Gå til innhold

** Skravletråd: Vi under 25 **

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper virkelig du er gravid. mensen skal holde seg langt unna! du får holde oss oppdatert. jeg har akkurat blitt ferdig med mensen nå, så jeg hopper over i 2.pp. nå skal vi klare det!!:D jeg fikk forresten B på eksamen min i dag!! er kjempefornøyd:) måtte bare si det. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy!! gratulerer med B på eksamen!! ;D

visst jeg er gravid nå er vi virkelig heldige!! har nettopp hatt en SA og vi har bare hoppa rett på prøvinga etter jeg var ferdig å blø..

(var en veldig tidlig SA ca 5 uker)

skal oppdatere.. ;D

Skrevet

takk takk! da har dere vært heldige ja. jeg skal krysse fingrene for deg!:D vi prøver også på nytt etter et sv.skapsavbrudd. vi ventet til jeg fikk mensen igjen før vi prøvde og da klaffet det ikke, men nå skal det gå=)

Skrevet

Hei:) Jeg er 22 år, samboer 23 (snart 24). Sammen har vi en sønn på 11 mnd. Er i 3pp nå, og håper på en spire snart :D IKM 20. April.

Skrevet

Obsideisann: Får jo håpe du håper rett, sånn du faktisk er gravid ;) Vi trenger noen gla-nyheter her inne, sånn d ikke blir så deprimerende :)

Gratulerer med B på eksamen, Tingeling! D var jo skikkelig bra da. 2. pp altså.. Er ikke alle gode ting 2 da? :P

MakaTo86: Hei og velkommen :) Du får bare slenge deg innpå en diskusjon her inne, selv om d ser litt tafatt ut for tiden... :P Men alltid hyggelig med flere folk i samme situasjon :)

Dere må bare komme med siste nytt, jenter. Så forhåpentligvis blir d litt "action" her inne :) Vi smårollinger er litt treige iforhold til de eldre ser jeg.. D er mye mer skriving på deres diskusjoner :P

Med meg er d absolutt ingenting nytt siden sist.. Jeg har EL nå, tror jeg. (ustabil syklus, men har el-slim....) Men d er jo bare frustrerende siden sambo er på sjø!

Hadde vært kos om jeg var gravid nå da, men tviler.. Sambo drømte iallefall en raar drøm om meg. Jeg var høygravid, men hadde ikke fortalt d til noen. Så skulle vi kjøre hjem fra foreldrene hans, da jeg plutselig fødte i bilen, og han tok imot! Og han var bare helt overlykkelig da :) Er så deilig å høre at han også drømmer sånn, føler at han virkelig ønsker seg en liten like mye han også da :)

Oops! Skriver litt voldsomt mye jeg. Litt egosentrisk nå, håper dere ser forbi d...

Klemklem :)

Skrevet

Hei!

Vil være med her jeg også :) Er 24 år, samboer 27. Har jente født 2003. Ikm 18 april, 1.pp.

Skrevet

Jeg er 18 i oktober, venter baby om d klaffet for oss i mars =D

Ellers må jeg prøve igjen i april;)

Ikke smaboer, men sammen med typen.

Fra Stavanger...

Skrevet

slenger meg på her ;)

23 år ikm i uke 16

håper det klaffer for oss alle snart.

og de som har fått det til, hold oss gjærne oppdatert ;)

Skrevet

får dytte denne tråden fram igjen jeg da.. :)

vel..har mista troa på at jeg er gravid..kroppen min er slem å prøver og lure meg til å tro det.. sitter bare og venter på TR nå..som ikke har tenkt å dukke opp med det første..jaja..

er kanskje "like greit" så får jeg komt meg mer inn i den nye jobben før jeg blir gravid igjenn..

Skrevet

Heisann! Jeg er 23, har ikm 14april,men trur nok det blir flere pp fremover..

Skrevet

Åh, godt å se at det er mange unge der ute som er prøvere! :)

Jeg selv er ikke prøver enda, men planlegger. Tenker å starte prøvingen til sommeren, ettersom at jeg skal ha et skoleår til, å bør få mest mulig av det med meg. Hardt å måtte planlegge det "så intenst". Men det er bare sånn det må bli. Blir jo selvfølgelig en del redd når jeg ser at det er så mange som plages med å bli gravide. Vet jo at det er store sjangser for at det hele ikke klaffer på de første gangen, men det er jo lov å håpe.

Er 20 år iår. Mange vil mene at det er ungt, å få barn som 21 åring. Men finnes det en riktig alder for å få barn? Er det noe som sier at 30åringer er bedre til å ta seg av barn? For min del er jeg småredd for å vente for lenge(utdanning, karriereliv osv), så renner plutselig sjangsen min i fra meg. I dag er det så mye som rammer oss kvinner. (Livmorhalskreft osv).

Skrevet

Noen som har fått positiv test enda?

Skrevet

nei..bare negative..

men så dukka TR opp 6 dager etter ikm.. så da vet jeg hvordan syklusen min er sånn ca..

SKAL klare det på denne pp som kommer.. ;) *håpefull*

Skrevet

da kom endelig TR på torsdag..1uke over IKM..noe som da tyder på at jeg har 35dagers syklus...æsj..

(første syklusen etter jeg fjerna HS..så er ikke heeeelt sikker da)

Skrevet

hei hei. vil oxo gjerne bli med her.. er 23 og har en samboer som blir 22 i år. vi driver oxo å prøver og få vårt første barn nå. og håper virkelig på det.

Skrevet

Da blir jeg også med her, er 22 år og samboern min er 26 vi har en gutt på 1 år og håper på en spire ganske snart!:)

Lykke til alle sammen..:)

Skrevet

Lurer meg inn her jeg også...

Jeg er 24 år og sambo 26. Har ei jente født i 2003 så vi prøver nå på vår nr. 2. Har ikke peiling på min el, da syklus er usatbil. Slutter uansett med all prevensjon nå. Fjerna p-staven i midten av mars.=) Gleder meg masse!

Skrevet

koslig at du startet en tråd for oss også=)

jeg er 20(87) år og har en sambo på 21(87) år og vi har heller ingen barn fra og håper selvfølgelig på en 08 spire=) hehe=) vi har prøvd siden november 07.....

håper det klaffer snart=)

jeg kommer fra fredikstad og hvis det er flere fra fredrikstad som prøver hadde det vært kjekt med en tilbake melding=)

Skrevet

Hei MilleMamma84.

Virker som du og jeg har det ganske likt! Jeg tok ut spiralen i slutten av mars, og håper på lillesøster/lillebror til prinsessa født i 2003!

Hvor i Norge bor dere?

Vi bor like utenfor Trondheim.

Lykke til!

Skrevet

Hei jenter!!!!!!!!!!

Jeg vil være med!

Bor i Bergen, 22 år (85), samboer er 30 (77). Slutta på pillen i mars, første odentlige prøveperiode blir nå. Fikk TR (naturlig, så da er vel syklusen skikkelig i gang eller pillebruk, lover bra:) ) 11. april, siste dag i dag. Antar jeg har EL rundt 23-26 april (?) og IKM blir da ca 8. mai. Får se på syklusen. Gått på pillen siden jeg var 15, har også hatt anorexi i mange år (fra jeg var 12-19!), så jeg regner med å måtte prøve en liten stund. Eller kanskje ikke? :) Tiden får vise. Jeg har ialefall utstyrt meg med fete meieriprodukter (skal gjøre underverker) og godt håp. Vi er friske og raske begge to. Har vært verpesjuk leeenge, endelig fått med samboer, så gleder meg veldig til prøving og forhåpentligvis herlige resultater;)

Ingen barn fra før, aldri vært gravid før.

Hvordan har det gått med dere som hadde IKM nå i april?

Vi må holde kontakten, oppmuntre hverandre og følge med på hverandre:)

Skrevet

Hei Fiffie

Vi bor nord i Nordland vi. Jenta vår maser stadig om å få bli storesøster og lurer på når det blir. Synes virkelig det er på tide nå, og morsomt når jenta vår er så klar som hun er. Venter på TR nå, så er spent på når den kommer. Er slutta med all prevensjon nå så vi får bare håpe d klaffer snart. Hva med prinsessa deres? Ønsker hun seg en lillebror eller lillesøster?

Skrevet

hei!!vil gjerne vere med på denne tråden jeg også!

er 23 år og hadde en sa for to uker siden...prøver på nytt igjen nå...håper håper vi snart får det til...

Skrevet

Tipper hun gjerne vil ha ei lita søster som kan bruke rosa kjoler og glittersko som henne selv!

Skuffende fikk jeg kun en strek på testen i morges, klare ikke vente lengre. Men enda noen dager til TR skal komme så jeg prøver å være positiv. Selv om det bare er første pp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...