Gå til innhold

greit, da er jeg igang.. nå binder jeg meg på denne tråden her, så nå er det ikke lov å gi opp for min del. her skal jeg plotte inn mine ukentlige veiinger osv:)jeg er 175 cm STARTVEKT: 89 kg


ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Heisann=)

 

Jeg vil gjerne være med. Har en sønn på 5 mnd, men har ikkje hatt giddet til å begynne å trene enda. Men hvis jeg melder meg på her så er jeg på en måte "forpliktet"=)

 

Jeg er rundt 164 cm låg og veier 63,8 kg. Før jeg ble gravid veide jeg 54 kg. Det er målet mitt=) Allerhelst vil jeg ned til 50, men tar 64 først=)

 

Jeg tenkte eg skulle begynne på mandag, og reportere hver mandag.

Jeg er ikkje noe flink til å trene elle spise rett=( Noen som har noen tips til meg?

 

Og til alle dere som holder på. Jeg har lest gjennom hele tråden og jeg må si at jeg syns dere er KJEMPE flinke=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okei da har en uke gått, egentlig veie dag i morgen men da skal jeg bort og får det ikke til, så tok det i dag i stede:)

 

men ble skikkelig skuffa da jeg stilte meg på vekta for hadde gått opp:/ så nå er jeg 63,7kg.. ganske skuffet ettersom jeg var nede i 63 blank sist uke.. men jeg gir ikke opp for det:) har kjøpt meg rokkering nå så den er blitt flittig brukt siden onsdag:D hehe

har også begynt å trene, så og si hver dag.. kondisjon, fettforbrenning og muskler:) så kanskje det har kommet noen muskler, at det er derfor vekta har gått litt opp!? ikke vet jeg..

 

men kommer ny info neste lørdag:)

 

og jeg vill bare si til resten her inne at dere er kjempe flinke:P STÅ PÅ:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei malinm88:) ja, det må være musklene dine!! det er jo så rart når vekta går OPP etter man begynner å trene, men alle sier at vektnedgang gjerne går i rykk og napp, så det er bra du ikke mister motet! hvordan er det med rockering? har jo sett at menge dibbere er super fornøyd og har jo tenkt på sånn jeg også, men kuler an med den enda vertfall..

 

 

jeg er bare kjempe kry, for i dag er veiedagen min og nå var vekta krøpet ned til 84,4!! 1 kilo ned på denne uken, til tross for fråtsing, ikke bare på 17 mai, men har spist is og kips noen kvelder denne uken, så skal si treningen hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startvekt: 89 kg

uke 1: 87 kg

uke 2: 86.2 kg

uke 3: 85.4 kg

uke 4: 84.4 kg

 

blir 4.6 kg nedgang på 4 uker det:) super glad!

 

motiverendes til å gjøre en god innsats denne uken også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh du er jo bare kjempe flink tjukkebolla:)

ja grunn til å være stolt da, da d har vært en del fråtsing;P hehe

 

jo rockering fungerer egentlig ganske bra tror jeg:D er ikke så flink til å rocke men.. hehe kommer seg vell:) trodde ikke først at rockering kunne hjelpe no serlig.. men dagene etter jeg har rocka har jeg driiiit vont i magemusklene.. akkurat som jeg har trena drit hardt med sit ups:) så tror det fungerer ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det veiing igjen. Må si jeg var litt spent i dag, etter alle utskeielsene forrige helg. Men hadde faktisk gått ned en kilo til 91.6. Så nå har jeg gått ned 7 kilo siden starten. Hurra. Ser nå neste års bikinisesong lyst i møte, er nok allerede for sent for årets. He, he...

 

Og Kine du er superflink til å trene. Du blir nok stram og lekker nå. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he, er det en grunn til at du ikke tar med tjukkebolla i nicket mitt? hehe

 

har allerede planlagt hva mitt nye nick skal bli.

skal endre det med stor overskrift den dagen jeg er i mål, det nye nicket skal også ha en humoristisk undertone og skal bli.............

