Gå til innhold

Den teite operaen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt greit det, men jeg må jo få diskutere? Er vel grunnen til at man legger ut et innlegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvsagt skal du få lov til det, men du må regne med motgang! Og du må regne med å gjenta deg selv gang på gang! ;)

Skrevet

Kjedelig å avsløre sin egentlige identitet HI, når man lirer av seg så mye dumt!

Skrevet

Det er jo nettopp det som har gjort denne tråden så fryktelig lang -nettopp det at du IKKE diskuterer! Du terper bare om igjen om det samme, står bastant på ditt syn som er nooooe snevert og ikke akkurat velinformert og påstår at folk ikke skjønner hva du mener når de er uenige med deg!

Skrevet

17:30 15.04.2008

Hva er det med deg og FrP? Jeg er ikke inni politikk og ikke stemmer jeg heller, så hvorfor prater du alltid om FrP?

Det er satt opp et budsjett i året som de deler ut til forskjellige sektorer. Dette året ble det innvilget så og så mye penger til kultur som igjen ble stemt frem at skulle brukes til operahus.Så det med at de ikke kunne brukt de pengene til noe annet er reinspikka fantasi fra deres side! For i bunn og grunn er dette skattepenger som skal gå til folket! Uheldigvis for de som ikke liker opera, ble det så mye penger i år til det! Hva blir det neste år? 5 milliarder til Tusenfryd så folk kan kjøre karuseller? Drit i bestemor som sitter og råtner....gå på tivoli i steden!!! Weeee!

jammen lurer jeg på hvorfor du blir mistenkt for å være Frper med disse stakkars bestemødrene dine som råtner på rot mens vi andre kjører karrusell og flyr i operaen med utsiktsplass..

Skattepenger som skal GÅ TIL FOLKET?? visste ikke at skatt var noe jeg fikk, men jeg betaler det i dyre dommer hver eneste måned? av lønna mi; 36 %, arbeidsgiveravgift, eiendomsskatt, toppskatt + + + .. For å dekke driften av Norge- på godt og "vondt"..

Hvor kan jeg søke om å FÅ de skattepengene? Jeg har kreft i familien, så det går greit å sponse Radiumhospitalet, men siden ingen har Kols, så gidder ikke jeg at skattepengene mine skal gå til det...

Skrevet

Syntes du det du da? Det var jo ikke kult! Du får drite i å skrive no da...

Skrevet

Grunnen til at jeg "høres ut som en FrP`er" er fordi jeg faktisk har ei bestemor som sitter og råtner, og liker ikke være vitne til det! Mens fiffen og de andre oslo folka går på opera som koster masse penger, får ikke bestemora mi midler til å komme seg utendørs! Syntes det er dårlig! Men min mening igjen!

Du kan ikke FÅ skattepengene nei, men de kan gå til nytte i samfunnet! Som feks barneskolen vår i Horten som ble stengt på dagen for noen dager siden, fordi de fant mugg i veggen, som alle visste om når jeg gikk der for 10 år siden, men ingen ville nevne fordi de visste at kommunen ikke hadde penger til å bygge ny skole?Eller kanskje begynne med å betale gjelden vår? Sier igjen jeg, de pengene som har gått til operahuset er like mange penger som 600 sykehusplasser!

Trekker 36% skatt jeg og, og syntes de pengene burde brukes til nyttige ting. Opera er en interesse!

Skrevet

Det har ikke slått deg at det kanskje er kommunen din som har søla bort penger eller rett og slett ikke forvaltet de riktig eller?

Det at bestemoren din sitter og råtner eller at skolen har mugg i veggene har da fint lite med den nye operaen å gjøre!

Er det mulig å være så snever? Det blir jo det samme som de som sier at "Denna staten gir en hævv med penger tel dissa u-landa når de egentlig burde gått til de fattige her". *dask i panna*

Er det rart Japp kaller deg frp'er?! Ikke bare høres du ut som en frp'er, men en bygdetullingfrp'er som sådann!

Men det er vel litt mer realistisk det du sier over her -at du faktisk IKKE stemmer i det hele tatt.

