Gå til innhold

greit, da er jeg igang.. nå binder jeg meg på denne tråden her, så nå er det ikke lov å gi opp for min del. her skal jeg plotte inn mine ukentlige veiinger osv:)jeg er 175 cm STARTVEKT: 89 kg


ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

ja da har jeg gått på vekten igjen.

uke 11 (16.juni) vekten stoppet på 86 kilo.

Er ikke helt fornøyd, men er jo ikke annet å vente, var ikke så flink sist uke. men har ivertfall gått ned litt.Totalt har jeg tatt av 17 kilo nå. håper jeg klarer å nå 80 kilo til august. Får bare ta meg sammen. har fått meg ergometersykkel som jeg skal begynne å sykle på.håper det setter fart på sakene. hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Her går det kjempefint. Har gått ned 12 kg siden jeg startet, så er super fornøyd. Du har også vært kjempeflink. Jeg er veldig flink med kostholdet, men ikke fullt så flink med trening ennå. Blir mange gå turer med bikkja, men har planer om å begynne på studio fra høsten av for å få strammet opp litt.

Hvor lang er du? Jeg er 1,80. Ser vi har samme endelige mål på rundt 75. Det var det jeg var før jeg ble gravid med nummer to. Trodde egentlig at 75 skulle være helt uoppnåelig, men nå når det går så fint har jeg fått trua på det.

Ganske stille her inne for tida. Skulle tro alle har tatt ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. ja veldig stille her for tiden.

du har vært kjempe flink. vi får prøve å støtte hverandre.

jeg er 175 høy. Når tid håper du å være nede i 75 kg? jeg hadde håpet til jul, håper jeg klarer det.

jeg var på treningsstudio for noen år siden, etter tre mnd ble jeg ett såkalt "støttetmedlem". så denne gang prøver jeg heller å trene hjemme (rockering og ergometersykkel) samt ca en times gå tur med vogn hver dag.

holder du ett sps. kosthold? noen tips til meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser mye knekkebrød, har kuttet ut vanlig brød. Til middag spiser jeg vanlig, men mer grønt. Har kuttet ut alt som heter godteri og snacks.

 

Målet er å være klar til neste års bikinisesong. I tillegg til slankinga burde jeg trent mer for å stramme opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen, heisann jenter!!! jeg har ikke droppet ut:)) men vert syyyyk :(( først minste jenten, kjempe syk i en hel uke, grining døgnet rundt stakkars, måtte våke over henne 24/7 :( hun ble frisk men storesøster overtok og ble syk samme dagen lillesøster var blitt i tålelig form, storesøster frisk etter et par dager, og der vokna jeg og gubben på morran syk begge to- SPYsjuka!!! og "idarè" (som størstejenta mi kaller det) hanglet meg opp dagen etterpå og kom meg på kurs som jobben arrangerte, SKAMdårlig men klarte å holde pjuken innabords, hjem å sooove, opp igjen på jobbintervju dagen etter, mere syk, spy mere, mere idarè mere kurs, og er fremdeles UGGEN pluss NULL energi, så ikke mye ferie desverre- I WISH-... ligger nå på 83 kg, men alikavel, har jo spydd og det andre i tillegg, så synes ikke det teller, er ganske dehydrert, så tror ikke jeg EGENTLIG veier 83 kg.. men som dere sjønner, lite trening de siste to ukene... er noe dritt, for jeg vil hive meg på mølla igjen fort som svint! må bare klare å stå oppreist uten å svime av først:( hehe må "fete meg opp" før jeg kan begynne å slanke meg igjen, neida, men må gi kroppen tid til å lagre opp igjen litt RIKTIG energi før jeg begynner å tråkke på igjen, men kjenner det kribler altså (heldigvis!) har lyst å trene igjen NÅ men er så inniH.. kvalm og svimmel, så tror jeg gjør lurt i å vente litt.

 

Ellers føles kroppen som en dvask og tom, men oppblåst pølse, så ingen inspirerende ord fra denne kanten idag desverre.

 

Annet enn at det var kjempe kjekt å lese at det går bra med dere andre! Det var oppmuntrende lesning for meg, gleder meg til å være med i det gode selskap for fulle kluter igjen! Dere er døds flinke:) jeg blir kry:)) hehe:) Snakkes! Skal passe på at det ikke blir like lenge til neste oppdattering, jeg SA jo at her må vi skrive nedturene også, så jeg slipper ikke unna så lett:) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så flink du er!!!! gratulerer:) må bare tilføye, at som om det ikke var nok med spyinga, ligger jeg med halsbetennelse nå da... Hater å være sjuk, er drit kjedelig å være redusert, og slapp. ÆSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn etter å bare bli så imponert over dere:)

 

Fikk barn i januar og la på meg 30 kg i svangerskapet - Hurra!!!!

