Gå til innhold

greit, da er jeg igang.. nå binder jeg meg på denne tråden her, så nå er det ikke lov å gi opp for min del. her skal jeg plotte inn mine ukentlige veiinger osv:)jeg er 175 cm STARTVEKT: 89 kg


ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

kjempe bra da auro!! hehe! så gøy det går rette veien for oss da:)

 

hadde veiedag i går, og da viste vekta 86.2!! er strålende fornøyd, trener nesten hver dag, men aldri sjeldnere en annenhver dag:)) og klarer å gi mer og mer under treninga, er så deilig å kjenne at kroppen blir sterkere for hver trening!

 

drikker fremdeles pulver, og spiser fremdeles ett til to måltider om dagen , kombinerer altså. noe annet blir bare drygt, orker ikke leve på kun pulver. dessuten er den jo ganske "snopete" så må ha noe skikkelig kjøtt med god smak hver dag. eter også frukt når jeg får lyst på noe utenom måltidene. er fornøyd med tempoet på vektnedgangen, da jeg mistenker rask vektnedgang for å være "lureri" :)) så drikker jeg selvsagt mye vann. Har krympet ytterligere cm på de "strategiske" stedene:))

 

stå på videre da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hiver meg på sammen med dere,jeg.

Jeg er 160cm og veier 76,9 kg i dag. Var på vekta i dag, og trodde seriøst ikke at det sto så dårlig til. Det siste året har jeg lagt på meg 16kg... Dette er vel et resultat av ny jobb hor jeg sitter stille hele dagen og frotsing i mat. Samboeren min jobber borte og er bare hjemme hver 14 dag. Da har det nermest blitt til en vane å "kose" seg litt ekstra.

 

Grunnen til at jeg nå har tengt å bite tenna sammen å få gjort noe med kroppen min er at vi prøver å bli gravide. Jeg ønsker å legge forholdene mest mulig til rette for den lille som vi håper skal komme snart. '

 

Jeg føler meg ikke komfortabel med utseende mitt i det heletatt. ALLE klærne mine er for små. Det er tungt å være i dårlig form..

 

Men fra og med i dag er det et nytt liv! Jeg har begynt på NOKA dietten i begynnelsen bare for å gå ned noen kjappe kilo og få litt motivasjon. Jeg skal hente sykkelen min hos svigerforeldrene mine om en liten stund. Skal ta med meg hunden slik at han også får rørt litt på skrotten. Planen er å sykle på jobb hver dag. Det blir ca 12km tilsammen. Håper det blir resultater av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 6 dager på Reductil har jeg gått ned 2,8 kilo! Jeg er så fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til deg Camilla:)) supert at du blir med!!! så spennendes med prøving da:) er sikkert en god idè å gå ned litt først ja, kommer jo nok kg etter spiren sitter!! hehe:)

 

og til dere andre to- så FLINKE dere er!!!

 

med meg går det heller litt dårlig akkurat nå :( eter litt for mye igjen ja, og ikke trent på 4 dager. har litt crapy form, småforkjølet men MYE pms!!!! herregud for et troll jeg kan være de dumme dagene pms`n herjer som verst med meg:(( depp depp :((

 

MEN, det får bare være drit akkurat nå, motet er ikke borte likevel, ikke snakk om å "begynne på nytt" her er det snakk om å fortsette:)) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppsummering:

 

 

 

startvekt: 89 kg

uke 1: 87 kg

uke 2: 86.2 kg

uke 3: 85.4 kg

 

hurra!!! kjempe fornøyd:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da må jeg bare legge til at nå har jeg nettopp hatt meg en HARD treningsøkt:))) kry:)))

 

dere andre da? hvordan går det med dere? en liten oppdattering?? kom igjen da! push push:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fortsatt fint. Ikke så mye hardtrening, men sykling og masse husarbeid. Skal veie meg i morra, så blir det litt fråtsing etterpå. Er jo 17. mai. Hurra!!!!

