Gå til innhold

Noen flere som bruker pergo denne pp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg krysser fingrene for oss alle jeg.

Spottinga har sluttet så nå håper jeg at jeg er en av de få som faktisk har festeblødning, for hvis jeg ikke tar feil så kan det være så mange dager over EL som 10. Jeg hadde også vondt i livmorområdet i går og litt i dag. Ikke mensvondt men litt ømt og stikkete liksom.

Da skal jeg krysse fingrene mine for dere i morgen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen dere testejenter:)

Jeg testen neg. på quick response i dag:( IKM i dag. Så da kan jeg vel bare vente på tr:(((((((

Skrevet

Det er håp så lenge tanta holder seg borte da:-D Lykke til!

Skrevet

LoVeLaDy: så trist du fikk negativ test da... Men som Ema sier over her, det er håp så lenge tanta holder seg borte!!

Ema73; åååh så bra spottinga ble borte... Da kan det hende spiren holder seg fast inni der...

Åååh jeg både gleder meg og gruer meg til testinga i morgen... Håååper sånn på positiv test, er litt nervevrak jeg.. Men har ordna meg masse å gjøre i morgen sånn at jeg ikke får tid til å tenke så mye, sånn at jeg ikke blir sittende hjemme alene og gråte hele dagen hvis testen er negativ...

Leste i en bok jeg har kjøpt meg, og der stod det at hvis man går på mer enn 3 pergokurer, så var det liten sjangse for å bli gravid etter den tredje kuren... Vet ikke helt hvorfor, men det stod det i alle fall... Jeg er på den fjerde men ble gravid på den første, så dette er jo den tredje uten resultat etter sa da...

Skrevet

Nå har jeg testa med en vanlig cb som viste et blått og tydelig +

JEG ER GRAVID!!!! Ååååh for en dag det blir, jeg sitter bare og smiler. Nå må dere andre også teste positiv, så blir vi pergojentene på 1. trimester sammen. Min termin er i følge bim 1. januar 2009, hehe...

Ønsker dere alle masse lykke til, takk for alle kryssede fingre, det hjalp!!! Nå skal jeg krysse fingrene for dere ;) Dere er så snille ;)

Har du testa KR0705?? Er så spent på deg nå...

Skrevet

ÅÅÅÅ SÅ BRA. Gratulerer MASSE: Tissa på pinne i dag til morran, men den virka ikke. =( kom ingenting opp i vinduet. Jeg skal ta en test seinere i dag.

Så koselig at du har testa positivt. Det fortjente du =)

Skrevet

Tusen takk! Håper du også får positiv test, sånn at jeg har noen kjente rundt meg på 1. trimester. Har vært innom der og sagt hei, men vet ikke om jeg har fått noen svar. Har jo hørt skrekkhistorier om miljøet der inne, så vil ikke forlate dere andre helt...

Blir en spennende dag fram til du skal teste igjen da... Ønsker deg masse lykke til, skal krysse fingrene for deg jeg ;) Klem.

Skrevet

Takk =) Må drikke litt og ta test.

Så morro da at du endelig har fått poitiv test. =) Litt missunlig her hehe... =)

Skrevet

Ja det skjønner jeg godt at du er. Jeg har vært så misunnelig på hver eneste en som har fått positiv test så lenge jeg har vært her på bim. Vi prøvde over ett år før jeg fikk ordna meg nick her, før det leste jeg bare hva andre skrev... Hehe... Du må holde oss oppdatert.

Jeg brukte babyklister for første gang denne pp, og det gjorde visst susen, hehe... Skal gå på kjøkkenet og lage meg mat nå jeg...

Skrevet

Lucy: Gratulerer her også jeg:) SÅ BRA!

Kan jeg spørre hva babyklister er?

Jeg fikk TR nå i dag, så hopper over i pp nr 22 nå. Er faktisk lettere å takle å få den enn å teste negativt synes jeg.

LYKKE TIL MED TESTING KR0705:)

Skrevet

Da testa jeg igjen, og nytt negativt resultat.

Nå ønsker jeg bare at TR kommer, sånn at jeg kan begynne på nytt. Men jeg fikk ikke mensen når jeg gikk på p-pilla heller. Gikk på p-pilla fordi jeg hadde uregelmessig mens, og ingen eggløsning. Han legen på ferilitetsklinikken hadde aldri vært borti noen som ikke fikk mensen etter p-pille slutt.

Kanskje jeg skal ringe klinikken å høre....

Skrevet

Det var så deilig å høre at Lucy T hadde fått positiv test. Det er leit med oss andre da, men det øyner håp hos meg i hvertfall at det kan lykkes også etter lang prøvetid.

KR... skal du gå på pergo neste måned også eller skal du ha pausemnd. Jeg har fått beskjed av legen min at jeg kan velge selv, det hadde jo vært morsomt å fulgt hverandre da også om ikke den dumme tanta velger å holde seg borte i 9 mnd da som jo er det aller aller beste.

LoVeLaDy trist med tanta at den kom etter så gode progesteron verdier, nå tror jeg at jeg vil få meg babyklister jeg også slik som Lucy T har brukt. Skal du bruke pergo neste mnd?

Her er tanta på vei, øynet et håp etter litt spotting på onsdag som forsvant men i dag er nok tanta rett rundt hjørnet, ankommer nok i morgen eller til søndag. :-D

Skrevet

LoVeLaDy: Tusen takk, er så glad nå...