 

Veier i dag 94 kg og vil ned til 78, men i første omgang under 90 kg.

 

Er 177 høy.

 

Tenker å gå trilletur og spise sunt

 

Hva er deres beste slanketips - hva har dere gjort de ukene dere har gått mest ned?

 

Vil også bli sterkere i kroppen og tenker at da er det bare til å sette igang :)

 

Veiedag neste søndag!!!

 

Takk for all motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå jenter må vi snart ta en alvorsprat. Hvor blir dere av??????

Vel jeg gir meg ikke så lett. Er skikkelig innstilt på å nå målet mitt nå. Og nå har gubben såvidt ymtet frempå om barn nr 3. Og da vil jeg at utgangspunktet skal være det beste før vi begynner med det. Har egentlig bare vært jeg som har villet ha en til, så ble nesten sjokkskadet da han begynnte å snakke om det. Hurra!!!

Men iallefall så har jeg gått ned nok en kilo denne uka, og det er jeg veldig fornøyd med. For denne uka har jeg virkelig skeiet ut med skikkelig fyllefest forrige lørdag, is på torsdag og i går var vi ute og spiste deilig middag.

Så nå viser vekta 84.3 mot startvekta som var 98.6 da vi startet. Det merkes godt på buksene mine og folk begynner å kommentere det, noe som er hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei her er meg, stakkars meg!!!!!! har ligget på sykehuset fra mandag til fredag pga halsbetennelsen jeg nemnte i forige oppdattering:( jeg har en god unnasluntrings unnskyldning:( her har jeg kopiert noe av det jeg har skrevet på skravle, orker ikke skrive alt en gang til, er jo fremdeles syk, men hjemme iallefall

 

 

:

 

 

 

var på jobb i helgen, eller, måtte ringe å si eg ikke kom på søndagen da, men innen jeg kom meg til lege på mandag morgen, var jeg blitt så dårlig at han la meg rett inn, og slapp ikke ut før i dag!!

 

og tro det eller ei, grunnen er HALSBETENNELSE, ikke har jeg visst man kunne bli dødssyk av det, men det klarer visst jeg. Hadde crp som steg etter jeg ble lagt inn, den krøp opp mot 300, fikk antibiotika intrevnøst, samt veske og næring, måtte ligge med oksygen tilførsel og fikk noen medisiner i veneflonen som skulle åpne halsen da jeg hadde knappe 2 millimeter åpning og slet som faen med å puste... !! er det mulig sier jeg bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

her kopierer jeg litt mer jeg skrev på skravle i går da noen spurte hva som hadde skjedd siden jeg satt og var dopet på paralgin MAJOR og voltaren:)) hehe, noe det samme som over sikkeert men

 

 

"jeg er syk , fikk en kjempe hissig hals infeksjon, grodde sammen i halsen over natten omtrendt, var på jobb på lørdag, ringte å sa jeg ble hjemme søndagen, gikk til legen mandag tidlig morgen, og ble lagt inn med en gang, hadde da 5 millimeter åpning mellom mandlene og kunne ikke svelge spyttet mitt wngang. fikk antibiotika intravnøs, men prc hadde likevel steget natt til tirsdag, så på tirsdagen hadde jeg nesten ingen åpning, vet ikke hvor mye, men var jo da mye verre enn da jeg ble innlagt, kunne ikke puste noe særlig lenger heller- (mener det- SKJÆRSILDEN!!!) var helt aldeles jævlig, men siden jeg var blitt så mye verre, crp var på ca 300 på tirsdagen, satte de en pensilin til, fikk da 7 doser intravnøst i døgnet, og ble satt på disse dop medidinene fast, så har vert neddoppet siden da, fikk noe annet i veneflonen med gjevne mellomrom også, som skulle åpne halsen så jeg fikk luft og måtte ligge med oksygebtilførsel :( men så lenge jeg fikk dop fikk jeg jo heller ikke drukne panikken, for jeg druknet jo i mitt eget slim, halsen virket ikke, svelgerefleksen virket ikke så alt rant/ble lkiggendes i svelget å stenge for luften der det jo allerede var så trangt. etter et par dager klarte jeg å svelge spyttt og skulle prøve å drikke vann- og det kom ut nesen!! tenk at det går an da. men det var pga var for hoven til at noe kunne gå nef. nå kan jeg svelge, og har fått med meg masse piller hjem, crp er visst ganske bra, glemte å spøre hva, men den er godt under 100 nå vertfall, så det var ligge på sykehus mandag til fredag pga HALSBETENNELSE har du hørt på maken.. skal fjerne mandlene nå da.. er jo farlige mine"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars deg. Dette var jo virkelig ille. Bra du er på bedringens vei nå da. Du får slappe av og samle krefter så du blir frisk igjen. Riktig god bedring til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei allesammen! hvordan går det? jeg kommer meg, men er veldig sliten etter egentlig to uker nå med sykdom, hadde jo spysyken før hele halsbetennelse-helvetet satte igang. Kroppen er svak enda og jeg skjelver om jeg "anstrenger" meg for mye, så er mye stillsitting, men apetitten er "heldigvis" meget dempet iforhold til hva jeg er vandt med. Dessuten fikk jeg kommentar i dag om at jeg nok måtte ha vert veldig syk, det syntes, siden jeg hadde krympet veldig, og det var en trøst faktisk, aldri så gale at det ikke er godt for noe!! så, slankinga fortsetter den, om på en noe mer ubehagelig måte enn jeg hadde planlagt, men vekta går nedover vertfall.. gleder meg til å bli klar og fresh til trening igjen!