 

 

 

sylfiden og kine :) hehehe

 

du har jo også vert suuper flink!!! det er jo helt utrolig hva vi får til når vi bare setter igang, tror det vanskeligste med å gå ned i vekt, er å starte å leve med en sunnere livsstil, å hive seg i det liksom. blir som å hoppe fra fem meteren..

 

 

en to tre

på det fjerde skal det skje

på det femte gjelder det

PÅ DET SJETTE SMELLER DET!!!!!!!!

 

 

hehehe, pleide iallefall jeg altid å si før jeg skulle hoppe i havet da jeg var liten. føles likedan med dette her:))

 

stå på videre med den super gode innsatsen jenter! det her var jammen en god idè, å følge hverandre på denne tråden her, ble vertfall sånn for meg, lettere å følge opp med treningen osv:)

 

snakkes! (eller, tastes!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... trodde tjukkebolla var dattera di, men det er kanskje omvendt? Gleder meg til neste sommer. Vi må bare stå på og backe opp hverandre.

Synes det faktisk har vært lett å kutte ut godteri og snacks,selv om jeg er en skikkelig godtemons. Håper bare det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok....da har jeg veid meg igjen...har holdt på i 3 uker nå. Sist uke gikk jeg ned 600 gram. Jeg har vært ganske flink, ikke helt perfekt, men likevel. Jeg lurer på om de Reductiltabletten virker i det hele tatt. For med det kostholdet jeg hadde før kontra det jeg kjører på nå og i tillegg trener jeg mer, så burde jeg vel gått ned mer også? Eller..? Syns det går tregt. Kunne tenkte meg en drøy kilo i uka. Legen sa jeg kunne ringe for å få 15 mg etter en måned om jeg ikke hadde gått ned noe særlig, så jeg får se. Har jo gått ned 3,5 kilo på 3 uker da, så det er vel kanskje ikke mer å forvente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg kvitta meg med seks kilo på fire veker og må sei eg ser vesentlig bedre ut enn på lenge. Morro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kan jeg og være med?

jeg er 170 cm høy og veier 75

vil ned til 65

ikke så lett men er så lei meg for jeg fpr så mange kommentarer om at jeg er stor og de blir je sprø av og orker ikke tenke på noe annet.

jeg har to barn på 6 og 4 år. med første veide jeg 50 da jeg ble gravd noe som er for lite, men jeg er ikke fornøyd med sånn som det er nå.

har hatt noen helt fæle dager, glemte å si at jeg bestemte meg for å slanke meg for noen uker siden da veide jeg nesten 77.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer!!

 

veiedag for meg...

 

vekten står stille... !!

 

84.4 kg

men, har bare trent 1 eneste gang siden forige fredag, har jobbet hele helgen og uken, og planen min om å trene på kveldene har fåreløpig ikke lykkest, da jeg har vert SUPERTRØTT... pga lite soving, ungene har drevet med terrorvirksomhet hver natt sidte uken :) hehe, skylder på ungene lksom..

 

så, æsj... her må jeg bare passe meg så jeg ikke blir en slappfisk..

 

og velkommen til deg også diana:) blir spennende å se hvordan det går med deg fremover, tror du klarer det!! ca 10 kg du skulle ned?

 

og mallefisk? var det du som hadde gått ned 6 kg? gratulerer! det er jo bare helt utrolig bra gjort! fortell mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, greit. nå har jeg trent. mye takket være denne tråden her. må jo vise til at jeg holder planen her! og tilføyde 50 knebøy til treningsprogrammet, det var mye tyngre enn jeg trodde! svetten siiilet! digg. føler meg mye freshere nå :)

 

lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90.2 i dag. Hadde håpet å krype under 90, men det får vente til neste lørdag. Ute er det nydelig vær og alt er topp, så ingen grunn til å deppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei veiedag for meg var det i dag ja:)

 

og gode nyheter vekten er på vei ned igjen:D

er 62,4 nå;) og har krympa 6cm rund magen takket være rockering:) og jeg mener det, det er takket være den:)

