Gå til innhold

TROMSØJENTENE, 9 april


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ikke på treff før i morgen kl 16;) Rett etter lang dag på skolen, så er spent på hvor lenge jeg holder ut.. hehe=)

Hvordan går det med Sigurd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke? hehe.. innbiller meg at vi avtalte kl 16 i morgen på " på Byen" =) Eller.. har jeg tatt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigurd e mye bedre, så i mårra ska han endeli få dra en tur i barnehagen!! No treng han å få lek litt me andre unga.. :) Men kommer mæ dessverre ikke på treff sia æ e aleina enda. Bli først treff på fredag for min del... Så håpa å treff på dokk der!!

 

Å æ glede mæ te å se dokker normale menneska igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kjem på treffet imårra :) Har bestilt bord te 10 personer så det er vel nok :) Pia sa no også ho skulle komme! Og kanskje Minda kommer (termin 11.juni). Æ spise før æ kommer da på jobb pga. blodsukkeret, så har æ kontroll! Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! Ingen hosting, å i flott form! Så no e han levert i barnehagen te litt lek å morro!!! :-) Bare mæ å svigerfar her heime, å han ska bare pakk litt å gjør klart te avreise i mårra, så bli æ vel aleina ei lita stund. Need I say moore?? Hehehehhe!!

 

Har no fylt spylevæske på bilen, VONDT i bekkenet å stå sånn den lille stunda det tok.. Så e godt gubben kommer i mårra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann... kommer mæ ikke på treff idag, mamma e ennå her... men neste uka e d muli æ kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei jenter=)

 

Kan jeg få foreslå treff på mandag eller tirsdag i neste uke? Jeg har nemlig undervisning de andre dagene i neste uke fra kl 08-16, så.. overlever jeg i det hele tatt så mange timer på skolen, så er det nok rett hjem på sofa etterpå!

 

Har lange dager med undervisning denne uka også. Er ikke ferdig før kl 16, og det er i det seneste laget. merker at ting er betydelig tyngre nå enn de var før, ja.

Skal prøve å komme meg på treff idag. Ja, komme rett etter skolen. Bare å bestille mat, trenger ikke vente på meg ;)Dukker jeg ikke opp, så vet dere hvorfor.

 

Nættemor : Flott at S er bedre.. Owwwiiii =)=)

Pusi : sees på treff til uka da. Koselig med mødre på besøk=)

 

Tilbake til bøkene, pliktene kaller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ skal på teater både mandag og tirsdag te uka, har fått gratis billetter til generalprøvene på Et annet dukkehjem og Et dukkehjem på Hålogaland teater siden æ e teaterkontakt :) Men det starte kl. 19.30 begge dagene da, så æ kan komme om det blir treff mandag kl. 17.30 for eksempel! Skal jo på vanntrim fra 16-17 på Elisabethsenteret også må æ dusje og sånn etterpå. Skjønne godt at du e sliten etter forelesningan AS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei...

 

Nættemor: Så bra at han er blitt frisk da :-)

 

Pusi: Koselig me besøk... :-)

 

Jenter, har dere ordnet me de skjemaene som nav ska ha? Ang foreldrepenger og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei=)

 

Helt skutt etter skole i hele dag. håper dere hadde det trivelig på treff=)

 

Mzme : Ja, vi har ordnet med skjema. Dvs, jeg har sendt inn mitt, så er det bare sambo igjen=) Han skal ta ut graderte fødselspenger fra arbeid, så de skal fikse en avtale med arb.giver før han sender inn. ( skal mase litt på han, slik at vi har det i orden i løpet av kommende uke)

Jeg skal ha de 9 lovpålagte ukene, og tar ut engangsstønad for disse. Har opparbeidet meg rett til fødselspenger, men lønner seg å ta engangsstønaden.

Samboeren min tar ut resten, men gradert, slik at han jobber en gang i uka. =)

Hvordan skal dere gjøre det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS: :-) Okei.. Hmm huske ikje va d no frist før å sende inn de papiran? Før nav sa te oss at d va ikje sånn hastverk..

 

Æ tar permisjon hær og når æ har ferie tar samboern permisjon (sånn at vi kan være i lag me nurket)

Og når han tar ferie har jo æ permisjon! Sånn sa nav at d gikk annt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav ber om papiran minst tre uke i forveien a termin(eller va det at man gikk ut i perm..) for å sikre at man får ut pengan i tide. Vi har sendt, men det var fordi arbeidsgivern min ville ha det.

