Gå til innhold

** Skravletråd: Vi under 25 **

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..dattern min vet at vi ikke kan bestemme d, men hun vil ha ei lillesøster. Har hvisket til magen min om at det må komme en jente inn dit snart=) Begynner første pp så snart TR er kommet og forlatt=) Du får teste igjen om noen dager da=) Har du noen symptomer så langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei!=)

Henger meg på her inne jeg også.

Er 21 år ,begynner min 1 pp denne mnd;) Gleder meg.Er samboer med en på 25.vi gleder oss begge til å komme i gang;)!!Håper det ikke får kjempe lang tid!!

Skrevet

skjer det noe her inne? noen som er gravide?

sitter og venter på at TR skal bli ferdig om ett par dager her...

har blitt forkjøla og det er ikke noe gøy. . :/ håper jeg blir litt friskere til prøvinga setter igang.. ;)

Skrevet

Hei:D Jeg vil også være med her, Jente på 24, samboeren er 29, prøver nå å få vår første!! Slutta på p-pilla for snart 1mnd siden. Men hvor lang tid går det ca føre man kan blir gravid? alt ettersom ? Også lurer jeg litt på hva alle forkortelsene her står for ? hehe :P

Ha en fin dag :D

Skrevet

hei!

Ble kjempe glad når jeg så dette forumet. Jeg er 21 år samboer er 26. Vi er inne i vår 8 pp og håper snart på klaff. Jeg har EL om ca 1. uke å håper det skal gå bra denne gangen:) Vi kommer fra Nord-Odal i Hedmark.

Skrevet

frøken, les tipsliste som ligger på 1.siden på forumet. der står alle forkortelser:)

ellers ser vi ut til å ligge likt. slutta på pillen for akkurat en måned siden:)

Skrevet

Heisann =)

Jeg vill også være med her ;o)

Er 20år, sambo 25... Vi kommer fra Rogaland, og vi prøver på vår første... Har hatt en MA, var i uke 11.... Dette skjedde faktisk på mandag (var til utskraping i går), men vi er med godt mot, og satser nå på en 09 spire i stedenfor =)=) Viktig å ikke gi opp =)

Håper det klaffer for alle sammen innen kort tid, så vi kan få det kjekt sammen på 1.trimester i steden for=) Morsomt å følge hverandre....

Lykke til alle sammen=)

Skrevet

1ma-prøverigjen!

så trist:( Bra du holder motet oppe;)!!

Vi får holde hverandre oppdatert om hvordan det går;) Håper alle får en spire snart!

Skrevet

okei, hmm fant det ikke men får se litt til :)

Så morro at vi ligger likst ann da:D Håper det ikke vil ta for lang tid :S

Vil veldig gjerne bli gravid nå hehe :D Men hvem vil vel ikke det ? :)

Skrevet

tralalala..*dytter diskrè opp igjenn*

noe liv her da?

Skrevet

Får vel melde meg inn her jeg og da:) 88mod.. snart 20 samboer 27=) Begynner med pp nå:) SPENT!:D

• 2 uker senere...
Skrevet

Spennende tråd dette her! Det er så godt å se at det er flere som er i lignende situasjon som meg. Jeg er selv 88modell, har fylt 20, mens samboer fyller 20 i august. Han har vinglet litt med skolevalg og slikt, men har nå havna på noe han liker å gjøre og er lærling til høsten. Jeg er student, men har blitt mer og mer usikker på om yrkesvalget mitt er riktig.

Jeg er veldig verpesyk, mens samboer helst vil ha noen år til på baken først. Derfor inngikk vi et kompromiss etter jul ved at jeg sluttet på pillen, men at vi ikke gikk inn for å prøve heller. Klaffer det så klaffer det, hvis ikke så gjør det det ikke på en måte. Lar skjebnen avgjøre litt. Men nå, fire måneder etter, er ikke jeg like glad i skjebnen lenger.. Jeg har også fått veldig ustabil syklus, og det er jo mildt sagt irriterende. Har jo plutselig ikke kontroll på noe lenger!

Dette var et langt innlegg, men har fått ut litt det jeg har på hjertet i alle fall. Har noen av dere samboere på rundt 20 som føler seg klare til farsrollen? Eller er alle like "redde" som min? (Han har jo gått med på p-pilleslutt da, så kan ikke være såå fremmed for tanken, men likevel så er han ikke like ivrig som meg. Jeg ser fordeler, han ser ulemper.)

Skrevet

Hei Snart_mamma...

