Gå til innhold

Å herregud, theshapeofamother.com!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest et sted at denne internettsiden skal være så fantastisk for oss mødre, gi oss stolthet over kroppen vår og lære oss å like utseendet vårt post partum osv osv! Jeg er nå drøyt seks måneder på vei med nummer to, og jeg må si at dette var for tøft for meg som er gravid.

Sikkert en flott side for de som har født og har kommet fram til sitt kroppslige sluttresultat, men ren skrekk- propaganda for min del, hvertfall.

Jeg ante ikke at det gikk an å bli så maltraktert av et svangerskap. Er det normalt, eller er disse damene spesielt uheldige? Har jo hørt om strekkmerker og sett et par av de, men.... Og mange av disse damene er i førsten av tjue-åra! Jeg trodde 20-åringer bare spratt tilbake i form staks etter fødsel jeg, og at det bare var gamlinger som meg som trengte å føle seg takknemlige over normal fasong.

Hører vel til inne på barnimagen, men vil ikke poste et slik innlegg der inne, stakkars folk.

Hva var det jeg ville fram til med dette innlegget, vet ikke selv en gang. Er bare det at jeg sitter her alene klokka 2300 og måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syns jeg i grunnen var et utrolig frekt innlegg av deg.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ok, så de er fulle av strekkmerker og sånt, men alle er tusen ganger vakrere enn deg ditt jævla fittetryne!!!!!!!!!!!

Skrevet

Frekt fordi? Mulig det er jeg som er trøtt, men fant ikke det frekke :)

Skrevet

hmm.. de sier at det å få barn gjør at man får et mer avslappet forhold til kroppen sin. jeg har nok blitt mer avslappet, men det betyr ikke at jeg ikke ville tatt feks bukplastikk om jeg evt skulle ende opp med voldsomme heng osv...

det er derimo fint at noen kan akseptere kroppen sin slik den er. synes det er sikkelig dumt at folk ikke tør å gå å bade med barna fordi de skjemmes over strekkmerker og ekstra hud liksom. jeg er så mye mer kritisk til min egen kropp en andres og synes mange av damene inne på shape of a mother er flotte.

Skrevet

Jeg syns den siden er fin fordi den viser hvor stort mangfold det er i hva som kan være normalt etter svangerskap jeg!

Å forvente at alle popper tilbake i samme form som før er jo ganskre urealistisk.

Skrevet

Kanskje fisse skjemmes fordi det finnes slike som HI som for helt sjokk av å se kroppene deres og kaller dem maltrakterte!

Skrevet

Øh........må jeg melde emg inn eller noe for å se hva dere remjer om, eller?

Så bare ett bilde....

Skrevet

Nærtagne her eller? Syns likevel det er utrolig umodent og barnslig å kalle noen for et fittetryne... Og hvordan vet du hvordan HI ser ut? Lavmål å begynne med drittslenging syns jeg...

Skrevet

Jeg syns det var frekt fordi hun rett og slett skriver at hun ble sjokkert over hvor mange som har blitt så stygge etter å ha fått barn. Det er jo ikke akkurat noe man velger selv.

Det kan være utrolig sårende å høre noe sånt.

Skrevet

Min kropp er omtrent like maltraktert som hun på bildet...og jeg var 20 da jeg fødte.

Jeg kan aldri vise meg i bikini/gå med trange topper/bukser med veldig lavl liv osv igjen. Kort sagt; min kropp er fullstendig ødelagt.

Skrevet

Har man vært heldig selv er det vel kanskje vanskelig å forstå at noen kan bli skikkelig ille. Ingen grunn til navnkalling for det.

Skrevet

Signerer riga på denne..

Jeg er selv en av de maltrakterte, og HI bekrefter jo bare hvorfor jeg ikke har vært på stranden eller i badeland på fire-fem år.

Skrevet

Ehh.. hva er frekt her? Skjønner at HI er redd for det jeg..

Skrevet

Aner ikke åssen hun ser ut, og det er uansett ikke utseendet som teller, men hun er et fittetryne på innsiden ved å skrive så jævlig om andre sitt utseende!

Skrevet

Synes ikke det var så ille.. Har sett verre!

Skrevet

Kjære vene, var da ikke meningen å tråkke noen på tærne. Det var bare min spontane og usensurerte reaksjon. Er gravid selv så dette var lite oppmuntrende syns jeg. Overfladisk? Vel, skyt meg.

For øvrig syns jeg det er bedre å være overfladisk enn å være vulgær og direkte ufin mot folk slik som enkelte tillater seg å være her. Forteller mer om dere enn om meg.

Skrevet

mona

det er sikkelig synd at du og andre går rundt og tror at dere ikke kan vise dere i offentlighete pga strekkmerker og overskuddshus. Jeg tror som sagt at de fleste er fryktelig kritisk til egen kropp, men bryr seg lite om hvordan andre ser ut.. Selvfølgelig legger man jo merke til hvordan folk ser ut, men det viktigste er å være komfortabel i egen kropp.

til deg som kun så ett bilde..du må trykke der det står join for å komme videre inn i blogg-arkivet..

Skrevet

Tror ikke man kan bedømme hvorvidt et annet menneske er et fittetryne på bakgrunn av et innlegg. Hun skriver heller ikke jævlig om andres utseende, men uttrykker at hun er overrasket. Syns det er mye verre å kalle en person "fittetryne" jeg da... Kanskje du heller kunne gitt utrykk for hva som provoserte deg med dette innlegget, evt. hva du er uenig i. Greit å holde seg saklig, så forstår man lettere hvor du vil hen:)

Skrevet

Skrekkpropaganda er det vel ikke, det er heller realiteten. Noen får ikke strekkmerker og beholder formen, andre bærer tydelig preg på å ha født barn. Bildene der inne viser begge deler, alt er like normalt.

Skrevet

Hmm ja, det stemmer vel muligens det også;-)

Hvis hun tror alle blir modeller igjen etter en fødsel, mener jeg.

Skrevet

vel, det er jo ikke så rart folk reagerer da når du kalle folk som har født barn og fått noe så naturlig som strekkmerker for maltrakterte!! Hadde du sagt det samme om noen som hadde vært i en bilulykke og måtte sy masse sting i ansiktet også? Fått svære arr? Kroppen våres er designet for å få barn, og den gjør jobben sin med eller uten strekkmerker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...