 

ps: har fått meg jobb nå, 100pst fast stilling i barnehage, og rett i nærheten her, så jeg kan GÅ til jobb, det, samt jobbe i barnehage da, skal nok få sving på forbrenningen og kiloene skal nok svettes av en etter en frem mot neste sommer, så dette er bra på alle måter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jobben. Det blir sikkert supert. Ser frem til neste sommer ja. Da er vi sikkert superlekre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg tatt av ni kilo og anser meg som ferdig slanka! Reiser til Kroatia neste veke. Var på shopping i dag og kjøpte meg tre nye sommarkjolar i størrelse 38 og M. Herleg:) Har også to nyinnkjøpte bikiniar som eg ser fram til å bruke.

Så no forlet eg denne tråden.

Lykke til vidare de som framleis er på slankeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med å ha nådd målet ditt mallefisk og god tur.

 

Her har det vært ei rævva uke. Altfor mange fristelser på jobb, og jeg klarer bare ikke å si nei når det står på bordet foran meg. Svake menneske. Men tross alt så stoppet vekta på 84.4. Altså opp 100 g. Kanskje ikke så værst etter alle utskeielsene. Men nå må det skjerpings til. Gi meg styrke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter.

synes dere alle har vært flinke.

her har det vært barnedåp og fødselsdag, så har nok spist litt mer søtt enn jeg burde.

 

jeg er nå kommet i uke 15 siden jeg startet slankingen.

veiet meg i dag og veiet 84,8 kg. Har totalt tatt av totalt 18,2 kg på disse 15 ukene.

 

det går sakte men sikkert den rette veien. blir nok en prøvelse i ferien nå. lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei allesammen:) gratulerer til deg mallefisk!!!

 

og dere andre også, fordi dere er så flinke!!! dere slanker dere fort synes jeg:)

 

jeg er forøvrig krympet noen kilo og veier nå 80 kg, men det er pga sykdom da, har jo ligget i sengen de siste ukene og det nermer seg vel iallefall en mnd siden jeg trente sist, sikkert mere... huff men men, har iallefall i gått opp ivekt..

 

formen bedrer seg, og har gått på tur i dag, ikke lang, men dog. Er lenge siden jeg har rørt skikkelig på kroppen:( men det var iallefall deilig å bevege seg, gleder meg til å komme i god form igjen, og tenk så bra at jeg hadde trent noen uker i forveien av at jeg ble syk!! veldig bra for meg at kroppen var i bedre form enn hva den i utgangspunktet var, da jeg først ble så syk som jeg gjorde, så hadde jeg bedre forutsetninger til å bli frisk:)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Tilbake på sporet. 83.2. Har skikkelig lagt meg i hardtrening denne uka. Var redd det skulle stoppe her, men heldigvis ikke. Har lest mye bra om intervalltrening for å komme raskt i form. Så nå skal jeg invistere i pulsklokke og begynne med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg føler meg litt ensom her inne, men jeg fortsetter uansett. Bikkja og jeg har virkelig fått opp treningsiveren. Har tom begynt å jogge litt på turene våre. Bikkja vil helst ha full galopp, mens jeg nøyer meg med lett trav. Uansett så har det gitt resultater. Vekt i dag 82.0. Hurra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har vært kjempe flink jeg.

 

jeg veiet med i dag og vekten viste 84,4. har gått ned litt siden¨sist jeg veiet meg. har ferie, er ikke lett å slanke seg da. men så lenge jeg ikke legger på meg er jeg fornøyd.

 

har forresten fått nytt nick.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...