 

Og du er kjempeflink til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann auro!!!

 

så moro å høre fra deg, kjempe greier at det går bra med deg også:) ja, blir fråtsing i morgen ja, men mye gåing også, så noen kaker, is og masse god spekemat er absolutt lov å unne seg denne dagen ja:)

 

og forresten, så utrolig herlig det var å få høre at jeg er flink!??? det var digg:)) visste ikke at det var så godt å få litt skryt:))

 

tusen takk auro:)

 

er flink du også! :) kos deg i morgen da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det veiing på selveste 17.mai. 92,6 og bra er det, for dette blir ikke noen slankedag. Har allerede inntatt hotellfrokost + et rekesmørbrød på kafe etter barnetoget. Så blir det familiedrama med tapas og kaker. Ja, ja... bra det ikke er 17.mai hver dag.

 

Gratulerer med dagen alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal ikke direkte slanke meg, men har tenkt å binde meg på denne tråden alikevel og håper at det er greit.Nå skal jeg forplikte meg selv til å gå inn her hver søndag og rapportere slik som dere jentene gjør:) JJeg skal ikke rapportere vekt, men hvordan det har gått med snopspising.Jeg er nemlig gravid i 19.uke og har fått et gotteriproblem.Har sånn sug på snop, men kan egentlig ikke spise det på grunn av at samboer har diabetes og jeg vil jo ikke at barnet skal få det inni magen.Det å ikke kunne spise har gjort at de gangene jeg har sprukket, så har jeg sprukket til gangs, altså spist over måte. I går spiste jeg enn liter is og en pose med sjokolade!!! Vet at dette kan skade både meg og barnet.Så nå lover jeg dyrt og hellig at jeg ikke ska l spise noe som helst snop resten av svangerskapet.Jeg skal gå inn her og rapportere hver uke. Vi kunne jo også tipse hvernadre om gode og sunne oppskrifter:)

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nøtter! selvfølgelig kan du være med:) alle kan det:) jo, ja, det er ikke alltid lett å holde seg unna det som er så godt (men usunt) når en er gravid.. ikke lett!!! synes du er kjempe flink som vil gjøre noe med det, det kommer du og nurket til å få mye godt ut av! og om du sprekker innimellom, så er det jo det daglige inntaket av usunn mat som egentlig teller, så ikke ha dårlig samvittighet om du sprekker av og til:)

 

blir spennende å følge deg frem til fødselen da, og med oppbacking herfra, skal du nok klare å få et sundt kosthold tenker jeg:))) (???) hihi:)

 

lykke til med uken som kommer, men viktigst av alt, ikke ha dårlig samvittighet om du eter litt snop;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, her er den nye og oppdatterte listen av oss som er med her nå (håper flere blir med! hiv dere på!!!)

 

 

Mallefisk

Rosalille og sjarmtrollene

Camilla

auro

Maxibolla

Tamira

blomstersmå

Nøtter

tjukkebolla og Kine

 

 

hvordan går det med dere nå da?

 

lenge siden vi har hørt noe fra deg blomstersmå, håper det gårt bra med deg!?

 

samme med deg rosalille, venter på en liten oppdattering fra deg også:)))

 

Mallefisk, Camilla, maxibolla og Tamira, håper det går bra med dere også?

 

Nøtter og auro vet vi det går bra med;)) stå på videre!! :))

 

ps: gled MYYE lettere inn i bunaden (til mamma) enn hva jeg gjorde i april da vi hadde navnefest for Kine, dengang et tortur instrument, denne gangen en fryyyd!! ble kjempe kry og super happy:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntrende ord:) Dette skal jeg klare!!! Flott med denne linken og at vi alle kan oppmuntre hvernadre til å nå våre individuelle mål:

Ha en strålende søndag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan jeg hive meg på her jeg også??:)

har begyntjeg da! begynte i slutten av januar med sunnere kosthold, tur hver dag og sykling til jobben:)

så er godt i gang:)

jeg er 164 cm (kort) hehe

Startvekt 70 kg

 

egentlig ikke så aaaalt for tung, men seriøst alt ligger på magen:/ det er så j****li kjipt!!

 

ja men er som sagt godt i gang er nå på 63 kg:) målet er nå 60 kg også kanskje under 60 også:D

men syns ikke magen har krympet serlig, selv om jeg tar sit ups!! så noen som har tips til å få bort magen???

 

veings dag er lørdag 24.mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei malinm88:) hehe:) selvfølgelig kan du hive deg på, og til andre som vil bli med, trenger ingens godkjennelse for å være med på tråden altså! :) hehe

 

du er jo super flink! og nesten i mål:) de siste kg pleier å være de tøffeste..

 

det med magen, vet ikke, er ikke enkelt nei.. har du forresten peiling på om de er gått skikkelig sammen på midten igjen etter svangerskapet? er mange som sliter med at de ikke går sammen igjen. så blir de normalvektige, men med en "gravidmage" likevel. det heter noe også, kan ikke huske hva. men de som har det, merker lite resultater med magemuskeltrening også desverre. uten at jeg vet om det er det du har!!! det finnes jo måter å fikse det på (for de som har det) vet at kirurgi er et alternativ, men det finnes sikkert mere skånsomme metoder også!

 

trener du de skrå magemusklene også? tror kanskje det kan bidra til bedre resultater, om man trener både de rette, og de skrå magemusklene?

 

du er vertfall kjempe flink, gleder meg til jeg også er nede på 60 tallet:)))

 

lykke til videre da, og kom å fortell hvordan veiedagen gikk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny liste, en til er med nå:)

 

Mallefisk

Rosalille og sjarmtrollene

Camilla

auro

Maxibolla

Tamira

blomstersmå

Nøtter

tjukkebolla og Kine

malinm88

 

 

 

og så må jeg legge til at nå har jeg nettopp trent HARDT igjen:)) skal begynne å skrive ned her de gangene jeg har trent, da det jo er en vesentlig del av hele prosjektet mitt her:))) sånn til inspirasjon for meg selv og andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er her jeg :o) Har vært en tøff uke. Først dåp på mandag, så etterpålag med venninner på tirsdag. Så 17. mai feiring da og en skikkelig drittdag på søndag (i går). Denne uken har jeg bare gått ned 100 gram, men er likevel fornøyd etter en heller dårlig uke fra min side.

 

Av trening får jeg nok tror jeg. Går ofte tur med lillemor, trener innebandy 2 dager i uken, håndball 1 dag i uken og trener på Elixia 1-2 dager i uken. Den uken som gikk fikk jeg ikke trent så mye da, men absolutt rom for forbedringer altså. Jeg gir ikke opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-5,1kilo. 3 kilo igjen til mål:)

 

Lykke til alle saman. Det er deilig å glede seg til bikinisesongen. Einaste problemet er at lysta min på nye klede og stash veks i takt med at vekta minskar. Forfengeligheten likeså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp alle sammen! =)

 

hiver meg på denne tråden jeg oxo=)

 

og vil bare si at dere er kjempe flinke alle sammen... stå på=P

er 171 cm og veide 72, 7 kg ved start.. nå 67, 3 kg. fødte for 4 mnd siden, og savner min gamle garderobe=( skal ihvertfall ned til 60 kg igjen...

men nå er jeg igang, så det er bra=P

 

lykke til alle sammen=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei cbært (haha! arti nick)

 

kjempe bra at du blir med:) 4 mnd siden fødsel og du er jo kjempe nær målet allerede:) ikke verst!

 

har trent i dag også, så det må noteres.

 

det fete med treninga i dag, var at jeg for første gang ikke følte jeg skulle DØ under treninga, så formen blir tydeligvis bedre og bedre!