Skrevet

Ja, din pungsvett! Jeg er så dritt lei av deg assa! Har ikke hørt et fornuftig ord av deg siden du kom inn i diskusjonen! Nei...jeg stemmer blankt. Sant det! Og vil du/dere kalle meg FrP`er er det like greit, for jeg gir så fullstendig faen i valg og hva politikerne står for. Er bare jug på alle alikevel! Men for all del. Vil du bruke krefter på det AndreVonFaen som jeg har i halsen som bare rævslikker Japp hver jævla gang du setter dine føtter inn i noens innlegg. Hva med å få dine egene meninger da din dott!

Jeg sier ikke at vi kan bruke de pengene som allerede er brukt i operaen, men la meg skrive det med blokkbokstaver så de trange gluggene dine KANSKJE klarer å få det med seg, og KANSKJE setter det seg i toppen ditt nek!

Det at bestemoren din sitter og råtner eller at skolen har mugg i veggene har da fint lite med den nye operaen å gjøre!

JA FOR FAEN! RIKTIG! MEN NÅ SIER JEG DET EEEEEN GAAAAANG TIIIIIIL.....HVORFOR HAR DET SEG AT DET ER SÅ LETT OG FÅ IGJENNOM PÅ STORTINGET AT MAN KAN BYGGE ET "LEKETØY" SOM OPERAHUSET NÅR DET ER ET SANT HELVETTE Å FÅ PENGER TIL Å DEKKE SYKEHUS OG VIDERE!!!???

Skjønner du det nå?

Skrevet

Og PS: Syntes det er fint med penger til U land jeg. Kunne heller slengt ned de forbanna operahus-pengene til barna som sulter i u.landa isteden! Mye bedre!

Skrevet

Jeg må bare si det; fantastisk pågangsmot på enkelte her. Forbanna pungsvett, nå fårru åpne gluggene dine sånn at du får det i toppen av ditt nek......

Takk og takk for de gledene du sprer om deg:)

Skrevet

Hehehehe...ja, må vel klikke litt innimellom...er lov det...

Skrevet

Hahahaha, grav deg ned du, vesla. Er vel ikke så mye vits i å diskutere med noen som overhode ikke har gangsyn :-p

Og ang. rævslikking -DET driver jeg ikke med altså, men å være enig med folk som sier noe vettugt innimellom, DET kan jeg stå for ;-)

Skrevet

Leketøy som operaen??

Lett å få penger til å bygge operaen???

Jeg tror jaggu meg du må lese litt bedre på ting selv jeg, istede for å si at vi andre ikke leser hva du skriver!

Tror du at opera ble funnet opp i 1998 eller? Og at det var en ny trend som politikerne ville henge seg på?

Herregud opera har eksistert i all sin tid den. Kanskje du skal lese litt kunsthistorie også?

Norges opera har vært (som jeg har nevnt før) gjemt bort i et bygg hvor du absolutt ikke kunne se at det var en opera! Det er skammelig!

Og som sagt over her før meg. At din bestemor sitter på sykehjem og råtner (noe som selvfølgelig er veldig trist og skammelig det også!!! missforstå meg rett)

Har mye med kommunens forvaltning av penger!

Når du innrømmer at du ikke stemmer ved valg heller så har du heller ikke lov til å klage!

Skrevet

Ok, skal du være sånn så kan du bare ha det så godt. Tenkte jeg bare skulle opplyse deg om at det tar ti sek å finne navnet ditt, telefonnummeret, jobbnummeret, mailadresse og adressen hjem til deg.

Men det er vel som jeg fryktet her ja, lyset er på, men ignen hjemme.

Skrevet

Ikke rart denne tråden er blitt lang og har mange innlegg?

Linn hiver seg på med nebb og klør så fort noen ikke er enige. Og det er DU som har problemer med at vi ikke er enige med deg, ikke omvendt. Hvis det er uklart, kan det skyldes at flere har kommet med fakta. Fakta ser ut til å felle deg, Linn.

Og klart tråden blir lang når Linn må kopiere alle innleggene hun har skrevet for så å skjelle ut de som- nok engang -ikke er enige.

