Gå til innhold

TROMSØJENTENE, 9 april


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Heia :) Cirka ligger litt lenger mot sør enn G, det er Mirage som ligger rett ovenfor G. Kommer du? Lenge siden sist no! Bra du har blitt aktiv sykemeldt da!

 

Artig om du får til å komme Nættemor. Æ bli forresten litt forsinka på dagtreffet på fredag, skal til manuell terapi først og er ferdig der oppe kl. 12.

 

Æ har no vært på manuell terapi idag og så er vi avlastningshjem. Det er ekstra slitsomt merke æ, heldigvis tar Kent-Rune seg av det og de reiser til Malangen imorgen. Ikveld skal vi ut å spise på Steakers med svigerfar og svigerfamilien, han har 59-årsdag og spanderer =) Det blir fint! Imårra skal æ i 2 x 30-årslag til to venninner. Og søndag på kino og se Nå eller aldri! Er så glad æ kan gjøre sånne ting enda, når babyen kommer blir jeg mer rolig tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja skal snusk litt på gubben i kveld sånn at han kan kom tidlig på torsdag! :) Hadde vært kjekt å treff flere av dokk junli damene!! :-)

 

Fandens sny altså.. Heldigvis kom Ulf tidlig hjem i dag,ellers hadde vi fått problema me å hente Sigurd! Snødde så mye at brøytekanten bak bilen va svær!!! Å æ klare jo ikke måke... Så bei glad for det! No har dem vært ute i over en time å måka snø, regna me det e to svette å trøtte gutta te kvelds i dag!!! :)

 

Fredag så går æ på Knoll å Tott når æ e ferdi hos jordmor halv 12, så ska se om æ får et fint bord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at flere kan komme på torsdag=) lenge siden sist jeg var på treff, gleder meg til å se dere igjen..

 

Enig med dere, jenter! Denne forbaska snøen!!! * drømme om vår og flott trillevær *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt så ser det iallefall ut som at æ kan komme på torsdag, gubben sku se om han kunne dra tidligere fra jobb.. :-D

 

Snart e æ under 60 daga igjen te termin.. Rart! Men godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk...

Nå er det faktisk ikke så lenge igjen!!

Men jeg må nå ærlig innrømme at jeg begynner å bli klar nå.....

Hehe, 10 uker igjen... Den ene dagen virker det som det er veldig snart, og den neste virker det som en evighet til!!

Er så spent på å møte vår nye lilling =)

 

...og så får jeg litt angst av at formen forfaller sånn nå som jeg ikke klarer å gå like mye lenger...

 

(vet jeg ikke skal klage da det er flere som har det betydelig værre enn meg altså!)

 

Bra du får blitt med på torsdag da Nættemor =)

 

Ha en fin helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårn Mårn...

 

Ja tia den går fort..

Hehe e rart før ei kraft d e i sparkan te den lille dær inne. Igår sparka d på ribbeina, d gjor sikkelig ondt... :/

 

Men e jo så koselig når d sparke da :)

 

Ka dåkk ska te me i hælga da jenter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Rolig helg her. Pappaen og J er ute med pulk i lysløypa (noen er glade for snø :-) ) og jeg pulser rundt i huset. Fikk servert frokost og avis på senga i mårrest av J og sambo, det var koselig det! Nå er jeg snart ferdig med en søt ullbukse i silkeull til lillegutt i magen. Gleder meg til han er ferdig i magen og kommer ut! 11 uker igjen!

 

Det blir dårlig med treff på meg til uka. Vi får huset invadert av svigerfamilie og i tillegg må sambo ordne endel praktiske saker på ettermiddagene. Får ta igjen uka etter.

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du blitt nåkka bedre AS?

 

i dag ska æ prøve å gjøre færdi d siste på ekasmen, så ska vi feire 2 å 1/2 års dagen vårs me pizza å film. tenkte vi sku på kino, men æ veit ikke helt om greie å sitt så lenge i de stolan som e der før æ får ont i ryggen... kossn har d gått me dåkker som har vært på kino?

 

syns at snyen ska forsvinne no, no vil æ ha varmere tider me masse sol å varmt vær:) på onsdag e d 12 uke ijæn t termin:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei=)

 

Formen e mer eller mindre bra, ja.. Koselig med omtanke, tusen takk=) Har bare en ekstrem fæl hoste igjen, noe som går ut over nattesøvnene og ribbeina. Har vært på apoteket, handlet hostesaft ( som er trygt for gravide å ta), så håper kommende natt blir bedre.

 

Kino.. jeg var på kino for 1 uke siden. Synes det gikk greit, selv om jeg merket godt at det er tungt å sitte i ro så lenge. Vil komme til å dra på luxus, om jeg drar flere ganger som gravid. Tror egentlig ikke det. Gikk fint altså, men likevel =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig å feire 2 og 1/2-årsdag! =) Vi hadde 2-årsdag 4.mars, men da va Kent-Rune borte så vi har ikke feira. Æ har vært på kino fleire ganga og det har gått bra! Synes det e gode stola der! Æ har 9 uka igjen te termin no! Weeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge kalendern så e det 20 april i dag, å da e det faktisk bare to kalendermåneda te den 20 juni når æ har termin.. Å i mårra så e det da UNDER to måneda!! Hehehe! Her gjeld det å se det positive.. For i dag e det ille. Gjorde et eller anna da æ sku snu mæ i natt så føles som æ ska revne i symfysen, gjør vannvittig vondt i dag.. Så i dag bli det en "synssyndpåmæsjøldag" ...

 

Svartans sny altså!! Her har hunden snart fritt leide over gjerdet sitt som e 150 cm høyt!! Så no e gubben å Sigurd på vei ut for å måke rundt omkring.. Helt vilt ka sny som sku finn på å kom no.. Jaja!!

 

God søndag damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...