 

hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjukkebolla og Kine :

 

jeg er ikke med på dette opplegget jeg :) hehe, jeg har bare fulgt med på åssen det har gått med dere andre her inne. Er 1.66 høy og 61 kg.

Bare lurte på det med ketolyse - har jo hørt at karbo-kutt er lurt, men ikke all karbo.

Kan ikke bare spise fett og proteiner, kroppen trenger alt.

 

jeg trener ( alt mulig ), 3-4 ganger i uka, og prøver å ha et sunt kosthold. Til middag spiser jeg alt mulig, har som regel grønnsaker eller salat hver dag (hvis det ikke er no enkel mat da, må jo det når jeg ha ei datter på snart 2 :) hehe.

 

har kjøpt rockering for å minke midjen litt, men skal gifte meg til sommeren og jeg "fikk ikke lov" av ho som ordner med kjolen å bli "mindre". da må den syes om. Og DET giddder jeg eller kan jeg ikke.

:)

Kjolen må jo passe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, åja! ble nesten ufrivillig slanking på deg nå:)) hehe, så gøy at du skal gifte deg da:) heldiggris! (hint hint til gubben om du er her og smugleser på tråden min)

 

 

har trent igjen jeg nå:) blir tredje dagen på rad det:) glis:) er stolt over meg selv nå, har ikke fjusket og gått på vekta, det blir ikke før på fredda`n (hehe! du må vente til fredda`n- husker dere den reklamen eller? hehe)

 

men altså, forbereder meg jo på at det ikke er stort å glede seg over til fredda`n da, har ikke peiling på om jeg har gått ned eller ikke med 17 mai fråtsing og det hele. og med så mye trening jeg har gjort denne uken tenker jeg muskelmassen har økt (litt?) hehe, håpe håpe, så skuffet får jeg ikke lov å bli selv om vekta skulle vise seg å stå stille.

 

føler meg så mye mye MYE sprekere enn jeg gjorde da jeg startet for noen uker siden og det er strålende!

 

 

heia! heia! heia! dere andre jentene, stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært skikkelig flink- det skal du virkelig ha!:)

har fulgt med på det du ( og dere andre) har skrevet , resultater osv, og dere er veldig flinke alle sammen!

 

Har vært å trena i dag jeg også,body pump 1 time og det var tungt og deilig!

I går gikk jeg tur 1,5 time med snuppa mi og over en times tur i skogen på mandag. Stolt altså!

hehe.. hadde brownies på jobb i dag, var bursdag til en ansatt, og da er det jo deilig at det er trent av igjen.hehe..

 

 

Lykke til videre! Stå på!:)

 

Og takk, gleder meg masse til å gifte meg :) Bare litt over 2 mndr igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuusen takk for oppmuntringen!! kjempe gøy å høre sånnt:)

 

trening ja, jeg har trent idag også jeg, og det var fordi jeg ikke klarte å la vær. den gamle treningsnarkomanen i meg har begynt å vokne. det er denne uken her, at jeg virkelig har merket resultatene fra all treninga. har kjørt et program, samme opplegget helt fra starten, og holdt virkelig på og dø-dø hver gang jeg trente.. grusomt. måtte pushe meg selv drithardt. verst psykisk!! (når du bare har lyst å legge deg ned på golvet å dø, men du tvinger deg selv til å fortsette til iallefall sangen er ferdig)

 

idag ble jeg bare vanlig anpusten, og freste ikke som en hval på dødsleiet

 

 

og vet dere hva?!! (nå skal jeg skryte av meg selv, men det fortjener jeg, og trenger å gjøre det faktisk) jeg trener magemusklene mye, og pleier å ta 10x20 situps etter kondis treningen, det er 200 situps pr treningsøkt det. og vet dere hva!!?? det betyr at jeg har tatt 800 situps siden mandag:))))))

 

 

driiiitkry!

 

 

i morgen er det veiedag, så får vi nå se hvordan det går. skal forresten begynne dagen med et jobbintervju:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...