Er litt eldre enn deg 24, og sambo er 27, men likevel var ikke han klar for å få barn! Før vi plutselig satt der med en liten en i magen! :) Han ble da kjempe glad... selv om han tidligere var usikker på om han kunne tenke seg barn og om han var klar for det! TIng endrer seg fort ...

Dessverre mistet vi i uke 10 i MA, men nå prøver vi igjen :)

Skrevet

melder meg inn her jeg å :-)

jeg er da snart 22 år, samboeren er også 22 år, vi driver å prøver på første, er en uke over mens idag, så skal vente noen dager til så teste. Håper på en spire i 2008 :-)

Skrevet

Hei!

Melder meg inn her jeg også.

Er snart 24, og sambo er 35. Er inne i vår første fulle pp nå, slutta på pillen i beg av april og håper jo veldig at det skal klaffe med en gang;)

Sambo er veldig klar, og det er jeg også.

Bor i Bergen :)

Skrevet

hadde el for en uke siden og er sååå spent nå!!! jeg vil så gjerne teste, men jeg skal ohlde meg til etter ikm ofr det var skikkelig nedtur å få neg test forrige pp... lykke til alle sammen!!:D

Skrevet

Hei hei Scoobydo :)

Ja, når han er 27 så har han jo hatt litt flere år på å modnes.. Men, han er jo mann, og de har det jo med å komme rundt når det faktisk skjer noe. Samboeren min er ofte redd for forandringer generelt av en eller annen grunn. Han får ikke slappa av når vi er ute og reiser, liker ikke å flytte, (egentlig ikke å ommøblere heller, for den saks skyld), så det kan godt være der kjernen i saken ligger. Det å få barn er ikke slutten på livet hans, men en forandring, noe han ikke takler så godt.

Men da kommer jo også utfordringen: Kommer han noensinne til å bli klar for det? Hvis ikke det bare skjer uten planlegging? Inne på forumet "Mannen ikke klar?" så er det jo damer med samboere og menn langt over 30 som mener de ikke er klare for det ansvaret. Det sier seg jo selv at når man er verpesyk som 20åring, så er man ikke villig til å vente i over 10 år på noen som kanskje aldri blir klar. Likevel har han gjentatte ganger sagt at han gleder seg til å bli pappa, bare ikke enda.

Så trist at dere mistet! Men, det betyr jo også at dere kan bli gravide! Så bare fortsett å prøve! :D Masse lykke til i alle fall, så sitter den nok snart igjen skal du se! Nå har du jo fått med mannen på lag også, så nå er dere i allefall to om det :)

Skrevet

Masse lykke til! Ja, jeg vet at negative tester er noe møkk :/ Man begynner å håpe og plutselig så kjenner man alle symptomene, men likevel negativ test. Prøv å holde deg til ikm, så blir du kanskje positivt overrasket denne gangen? :D

*krysser fingrene for deg*

Skrevet

ja, jeg skal prøve å holde meg til ikm og om mensen ikke kommer skal jeg ta en test dagen etter ikm. bedre å få mensen enn en neg test.. når har du ikm snart_mamma?

Skrevet

Nå er jo ikke vi "prøvere" enda da, men når vi bevisst ikke bruker prevensjon så anser jeg TR som noe jeg ikke vil ha :P Dessverre hadde jeg ho på besøk forrige mandag, så har mest sannsynlig EL nå på lørdag/søndag/mandag :) Samboeren min og jeg var jo enige om å ikke prøve på ordentlig, og bare ta ting som de kommer, men om jeg er litt bevisst selv, så gjør det vel ingenting? :P

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 (fylte 27 april, hurra!) og bor i Fredrikstad :) Jeg og min kjære samboer på 26 har lyst på ei lita tulle eller en liten pjokk, og har nå satt igang;) Sluttet på p-plaster for ca 2 uker siden , så nå får vi bare krysse fringre, tær og det som er :)

Skrevet

Masse lykke til! :) Hva driver du med da? Student eller jobber?

Skrevet

Da signerer jeg her. Er ei jente på 24 som har prøvd i xx antall mnd og år, og som ikke direkte prøver lenger, men tar det som det kommer...

Skrevet

hvor mange er vi her inne på denne tråden egentlig..har mista tellinga jeg nå... :P

mange som har blitt/tror de er gravide nå da?

hadde el i går tror jeg,men forsetter prøvinga i ei uke til bare for å være på den sikre siden her.. neste 2 ukene kommer til å gå sakte..håper det har klaffa denne pp.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...