Hos oss skal Ulf ta en dag i uka i 20 uke, så tar han de to siste uken sammenhenganes. Hvis det går da.... Kommer an på min arbeidsgiver, ska møte sjefen i neste uke en gang. Men ho sa at det mest sannsynlig gikk i orden da, så håpe på det!

 

Ang treff i neste uke, så har æ fysio på onsdag kl 11, å bli overlykkeli hvis vi kan ha dagtreff da kl 12!!!!!!! Så slipp æ å gå så langt etterpå, å kjør bil me en gang, nåkka som e sykt vondt.

Det e iallefall eneste ønsket æ har for treff neste uke. Å at det ikke e så langt å gå fra Veita! Heheh! Huff.. handikappa omtrent..

No har æ først henta knotten i bhg, laga middag, rydda, å pakka kofferten hannes, så no e æ helt ødelagt å aner ikke korsn æ ska klar å ta han på badet for å stell han! E aleina her så har ikke så mange andre å spør heller, å no e han trøtt!!! Hjelp! Men må vel bare kom mæ på fotan å gjør det.. Om så kryp inn dit...

 

Å kor æ glede mæ te i mårra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ skal ha permisjon til 13.april og Kent-Rune resten :) Han skal ha 12 uker, dobbelt så mye som fedrekvoten på 6 uker. Til sammen med ferie og sånn blir vi hjemme til 8.august og det er jo perfekt med tanke på barnehageplass! Vi tar 80% lønn da, permisjon i 54 uker til sammen.

 

Tror du kan sende inn krav om foreldrepenger inntil 3 måneder etter fødselen, men ring NAV så er du sikker!

 

Angående treff te uka så kan æ ikke onsdag på dagen, e på kurs da med jobb. Håpe nån andre kan gå på kafè med dæ da Annette! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dåkker d kosli på treff i dag? va d mange som va på treff?

 

kossn går d me dæ tone? fått til me sprøyten å d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Ja, vi hadde det som vanlig koselig på treff idag! Vi va vel åtte stykker mene æ! Skal prøve å huske navnene... meg, Pia, Elise, Malen x 2, Minda, Ingunn og Maria! Tror jeg husket alle da.

 

Joda, det går greit med å måle blodsukkeret no. Har heldigvis ikke måttet bruke insulin og håpe på å slippe det også. Verdiene æ har målt e no fin hvertfall, skal ringe diabetessykepleieren imårra så da får æ høre! Håpe æ bare treng å mål en gang i uka eller nå sånt fremover så leng det ser så fint ut, har jo regulert det med kosten. Kjøpt inn masse rent kjøtt og grønnsaker, stort sett det æ kan spise. Litt nøtter og sånt også. Så har blitt noen hundrelapper ekstra på butikken, koser meg med cherrytomater til 30kroner per liten plasteske med ca. 10 stykker oppi. Men spare penga på å ikke spis ute og godteri og sånt lenger da. Men det er dyrt å leve sunt har æ funnet ut!

 

Kommer dere på treff onsdag til uka kl. 18 på Il Mare? =) Har lagt det ut på BIM-treff siden. Elke har bestilt bord til 10 personer. Vi er på Pilates rett før.

 

Ellers e det dagtreff imårra kl. 12 på Polarsenteret om dåkk har mulighet å komme! =) Vi snakkes no uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er ll Mare?? Hehe.. har jeg aldri hørt om =P

 

Var hyggelig på treff i dag ja, men det er jo dyrt med så mange treff... Ikke bra...

Tenkte å spørre deg Tone om hvordan det går med økonomien når du er med på alle treffene! Men nå som du ikke kan spise noe, så går jo det greit.... Off... missunner deg ikke den diabetesen nei...

 

Uansett, vi sees i morra jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg vekket klokken 05.10!!!

Mamma... mamma.... hører jeg hun roper fra rommet sitt... Ja, da var hun klar for å stå opp *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kor e Il mare?? Bli jo veldi kjent i byen a dette gitt!! Heheh! Det e jo bra. Kan ikke få sagt nok kor æ ser fram te å treffe dokk i dag.. :-) E helt ødelagt her, å treng FOLK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...