Gjest Skrevet 16. april 2008 #101 Skrevet 16. april 2008 Åh? Sier du det? Det har jeg aldri hørt før! :-) (Må ha noen gleder i livet, lillegutt er syk og holdt det gående i hele kveld, om han ikke sovner NÅ! så tilter det for meg)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #102 Skrevet 16. april 2008 Har vel ikke akkurat sagt at det er hyggelig heller.
Ravna Skrevet 16. april 2008 #103 Skrevet 16. april 2008 Jeg for min del er ikke ond, så jeg har ingen ting å fylle denne altfor sene kvelden med Min lille har morfet til et trasstroll i løpet av de siste dagene. Den byturen vi hadde i dag skal skrives ned i alle detaljer og leses opp i konfirmasjonen hans!
Duracella Skrevet 16. april 2008 Forfatter #104 Skrevet 16. april 2008 *tørker panna og puster lettet ut* Takk! Utrolig som dette traff folk. Jeg ga uttrykk for egen "skrekk", ikke mer. Det morsomme i det hele er alle som roper om å se perfekt ut osv, dere skulle sett meg! Mitt problem sitter på en slik plass at det kun kan skjules med burka: Midt i ansiktet. Skal ikke gå nærmere inn på hva det består i for det blir for personlig. Men jeg har lagt merke til at folk ser på meg, ja. Spesielt folk jeg kjenner som ikke har sett meg på en stund, stirrer litt og får et medfølende uttrykk i fjeset. Før var jeg nemlig ganske pen. Kan ikke reparere på det med sminke heller... Men sitter ikke og fortviler av den grunn. Ubehagelig er det, men sånn er livet. Så JA, jeg håper å se bra ut i bikini neste sommer!!!! Muligens med en pose over hodet, men likevel: Jeg håper inderlig å slippe strekkmerker og hengehud! Så får dere sitte der med digre t-skjorter og sola i ansiktet. Gremmes den som vil! : )
Gjest Skrevet 16. april 2008 #105 Skrevet 16. april 2008 Åh, så herlig! :/ Lillegutten min har også blitt et trassmonster. Han slår meg hele tiden, hyler NEI og ISSE og er rent generelt et lite h*******e å være i hus med til tider. Hvor ble min blide, snille gutt av? =( Hva gjør du oppe så sent da?
Ravna Skrevet 16. april 2008 #106 Skrevet 16. april 2008 Det er et veldig godt spørsmål. Kan ikke gi noen god forklaring på det, for jeg skulle definitivt ha vært i seng! Tror faktisk ræva har slått rot i sofaen. Seriøst...
Gjest Skrevet 16. april 2008 #107 Skrevet 16. april 2008 Høhø, skjer meg og til tider. Da må jeg ringe en mann og be han skjære meg løs. Men nå har jeg ingen mann å ringe og jeg tror lillegutt sovna, om han ikke bare samler krefter. Så da blir jeg vel bare sittende her da.
Ravna Skrevet 16. april 2008 #108 Skrevet 16. april 2008 Jeg har heller ingen mann å ringe, så når dette skjer er jeg ille ute. Men nå våknet akkurat trollet mitt og hadde bleia full av bæsj, så da var det jo like greit å være våken. Fikk jo røsket meg løs fra sofaen, men blir sittende litt for å se om det kommer mer. Det har vært litt omgangssyketilstander her de siste dagene, 5-6 bæsjebleier om dagen.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #109 Skrevet 16. april 2008 Uff, er det "bare" løs mage han har, eller kommer det begge veier? Meget lite artig er det jo uansett:/ Hatt noen runder med det her i vinter vi og. Skjønner bare ikke hvorfor lillegutt a l l t i d får alt som går, mens søsteren aldri/sjeldent blir syk? Er det sånn med dine og?
Ravna Skrevet 16. april 2008 #110 Skrevet 16. april 2008 Ingen av mine har vært særlig syke, faktisk. Har kommet oss gjennom vinteren uten noe verre enn litt snørrete neser. Antar det kan ha noe å gjøre med at småtten ikke går i barnehage. Alt kommer nok til høsten, hvis han får plass. Det kommer gudskjelov bare bakveien. Er livredd for å få spysyke i huset, forrige gang var jeg så dårlig at jeg ikke kunne løfte hodet fra puta uten å brekke meg. Det er rett og slett uaktuelt som eneste voksne i huset!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #111 Skrevet 16. april 2008 Ja, man klarer jo ikke fungere skikkelig da. Hvis jeg blir syk så er det alltid i den uka jeg er alene. Samme som at ungene alltid blir syke den uka jeg er alene med dem. Hadde han fått begge veier så hadde det syntes til nå, hehe. Er nok bare bakveien som rammes denne gang!
Ravna Skrevet 16. april 2008 #112 Skrevet 16. april 2008 Det ser ikke ut som om det kommer noe mer nå umiddelbart, så da får jeg se til å slepe meg i seng. Håper du snart får muligheten til å gjøre det samme!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #113 Skrevet 16. april 2008 Ja, jeg tror jeg skal ta sjansen. Han har vært stille en stund nå, så jeg tror (og håper) at han har sovnet. Sov godt og god bedring til veslegutten din! Vi snakkes! (Ps, pus mistet nøttene sine i dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå