Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 30. april 2008 #126 Skrevet 30. april 2008 Det er visst flere unge her enn det jeg var klar over i alle fall Obsideisann - Temper du? Eller bare regner du deg frem til el? Jeg forstår ikke helt dette med temperaturer og el.. Krysser fingrene for deg de neste ukene! Håper den sitter nå!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 30. april 2008 #127 Skrevet 30. april 2008 jeg regner meg til sånn ca.. har en profil på babyverden.no som viser sykulsen.. har ganske stabile.. noen dager til og fra.. også kjenner jeg det på kroppen..får litt "oppblåst" mage når el er i gang og følger litt ekstra med på utfloden når det nærmer seg.. har bestemmt meg for å ikke henge meg opp i alle mulige ting som temping og el-tester osv.. kan bli litt vel mye og holde styr på..
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 1. mai 2008 #128 Skrevet 1. mai 2008 Ja, er ganske enig i at det er en del ting å holde styr på, ja Jaja, får bare se hvordan det går da tenker jeg *dytter tråden oppover igjen*
Dolla&Heidi&spire Skrevet 2. mai 2008 #130 Skrevet 2. mai 2008 Hei, så hyggelig å se at det er flere unge babysjuke her.. Kjenner ingen som er like unge som meg som vil ha barn/har barn - så gøy å se at det er flere! Jeg er nettoppp fylt 23, og har ei jente som fylte 2 år 22. april. Og er sååå klar for en ny spire!!! Har holdt på i et år nå, så det tar litt lang tid denne ganga.. Er nettopp fredig med EL, så nå er det bare å vente i spenning... DE neste12 dagene kommer til å gå seeeent! Lykke til alle sammen!! Å få en 08 spire begynner kanskje å bli litt urealistisk for mange nå... Men håper at vi alle får et gull tidlig i 09=)
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 2. mai 2008 #131 Skrevet 2. mai 2008 Hei hei Ja, jeg også ble positivt overrasket når jeg så hvor mange som faktisk er prøvere og på min egen alder. Må innrømme at jeg ikke ville trodd at det kom til å ta tid å bli gravid. Har jo alltid vært så "redd" for at det skulle skje, og nå som vi er klare, (jeg er klar som et egg og han er litt på gli..) så tar det faktisk litt tid! Er merkelig det der. Nå har vi vært uten prevensjon siden jul, men har hatt ganske ustabile sykluser og sånn, så det er ikke så rart at det ikke har klaffet helt Men, det går nok snart Var jenta deres også planlagt eller?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. mai 2008 #132 Skrevet 2. mai 2008 Bare lurer på en ting til jeg.. *nyskjerrigpetra* er det mange som har barn fra før? jeg har ei jente som ble 2år den 19 april..syns det er på tide med ett søsken snart..
malla85 Skrevet 2. mai 2008 #133 Skrevet 2. mai 2008 Hei der Vet ikke med de andre men jeg prøver på mitt første i hvertfall. Er 23 som du kanskje ser på nicket mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå