Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Såg at de "eldre" hadde en egen tråd..tenkte kanskje at vi "yngre" kunne ha en også. Kjekt å få kontakt med andre "tidlig" prøvere. Ble mye "" her:P Er selv 22..fra m&r..har en sønn på 20mnd..og håper fryktlig på en 08 spire:)
tingeling87 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 hei. kjekt med vår egen tråd også. jeg er 20 år og samboer er 21.håper på en spire om ikke alt for lenge=)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hei! Blir 24 i juli og er fra kristiansand! Har ei datter på snart 14 mnd.. 12 april blir hun 14 mnd! Løpet er kjør for min del med å få et 08 gull! Men løfter hode og håper på et 09 gull:) Eller kanskje jo, som noen spådde at jeg fikk:) Gleder meg og håper min tur står for dør nå!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei:) Så fint med en tråd for oss! Jeg er 21 år fra Oslo, har en samboer på 24, og vi prøver på vår første:) Håper veldig på 08 spire jeg og;)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 jeg melder meg også inn her:) er 22 år og har samboer og en datter på to. håper på en lille bror eller søster til henne snart!
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Glemte å skrive alder på samboeren...han er 24. Spiller egentlig ikke noe rolle om det blir 08 eller 09 spire..men hadde vert arti å få i år..da hadde det kun blitt 2 skoleår mellom lillemann og nr 2:)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Så koselig;) Er selv 21 og sambo 26. Har en liten hærlig gutt på snart 1 år:) Har begynt i det små å prøve igjen, men begynner vel for fullt i mai/juni tenker vi;) Foresten fra S&F;)
JulieF*Victoria* Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hei og hopp!! Jeg vil også bli med=) Jeg er en jente på 23 år og min samboer er 31. Kommer fra Akershus. Vi har vært kjærester i snart 5 år, og har prøvd siden juli 07...men uten å lykkes hittil=( Ber til høyere makter om at det snart, vær så snill(!!!!) må bli våres tur;)
Clemencia Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Heihei Jeg tror egentlig jeg er den yngste innpå her nå faktisk.. Er 19 år (88-mod) og sambo er snart 21 Går snart inn i min 9. pp, så håper jo, på samme måten som alle andre her, på en liten -08 spire, selv om tiden begynner å renne ut
malla85 Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Hei hei alle sammen1 Er en jente på 22 (blir 23 på tirsdag), og har en samboer på 30. Vi prøver på vår første nå. ingen av oss har noen fra før. har prøvd siden desember 07. Lurer veldig på hva dere gjør ekstra for å prøve å bli gravid? bortsett fra sex rundt EL da
Kristine_88 Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 trur jeg er gravid, men er ikke sikker..har symptomer som ømmebryster...dagskvalme, med følge av fyllesjuk følelse i kroppen, litt tung i kroppen, ør i hue osv.... har hatt et par sånne bitte små rare rosa blødninger, noen andre som har hatt det sånn?
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2008 Tok ut hormonspiral når i mdnskiftet feb/mars..så har ikke peiling på syklusen min..så når jeg har hatt EL har jeg ikke peiling på. Går å venter på enten pos gravtest eller TR nå:/ Vist jeg har 28dagers syklus har jeg IKM idag...men testet neg både igår og idag med CBdigital. Har ikke peiling..hehe..lillegutt vart laget mens jeg gikk på pillen. Rart detter her..hehe..at når en først ska planlegge en liten en så er det såååå mye vanskeligere:P Gjør ikke noe ekstra egentlig...tar gravvitaminer..eneste. + har sex hver dag når sambo er hjemme. (har en jobb der han er borte en del)
janomor Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Hei. jente 21, mor til ein gutt på snart tre. Har ny kjæreste,og håper på en 08spire
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 så koselig med en tråd for oss unge:) selv er jeg ei jente på 20 år fra fredrikstad, men en samboer på 23:) vi prøver på vår første, og går over i 13 pp hvis ikke det klaffer denne mnd heller. har ikm 1 april:)
janomor Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 så spennede,er ikkje lenge til 1april krysser fingrene for deg
anonymmmm Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 Melder meg inn her jeg også Jeg er 21 år, samboeren min er 23, vi har ikke direkte prøvd før nå, selvom det lenge har vært ett diskusjonstema. Vi håper på en 08 spire, men da må de følelsene jeg har nå være rette, kjennes litt ut som det er noe som skjer nå...så vi krysser fingrene:)
2barn gravid igjen Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 hei jeg er med også vi er 24år og 29år vi har 2 barn på 6 år og 1år og prøver på nr.3 .Har ikm idag jeg skal vente til lørdag og vis jeg ikke får mens til da så skal jeg kjøpe meg en graviditetstest.lykke til alle sammen:)))))))))))))
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 Hei melder meg inn her jeg og Er 19 àr jeg ogsà(du er ikke alene) 88 Modell! typen er like gammel og vi hr vaer sammen i 5 àr nà... har pròvd men ingen resultt enda da! Hilsen Catalina
Stolt mamma og englemamma Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 hei. eg er 20 år. blir 21 i april:) samboer er 21. vi har begynt denne mnd med å prøve på vår første! dette kan bli spennende. ikm 8april og har stikkinger nede i magen nå. så kanskje det skjer noe?
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 27. mars 2008 Klarte å holde meg idagtidlig!!! Testet neg igår og dagen før..så nå har jeg bestemt meg for å ikke teste på en uke..(vist ikke TR dukker opp da) Er så surt på se neg test gang på gang...
isi* med liten januar spire!! Skrevet 27. mars 2008 #21 Skrevet 27. mars 2008 Hopper inn her jeg også... Er 21 sambo 22... Åhh lilleknøtt lykke til da. Ja vet det med neg tester er surt, men er vanskelig å la være å teste når tr ikke dukker opp... Hvor kommer alle fra da? Jeg kommer fra Bergen!
Kristine_88 Skrevet 27. mars 2008 #22 Skrevet 27. mars 2008 Nå har jeg kjøpt folat på apoteket Jeg har hatt sånn rar blødning nå siden søndag, men velger å ikke teste siden syklusen min er rar fra før...men har jo fått sånn rosa stripe med masse slim, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det jeg! Jeg venter til neste med å teste hvis ikke det er mens for fulle mugger!! Jeg føler det er så nære! Har hatt noen rare baby drømmer også...jaja..tiden vil vise... Er selv 19, blir 20 år i mai.. Er det normalt å være så baby sjuk så tidlig?? hehehe Klem til alle =)
Kristine_88 Skrevet 27. mars 2008 #23 Skrevet 27. mars 2008 Venter til neste Uke med å teste skulle det stå =)
blirjegsnartmamma Skrevet 27. mars 2008 #24 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er snart 22, og mannen min er 28.. Bor i Oslo nå, men flytter i april til Nes. Håper veldig på en liten spire iløpet av 2008, men tar det som det kommer!
Kristine_88 Skrevet 27. mars 2008 #25 Skrevet 27. mars 2008 Er greit å overlate det litt til skjebnen! Tenkte litt på det selv, men dytter litt på den istede jeg =P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå