Synes også det e litt rart at både vanntrim, magedans og pilates e ferdig, men synes også det e litt godt. Merka at det va tungt te ryggen å gå på pilates og magedans. Synes faktisk vanntrimmen var best for bonding med babyen, når vi vugga den i vannet. Men magedansen er vel bra for bekkenet og for at baby skal komme lenger ned. Pilates var også bra. Vi får se ka vi finn på te høsten av treningsaktiviteter med babyen.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor du mener Charlbaby, men kan sikkert dukke opp på tirsdag klokken 12!

 

Men hva med torsdag da jenter?

Har JM time klokken 15.00, og siden jeg likevel er i byen..... Så passer det jo med et treff! Sånn i halv 4 - 4 tiden??

 

Er litt usikker ang. treffet i morra, da snupp har vært syk denne uka. Har hatt over 40 i feber til tider, men ingen andre plager... I dag har hun ikke hatt feber da, og formen har nå egentlig vært grei. Så må se ann hvordan natta blir før jeg avgjør om det blir barnehage i morra =)

 

Men nå er jeg så lei av å sitte hjemme å knø!!

Kjempe klar for å se folk igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja god tur Petrine!! Spensti me båt å J i full fart i flere tima! Hadde ikke vært mæ som hadde klart det no da, men håpe det går bra med dokk!!

 

Usj da MH.. Får håpe d slår te snart, kjedeli når du e så klar.. Å Mallis! Ser fram te oppdateringe fra dokk etterhvert!

 

Ligg bare på sofaen å samle krefta i dag, skal hente sigurd om litt i barnehagen så vi kan dra å besøk pappa på sykehuset, å da må æ vær i litt bedre slag enn æ har vært de siste dagan.

Misunne dokker som har vært på så mye koseli trening, æ ser bare fram te å få lov te å bevege mæ no!! Glede mæ sykt!!! =)

 

Usikker på treffet i mårra sia vi ikke vet enda hva som skjer me pappa, men hvis æ no ikke kommer så håpa æ at æ møte nån a dokk på torsdag!! Fint me treff på Jekta! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La akkurat treff på Dolly dimple`s på Jekta Vest torsdag 5.juni kl. 13 æ no! Kan du kom på det Elise? Istedet for etter jordmortimen i byen... Æ synes det e veldig fint med treff på dagtid no som æ ikke skal på jobb! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bare en halv dag jobb igjen før permisjonen starter. Jippi, hurra :-) Er ferdig i 12-13 tida i morgen, tenkte meg på Solid etterpå... Noen av dere andre som skal? Ang. treff i neste uke er jeg åpen for det meste, både dagtid, ettermiddagstid og kveldstid. Har jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente nå... Håper for øvrig på godt vær slik at jeg kan bruke ventetida ute i sola :-)

 

Ellers merker jeg at det begynner å bli tungt nå. Sliter med konstante kynnere straks jeg rører på meg. Er ganske slitsomt og vil jo helst ikke sette noe i gang enda. Vil ha henne i magen litt til- føler meg ikke helt forberedt (mentalt) til fødsel nå :-) Men når blir man det?

 

Blir spennende å høre om det skjer noen fødsel på dere andre snart, tenker spesielt på Mallis og mh79.

 

Ha en strålende dag videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen idag og ble 100 % sykemeldt fram til permisjonen starter neste fredag. Var vel egentlig på tide....Har gått i aktiv sykemelding og vært et par timer om dag på jobb i det siste, har syntes det var greit å holde kontakten med jobben og føle at jeg "gjør" noe. Men så ble det jo streik, med forventa deltagelse på streikemøter, demonstrasjonstog, streikevakt, streikekafevakt, oppmøte i bukta, stand med utdeling av løpesedler....ingenting som passer for meg og bekkenet akkurat. Så nå kan jeg og konsentrere meg om kafebesøk og pusking i huset på dagtid fram til babyen kommer :-)

Men dagtreffet i morgen får jeg heller ikke med meg siden jeg skal sitte og observere, og være en smule misunnelig på de som løper med hundene sine, på et kurs i agility. (agility er en hundesport.)

 

Litt "rart" nå som alle de forskjellige treningene er over ja. Det har vært veldig bra med trening som jeg har kunnet delta på! Håper det blir noe kurs av noe slag til høsten igjen. Trening i vann er helt unikt synes jeg, og jeg vet fra sist at det var veldig nyttig som opptrening etter svangerskapet også. Magedans og pilates var også fint.

Blir rart nå ja å liksom ikke ha noe "på programmet". Men tida går sikkert fort framover uansett, nå er det jo plutselig mye som skjer for mange!

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er med på treff fremover Siv :) Hyggelig at vi er flere som venter ilag! Vi snakkes på Solid imorgen Janne! Æ håpe også på godt vær no som æ går ut i permisjon - skal på jobb halve mandag også jeg da for å lære opp vikaren min. Æ e heller ikke mentalt forberedt på fødselen, og blir det kanskje heller aldri, kan være like så greit!? Plutselig skjer det jo! Håpe noe at æ ikke bli å gå så mye over termin egentlig med tanke på bryllupet og sånt, vil komme mest mulig i orden og rutine til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vedig for treff på denne siden av øya, men den torsdagen blir det nok litt knapt med tid, og litt for langt å vagge i mellom til at jeg får med meg treffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønne det :) Håpe å se dæ imårra eller på tirsdag da! Kanskje nån legg ut kvelds/ettermiddagstreff onsdag, det har vært det de andre ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere gravide jenter!

 

Gleder meg til å treffe de av dere som kan på Solid i morgen. Jeg skal til jm 10.30, så det er mulig jeg dukker opp litt før.

 

Ellers er det godt å høre at du fikk ordnet med sykemeldingen Siv.

Nå må du bare nyte friheten :-)

Det gjelder dere andre også som snart går ut i permisjon eller er ferdig med div. eksamener :-)

 

Vi får nyte den så lenge det varer. Er jo bare uker igjen nå.

 

Ellers gleder jeg meg til en oppdatering fra Marlen og May-Helen.

Blir spennende! Tenke at dere snart er i mål :-)

Lykke til!

 

Jeg kommer også til å savne de faste trimaktivitetene selv om jeg sikkert ikke hadde klart å henge med så veldig mye lenger. Det å sitte på café passer nok best for kroppen min fremover ;-) men jeg er veldig klar for litt bassengtrim om det blir mulig.

 

God tur til Harstad Kari Anne!

 

Håper alt går bra med pappa´n din i morgen Annette Helen og at du rekker å få med deg treffet i morgen.

 

Jeg er klar for treff til uka. Tirsdag og torsdag tror jeg passer veldig bra :-)

 

God middag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Nættemor: Håpe d går bra me pappan din imårra!

 

Ja no e d vell nån som går ut i permisjon snart, og vi andre kjæm etter :-)

 

40 daga te termin idag, tia går sannelig fort! Ska snart dra ut å kjøpe madrass :-)

 

Så forresten at d va meldt 20 gr på lørdag, så da får vi håpe at værmeldinga e rett, blir så trasig me d regne...

 

Ha en fin kveld videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann!!

Vært på sykehuset i dag, å det va jo forholdsvis gode nyheter om pappsen! Han bli nok operert, men de trur de kan få veldig god funksjon i hjertet igjen, å det e jo veldig bra. Så får vi se i mårra om han må bli der eller om han får lov å kom hit litt!

 

I mårra går æ faktisk ut i permisjon!! Godt det... Da bli det liksom enda nærmere.... Magen har sunke littegrann, så no håpe jo mamma på full action i helga! haha!

 

Time hos jordmor kl 12 i mårra, glede mæ te en sjekk, spesielt no når æ har fått så mye vann i kroppen.. =)

 

Håpa æ klare å komme mæ på solid i mårra, å ser jo ut som det e en del som kan kom! Det e jo flotters!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter=)

 

Koselig å høre at dere planlegger hyppige treff!=) Det korter ned ventetiden, helt klart=)

 

Selv sitter jeg med hjemmeeksamen som skal inn kl 15 i morgen. Det ser ut som om det ingen ende skal ta, men men.. i morgen kl 15 er det helg uansett hvordan kvelden og natten i dag utarter seg.

 

Merker veldig godt at ting er tyngre nå enn for bare en uke siden faktisk. Magen er mye hardere og " tyngre", kynnere hyppig og litt ubehagelig. Masse aktivitet i magen og godt er det =) Imidlertid har jeg litt dårlig samvittighet over for lillingen i magen. Føler at jeg ikke får tid til å forberede meg mentalt og slik. Rekker jo ikke tenke på fødsel en gang i disse tider. Merker at jeg har behov for å klaregjøre til baby og konsentrere meg om det i grunn. Så, neste helg, så er det permisjon for meg. Da skal kommoden være ferdig montert, og klar for å fylles med babyklær=) Skal ordne og dulle, slik at jeg innser at det er KORT tid til vi får se vårt lille nurk..

 

Gleder meg masse=)

 

Ønsker dere et hyggelig treff i morgen. Regner med det blir riktig så trivelig, som alltid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ fikk melding fra May-Helen ikveld om at Jenny Aurora hadde kommet i rekordfart tidligere idag :) Artig! Ho va 3175 gram og 49 cm og verdens nydeligste prinsesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig=)

Husker ikke om jeg har møtt MH, men koselig likevel=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket hennes er mh79 :) Hehe, kor artig! Magen bevegde sæ skikkelig mye no nettopp, så bare ned og det va skikkelig tydelige spark utpå, ikke opplevd det før! Magen bare bula ut og inn flere ganga, kjente det skikkelig godt. Gøy! Typisk at Kent-Rune ikke e heime og fikk se og kjenne da, måtte ringe han og fortelle, hehe. Kjentes ut som baby snudde sæ eller nåkka inni der. Begynne vel å bli trangt om plassen. Nei, no e det natta, skal opp tidlig på jobb imårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror no du har møtt ho Ann Silje :) Men ho har vært mest på dagtreff, lyst hår te skuldran og jobber på Polarsenteret. Rød jakke fra H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sånn har æ og hadd d flere gang, magen bule sikkelig ut sånn at man tydelig kan se kor nurke ligg hænne... :-)

 

Så samboern min har også sett d, han blir sikkelig fasinert av d :-)

 

Når hadde mh79 termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh.. tror æ vet kem ho e=) va ho på dagtreffet forrige fredag på polarsenteret?

Glemske mæ.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... så artig!

Grattis til mh79 =)

 

Hvordan går det med deg da AS=)???

Jeg føler virkelig med deg!! Bare en uke igjen nå, får bite tenna sammen....

Skjønner godt hva dumener når du sier du trenger noen uker etter eksamen på å forberede! Er ikke helt klar her heller.. Er jo litt små ting som må ordnes, og så gjerne noen dager til å få slappa av!

 

Og ang. treff i dag, så blir det ikke noe for min del. Snupp er kvitt feberen, og i grei form, men har fått en veldig kjip hoste, så jeg orker ikke sende henne i BH. Kanskje vi tusler bort på jekta og spiser lunch og så får hun leka litt inne der, for vi er ganske lei av å sitte inne nå begge to... Trenger litt nye impulser!

 

Sånn buling på magen ser jeg foresten hele tiden...

Ganske artig å se på!!

 

Men er det flere som kjenner at ungen er på vei nedover?? Kjenner at hun synker lenger og lenger ned... Og noen ganger kjennes det ut som hodet ligger helt nede i åpningen, så det går ann å kjenne på hodet hennes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...