Babyklister heter egentlig Berberis Fructus Comp D4. Det er en homeopat medisin som skal hjelpe til å gjøre livmorslimhine ordentlig tykk og god og perfekt for å ta i mot et befruktet egg. Den skal også hjelpe de som mister lett å holde på spiren. Man tar 10 dråper babyklister i et glass vann ved litt mat, og drikker det. Dette skal man gjøre 3 ganger om dagen. Jeg begynte et par dager etter el, og skal fortsette ut uke 12.

Jeg synes også at det er lettere å takle å få tr enn en negativ test. Men legen sa at når jeg går på pergo måtte jeg teste uansett, fordi det ofte oppstod en blødning som ikke var mens rundt ikm tider... Jeg vet ikke om man må det når man har pause mnd fra pergo, men jeg tok pergo hver mnd, fordi jeg ikke har el av meg selv, og fordi jeg ikke fikk el av alle pergo kurene...

KR0705: Så kjedelig at du fikk negativt resultat, hadde håper du skulle bli med over til 1. trimester i dag... Ja ring klinikken og spør du, de må jo finne ut hva som skjer i kroppen din. Kan jo ikke bare la deg gå og vente i evigheter på at tr skal dukke opp i fremtiden...

Heh, jeg ringte legen og spurte om de hadde fått blodprøve resultatet mitt, og det hadde de. Spurte hva progesteron nivået var på...221!!! Syns det var sykt høyt, legen sa jo at mellom 20-100 viser en god el... Hva har jeg hatt da? heheh...

Ønsker dere begge lykke til videre.

Skrevet

Hei Ema 73, og alle andre selvf =)

Jeg ringte klinikken de skjønner ingen ting.

Hvis ikke TR kommer innen mandag skulle jeg på ultralyd for å se hva som skjer. Hvis ikke jeg er gravid må jeg over på noen andre tab som gjør at TR kommer. Skal ikke over på Pergo igjen skjønte jeg siden de ikke hjelper på syklussen.

Hu sa det var 2 alternativer:

1. Er gravid, men at eggløsning kom seinere enn vi tror og at det er for tidlig å teste.

2. At syklussen ikke er helt go.

Tror det siste jeg da, så lenge jeg har sliti så mye tidligere.

Skrevet

Det kan jo hende at du har hatt EL seinere enn du trodde da. Det er jo slik at det fortsatt er håp så lenge TR ikke kommer. Jeg krysser fingrene for deg enda litt jeg og håper at du finner noe gledelig på UL til uka:-D

Skrevet

Vi får krysse fingrene for begge to. =)

Har du testa?

Skrevet

Åååh jeg håper dere begge kan annonsere at dere blir med over til 1. trimester og januarklubben neste uke!!! Blir spennende å se...

Ønsker dere masse lykke til!!! Krysser fingrene for dere. (Kan jo ikke bare forlate dere... hihi)

Skrevet

ja enig i at det blir litt rart at du "reiser fra oss". uansett veldig gøy å følge deg videre. skal kikke innom 1 trimester for å se hvordan det går.

=)

Skrevet

Ja det er rart at Lucy T har reist fra oss og inn på 1. trimester. Men det er egentlig bare kjempe herlig også da at det går an etter 3 år med prøving. Slike nyheter gir meg et nytt og bedre håp for meg selv også deg da og de andre her inne.

KR0705 ja jeg har testa i dag tidlig. Negativ selvsagt. Venta ikke noe annet for jeg har spotta annenhver dag nå, men bare bitte, bitte litte grann da. En liten svak rosa farge på utfloden onsdag og litt brun/rosa i går. Ingenting i dag igjen. Jeg har IKM i morgen jeg da. Vi får krysse alt vi har tror jeg, for akkurat nå kan vi også krysse beina he he:-D

Vi får det til vi andre også!

Skrevet

ja veldig godt å høre at andre klarer det =)

det er fortsatt håp for oss andre =)

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Titt titt, er innom for å dytte opp tråden for dere, hihi... Testa på nytt i dag, og testen ble KJEMPE STERK POSITIV!!!! Hehe, like fantastisk hver gang jeg ser det... Ble positiv før det hadde gått 20 sekunder.

Klem fra meg.

Skrevet

Hei igjen din heldiggris!

Her er jeg på IKM dagen og ingen tante har kommet på besøk, jeg spotta jo onsdag og fredag, men ikke etter det. Jeg klarer allikevel ikke tro at vi har lykkes så jeg venter tanta hele tida. Sjekker hver gang jeg er på do. Testa i går og utenom teststreken var den billigtesten helt kritthvit. Jeg skal om ikke tanta har kommet innen torsdag teste da med CB.

Skrevet

Hei, ja åååh så koselig det hadde vært om dere også flytta til 1. tri nå! Hehe, billigtester ja... Jeg brukte CB vanlige tester, og de ble positive. Den i dag ble jo så positiv som det går an å bli, og for moro skyld tok jeg en billigtest også, og det var bare såvidt jeg så noen teststrek på den, men det ble en svak strek til slutt... Stoler derfor ikke helt på billigtester, virker som de trenger ganske stor mengde hcg for å slå ut...

Har så lyst å vise fram testen min, hihi... Tok bilde av den og greier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...