Gå til innhold

** Skravletråd: Vi under 25 **

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja :)

jeg har ikke orket å teste for EL jeg da, vi bare koser oss med jevne mellomrom og håper at det klaffer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg helt enig i..Man skal jo kose seg også...Hvis man prøver alt for hardt er det jo ikke sikkert det går...

Så best å slappe av og ta det litt som det kommer også trur jeg...

Mener å huske jeg har lest det et sted også :)

Ha fortsatt en fin dag!

Skrevet

jeg og samboer prøver å ha et avslappet forhold til selve prøvingen. vi har sex akkurat når det passer oss, men kanskje litt ekstra rundt el da. hehe. men vi prøver å ikke være altfor stresset for det hjelper nok ikke på noe særlig. tar det som det kommer vi=) har ikm ca 1-2.april.

Skrevet

Er 20år fra Buskerud men bor i Telemark.. er i vår 24pp, og prøver på vår første:o)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

heihehi:) ja, hører vel kjemme her jeg også:) fint å se at det er så mange av oss:)

jeg er en jente på 19, blir 20 i mai. og sambo er 21. vi prøver på vår første, og det har vi gjort i over et år nå..

i det året som er gått har vi hatt et avslappet forhold til prøvingen, og hatt sex når vi følte for det og ikke hengt oss opp i eggløsning og bena høyt i været etter sex...da det imidleridlig IKKE har virket, prøver vi en annen vr!

nå er det frutbarhetstest, utsatte middager, pga at vi vil sikre oss at vi har tid og anledning til å ha sex før dagen er over, ingen kaffe, fortsatt ingen ben i været da men..og flere råd som visstnok skal hjelpe en å bli gravid

nå er det nok, nå vil vi har en beibis i magen min!:)

lykke til alle sammen og håper dere blir sparket over til 1tri fort som bare det:)

Skrevet

Når har dere IKM??:)

Skrevet

Jeg er 21 år og bor i Oslo. Prøver på førsemann og begynner snart på femte(tror det er det) prøveperiode.

Skrevet

Hei !

Hiver meg med her og jeg...blir 23 til sommeren, samboer blir 29 i mai. Vi har ingen barn enda...men håper veldig på spire :) EL er like rundt hjørnet..så her koser vi oss i bingen ! håper alt klaffer !!!

Arti å se andre "unge" som prøver :) lykke til damer !

Skrevet

Oisann, er vi faktisk 4 stk som er 19 år her? Wow, var bombesikker på at jeg var den yngste jeg ;) Kjempegøy!

Egentlig veldig rart å være sååå babysyk mens jeg fortsatt er så ung.

Hvor kommer dere alle sammen fra da? Selv kommer jeg fra Møre og Romsdal (velger å ikke si mer enn dette, vil være litt anonym).

Skrevet

Har forresten IKM den 1. april, men tror TR har komt litt tidligere ja....

Skriv inn deres IKM-dato da, så kan vi følge hverandre litt :)

Skrevet

den uken jeg skulle vente med å teste varte ikke lenge:P

testet tirsdag(1dag før IKM), onsdag(IKM) og idag testet jeg med morgenurin til og med...men nei:/

æsj..siste gang jeg bruker CBdigital...er så brutalt svar..hehe..kan ikke lete etter en strek en gang. (forrige gang jeg var gravid hadde jeg en svaaak svaak streek da jeg var 5-6uker på vei)

første syklusen etter hs..så skal bli spennende å se hvor lang sykluser jeg har:(

Skrevet

Vanskelig det der å la være å teste, spes viss du har tester liggende... Har ikke tr kommet enda?? Ingen tr er jo det beste teinet da =) Her er el (sånnca da, el tester ikke) vi bare koser oss vi også =)

Skrevet

har ikm cirka rundt 10 april..dere anre ?

Skrevet

har ikm den 16. april...... lenge til :(

Skrevet

jeg har ikm ca 1-2. april. skal prøve å la være å teste før 5-6. april.

Skrevet

*dytter litt jeg så innlegget ikke forsvinner* :D

noen som har testet??

Skrevet

Jah her var det mange som var 19 ja!!

er litt bra var litt bekymra hvis det bare var meg som var sà ung!!

heheh

jeg er 6 dager over IKM .....har ikke turt à teste enda....er litt redd for à bli skuffa `.

Men mà jo teste snart da sà tenkte jeg skulle vente til mandag eller kansje imorgen eller noe sànt!

hihihih

jeg er gra nannestad 10 min fra gardermoen!

klem til alle samme!

Skrevet

Var litt bekymra jeg også, Catalina! Hehe :)

Men her inne er d faktisk ikke ei sjel som har sagt noe på at jeg er så ung.. Føler meg ikke så ung heller :)

Ooi, 6 dager over ikm?! Da MÅ du jo bare teste da, bedre å bare få d overstått :) Må fortelle oss hvordan dette går da :) *krysser fingrene*

Skrevet

har ikke testet enda. har så vanvittig lyst til å teste nå, men jeg skal holde meg til jeg er noen dager ikm. det er jeg bestemt på=) hehe.

Skrevet

oi du mà si ifra nàr du tester da!!!!

spennende!!

skal krysse alt jeg har for deg!!!!

kle,mmmm

Skrevet

men du er jo 6 dager over ikm!! ojoj! tør du ikke teste? har du noen symptomer da? vi får holde hverandre oppdaterte da=)

Skrevet

Er litt usikker på når jeg har IKM her..

hadde TR 5-8mars...

Skrevet

Det mà vi gjòre vettu Tingeling87.

men nàr har du IKM???

klemmm

Skrevet

jeg hadde mens fra 3-6 mars. hadde veldig kort mens forrige gang. og jeg tror jeg har 28 dagers syklus så det vil si at jeg skal ha ikm ca 1. april. jeg er litt ny i dette gamet, så jeg har ikke helt satt meg inn i dette=) hehe

Skrevet

så moro at det er så mange unger her inne da:)

krysser finrene for dere alle sammen og håper at vi er mange som blir gravide i nærmeste fremtid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...