 

så etter denne uken er jeg veldig fornøyd:D

 

neste lørdag blir siste innlegg fra meg på en to ukers tid, drar til tyrkia på søndagen så;P *Gleder meg*

og blir mye lettere å dra nå som vekta er på go siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh! heldiggrisen som skal til syden:))) hehe jeg og vil:)

 

trente på fredag, lørdag og i dag (mandag), så nå føler jeg at jeg "har blitt sånn" som trener gjevnlig:) er i den 6 uken siden oppstart, og tenkte jeg kunne dele med dere de "strategiske målene" mine:))

altså, cm jeg har krympet.

 

 

Mage (midje) 88cm

uke 5= 77 cm (11cm!!!!!)

 

hofte 99cm

uke5 = 91 cm

 

bryst 105 cm

uke 5= 98cm

 

lår 64 cm (på det tykkeste på låret)

uke 5= 61 cm

 

navle/flanke

104 cm

(det tykkeste på magen,flankene inkludert, men målte ikke den før etter 1 uke med trening/kur)

uke 5= 93 cm

 

tror det blir 40 cm tilsammen jeg gitt! hehe, hvis man kan legge det sammen da, men jeg gjør det likevel for å føle meg flink:)))

 

 

eter 5 uker har jeg gått ned 4.6 kg og 40 cm (tilsammen, hehe)

 

hadde jeg målt flere steder på kroppen, hadde det jo blitt flere cm da men:) høhøh, det driter jeg i, tillater meg til å skryte av å ha trent bot 40 cm flesk jeg:))))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forresten holdt meg til et fast treningsopplegg (med samme cd`n også...) så det blir likt hver gang, og jeg vet akkurat hvor mye bedre form jeg har blitt

 

har tenkt å holde meg til dette i ca 12 uker, og så endre til et tyngre eller vertfall annet så jeg får variasjon.

 

treningsøkten min ser ca sånn ut:

 

begynner med step, rolig tempo, låten varer i ca 5 min

mere step, raskere tempo, låten varer vel ca 5 min

enda mere step (forskjellige trinn fra låt til låt) raskere tempo og låten varer ca 10 min (nå siler svetten)

 

over til aerobick, knallhardt, for låten har høyt tempo og varer leenge, over 10 min.

 

styrketrening, begynner med 50 knebøy (nettopp begynt med det, digg!)

 

så over til situps, 10 X 20 reps, da jeg begynte å trene tok jeg bare 20 situps, har øket på ettersom jeg har klart, men ikke øket mere enn til de 200 jeg tar hver trening

 

rygg øvelser: tar en "firefotstående" som jeg lærte av fysio hvor jeg tar diagonale strekk med armer og bein, holder i ca 10 sek, og tar 10 reps

 

siste øvelsen i programmet er en styrke/avslapping øvelse av rygg

 

ligger på magen og har håndbakene i gulvet, trekker skulderbladene sammen mens jeg løfter overkroppen opp fra gulvet, ser ned. samtidig bøyer jeg knærne og holder hælene sammen og løfter knærne opp fra gulvet, blir liggendes i en slags svai... (haha! lurer på om noen sjønner hva jeg mener jeg!!! hehe) denne øvelsen fikk jeg også av fysio- de to ryggøvelsene skal trene opp rygg og bekken musklaturen, reduserer smertene!!! :))

 

holder også her i ca 10 sek, slapper av på magen og ny rep. tar 10 reps.

 

ferdig!!!

 

hele økta tar ca 1 time fra start til slutt, bruker ca halvt om halvt med tiden på kondisjon og styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, du er jaggu flink. Her er jeg fullt opptatt med hagearbeid for tida. Gikk ikke inn før halv ti i kveld. Er ihvertfall i aktivitet hele tida, om det ikke blir så mye trening. Får ta igjen til høsten, for har noen slappe overarmer og hengebuk som det skulle ha vært gjort noe med. Kanskje jeg må lete frem den pilates DVDen som jeg har en eller annen plass. Du inspirerer. Fortsett sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei siste veiedag for meg før jeg drar til Tyrkia:D

 

da jeg stilte meg på vekta i ste viste den 61,9:D *oh happy day* hehe så nå er det ingen hindring å dra til syden:) det første målet mitt er snart nådd, meen prøver å få bort et par kg til etter det. men det får jeg ta når jeg kommer dit:P ikke sikkert vekta er like snill når jeg kommer hjem etter en to ukers ferie:/

menmen

 

menmen snakkes dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg blir også med her.

jeg ble tobarnsmor i april og har siden da prøvd å få ett sunnere koshold og mer mosjon.

vekt før graviditet, 72. Vekt da jeg var høygravid 103, skrekk og gru. var slik første gang jeg gikk gravid også, klart å få det av da og skal klare det denne gang også.

 

uke 1: 103 (vekt høygravid) 6 kilo var borte da jeg kom hjem fra sykehus.

uke 3: 94,2

uke 4: 91,4

uke 5:90,4

uke 6:89,6

uke 7: 88,8

uke 10 ( 7.juni): 86,2

 

har til nå fått vekk 16,8 kg. Har ett godt stykke igjen, vil ned til 75. men føste mål nå er å komme under 80.

 

jeg prøver å gå 1 time triletur hver dag, har nettopp hentet rockering på posten, gleder meg til å bruke den.ellers prøver jeg å spise sunt og helst ikke snop i ukedagen (men ikke alltid jeg klarer det). Drikker mye vann.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!! måtte bare fullfart inn å si at jeg er her enda!!

 

har jobbet i syv dager/kvelder i strekk nå, OG hatt to bursdagsselskap, så her fyker fillene av meg omtrendt fordi jeg løper rundt over alt. Ikke trent nei, vert for få timer i døgnet, husker ikke hvilken dag det var sist jeg trente. SKAL trene i morgen tidlig, om ikke jobben ringer igjen da, får se. Men har planer om å ta meg fri rett og slett, få tid til trening, hviling og andre ting..

 

hei til du nye som har kommet med sisen sist:)) høres ut som du er omtrendt som meg faktisk (med vekt og høyde og to svangerskap osv)

gleder meg til å prate mer med deg.

 

god tur til tyrkia du (..? husker ikke nicket i farten)

 

og auro du er kjempe flink (som vanlig!! :) helt konge at du har kommet helt ned på åtti tallet, dette går som det suser!!

 

stå på videre jenter:) vi snakkes!!

 

ja, ps, ikke veid meg, og venter til fredagen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei regnvær her

blir så imponert over dere jeg.....

jeg skal bli tynn er så lei av at folk ser på meg og kommentere kroppen min.

nå veier jeg 73,2 føler det går seint, heldigvis har jeg en rolig jobb nå om sommeren så jeg kan bruke litt tid på å trene.

sykler på trimsykkelen hver dag sånn ca ei mil. noen ganger 1,5 og noen 2.

liker godt å sykle ute og men mannen jobber en del kvelder så da må jeg ta det hjemme i kjelleren en del, men det går jo fint det og.

jeg er som sagt 170 cm og veide nesten 77 , 17 mai

så det er jo nesten 4 kilo men det går tregt.....

er litt deppa men men.

spiser grove knekkebrød og unngår alt som heter søtt og godteri, men kaffilatten har jeg ikke orket å kutte helt enda, drikker det 4-5 ganger i uka, lager det selv med ekstra lett eller skummet, men det blir jo en del melk da.

ha en fin sommerdag alle sammen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooooooooooo....Hvor er dere alle sammen? Har dere tatt ferie og droppet ut?

Jeg jobber ihvertfall videre. I dag stoppet vekta på 86,3. Hurra. Så nå skal jeg dra på shopping og kjøpe meg et nytt sommerantrekk. Fordi jeg fortjener det. He, he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...