Du fremstår som svært uintelligent og et tips er å stoppe mens leken er god. Det kan være at andre kommer til å svare deg like uintelligent og ufint tilbake, og du ser jo ikke akkurat ut til å takle uenighet fra motparten. Da blir krangle et ukoselig sted å være. Det er ikke meningen det skal være.

Hovedinnlegget var i utgangspunktet på litt over tre linjer og ikke det dummeste du har skrevet selv om det manglet endel research og var litt "enkelt"..

Det er alle svarene du har gitt nedover som har tatt av litt..

(og ikke kom med den neste greia di; "ikke lat som om du kjenner meg".. For det gjør jeg gudskjelov ikke. Og har ikke noe ønske om. Du lirer ut av deg ganske mye, og på bakgrunn av det, så får folk en mening om deg. Jeg kan ikke uttale meg om hvordan DU er som person, men som debattant er du totalt ubrukelig).

Takk for meg, Leverpostei..

Skrevet

Jeg får tusle etter den rævva jeg skal sleike jeg og, da....*sukk*

Hvor går turen hen, Japp -min herre og mester, mitt orakel? Si meg hva jeg skal tenke og mene next :-p

Hahaha.....

Skrevet

Jeg sier det ATTER engang jeg! Uenighet er helt greit. Hadde det ikke vært for den hadde vi ikke hatt diskusjonsforum. Men når jeg legger ut et innlegg som jeg har interresse for, må jeg vel få komme med motargument??!! Er vel det som kalles å "KRANGLE" eller diskutere??? Skal krangle være et "koselig" sted? Hvorfor heter det krangle da? Og hvorfor slenger folk seg over hver eneste person her som legger ut et innlegg?! "Krangle skal være koselig" GÅ PÅ SKRAVLE! At du syntes jeg er dum og teit...Ja dønn i orden. Er ikke her for å få venner! Er her fordi dette er en gravid side hvor du kan skrive meningene dine. Så vidt jeg ser er det kun du og mosegrisen som har kommet med fornuftige innlegg, så frem til nå har jeg plenty av skriveglede og ting som skal ut ang denne duste operaen! Så da får dere drite i å klikke dere inn på dette teamet, så kan jeg og andre forlk diskutere da, for dette begynner og bli OLD NEWS med at jeg, japp og enten Måka eller Andre sitter og krangler om hvem som er mest intellingent her.

Takk for deg Japp!

Skrevet

Leketøy som operaen??

Lett å få penger til å bygge operaen???

JA! Leketøy som operaen ja. Er det er nyttig ressurs for folk, eller er det en interesse?

Lett å få bygge opera?

La meg spørre en gang til. Hvorfor er det LETTERE å få bygget opera for skattepengene våre enn å betale sykehusgjelden som gjør at vi blandt annet må stenge sykehus? eller alle de andre tingene som jeg har skrivd oppi innleggene her. Vi har et dårlig helsenorge, hvorfor er det så vanskelig og gjøre noe med det, når man bevilger penger i hytt og helvette til operahus??!

Jeg har jo for søttern noe med hva som skjer med skattepenger og annet fordi jeg ikke vil velge noe parti! Jeg tar meg jo bryet i å komme meg til stemme lokalet og stemme blankt. Og jeg er jo med og bidra med skatten i Norge, så hvor fikk du den fra? Sist jeg sjekka var Norge et demokratisk land!

Skrevet

HAHAHAHA...ja særlig! Prøv da, så skal du få lov til å skrive det det så alle ser det på krangle!

Skrevet

Tøff i trynet på krangle, men sukkersøt gravid&glad når det gjelder?

Æsj, der kasta jeg litt opp i munnen min.

Skrevet

Hva sa du? Er ikke så vanvittig sukkersøt og glad ellers heller....

Skrevet

Kjære deg, jeg krangler da ikke med deg om hvem av oss to som er mest intelligent. Det er det ikke behov for.

Skrevet

Regner med at den var til meg, iogmed jeg ikke har hørt fra deg på lenge, men hva mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...